Fiskalne kase za trgovine i uslužne djelatnosti POS Sector

Fiskalne kase koje koristi više od 3800 korisnika

Fiskalne kase za trgovine i uslužne djelatnosti POS Sector
Skrolaj dole

Zašto je Fiskalna kasa POS Sector najbolje Rješenje za Vas?

Mnogo je razloga zbog kojih ćete biti sretni što ste odabrali fiskalnu kasu POS Sector za vođenje vašeg poslovanja, no navesti ću samo neke od njih:

  1. Možete koristiti vašu hardversku opremu ili izabrati onu koja vama najbolje odgovara
  2. Uz POS Sector brzo i jednostavno izdajete račune
  3. Možete testirati punu verziju našeg programa  punih 30 dana i to potpuno besplatno
  4. Radite  jednostavno i lako u fiskalnoj kasi POS Sector
  5. Uspješno kontrolirajte uposlenike i sve poslovne operacije
  6. Olakšajte si posao slikovnim prikazom analize poslovanja

Izdavanje računa ne smije imati više koraka nego što je potrebno

U POS Sectoru je postignut optimiziran proces izdavanja računa, od dodavanje stavki na račun do definiranja priloga i naplate računa.

Svakodnevne operacije u poslovanju od pravljenja narudžbi i izdavanja računa  ne bi trebalo da se vrši u više od dva klika u programu. Vrijeme potrebno za ovu operaciju traje manje od par sekundi.

Upotrebom  touch screen-a ili tableta brzina procesa izdavanja računa se maksimalizira. Da biste mogli raditi ovom munjevitom brzinom potrebno je da imate fiskalnu kasu funkcionalnog a opet jednostavnog dizajna.

Našu fiskalnu kasu možete naravno koristiti čak iako ne želite raditi sa touchscreen monitorom uz upotrebu tipkovnice ili miša. POS Sector je fiskalna kasa koja se prilagođava  bilo kojem monitoru ili hardveru koji posjedujete!

Dizajn POS Sector-a je nevjerojatno jednostavan što ga čini nevjerojatno laganim za korištenje na bilo kojoj opremi.

Izdavanje računa ne smije imati više koraka nego što je potrebno

Upravljaj efikasno skladištem i usmjeri se na donošenje vrijednosti kroz skladišne operacije

Samo na ovaj način uspjeti ćeš iz svog posla izvući maksimalnu dobit.

Vaša Fiskalna kasa bi trebala biti dizajnirana na takav način da svaka operacija koju trebate učiniti se izvodi u samo par koraka i to logičnim slijedom. Prilikom dizajniranja POS Sector-a upravo smo se vodili ovom potrebom naših korisnika.

  • Ovdje spadaju svakodnevne radnje u vašem poslovnom objektu kao što su dodavanje artikala, promjena cijena i rad sa skladištem.
Upravljaj efikasno skladištem i usmjeri se na donošenje vrijednosti kroz skladišne operacije

Hardverska Oprema za fiskalnu kasu POS Sector je vaš izbor

Da biste uspješno fiskalizirali vaš poslovni objekat, potreban vam je fiskalni program i hardverska oprema na koju ćete program instalirati.

Ovisno o tome da li se radi o pokretnom objektu kao što je  kombi, autobus, minibus, kamion, taxi i kolica, ili pak o fiksnom objektu postojati će i različiti zahtjevi za hardverskom opremom. Ovdje ubrajamo računala, laptope, tablete i pametne telefone.

Prilikom izbora programa ne dozvolite da nabavka fiskalne kase bude uvjetovana nabavkom određene hardverske opreme. Ako izaberete POS Sector možete koristiti i vašu korištenu opremu.

  • Ako se radi o pokretnom poslovnom objektu preporuka je za rad koristiti opremu sa napajanjem na baterije koja je manjih dimenzija. Ovdje prvenstveno preporučam upotrebu pametnih telefona i tableta koji zauzimaju veoma malo prostora i lako su prenosivi.
  • Ako imate objekt sa stalnim električnim napajanjem možete koristiti hardversku opremu po vašoj želji. To može biti čak i vaš rabljeni računar ili laptop.

