Fiskalne blagajne za uslužne djelatnosti i trgovine

Blagajna koju koristi više od 3800 korisnika u Hrvatskoj

Koristi Besplatno POS Sector Bez obveza! Bez ugovora!
Fiskalne blagajne za uslužne djelatnosti i trgovine
Skrolaj dole

U svakom trenutku su mi pružili potrebnu podršku

laurin kutak

Moja iskustva s POS Sectorom su više nego dobra. Susretljivost ljudi iz POS Sectora i strpljenje pri rješavanju svih mojih nedoumica i početničkih grešaka su bila iznad mojih očekivanja.

U svakom trenutku su mi pružili potrebnu podršku i vrlo smo lako i jednostavno posložili sve potrebno za nesmetani rad moje blagajne , tako da mogu bez problema preporučiti program i tim svakome kome treba program koji se lako i jednostavno koristi i iza kojeg stoji dobra podrška.

Laura Baranić – Laurin Kutak

Fiskalna Blagajna POS Sector namijenjena je za vođenje objekata svih vrsta uslužnih djelatnosti i trgovina (ugostiteljski objekti, frizerski saloni, pekarnice, mesnice, kiosci…)

Prvi paket Lite verzija fiskalne blagajne POS Sector namijenjena je za male korisnike, koji žele da jednostavno i brzo izdaju račun, da imaju mogućnost rada s dodatnim načinima plaćanja i osnovne analize prodaje koja se ogleda u periodičnim izvješćima po željenim parametrima.

Ako nemate potrebu da vodite zalihe robe, a želite da ispunite sve druge zakonom propisane norme za fiskalizaciju, fiskalna blagajna POS Sector Lite verzija je pravi izbor za Vas. Prvi paket “Fiskalne blagajne POS Sector Lite” po cijeni od 1490 kuna za kupnju ili 149 kuna mjesečno za najam, namijenjen je za sve ugostiteljske objekte i uslužne djelatnosti (frizerske salone, pekarnice, mesnice, kioske…) kojima su dovoljne sljedeće funkcionalnosti našeg rješenja:

Fiskalna blagajna POS Sector Lite sadrži:

  • Jednostavno izdavanje računa
  • Samostalno dodvanje novih artikala, promjenu cijena i drugih podataka
  • Dodatne vrste plaćanja (Kreditna kartica, Virman, Kupon)
  • Popust na određenu stavku ili cijeli račun
  • Naplata na klijente (R1)

Fiskalizacija nam ne predstavlja problem!

Fiskalizacija našeg rješenja te razmjena potrebnih podataka s poreznom putem interneta obavlja se sigurno i brzo. Svi ne fiskalizirani računi automatski se fiskaliziraju nakon uspostavljanja internet konekcije potrebne za kontakt i povezivanje s poreznom.

Fiskalizacija nam ne predstavlja problem!

Standard paket Fiskalne Blagajne POS Sector

Bez obzira o kojoj se veličini objekta radilo, kafići, barovi i klubovi imaju slične probleme. Jedan od njih je i "Rush Hour", period dana kada imate najveći broj gostiju. Zbog toga fiskalna blagajna preko koje izdajete račune mora biti brza i jednostavna za korištenje.

Standard paket je kompletan paket za vođenje ugostiteljskog objekta sa sljedećim funkcionalnostima:

  • Izdavanje računa
  • Komplet analiza i izvješća vezana za prodaju artikala
  • Rad po stolovima
  • Rad sa happy hour cijenama
  • Kreiranje normativa (povezivanje Artikala i Repromaterijala)
  • Kompletna analiza i izvješća utroška materijala
  • Komplet skladišno poslovanje (Prijem i izdavanje robe)
  • Kompletna analiza prometa i stanja skladišta

Iskoristi mogućnost jasne analize poslovanja u slikama

Slika vrijedi kao tisuću riječi, a da je to točno upravo ćete se uvjeriti U POS Sector-u. Bez suvišne hrpe brojeva, poslovanje prikazano u kombinaciji brojeva i dijagrama sa jasno istaknutim top informacijama jasnije Vam oslikava pravo stanje i daje mogućnost pravovremenog djelovanja s ciljem poboljšanja poslovanja ili zaustavljanje negativnog trenda.

Iskoristi mogućnost jasne analize poslovanja u slikama

Profesional paket za one koji trebaju još više

Prednost korištenja Kitchen Display-a zajedno sa tabletima, je u tome što dobivate dvosmjernu komunikaciju. Konobar šalje kuhinji sa udaljene lokacije narudžbe, a kuhinja obavještava konobara kada je narudžba spremna. Bez razgovora!

