Kako voditi restoran, kafić ili neki drugi ugostiteljski objekt (19 najčitanijih tekstova)

Za sve vlasnike, managere, voditelje poslovanja ili konobare najbolji i najkorisniji tekstovi na temu - Kako voditi restoran - objavljeni na POS Sector blogu. Ove informacije će vam sigurno pomoči da sačuvate svoj profit i unaprijedite svoje poslovanje.

 Zakonske obveze

Zadnje zakonske obveze ugostitelja u obavljanju ugostiteljske djelatnosti - Navedena pravila su trenutno zadnje zakonske obveze koje je potrebno da ispuni svaki ugostitelj.

Što inspektori mogu, a što ne mogu - Kada nadležni inspektor tijekom provođenja inspekcijskog nadzora otkrije ili posumnja da je došlo do kršenja odredbi propisa o hrani, poduzet će potrebne mjere s ciljem da subjekt u poslovanju s hranom ispravi utvrđene nepravilnosti

Osnova za vođenje poslovanja

Osnovni elementi dobre higijenske prakse u procesu usluživanja - Ugostiteljski objekti treba da budu građeni, pozicionirani, dizajnirani tako da se osigura da svaki posao vezan za hranu bude obavljen bezbjedno i pod higijenskim uvjetima.

Uredite svoje normative i povećajte zaradu - Pravilno i točno napisani normativi omogućuju vam da imate točno stanje skladišta, smanjite mogućnost krađe i povećate svoju dobit.

Kako se pravi inventura u ugostiteljstvu? - Jedna od tema koja sve buduće ugostitelje itekako mora zanimati je predaja smjene između konobara. Kako taj cijeli proces urediti da nitko ne bude oštećen, a da ne traži mnogo vremena.

Uštedite i zadržite svoj novac prilikom odabira vašeg dobavljača robe - Gdje kupovati robu i pod kojim uvjetima jedan je od bitnih, a možda i najbitnijih financijskih odluka koje trebate da donesete u vašem poslovanju. Vaš izbor gdje kupovati potrebno piće, namirnice i potrošni materijal i na koji način se postaviti prema dobavljačima, možete osjetiti i te kako na svom džepu. Ako pripazite na par sitnica onda će sigurno i vaša kasa ostati punija, a poteze koje dobavljači preduzimaju da vam uzmu i to malo profita koji vam zasluženo ostane bit će vam poznati.

Što ne bih uradio prilikom upošljavanja da sam znao - Cilj svakog ugostitelja, bez obzira radilo se o malom kafiću, baru ili restoranu je da ima dobro osoblje. Pod pojmom dobro osoblje podrazumijeva se da su to uposlenici koji ne kradu i gotovo u svakom trenutku znaju što da rade i kako da sprovedu određene radnje. Ovaj zadatak za vlasnika ili menadžera nije ni malo lak. Stvoriti dobar tim od čistaća, pa do kuhara ili koktel majstora je veliki izazov i tiha patnja svakog voditelja poslovanja.

Organizacija uposlenika i managera

Kako napraviti uspješan tim (I dio) - Timski rad svi, deklarativno, prihvaćaju, ali je malo onih koji poznaju funkciju, načela i pravila timskog rada. Zašto je to tako?

Kako graditi i izgraditi dobar tim u ugostiteljstvu!? Uspjeh = Dobar tim = Profit - Komunikacija sa vašim osobljem u kafiću, pizzeriji ili restoranu nije niti malo lagan posao. Pronaći put do različitih karaktera ljudi, ne uzurpirajući njihov integritet , a da pri tome dobijemo rezultat koji želimo, odnosno urađeni posao ili neku obavezu, možemo kategorizirati i kao umjetnost poslovanja. Ovo je odlika vrhunskih menadžera ili voditelja poslovanja u ugostiteljstvu i tema je današnjeg teksta

10 savjeta o organizaciji i radnom vremenu uposlenika - Upravljanje vremenom kada su zaposlenici na odmoru, bilo da se radi o unaprijed dogovorenom odmoru ili iznenadnim odsustvom, je stalni problem u restoranima. To vodi smanjenu prihoda, kao i gubitku posla. Iako svako misli da ima rješenje za izostanak sa radnog mjesta i da može nadoknaditi bilo konobara ili kuhara, to se vremenom ispostavi kao velika pogreška u poslovanju.