Da biste ispisali račune trebate pisač. To može biti mali pos printer na baterije, standardni pisač ili pak klasični pos pisač ovisno o vašoj želji i potrebama.

Uz korištenje POS Sector fiskalne kase u mogućnosti ste uštedjeti novac i svoj stari tablet ili telefon pretvoriti u vašu pouzdanu fiskalnu blagajnu.

POS Sector možete koristiti na svim operativni sistemima uključujući  Windows, Mac,  Android, iOS, i Linux.

Analiza poslovanja u POS Sectoru kroz slikovni prikaz

Program fiskalne kase POS Sector nudi mogućnost analize poslovanja kroz dijagrame te ispisa različitih korisnih izvještaja na kraju radne smjene. Izvještaji se odnose na one o prodanim artiklima ili efikasnosti u prodaji individualnih članova vašeg poslovnog tima.

Analiza poslovanja u POS Sectoru je prikazana brojčano i dijagramima te ste u mogućnosti da u kratkom vremenu, već na prvi pogled uočite najbolje radnike i najbolje prodavane artikle te prilagodite timove i artikle za još veći uspjeh.

Analiza poslovanja u POS Sectoru kroz slikovni prikaz

Kontrola poslovnih operacija i radnika

Fiskalna kasa omogučava vam nenametljivu kontrolu rada vašeg osoblja. Prije korištenja fiskalne kase vaš uposlenik se mora najprije logirati u sistem.

To znači da su sve radnje koje se obnašaju u programu nepraćene s njihovim izvršiocem, konobar se mora prethodno logirati u sistem.

Ova značajka programa omogućava praćenje narudžbi i izdanih računa za svakog radnika pojedinačno sto posljedično  minimalizira mogućnost krađe od strane vašeg osoblja.

Također, analizom poslovanja po radnicima maksimalizira se  efikasnost osoblja a samim tim unaprjeđuje vaše poslovanje. Spomenute informacije možete iskoristiti da  organizirate osoblje u smjene na najbolji mogući način i  maksimalizirate njihovu učinkovitost. Ovakve odluke će se svakako odraziti na smanjenje troškova za vaše radnike.

Periodične  inventure su nezaobilazna stavka u vašem  poslovanju  da biste bili u mogućnosti pratiti i mjeriti uspješnost vašeg poslovanje. Ona vam omogućava da  identificirate potencijalne probleme i da u slučaju negativnih promjena u radu reagirate na vrijeme.

  • Izaberite fiskalnu kasu POS Sector koja će vam omogućiti brzo i jednostavno praćenje stanja i zaliha roba s kojim inventura postaje prilika za unaprijedjenje poslovanje a ne naporan i dosadan posao.

POS Sector uključuje korisničku kao i tehničku podršku – 24 sata, sedam dana u tjednu. Pored toga, u trenutku isporuke osiguravamo našim korisnicima instalaciju i edukaciju.

Prilikom zakonskih izmjena svi korisnici fiskalne kase POS Sector dobivaju besplatno sve nadogradnje - trajno. Prijenos u novu godinu je također besplatan a način na koji se vrši prijenos je automatski.

POS Sector uključuje korisničku kao i tehničku podršku – 24 sata, sedam dana u tjednu. Pored toga, u trenutku isporuke osiguravamo našim korisnicima instalaciju i edukaciju.
Besplatno Koristi 30 dana POS Sector u Svom Objektu Fiskalna kasa koju koristi više od 3800 korisnika

U svakom trenutku su mi pružili potrebnu podršku

laurin kutak

Moja iskustva s POS Sectorom su više nego dobra. Susretljivost ljudi iz POS Sectora i strpljenje pri rješavanju svih mojih nedoumica i početničkih grešaka su bila iznad mojih očekivanja.

U svakom trenutku su mi pružili potrebnu podršku i vrlo smo lako i jednostavno posložili sve potrebno za nesmetani rad moje blagajne , tako da mogu bez problema preporučiti program i tim svakome kome treba program koji se lako i jednostavno koristi i iza kojeg stoji dobra podrška.