Mobilo naručivanje

Mobilo naručivanje

Korištenje tableta sprečava razgovore i pogreške pri prosljeđivanju narudžbi od gosta, preko konobara, do kuhinje.
Konobar prima narudžbu za stolom, dok razgovara sa gostom i umjesto da ide do šanka da bi je prepisao sa bloka, konobar koristi tablet da je proslijedi kuhinji. Bez duplog posla. Bez praznog hoda.

Kuhinjski monitor

Kuhinjski monitor

Kitchen display je touch screen monitor ili tablet koji bilježi narudžbe na monitoru, te kuharu daje mogućnost poziva konobara nakon spremljene narudžbe. Kuhar može da vidi koji je konobar, za koji stol i prije koliko vremena poslao narudžbu, što mu olakšava odlučivanje, koje narudžbe prvo spremiti.

U paketu za profesionalce sa mobilnim naručivanjem i KDS-om uključene su sljedeće mogućnosti:

  • Izdavanje računa
  • Komplet analiza i izvješća vezana za prodaju artikala
  • Kreiranje normativa (povezivanje Artikala i Repromaterijala)
  • Kompletna analiza i izvješća utroška materijala
  • Komplet skladišno poslovanje (Prijem i izdavanje robe)
  • Kompletna analiza prometa i stanja skladišta
  • Rad u mreži
  • Rad s tabletima
  • Rad s kuhinjskim monitorom
martina-lasic

Za mene osobito jedna od najvažnijih stavki u ugostiteljskom poslovanju su točno definirani normativi.  Sa točno unesenim mjerama sastojaka nekog jela ili pića, sada mogu pratiti cijelo svoje poslovanje kroz potrošnju i trenutno stanje skladišta.

Ovo je bio jedan od mojih glavnih preduvjeta za odabir programa. POS Sector je u potpunosti  ispunio sva očekivanja koja sam od njega zahtijevala.

Martina Lasić – Food Haus

Znaš li zašto se preko 3000 korisnika odlučilo za fiskalnu blagajnu POS Sector?
Koristi 30 dana besplatno fiskalnu blagajnu POS Sector u svom objektu prije svoje konačne odluke o kupnji ili najmu i tek onda odluči da li ti naša fiskalna blagajna odgovara za tvoje poslovanje. Naravno, bez obveza i ugovora te sa mogućnosti dodatnog bonusa za sve nove korisnike u vidu besplatne online instalacije i fiskalizacije.

Zašto vam predlažemo besplatno testiranje?
Na ovaj način kroz praktični testni rad, bez plaćanja unaprijed, saznat ćeš sve pojedinosti vezane za samostalno dodavanje novog artikla ili promjenu cijena artikla, kucanje računa, storniranje računa ili izdavanje R1 računa, dodjelu porezne stope artiklu, promjenu načina plaćanja ili podjelu računa te način na koji ćeš dobiti izvješća za kraj smjene, pojedinačno ili zbirno izvješće za period.

Koristi fiskalnu blagajnu POS Sector u svom objektu 30 dana besplatno i onda odluči da li ti odgovara!
Bez Obveza i Ugovora!

Cijene prilagođene svima

U cijenu sve tri verzije POS Sectora, uključen je modul fiskalizacije za razmjenu potrebnih podataka s Poreznom upravom.

Lite verzija

Osnovni paket osobito pogodan za ugostitelje koji ne vode skladište

149,00 kn Mjesečno
1 licenca
  • Izdavanje računa
  • Komplet analiza i izvješća vezana za prodaju artikala

Standard verzija

Kompletan paket za vođenje ugostiteljskog objekta

199,00 kn Mjesečno
1 licenca
  • Uključene su sve funkcionalnosti iz Lite verzije
+
  • Rad po stolovima
  • Rad sa happy hour cijenama
  • Kreiranje normativa (povezivanje Artikala i Repromaterijala)
  • Kompletna analiza i izvješća utroška materijala
  • Komplet skladišno poslovanje (Prijem i izdavanje robe)
  • Kompletna analiza prometa i stanja skladišta

Professional verzija

U profesional verziji sa mobilnim naručivanjem i kuhinjskim monitorom uključene su 3 licence

