Kako otvoriti restoran ili kafić

Kako otvoriti restoran ili kafić

Novi restorani, picerije ili kafići se otvaranju svakodnevno. Ako ste vi budući ugostitelj i ne znate ili se dvoumite što sve trebate uraditi da biste otvorili vaš objekt onda je ovo tekst sa informacijama koje su vam potrebne.

Napravit ćemo mali rezime dosadašnjih tekstova na našem POS Sector blogu i poredati ih onako kako bi vam mogli koristiti prilikom otvaranja i vođenja vašeg budućeg restorana, pizzerije, kafića ili drugog ugostiteljskog objekta.

Dokumentacija potrebna za otvaranje ugostiteljskog obrta – Prilikom otvaranja ugostiteljskoj objekta potrebno je da se zadovolje zakonske norme i da se registrira pravna osoba sa kojom će te biti prisutni na tržištu i svojoj branši. Možete registrirati ugostiteljski obrt ili j.d.o.o.

Minimalni tehnički uvjeti za ugostiteljstvo – Ispunjavanje minimalno tehničkih uvjeta za ugostiteljstvo su osnova bez koje ne možemo otvoriti ugostiteljski objekt. U zakonu se definirane ove stavke po vrsti i načinu djelatnosti

Propisana pravila za rad

Nakon što ste otvorili svoj ugostiteljski obrt potrebno je da se držite i ispunjavate pravila koja su određena priliko rada vašeg objekta.

Propisana pravila za rad ugostiteljskog objekta – Prilikom obavljanja ugostiteljske djelatnosti svaki ugostitelj (pravna ili fizička osoba) je dužan nakon ishođenja rješenja o ispunjavanju minimalnih tehničkih uvjeta pridržavati se pravila za rad.

Knjiga žalbe u Hrvatskoj, kao dokument nije više na snazi, a umjesto nje dužni ste istaknuti obavijest o prigovoru. Sve informacije o novom zakonu možete pročitati na linku: Knjiga žalbe postaje nevažeći dokument, od sada na snazi – Obavijest o načinu podnošenja pisanih prigovora

Sanitarni pregled, sanitarna iskaznica i tečaj higijenskog minimum - Sanitarna iskaznica je obvezan dokument za svakog uposlenika u ugostiteljstvu i bez njega se ne može raditi. Sanitarnu iskaznicu izdaje higijensko-epidemiološki odjel u vašem gradu poslije izvršenog sanitarnog pregleda.

Važnost izgleda toaleta u ugostiteljskom objektu i zakonske obaveze – Odgovore koliko wc po zakonu treba da imate, kako treba da izgleda predprostor wc-a s umivaonikom ili garderoba i wc za uposlenike dobit će te u ovom tekstu

Dezinfekcija, dezinsekcija i deratizacija u ugostiteljstvu – Dezinfekcije, dezinsekcija i deratizacija su mjere za sprečavanje pojava zaraznih bolesti, te suzbijanja širenja zaraznih bolesti i obvezno se provode se u ugostiteljskim objektima koji podliježu sanitarnom nadzoru.

Kako spriječiti požar u ugostiteljskom objektu i ispoštovati zakonsku proceduru zaštite od požara – još jedna od nezaobilaznih stvari u ugostiteljskom zanimanju određena i definirana zakonom o ugostiteljstvu

Što treba da sadržava jelovnik, cjenik pića i napitaka, dnevna karta i meni karta - Jelovnik, cjenik pića i vinska karta su popis jela i pića sa naznačenim cijenama u nekom ugostiteljskom objektu koji se nude gostu kao sredstvo ponude. Sva navedena sredstva ponude potrebna je da imaju i određene informacije određene zakonom. Naravno jelovnik služi i za prodaju tako da za kraj predlažem tekst o oprimizaciji jelovnika. 10 jednostavnih savjeta za optimizaciju jelovnika

 

Prema Zakonu o fiskalizaciji u Hrvatskoj, ugostitelji su obveznici koji podliježu fiskalizaciji. Prije odabira programa za fiskalnu blagajnu, obratite pozornost i na sljedeće:

 

Troškovi. Prije nego se odlučite za program za fiskalnu blagajnu, sa prodavačem dogovorite krajnju cijenu. Na tržištu se mogu nabaviti programi koji su relativno jeftini, ali se na kraju ispostavi da su ipak skupi. Budite sigurni da se krajnja cijena programa za vašu tvrtku stvarno isplati. Postoje programi, poput POS Sectora koji se mogu i mjesečno iznajmljivati po određenoj cijeni. Ovo je idealno rješenje pogotovo za sezonce, za one koji ne mogu odvojiti određenu svotu novca odjednom, pa i za one koji su neodlučni. Prilikom odabira mjesečnog najma obratite pažnju da niste vezani ugovorom, kako bi mjesečni najam mogli prekinuti kad god poželite.

Kvaliteta je neopisivo važan faktor i jedan od ključnih točaka prilikom odabira programa za fiskalnu blagajnu. Provjerite reference programa kojeg želite kupiti. Da li su drugi kupci zadovoljni? Koliko dugo je program za fiskalnu blagajnu prisutan na tržištu? Da li tvrtka koja prodaje program ima dovoljno iskustva u IT sektoru? Ovo su neka od pitanja, koja mogu biti ključna kada je u pitanju kvaliteta proizvoda koji namjeravate kupiti.

Dugoročni razvoj programa. Prije kupovine programa za fiskalnu blagajnu uvjerite se da je isti u mogućnosti rasti zajedno sa vašom tvrtkom i vašim poslovanjem, to jest da je u mogućnosti razvijati se dalje. Ukoliko ovo nije slučaj, moglo bi se desiti da će vam biti potreban novi program koji podržava novitete vezane za fiskalnu blagajnu.

Support/Podrška. Podrška u svakom momentu treba biti dostupna, pa i u kasnim večernjim satima, vikendom i praznicima, jer npr. ugostitelji imaju baš tada najviše gostiju u objektu i tada im je najčešće potrebna podrška ili informacija vezana za program za fiskalnu blagajnu. Dobra podrška je osnova za uspješno poslovanje i obavezno sa prodavačem programa za fiskalnu blagajnu prije kupovine ili najma provjerite da li je podrška uključena u cijenu programa. Ukoliko podrška nije uključena, obavezno se raspitajte o cijenama iste.

Izdavanje računa ne smije imati više koraka nego što je potrebno

program za fiskalnu blagajnu

Obavezno testirajte program prije odabira
Ovo je savršena prilika da saznate da li je program koji namjeravate odabrati ispravan izbor za vaše poslovanje i ujedno da upoznate naš program za ugostiteljstvo POS Sector http://possector.hr/.

 

Pošalji nam svoje podatke i dogovori termin za besplatnu online instalaciju

 

posebne-cijene-fiskalne-blagajne