Laura Baranić – Laurin Kutak

U cijenu sve tri verzije POS Sectora, uključen je modul fiskalizacije za razmjenu potrebnih podataka s Poreznom upravom.

Lite verzija

Osnovni paket osobito pogodan za ugostitelje koji ne vode skladište

149,00 kn Mjesečno
1 licenca
  • Izdavanje računa
  • Komplet analiza i izvješća vezana za prodaju artikala

Standard verzija

Kompletan paket za vođenje ugostiteljskog objekta

199,00 kn Mjesečno
1 licenca
  • Uključene su sve funkcionalnosti iz Lite verzije
+
  • Rad po stolovima
  • Rad sa happy hour cijenama
  • Kreiranje normativa (povezivanje Artikala i Repromaterijala)
  • Kompletna analiza i izvješća utroška materijala
  • Komplet skladišno poslovanje (Prijem i izdavanje robe)
  • Kompletna analiza prometa i stanja skladišta

Professional verzija

U profesional verziji sa mobilnim naručivanjem i kuhinjskim monitorom uključene su 3 licence

349,00 kn Mjesečno
3 licence
  • Uključene su sve funkcionalnosti iz Standard verzije
+
  • Rad u mreži
  • Rad s tabletima
  • Rad s kuhinjskim monitorom
*Dodatne licence su moguće samo u PRO verziji. Cijena dodatne licence za tablet ili kuhinjski monitor je 69 kuna mjesečno, a za dodatno naplatno mjesto (PC) je 149 kuna mjesečno. *U slučaju potrebe najma programa za jedan ili više dana 50 kuna/dan*Online instalacija i obuka programa su besplatni dok se izlazak na teren od strane partnera (instalacija i obuka) naplaćuje po cijenama partnera * *Podrška u radnom vremenu (pon-pet do 16 i 30) i nadogradnje su uračunate u cijenu svih paketa najma.. *Za online plaćanje karticom istaknute cijene su krajnje, a za plaćanje putem virmana ili gotovinski na cijene se nadodaje PDV 25%. *Program se plaća samo za period izdavanja računa, a sva izvješća dostupna su i nakon isteka licence . *Pored podrške u radnom vremenu dajemo mogućnost specijalne podrške 24/7.

Lite verzija

Osnovni paket osobito pogodan za ugostitelje koji ne vode skladište

1490,00 kn Godišnje
1 licenca
  • Izdavanje računa
  • Komplet analiza i izvješća vezana za prodaju artikala

Standard verzija

Kompletan paket za vođenje ugostiteljskog objekta

1990,00 kn Godišnje
1 licenca
  • Uključene su sve funkcionalnosti iz Lite verzije
+
  • Rad po stolovima
  • Rad sa happy hour cijenama
  • Kreiranje normativa (povezivanje Artikala i Repromaterijala)
  • Kompletna analiza i izvješća utroška materijala
  • Komplet skladišno poslovanje (Prijem i izdavanje robe)
  • Kompletna analiza prometa i stanja skladišta

Professional verzija

U profesional verziji sa mobilnim naručivanjem i kuhinjskim monitorom uključene su 3 licence

3490,00 kn Godišnje
3 licence
  • Uključene su sve funkcionalnosti iz Standard verzije
+
  • Rad u mreži
  • Rad s tabletima
  • Rad s kuhinjskim monitorom
**Dodatne licence su moguće samo u PRO verziji. Cijena dodatne licence za tablet ili kuhinjski monitor je 690 kuna godišnje, a za dodatno naplatno mjesto (PC) je 1490 kuna godišnje. *U slučaju potrebe najma programa za jedan ili više dana 50 kuna/dan * *Podrška u radnom vremenu (pon-pet do 16 i 30) i nadogradnje su uračunate u cijenu svih paketa. *Za online plaćanje karticom istaknute cijene su krajnje, a za plaćanje putem virmana ili gotovinski na cijene se nadodaje PDV 25%.*Online instalacija i obuka programa su besplatni dok se izlazak na teren od strane partnera (instalacija i obuka) naplaćuje po cijenama partnera *Program se plaća samo za period izdavanja računa, a sva izvješća dostupna su i nakon isteka licence . *Pored podrške u radnom vremenu dajemo mogućnost specijalne podrške 24/7.

