8 načina da vaši stalni gosti budu zadovoljni i sretni

8 načina da  vaši stalni gosti budu zadovoljni i sretni

Stalni gosti čine 72 % od ukupne posjete u ugostiteljskim objektima.

Vaše stalne goste ćete prepoznati čim uđu u vaš ugostiteljski objekat. Znate da su oni veoma važni za vaše poslovanje, ali da li ste svjesni da upravo ti gosti donose do 80% vaše ukupne zarade. Sigurno ste čuli za pravilo 80-20, koje glasi: 80% vaše ukupne zarade dolazi od 20% vaših gostiju. Istražili smo ovu činjenicu i potvrdili smo da je potpuno točna.

Napravili smo pregled ponašanja gostiju u stotinjak ugostiteljskih objekata. Ispitivanje je izvršeno u različitim ugostiteljskim objektima: restoranima, kafićima, noćnim barovima, slastičarnicama i objektima s proizvodnjom brze hrane. Došli smo do slijedećih rezultata: 20 % klijenata u ugostiteljstvu čine 72 % od ukupnog prometa. Tj. 20% gostiju koji posjete vaš objekat 10 puta mjesečno donose 72 % od vašeg prihoda.

Što možemo zaključiti iz navedenog?

Morate biti sigurni da su vaši stalni gosti sretni da bi se rado vraćali u vaš restoran ili bar. Vjerni klijenti su glavni izvor vaših prihoda i morate ih na neki način zaštiti.

8 načina da zadržite vaše VIP klijente

1. Identificirajte vaše VIP goste

Prvo i osnovno što morate učiniti je prepoznati vaše stalne goste. Sačinite listu gostiju koji vas često posjećuju ili koristite vaš POS ako posjeduje alat za praćenje vaših klijenata. Naša je preporuka da klijenta stavite na listu stalnih gostiju kada njihov broj posjeta dostigne broj 10+. Zapisujte. Ne oslanjajte se samo na vaše uposlenike koji će prepoznati poznata lica. Različito osoblje u smjenama čini ovu metodu nepouzdanom.

2. Učinite njihov VIP status prepoznatljivim

Podarite im VIP karticu koja će ih učiniti posebnim te da se osjećaju djelom ekskluzivnog kluba. Gosti su u mogućnosti koristiti različite ponude i pogodnosti poput nižih cijena ili gratis proizvoda namijenjenih samo za nositelje VIP kartice.Također možete im podariti jednu od limitiranog broja majica s vašim logom. To će zasigurno vaše stalne goste učiniti da se osjećaju ugodno te da brinete o njima.

3. VIP gosti trebaju dobiti VIP tretman!

Bez obzira da li se poseban tretman odnosi na jedno besplatno piće prilikom svake posjete ili na 10 % manju cijenu proizvoda ali svakako ih trebamo nagraditi. VIP tretman može biti i u VIP usluzi. Netko tko nam donosi 80 % naše zarade sigruno ne treba čekati u redu.

stalni-gosti

4. Istaknite VIP članove

Možete da napravite tablu s ugraviranim imenima svojih vjernih posjetitelja ili ploču s njihovim fotografijama. Jedna od dobrih ideja je i velika krigla s VIP natpisom za VIP goste s kojom dobivaju besplatno točeno pivo. Pronađite način da vaši VIP gosti budu vidljivo označeni tako da im drugi zavide.

5. Ponudite VIP-Only program

Kako vas vaši VIP gosti već rado posjećuju ponudite im primamljive nagrade za to. Karte za kino ili koncert ili besplatno jelo po želji nakon godinu dana posjećivanja. Sve su to dobri primjeri za poticanje lojalnih gostiju da vas posjećuju još više. S ovakvim odnosom prema stalnim gostima potvrđeno je povećanje posjeta za 15 % mjesečno!

6. Proslavite rođendan s vašim VIP članom

Ponudite besplatnu večeru ili besplatan desert za rođendan vašeg vjernog gosta.

7. Ostanite u kontaktu

Ostati u kontaktu sa svojim klijentima je neophodno. Bilo da je povezivanje s klijentima putem e-maila, SMS poruka, društvenih medija, ili tijekom različitih događaja u vašem baru , održavajte i ažurirajte vezu kako na poslu tako i u društvenoj zajednici.

stalni-gosti-telefon

8. Organizirajte dobru službu za korisnike i popravljajte probleme brzo

Ako gost ima neki problem, saslušajte ga i riješite njegov problem što je brže moguće, Učinite to valjano. Tražite povratnu informaciju svojih gostiju te pitajte kako možete poboljšati svoj rad sljedeći put. Čak iako imate fantastičan VIP nagradni program to neće nadoknaditi lošu službu za korisnike. Imenujte čelnike službe za korisnike te neka oni budu dobar primjer svim ostalim uposlenicima. Na ovaj način biti će te na dobrom putu da vaši novi gosti postanu vaši stalni gosti.

Sretno!