Poslovi pružanja usluga u ugostiteljstvu

Poslovi pružanja usluga u ugostiteljstvu

Poslovi pružanja usluga u ugostiteljstvu jedni su od rijetkih koji se neće moći u potpunosti zamijeniti strojevima jer podrazumijevaju neposredan kontakt zaposlenika i gosta. Zaposlenici moraju znati predvidjeti, prepoznati i ponuditi ono što gost želi i očekuje. To je ključ poslovnog uspjeha svakog ugostiteljskog poduzeća.  Svaki ugostitelj zna da zapošljavanje pogrešnih kandidata može uzrokovati višestruku […]

Opširnije
Inventar u ugostiteljskim objektima

Inventar u ugostiteljskim objektima

Da bi mogli normalno poslovati, proizvodna i uslužna odjeljenja u ugostiteljskim objektima, osim prostora, moraju imati i odgovarajući inventar. Prvi dojam koji objekt ostavlja na gosta ovisi o njegovoj opremljenosti i uređenosti. Pogodna atmosfera stvorena pravilnim odabirom dekora i namještaja ima pozitivan efekt na ukupan doživljaj gosta. Pažljivo odabrane boje, oblici i materijali će doprinijeti […]

Opširnije
Uvjeti koje je potrebno zadovoljiti prilikom obavljanja inspekcijskog nadzora poslovanja ugostiteljskog objekta

Uvjeti koje je potrebno zadovoljiti prilikom obavljanja inspekcijskog nadzora poslovanja ugostiteljskog objekta

Turistički inspektor Ministarstva turizma temeljem Zakona o ugostiteljskoj djelatnosti (NN 85/15) prilikom obavljanja inspekcijskog nadzora poslovanja ugostiteljskog objekta, utvrđuje da li: je na ulazu u ugostiteljski objekt odnosno u ulazu ugostiteljskog objekta smještenog u građevini zaštićenoj kao kulturno dobro, vidno istaknuto na propisani način, natpis s oznakom vrste ugostiteljskog objekta, odnosno vrste i kategorije ugostiteljskog […]

Opširnije
Kako zadovoljiti potrebe gostiju?

Kako zadovoljiti potrebe gostiju?

Dobar glas daleko se čuje, a loš još dalje  Zadovoljstvo gostiju je emocionalan odgovor gosta koji nastaje usporedbom očekivanja formiranih prije dolaska u ugostiteljski objekt i doživljene usluge. Postoji jasna veza između zadovoljnih gostiju i povećanog prihoda. Ukoliko su gosti zadovoljni, osjećaju se opuštenije, vjerojatno je da će se vratiti opet i potrošiti još više […]

Opširnije
Kakav odnos ugostitelji treba da imaju prema gostu?

Kakav odnos ugostitelji treba da imaju prema gostu?

U našem restoranu postoji samo jedan gazda, a to je gost.  Svaki put kada prvi put vidimo nekoga, formiramo prvi dojam koji ne možemo ni na koji način vratiti unatrag i ponoviti. O ovome govori i često citirana rečenica: „Imate samo jednu šansu da ostavite dobar prvi dojam.” Govor i slušanje su komunikacijske vještine posebno […]

Opširnije
Kako filetirati ribu pred gostima

Kako filetirati ribu pred gostima

Odvajanje fileta (filetiranje) ribe može biti prilično nezgodno, osobito kod pojedinih vrsta ribe kao što je pastrva. Ovaj postupak se obavlja da gost ne bi morao strahovati da će progutati kost i da bi mu obrok bio prijazniji. Filetiranje ribe, kao i rasijecanje mesa i rakova, podrazumijeva dobro poznavanje anatomije (građe) ribe. Svaka vrsta ribe […]

Opširnije