100% Kupnja bez rizika

Za prvih 30 dana korištenja programa garantiramo povrat novca ako ne budete zadovoljni sa bilo čim, odnosno proizvodom, našom podrškom ili nečim trećim

Koristi fiskalnu blagajnu POS Sector u svom objektu 30 dana potpuno besplatno, i onda odluči, bez obveza, da li ti odgovara.

Pošalji nam svoje podatke i dogovori termin za besplatnu online instalaciju i fiskalizaciju.

Koristi fiskalnu blagajnu POS Sector u svom objektu 30 dana potpuno besplatno, i onda odluči, bez obveza, da li ti odgovara.

Mali vodič POS Sector-a

  • Da li ste umorni od stalnog računanja?

    Razboliš se kada pomisliš da trebaš napraviti usporedbu brojeva koji prikazuju poslovanje tvog ugostiteljskog objekta u određenim vremenskim intervalima?

    Uz pomoć naše fiskalne blagajne POS Sector  možeš pratiti tijek rada kroz grafikone i dijagrame s vrijednostima koji jasno ilustriraju stanje tvog poslovanja i daju ti priliku da reagiraš pravovremeno na  promjene u poslovanju.

    Komparacijom rezultata tvojih zaposlenika ili prodaje određenih stavki s menija tijekom određenog perioda dati će ti nove ideje poput ideja za sastavljanje specijalne ponude za još profitabilnije poslovanje.

    Naša fiskalna blagajna će ti također pomoći pripremiti podatke za računovodstvo. Podaci se jednostavno mogu prebaciti iz POS Sector-a u CSV ili Excel datoteke, ili se podacima može pristupiti kroz naš API i slati putem internet veze.

    Naša fiskalna blagajna POS Sector daje ti mogućnost da ograničiš pristup određenim podacima samo za specifične korisnike fiskalne blagajne te na ovaj način osiguraš apsolutnu  sigurnost podataka.

     

  • Ako već posjedujete Android telefon, ne trebaju Vam nikakvi dodatni uređaji ni pretplate – pristup internetu već je omogućen u gotovo svim današnjim mobilnim tarifama.

    POS sector Android je mobilna fiskalna blagajna za android pametne telefone i tablete. Sa ovim uređajima osim što možete svakodnevno telefonirati, surfati, koristiti aplikacije za posao ili zabavu od sada možete i izdavati račune i voditi svoje poslovanje bez obzira na lokaciju (ured, teren) ili Internet vezu (nesmetano izdavanje računa i u slučaju prekida Internet veze),  a sve u skladu sa fiskalnim zakonom republike Hrvatske.

    Upravo zahvaljujući tome rad sa POS Sector Android aplikacijom je izuzetno jednostavan i brz, uhodavanje korisnika kratko, a inicijalno podešavanje minimalno. Idealna je za veliki broj malih poduzetnika koji do nedavno nisu imali obvezu registriranja prometa na sličan način, pa nisu vični radu s registar blagajnama.

    Vlada je donijela Zakon o fiskalizaciji kojim propisuje izdavanje gotovinskih računa pomoću elektroničkih naplatnih uređaja odnosno aplikacija sa on-line prijavom u poreznu upravu – fiskalna blagajna. Sukladno tom Zakonu POS Sector je pripremio računalni program koji tvrtkama i obrtnicima omogućuje izdavanje računa u skladu s novim propisima. Program POS Sector Android aplikacija postoji kao verzija za programa optimizirana za mobilne uređaje (tablete, pametne telefone) koji rade na Android operativnom sistemu.

    Današnji Android telefoni imaju standardno ugrađen pristup internetu, pa ne treba kupovati ni posebne kartice, USB stickove ili rutere, a POS Sector Android aplikacija sadrži svu zakonom propisanu funkcionalnost fiskalne blagajne.

