Jednostavna kontrola poslovnih operacija i uposlenika

Mini fiskalna blagajna omogućava vam nenametljivu kontrolu rada vašeg osoblja. Prije korištenja vaše blagajne vaš uposlenik se mora najprije logirati u sistem. To znači da su sve radnje koje se obnašaju u programu mini fiskalne blagajne praćene s njihovim izvršiocem, odnosno uposlenik se mora prethodno logirati u sistem. Ova značajka programa omogućava praćenje narudžbi i izdanih računa za svakog radnika pojedinačno sto posljedično  minimalizira mogućnost krađe od strane vašeg osoblja.

Također, analizom poslovanja po radnicima maksimalizira se  efikasnost osoblja a samim tim unaprjeđuje vaše poslovanje. Spomenute informacije možete iskoristiti da  organizirate osoblje u smjene na najbolji mogući način i  maksimalizirate njihovu učinkovitost. Ovakve odluke će se svakako odraziti na smanjenje troškova za vaše radnike.

Periodične  inventure su nezaobilazna stavka u vašem  poslovanju  da biste bili u mogućnosti pratiti i mjeriti uspješnost vašeg poslovanje. Ona vam omogućava da  identificirate potencijalne probleme i da u slučaju negativnih promjena u radu reagirate na vrijeme.

Izaberite mini fiskalnu blagajnu POS Sector koja će vam omogućiti brzo i jednostavno praćenje stanja i zaliha roba s kojim inventura postaje prilika za unaprijeđenje poslovanje a ne naporan i dosadan posao.