349,00 kn Mjesečno
3 licence
  • Uključene su sve funkcionalnosti iz Standard verzije
+
  • Rad u mreži
  • Rad s tabletima
  • Rad s kuhinjskim monitorom
*Dodatne licence su moguće samo u PRO verziji. Cijena dodatne licence za tablet ili kuhinjski monitor je 69 kuna mjesečno, a za dodatno naplatno mjesto (PC) je 149 kuna mjesečno. *Podrška i nadogradnje su uračunate u cijenu svih paketa najma, dok su prilikom kupnje podrška i nadogradnje uračunati u cijenu za prvu godinu korištenja. *Za online plaćanje karticom istaknute cijene su krajnje, a za plaćanje putem virmana ili gotovinski na cijene se nadodaje PDV 25%.

Lite verzija

Osnovni paket osobito pogodan za ugostitelje koji ne vode skladište

1490,00 kn Jednokratno
1 licenca
  • Izdavanje računa
  • Komplet analiza i izvješća vezana za prodaju artikala

Standard verzija

Kompletan paket za vođenje ugostiteljskog objekta

2490,00 kn Jednokratno
1 licenca
  • Uključene su sve funkcionalnosti iz Lite verzije
+
  • Rad po stolovima
  • Rad sa happy hour cijenama
  • Kreiranje normativa (povezivanje Artikala i Repromaterijala)
  • Kompletna analiza i izvješća utroška materijala
  • Komplet skladišno poslovanje (Prijem i izdavanje robe)
  • Kompletna analiza prometa i stanja skladišta

Professional verzija

U profesional verziji sa mobilnim naručivanjem i kuhinjskim monitorom uključene su 3 licence

3990,00 kn Jednokratno
3 licence
  • Uključene su sve funkcionalnosti iz Standard verzije
+
  • Rad u mreži
  • Rad s tabletima
  • Rad s kuhinjskim monitorom
*Dodatne licence su moguće samo u PRO verziji, cijena je 1490 kuna jednokratno. *Podrška i nadogradnje su uračunate u cijenu svih paketa najma, dok su prilikom kupnje podrška i nadogradnje uračunati u cijenu za prvu godinu korištenja. *Za online plaćanje karticom istaknute cijene su krajnje, a za plaćanje putem virmana ili gotovinski na cijene se nadodaje PDV 25%.

100% Kupnja bez rizika

Za prvih 30 dana korištenja garantiramo povrat novca ako ne budete zadovoljni

11 savjeta pri odabiru fiskalne blagajne

  • Čak iako nemaš nikakvog iskustva u radu s registarskim kasama ili POS programa trebalo bi da ga možeš lako koristiti! Odmah!

    POS Sector za barove i restorane je program koji je primarno dizajniran za ugostiteljske objekte kako bi uspio zadovoljiti svim specifičnim zahtijevima  ove vrste djelatnosti. Veoma je jednostavna za korištenje pa ga naši korisnici lako upoznaju i koriste od samog početka.

    Čak i ako nemaš prethodno iskustvo u vođenju inventure raditi u ovom programu biće veoma jednostavno. Upravo ovo je jedan od razloga zašto je POS Sector  veoma  privlačan klijentima koji po prvi put otvaraju restorane, kafiće ili barove te se još uvijek ne služe dobro u ugostiteljskom poslovanju.

    POS Sektor je program dizajniran od strane ugostitelja za ugostitelje. Upravo ova činjenica čini ga drugačijim od ostalih programa za ugostiteljstvo.

    Naš POS program ima mnogo značajki, mogučnosti i analiza, ali ni više ni manje nego što je potrebno. Na ovaj način izbjegnuta je pretrpanost informacija i program daje čistu sliku poslovanja tvog restorana ili bara i poslovnih rezultata.

    Iako je dizajniran za restorane i barove , POS Sector se može koristiti u svim prodajnim i uslužnim djelatnostima.

    Za sada POS Sektor je dostupan na 16 različitih jezika uključujući Engleski, Njemacki, Portugalski, Ruski, Hebrejski, Arapski, Bosanski, Hrvatski, Srpski, Makedonski, Slovenski, Češki, Slovački, Danski, Mađarski i Albanski jezik.

    Ako želiš koristiti POS Sector na nekom drugom jeziku osim navedenih kontaktirajte nas i rado ćemo ga prevesti!

     

  • Kreativnost je mnogo više od činjenice da budete drugačiji, ono što je teško je ponuditi jednostavan. logičan i pri tom lijep dizajn.