    Izdavanje računa na mobilnim uređajima osobito je pogodno za one djelatnosti čija lokacija (rad na terenu) nije stalna odnosno za one djelatnosti koje na svojoj radnoj lokaciji nemaju priključak električne struje. S obzirom da su mobilni uređaji koji rade na Android operativnom sistemu u omjeru cijene i kvalitete trenutno najoptimalnija opcija za nabavu i koristenje najveći postotak poslovnih korisnika se odlučuje za ovu verziju opreme.

    Cijene mobilnih uređaja (tableti, pametni telefoni) na Android operativnom sistemu u odnosu npr na mobilne uređaje na windows operativnom sistemu su u omjeru 1:3 odnosno za jedan uređaj npr tablet približno istih performansi odnos cijena  bio cca 35 € android OS : cca 100 € windows OS

    POS Sector Android aplikacija izuzetno je popularan zbog svoje iznimne praktičnosti u naplati artikala i usluga:

    •         Fiskalna blagajna za naplatu usluga u objektima (frizeri, kozmetičari, pedikeri, cvjećarnice, zlatari, tumači..)
    •         Fiskalna blagajna za prodaju na štandovima, tržnicama, brodovima
    •         Fiskalna blagajna za prodaju od vrata do vrata (trgovački putnici, hodajući prodavači po plažama ili koncertima)
    •         Fiskalna blagajna za Prodaju u pokretnim trgovinama, prodaja ribe na brodovima i uslužnim objektima (mobilno ugostiteljstvo npr)
    •         Fiskalna blagajna za iznajmljivanje opreme poput bicikla, skutera, ležaljki i sličnih djelatnosti
    •         Prodaja u vozilima karata za uslugu prijevoza ili na terenu karata za izlete, usluga vodiča u turizmu
    •         Fiskalna blagajna za intervencije na terenu liječnika, veterinara, dimnjačara
    •         Fiskalna blagajna za naplata usluga taxi-ja

    Pored nabrojanih glavnih načina primjene mobilni POS Sector Android aplikacija se može primijeniti u svim sličnim djelatnostima koji za osnovu imaju prodaju artikala ili usluga na terenu.

    Glave mogućnosti fiskalne blagajne za android POS Sector su:

    •         Jednostavna i brza instalacija
    •         Brz rad na svim uređajima sa android operativnim sistemom
    •         Rad sa većinom prenosivih pisača/printera (usb/bluetooth)
    •         Jednostavno izdavanje računa
    •         Fiskalizacija računa
    •         Automatska fiskalizacija nefiskaliziranih računa
    •         Brza promjena cijene artikla
    •         Jednostavno dodavanje novog artikla, glavne grupe i pod grupe
    •         Dodjela zbirnog popusta na cijeli račun
    •         Pregled izdanih računa
    •         Ponovni ispis izdanih računa
    •         Naplata računa na različite načine plaćanja
    •         Storniranje računa
    •         Promjena načina plaćanja računa
    •         Dijeljenje/Splitovanje računa
    •         Rad s klijentima
    •         Rad s dobavljačima
    •         Rad s više korisničkih razina
    •         Mogućnost rada sa više različitih valuta
    •         Pregled skladišta po različitim kriterijima
    •         Korekcije zaliha robe
    •         Analiza prometa po različitim kriterijama
    •         Evidencija viška, odnosno manjka robe
    •         Pregled vrijednosti lagera na određeni datum
    •         Pregled izvješća za određeni datum ili željeni period
    •         Rad sa više različitih poreznih stopa
    •         Mogućnost rada na više jezika

    Cjelovito rješenje za zakonom predviđenu fiskalizaciju može se podijeliti na tri jedinice: programski dio, odnosno blagajnički program POS Sector Android aplikacija koji je osposobljen za fiskalizaciju, hardverski dio (pametni telefon ili tablet sa android operativnim sistemom te prenosivi pisač/printer) i komunikacijski (interne dio koji omogućuje vezu s Poreznom upravom.