5 savjeta kako da vaše osoblje bude zadovoljno - Jedna od ključnih stvari za uspjeh svakog ugostitelja je i sretno osoblje. Kada je vaše osoblje sretno i zadovoljno onda je i vrlo vjerojatno da će i vaši gosti dobiti puni tretman i pozitivne vibracije od njih. Bez obzira koliko dobru hranu ili ponudu da imate, ako vaš gost nije zadovoljan sa uslugom postoje male šanse da se ponovo vrati. Srećom postoje jednostavni koraci koje možete poduzeti i učiniti da je vaše osoblje nasmijano i zadovoljno, a vaši gosti zadovoljni sa njihovom uslugom.

Dobar konobar se fokusira na gosta, a ne na novac (I dio) - Fokusiranje na gosta , a ne na novac, osnovno je načelo usluge u ugostiteljstvu.

Kako konobari kradu i kako ih spriječiti u tome - Od kada postoji ugostiteljstvo i ugostiteljske usluge pored većine konobara koji odgovorno i pošteno rade svoj posao prisutni su i konobari koji kradu.

Briga o gostu

  Briga o gostu ili zadovoljan gost=najbolja reklama=profitabilan posao -Zadovoljan gost na odlasku prepun lijepih komentara i pohvala cilj je svakog ugostitelja pa i vas. Konkurencija je velika, pa na ugostiteljskom tržištu ostaju samo najuporniji i najbolji

5 načina da Vas kupci zavole - Bez obzira čime se vaš biznis bavi, on će, potonuti ili izroniti na osnovu vrijednosti koju kreira u nečijem životu, a teško je ubijediti nekoga da cijeni ono što vi radite, sve dok ne budete u mogućnosti da identificirate njihove jedinstvene potrebe i želje.

Što ljuti goste, a što konobare iz prve ruke - Što ljuti ugostitelje i konobare kod gostiju, a što ljuti goste kod konobara i ugostitelja. Koje su to primjedbe i što im zaista smeta tema je ovoga blog posta koje prenosimo u originalu kako su i izrečene. Proveli smo malo istraživanje i došli do ovih zanimljivih odgovora.

 19 načina kako da vam se gosti opet vrate - Vremena su kada opstaju samo najbolji. Od deset lokala ili restorana u nizu jedan dobro radi, dok su ostali poluprazni ili prazni. Goste možemo podijeliti u nove goste i stalne goste koji nam se vračaju. Novi gosti su veoma važni, ali preko 60% gostiju uspješnog ugostiteljskog objekta su stalni gosti, gosti koji se vračaju i očito je gdje treba da vam bude fokus.

Marketing u ugostiteljstvu

Male tajne Offline marketinga u ugostiteljstvu - Offline marketing u ugostiteljstvu, za razliku od online marketinga, se koristi u svim marketinškim aktivnostima bez upotrebe Interneta. To su uz tradicionalne oblike oglašavanja, kao što su oglasi u kulinarskim časopisima, radio oglasi, TV reklame, i slično sve one metode koje osiguravaju uspješnu promociju vašeg ugostiteljskog objekta.

Vodič dobrog Online Marketinga za Ugostitelje - Nudite odličnu hranu i savršenu uslugu no još uvijek je velik broj praznih stolova u vrijeme večere u vašem restoranu? Ukoliko tražite način da privučete nove goste na pravom ste mjestu. U ovom blogu navesti ću isprobane i učinkovite metode za marketing vašeg restorana. Neke od njih su veoma jednostavne i lako primjenjive za većinu restorana dok druge za planiranje i realizaciju iziskuju više truda , vremena i novca.

 

Piše: , ugostitelj sa preko 20 godina radnog iskustva, i jedan od osnivača POS Sector programa za restorane i barove

Pratite nas na Google+ Učitavam...