    Vlasnici restorana i barova koji su u potrazi za Touchscreen POS solucijom svakako trebaju  pogledati našu fiskalnu blagajnu i isprobati je.

    Čak iako ne želite raditi sa Touchscreen monitorom još uvijek možete koristiti POS Sector. Dizajniran je da se prilagođava  bilo kojem monitoru ili hardveru koji posjeduješ!

    Dizajn POS Sector-a je nevjerojatno jednostavan što ga čini nevjerojatno lijepim i laganim za korištenje.

     Odličan je izbor za barove i restorane svih veličina te poboljšava i ubrzava tijek rada u ugostiteljskom objektu svojom velikom brzinom tijekom izvršavanja svih operacija.

    Naravno to se odražava na poboljšanje usluge i učinkovitosti osoblja. Zbog jednostavnosti izdavanja narudžbi i računa tvoje osoblje će ga obožavati. Ovo je također jedan od razloga zašto POS Sector unaprijeđuje tijek rada, efikasnost osoblja i pomaže pri povećanju tvog ukupnog profita. Isprobaj POS Sector besplatno!

     

  • Iako možeš kupiti bilo koju fiskalnu blagajnu sigurna sam da ćeš voljeti POS Sector zbog njegovih nevjerojatnih mogućnosti.

    Najjednostavniji način da odabereš odgovarajući fiskalnu blagajnu je da napišeš listu prioritetnih zahtijeva koji će ti pomoći prilikom odabira. Kreirala sam listu potencijalnih zahtijeva kako bih ti pomogla da napraviš idealan izbor:

    • Demo primjerak  koji će simulirati tvoje poslovanje i pokazati koliko je jednostavno ili složeno raditi sa fiskalnom blagajnom
    • Jednostavnost obuke i korištenja za osoblje i vlasnik
    • Lako označavanje rejona i jednostavnost rada u njima (terasa, šank,kuhinja..
    • Rad na više lokacija (u slučaju da imate više objekata na različitim lokacijama)
    • Koje mogućnosti program nudi prilikom rada:
    1. U više različitih objekata,
    2. sa različitim korisnicima (VIP, uposlenici,kartice klijenata)
    3. tijekom posebnih događanja (promocije, Happy hour..)
    • Jednostavnost izmjene osnovnih postavki u blagajni (cijena, zalihe, imena artikla, dodavanja novog artikla i sl.)
    • Kako možete unaprijed postaviti cijene za neku promociju ili akciju i aktivirati ih automatski za željeni datum (periodično, npr Svake subote od 21:00 do 22:00 popust na određeni artikal)
    • Koliko je program kompatibilan sa vašim računovodstom i na koji način se jednostavno dolazi do prenosa podataka
    • Mogućnost usluge davanja popusta za lojalne kupce kao i izradu loyality kartica
    • Izvještaji u stvarnom vremenu sa mogućnošću izvještaja za više lokacija
    • Provjera usluge stanja lagera na određeni datum
    • Praćene ulaza i prodaje robe
    • Kakvu podršku omogućuje i daje proizvođač/distributer programa
    • Cijena podrške
    • U slučaju promjene zakonske regulative, da li se plaća nadogradnja programa.
    • U slučaju novih verzija blagajne prilagođene za fiskalizaciju, da li ih dobivate besplatno ili ste dužni platiti nadogradnju (i koliko)
    • Mogućnost rada na različitim operativnim sistemima
    • Da li je u ugovoru jasno definirano što spada u besplatnu podršku, odnosno koje stvari se naplaćuju dodatno.
    • Ako podrška telefonom nije bila uspješna koliko košta izlazak na teren i po kojim uvjetima (npr. koliko se naplaćuje izlazak na teren u slučaju kada je evidentirano da uzrok problemu nije bio vezan za rad programa).
    • Da li se intervencija može brzo uraditi putem interneta, odnosno programa za pristup na daljinu

    Navedeni popis zahtijeva može ti poslužiti kao vodić prilikom odabira savršene fiskalne blagajne u skladu s tvojim zahtjevima. Cijena ne treba i ne smije biti odlučujući faktor prilikom odabira jer jednokratno jeftinija opcija, dugoročno ne znači da je dobra i povoljna.

     

  • Naša fiskalna blagajna omogućuje konobarima jednostavno i super brzo  kreiranje narudžbi po stolovima.  Rad po stolovima je posebno važna značajka blagajne ako vaš restoran ili bar ima terasu ili nekoliko katova, ili se prostire u različitim dijelovima zgrade. Vizualiziraj svoj objekat i postavi raspored stolova u svom programu da bude identičan onome u stvarnosti. To omogućuje tvom konobaru da ima jasan pregled narudžbi i gostiju.