    Što je potrebno da bi zadovoljili fiskalni zakon i nastavili sa vašim poslovanje:

    1.       Fina certifikat
    2.       Telefon ili tablet sa android operativnim sistemom
    3.       Internet vezu
    4.       Prenosivi pisač/printer
    5.       POS Sector Android aplikacija – blagajnički program

    POS Sector Android aplikacija uključuje korisničku kao i tehničku podršku – 24 sata, sedam dana u tjednu. Pored toga, u trenutku isporuke osiguravamo našim korisnicima instalaciju i edukaciju.

    Prilikom zakonskih izmjena svi korisnici POS Sector Android aplikacija – blagajničkog programa dobivaju besplatno sve nadogradnje – trajno. Prijenos u novu godinu je također besplatan a način  na koji se vrši prijenos je automatski.

  • Jednostavno izdavanje računa putem programa svakako povećava brzinu usluge i daje mogućnost zadovoljavanja propisanih zakona. Na ovaj način povećava se produktivnost usluge i do 50%.

    Ulaganja u računalsku opremu su jednokratna, ali u omjeru troška nabave opreme i ubrzavanja procesa rada, ulaganja u opremu su zaista neznatna. Također, bitno je da je obuka novog osoblja na software-u jednostavna kako nepotrebno ne bi gubili vrijeme na obuci novih korisnika.

    Savjet: Svaki konobar treba da ima ovlasti za naplatu računa na karticu ili virman, ali obratite posebnu pažnju koji konobar ima ovlasti za storniranje računa.

  • Podrška i nadogradnje su uračunate u cijenu svih paketa najma, dok su prilikom kupnje podrška i nadogradnje uračunati u cijenu za prvu godinu korištenja.

  • Da, ali bolje da to pitaš naše korisnike. Za sve korisnike koji su pretplaćeni na našu podršku pružamo pomoć u svakom trenutku. Za hitne slučajeve smo vam na raspolaganju 24 sata u tjednu, a za sve ostale u radnom vremenu od 09 – 17 svakim radnim danom. Cijena podrške je 150 kuna po započetom radnom satu ili unaprijed plaćanje 450 kuna za period od 12 mjeseci (300 kuna za period od 6 mjeseci) sa čime ostvarujete popust od 50% na radne sate intervencija.

  • Na slijedecim linkovima možete pogledati upute za rad s programom:

    Video upute: http://possector.hr/video-upute-pos-sector

    Upute za korištenje pojedinih dijelova programa: http://possector.hr/vodici

     

  • Mini fiskalna blagajna omogućava vam nenametljivu kontrolu rada vašeg osoblja. Prije korištenja vaše blagajne vaš uposlenik se mora najprije logirati u sistem. To znači da su sve radnje koje se obnašaju u programu mini fiskalne blagajne praćene s njihovim izvršiocem, odnosno uposlenik se mora prethodno logirati u sistem. Ova značajka programa omogućava praćenje narudžbi i izdanih računa za svakog radnika pojedinačno sto posljedično  minimalizira mogućnost krađe od strane vašeg osoblja.

    Također, analizom poslovanja po radnicima maksimalizira se  efikasnost osoblja a samim tim unaprjeđuje vaše poslovanje. Spomenute informacije možete iskoristiti da  organizirate osoblje u smjene na najbolji mogući način i  maksimalizirate njihovu učinkovitost. Ovakve odluke će se svakako odraziti na smanjenje troškova za vaše radnike.

    Periodične  inventure su nezaobilazna stavka u vašem  poslovanju  da biste bili u mogućnosti pratiti i mjeriti uspješnost vašeg poslovanje. Ona vam omogućava da  identificirate potencijalne probleme i da u slučaju negativnih promjena u radu reagirate na vrijeme.

    Izaberite mini fiskalnu blagajnu POS Sector koja će vam omogućiti brzo i jednostavno praćenje stanja i zaliha roba s kojim inventura postaje prilika za unaprijeđenje poslovanje a ne naporan i dosadan posao.

     

  • Za više informacija možete nas kontaktirati na kontakt formi na linku: Kontakt

    • ili na kontakt telefon +385 1 800 000 4
    • ili na kontakt mail pos@pos-sector.com
    • odnosno na kontakt Skype: possector

    Javite nam kako vam možemo pomoći!