    Možeš čak i dati imena  stolovima ako želiš ovakvo rješenje, kao što su “Marijin stol ili obiteljski stol”, ili možeš koristiti brojeve ili neke druge oznake koje će vaše osoblje lako prepoznati. Rad po stolovima će smanjiti pogreške koje se obično prave tijekom naručivanja ili izdavanja računa. Za svaki stol precizno se definira narudžba i prateći račun. Nezadovoljstvo gostiju zbog pogrešnih narudžbi su tvoja prošlost!

    Fiskalna blagajna za mobilne uređaje POS Sector Mobile je rješenje koje omogućuje konobarima slanje narudžbe izravno u kuhinju dok se nalaze pored svojih gostiju. Konobar ulazi u kuhinju samo onda kada treba preuzeti spremnu narudžbu. Ono što trebaš imati da bi imali ovu vrstu usluge je ipad ili neki drugi mobilni uređaj za komunikaciju između konobara i kuhinjskog osoblja.

    Na ovaj način je višestruko povečana efikasnost osoblja te usluga dovedena na viši nivo.

    Za ovo rješenje mobilne fiskalne blagajne  nije potreban internet, niti spajanje u nekim vremenskim periodima na internet, ali je potrebna wifi mreža preko koje će uređaji komunicirati.

     

  • Svakodnevnom inventurom spriječiti ćeš krađu u svom restoranu ili baru i imati kontrolu nabave, prodaje i zaliha roba. Da bi imali i točne podatke jedino što moraš učiniti je pravilno unijeti normative za sve svoje artikle u ugostiteljski program.

    Kada kreiraš listu normativa obrati posebnu pozornost na slijedeće:

    1. Vrstu sastojaka
    2. Potrebnu količinu sastojaka
    3. Unaprijed definirati  kalo za određene sastojke
    4. Kvalitetu sastojaka

    Pravilnim definiranjem normativa za svako jelo ili piće bit ćeš u mogućnosti da kontroliraš svoje osoblje, promet i zalihu roba. Ako želiš da povećaš zaradu odaberi POS Sector za kontrolu prometa i rad sa skladištem. Naša fiskalna blagajna pomoći će prilikom izrade inventure i izvještaja u stvarnom vremenu.

    Dodavanje novih te mijenjanje i brisanje postojećih artikala u POS Sector-u je veoma jednostavno. Budite precizni prilikom definiranja normativa, unesite u program svaku nabavku roba pravovremeno i kontrola zaliha i prevencija krađe će biti zagarantirana.

     

  • Prije kreiranja svake narudžbe tvoj barmen ili konobar se najprije treba logirati u fiskalnu blagajnu. Logirati se može upotrebom magnetne kartice ili upisom jedinstvene zaporke koja je prethodno kreirana za svakog  uposlenika koji ima pristup blagajni. Logiranje u blagajnu može biti izbjegnuto, ali je iznimno važan korak ako želiš pratiti rad svog osoblja.

    Logiranjem u blagajnu u mogućnosti si da pratiš svaku narudžbu koja je evidentirana za svakog pojedinačnog korisnika programa ( barmena ili konobara). Na ovaj način, na kraju radne smjene možeš pratiti rezultate svakog od tvojih zaposlenika i dobiti mjerodavne informacije koje su ti potrebne da organiziraš osoblje u smjene na najbolji mogući način, maksimaliziraš njihovu učinkovitost te smanjiš troškove za osoblje.

    Na ovaj način POS Sector povečava učinkovitost prodaje ili praćenje prodaje specifičnih stavki s menija. Ovo je veoma koristan alat za praćenje utjecaja sugestivne prodaje određenih stavki s menija od strane tvog osoblja. Također ovaj alat omogučuje ti da napraviš perfektne timove za najbolje rezultate, pratiš prodaju artikala i spriječiš krađu u svom restoranu ili baru.

     

  • Vaši klijenti bi trebali biti u mogućnosti koristiti različite metode plaćanja i platiti kreditnom karticom, gotovinom, bankovnim čekom, osobnim čekom…

    POS Sector nudi mogučnost plačanja na nekoliko različitih načina. Plaćanje se može obaviti pojedinačno po gostu, po naručenim stavkama ili gost može platiti cijeli iznos računa. Mogućnost splitovanja (dijeljenja) računa čini izdavanje računa po želji gosta jednostavnim za tebe i tvoje klijente.