    Vaš POS Sector

  • Da li već imaš računalo u svom restoranu ili baru i pitaš se da li ga možeš koristiti za svoju novu fiskalnu blagajnu? Ili možda planiraš kupiti novo računalo ili tablet?

    Mi ne prodajemo hardver, niti internet vezu, mi prodajemo softver za fiskalne blagajne, a naš softver za fiskalne blagajne je dizajniran za svaki hardver! Svu opremu možeš pribaviti preko naših partnera koji i održavaju opremu i daju ti podršku u radu u tvom gradu.

    Naša fiskalna blagajna ne zahtijeva nikakvu specijalnu hardversku opremu. Naša fiskalna blagajna dizajnirana je za touch screen monitore ali je možeš instalirati na bilo koji tablet ili računar, ili koristiti obični monitor s tipkovnicom i mišem. Paleta uređaja na kojim se koristi naša fiskalna blagajna zaista je velika, zar ne!

    Za najbolje performanse uređaja mi predlažemo touch screen monitor zbog  bržeg tijeka rada u praksi.

    POS Sector je moguće koristiti na mnogim operativni sistemima uključujući  Windows, Mac, iOS, Android i Linux.

    Ako već posjedujete android telefon, ne trebaju Vam nikakvi dodatni uređaji ni pretplate – pristup internetu već je omogućen u gotovo svim današnjim mobilnim tarifama.

    POS sector android je mobilna fiskalna blagajna za android pametne telefone i tablete. Sa ovim uređajima osim što možete svakodnevno telefonirati, surfati, koristiti aplikacije za posao ili zabavu od sada možete i izdavati račune i voditi svoje poslovanje bez obzira na lokaciju (ured, teren) ili Internet vezu (nesmetano izdavanje računa i u slučaju prekida Internet veze), a sve u skladu sa fiskalnim zakonom republike Hrvatske (sva zakonska prava zadovoljena).

    Upravo zahvaljujući tome rad sa POS Sector android aplikacijom je izuzetno jednostavan i brz, uhodavanje korisnika kratko, a inicijalno podešavanje minimalno. Idealna je za veliki broj malih poduzetnika koji do nedavno nisu imali obvezu registriranja prometa na sličan način, pa nisu vični radu s registar blagajnama.

    POS Sector android aplikacija uključuje korisničku kao i tehničku podršku – 24 sata, sedam dana u tjednu. Pored toga, u trenutku isporuke osiguravamo našim korisnicima instalaciju i edukaciju.

    Prilikom zakonskih izmjena svi korisnici POS Sector android aplikacija – blagajničkog programa dobivaju besplatno sve nadogradnje – trajno (sva zakonska prava zadovoljena). Prijenos u novu godinu je također besplatan a način  na koji se vrši prijenos je automatski.

    Program je optimiziran za POS printer.

    POs printer koji se pokazao u praksi kao najbolji izbor u odnosu cijene i kvalitete je:

    • Samsung termalni printer
    • Epson termalni printer
    • Star termalni printer
    • OCOM termalni printer

    U programu je i opcija za printer sa kojom printer namještate za željeni ispis (debljina slova, razmak, poruke). Moguće je koristiti i bežični printer ili wifi printer odnosno bluetoth printer. Za fiskalizaciju smo naravno spremni u jedni smo od rijetkih u Hrvatskoj koji su prilagodili programa za fiskalizaciju u Hrvatskoj, fiskalizaciju u Sloveniji, fiskalizaciju u BiH te fiskalizaciju u Srbiji.

    Isprobaj POS Sector 30 dana besplatno i odluči bez obveza i bez ugovora  da li ti odgovara naša fiskalna blagajna!

    Vaš POS Sector :)

kristina

Sada nemamo više problem  kako pratiti i voditi ponude u kojima je jedna masaža gratis poput anticelulitne masaže (5+1 gratis) ili ponuda koje su sastavljene od više  masaža ili tretmana.

 

 

Kristina Lotz – Herbal Spa