     

  • Da li ste umorni od stalnog računanja? Razboliš se kada pomisliš da trebaš napraviti usporedbu brojeva koji prikazuju poslovanje tvog ugostiteljskog objekta u određenim vremenskim intervalima? Uz pomoć POS Sector-a  možeš pratiti tijek rada kroz grafikone i dijagrame s vrijednostima koji jasno ilustriraju stanje tvog poslovanja i daju ti priliku da reagiraš pravovremeno na  promjene u poslovanju.

    Komparacijom rezultata tvojih zaposlenika ili prodaje određenih stavki s menija tijekom određenog perioda dati će ti nove ideje poput ideja za sastavljanje specijalne ponude za još profitabilnije poslovanje.

    Naša fiskalna blagajna će ti također pomoći pripremiti podatke za računovodstvo. Podaci se jednostavno mogu prebaciti iz POS Sector-a u CSV ili Excel datoteke, ili se podacima može pristupiti kroz naš API i slati putem interneta.

    POS Sector daje ti mogućnost da ograničiš pristup određenim podacima samo za specifične korisnike blagajne te na ovaj način osiguraš apsolutnu  sigurnost podataka.

     

  • Krađa u restoranima i barovima je pravi problem! Što možeš učiniti u vezi s tim?

    Uz malu pomoć novih tehnoloških dostignuća menadžer ili vlasnik restorana konačno može identificirati konobare ili barmene koji su ukrali njihov novac te spriječiti daljnju krađu na vrijeme.

    Ako tvoje osoblje koristi fiskalnu blagajnu u svakodnevnom radu i i prati prethodno navedenu proceduru rada  tada možete biti sigurni da ćete spriječiti da vaše osoblje izdaje narudžbe koje nisu registrirane u blagajni. Na ovaj način spriječiti ćeš krađu. Možeš također zahtijevati logiranje u blagajnu za svaki  rad u fiskalnoj blagajni. Na ovaj način svaka izmjena u blagajni će biti zabilježena uključujući i osobu koja ju je napravila tj. ime člana tvog osoblja.

    Ako koristiš fiskalnu blaajnu za inventuru u tvom baru ili restoranu lako možeš otkriti krađu i identificirati uključene lopove. Zapamtite da ne trebate raditi s njima čak iako su to vaši  najbolji konobari ili barmeni.

     

  • Da li već imaš računalo u svom restoranu ili baru i pitaš se da li ga možeš koristiti za svoj novi pos program? Ili možda planiraš kupiti novo računalo ili tablet?

    Mi ne prodajemo hardver, mi prodajemo softver, a naš softver je dizajniran za svaki hardver! Svu opremu možeš pribaviti preko naših partnera koji i održavaju opremu i daju ti podršku u radu u tvom gradu.

    Naša fiskalna blagajna ne zahtijeva nikakvu specijalnu hardversku opremu. Rješenje je dizajnirano je za touch screen monitore ali možeš ga instalirati na bilo koji tablet ili računar, ili koristiti obični monitor s tipkovnicom i mišem.

    Za najbolje performanse mi predlažemo touch screen monitor zbog  bržeg tijeka rada u praksi.

    POS Sector je moguće koristiti na mnogim operativni sistemima uključujući  Windows, Mac, iOS, Android i Linux. Isprobaj POS Sector besplatno!

     

  • Da li si upoznat sa slijedećim scenarijem, u tvom ugostiteljskom 0bjektu je velika gužva, a tvoj konobar ima problema sa izdavanjem računa? Mi smo tu da vam pomognemo čak i onda kada je uzrok problema pogrešno rukovanje s fiskalnom blagajnom.

    Naša online podrška radi 24 sata dnevno. Riješićemo svaki problem za manje od 4 sata. Sve što trebaš uraditi je kontaktirati naš tim za online podršku. Njihov posao je da dobijete najbolje od naše blagajne i osjećate se sigurno i zadovoljno.

     

Radi ono što Voliš
POS Sector će se Pobrinuti za Ostalo!

Fiskalna blagajna koju koristi više od 3800 ugostitelja u Hrvatskoj

Radi ono što Voliš<br> POS Sector će se Pobrinuti za Ostalo!
Isprobaj POS Sector Besplatno Bez obveza! Bez ugovora!