Fiskalna blagajna za ugostiteljstvo - POS Sector

Blagajna koju koristi više od 4000 ugostitelja

Fiskalna blagajna za ugostiteljstvo - POS Sector
Skrolaj dole

Izdavanje računa ne smije biti komplicirano i sporo

Od fiskalne blagajne sa kojom izdaješ račune naravno očekuješ da ti pojednostavi i ubrza rad, a ne da imaš probleme i sa ovim dijelom poslovanja.

Iz navedenih razloga razgovarajući sa našim korisnicima kao našim najboljim savjetnicima izrađen je brz i intiutivan proces izdavanja računa prilagođen za sve djelatnosti.

Na ovom kratkom videu pogledaj kako se jednostavno i brzo u samo par klikova kreira narudžba i izdaje račun

Izdavanje računa ne smije biti komplicirano i sporo

Glavni zahtjevi mojih gostiju i mog poslovanja su bili da imam pravu robu ,u pravoj kvaliteti, sa dovoljnim količinama u pravo vrijeme. Sa POS Sektorom sam uspjela definirati kakvo efikasno skladište trebam imati, vidjeti što zapravo moji gosti žele i prilagoditi skladište njihovim zahtjevima.

Hana Gošip – Vlasnica Food House

Osim brzog i jednostavnog izdavanja računa program ti mora omogućiti i dodatne funkcionalnosti prilikom naplate računa poput dodatnih načina plaćanja, izdavanja računa na pravnu osobu, jednostavne naplate različitih mjernih jedinica artikala ili dodjeljivanje popusta na račun

Funkcionalnosti koje će rješiti i ovaj problem u tvom poslovanju prilikom izdavanja računa su tu

Naplata računa za gotovinu

Naplata računa za gotovinu

Izradi i naplati račun u POS Sectoru jednostavno, u par klikova. Jedan klik za artikal i jedan za naplatu.

Dodatni načini plaćanja

Dodatni načini plaćanja

Svejedno je radilo se o kartici, virmanu ili nečem trečem. Naplati račun bez obzira na način plaćanja sa kojim  kupac želi da plati.

Izdavanje računa na pravnu osobu (R1)

Izdavanje računa na pravnu osobu (R1)

Izdaj račun na pravnu osobu sa svim potrebnim stavkama koje su potrebne tvom kupcu i knjigovodstvu.

Naplata proizvoda koji se prodaju po kilogramu

Naplata proizvoda koji se prodaju po kilogramu

Jednostavnim unosom naručene količine, naplati proizvode koje prodaješ na kilograme ili litre, poput ribe ili vina. Mi ćemo se pobrinuti da cijena bude točna.

Dodjeljivanje popusta na račun

Dodjeljivanje popusta na račun

Dodjeli popust na ukupni račun sa lakoćom i poveži ga sa načinom plaćanja sa kojim gost želi platiti.

Da li znaš da...

24 partnerske tvrke u Hrvatskoj distribuiraju i održavaju POS Sector
4000 ugostiteljskih objekata koristi POS Sector u svakodnevnom radu
279 milijuna računa korisnici izdaju godišnje preko POS Sectora

Analiza poslovanja i praćenje trendova putem fiskalne blagajne

Fiskalna blagajna za ugostiteljstvo – POS Sector nude mogućnost
jasne analize poslovanja u slikama.
Slika vrijedi kao tisuću riječi, a da je to točno upravo ćete se uvjeriti u POS Sector-u. Bez suvišne hrpe brojeva, poslovanje prikazano u kombinaciji brojeva i dijagrama sa jasno istaknutim top informacijama jasnije Vam oslikava pravo stanje i daje mogućnost pravovremenog djelovanja s ciljem poboljšanja poslovanja ili zaustavaljanje negativnog trenda.

Prednosti programa:

  • Jasan uvid u trenutno poslovanje, kao i praćenje trenda rasta i pada prodaje artikala kroz periode
  • Omogućava detaljnu analizu
  • Priprema za knjigovodstvo
  • Mogućnost povezivanja sa Vašim knjigovodstvenim sustavom
  • Isti ovaj sistem koriste i restorani i trgovine ili saloni u hotelima sa 5 zvijezdica, kada njima pomaže, vjerojatno će i Vama
  • Testiranje pune verzije programa je bez ikakve naknade
Analiza poslovanja i praćenje trendova putem fiskalne blagajne

Pos Sector nam je pojednostavio rad s kasom i artiklima

tihana pecikozic

Nakon starog programa gdje je bilo 1000 nepotrebnih stvari, Pos Sektor nam je totalno pojednostavio poslovanje. U svakom trenutku tokom dana brzo i jednostavno, radimo provjeru utrošenih artikala, stanje skladišta i frizidera, provjeravamo da li štima blagajna, te da li su konobari u gužvama svakom izdali račun i da li je račun plaćen.

Rad sa normativima je pojednostavljen te se ne mučimo sa viškovima i manjkovima sokova kada se poslužuju mješane cuge. U svakom slučaju Pos Sektor nam je pojednostavio rad s kasom i artiklima.

Tihana Pecikozić – Caffe Bar Paviljonček Zagreb

Profesional paket za one koji trebaju još više

Prednost korištenja Kitchen Display-a zajedno sa tabletima, je u tome što dobivate dvosmjernu komunikaciju. Konobar šalje kuhinji sa udaljene lokacije narudžbe, a kuhinja obavještava konobara kada je narudžba spremna. Bez razgovora!

Mobilo naručivanje

Mobilo naručivanje

Korištenje tableta sprečava razgovore i pogreške pri prosljeđivanju narudžbi od gosta, preko konobara, do kuhinje.
Konobar prima narudžbu za stolom, dok razgovara sa gostom i umjesto da ide do šanka da bi je prepisao sa bloka, konobar koristi tablet da je proslijedi kuhinji. Bez duplog posla. Bez praznog hoda.

Kuhinjski monitor (KDS)

Kuhinjski monitor (KDS)

Kitchen display je touch screen monitor ili tablet koji bilježi narudžbe na monitoru, te kuharu daje mogućnost poziva konobara nakon spremljene narudžbe. Kuhar može da vidi koji je konobar, za koji stol i prije koliko vremena poslao narudžbu, što mu olakšava odlučivanje, koje narudžbe prvo spremiti.

Kod nas je vrijeme od narudžbe do serviranja jela smanjeno za 50% uz pomoć rada sa Tabletima

damir sekulic

Tijekom ljeta promet u lokalu je 8 do 10 puta veći nego zimi i bitno je ubrzati prijenos narudžbi od konobara koji narudžbu preuzima od gosta, do kuhinje i/ili šanka.

Tablet je izvrsno rješenje jer konobar uzima narudžbu redom s nekoliko stolova,a vrijeme se ne gubi jer je narudžba izašla na printeru u kuhinji u trenutku kad je preuzeo (neovisno o tome što konobar nakon toga odlazi na druge stolove).

To jako smanjuje “pritisak” velikog broja istovremenih narudžbi u kuhinji i olakšava izdavanje narudžbi. Napravili smo i malu analizu… prosječno vrijeme posluživanja hrane “starim sistemom” (bez tableta) bilo je 20 do 30 minuta. S tabletom treba 10 do 15 minuta. Čak i “stariji” konobari nemaju problema s navikavanjem na tehnologiju. Htjeli smo tablete “ugasiti” tijekom zime, a “stariji” su tražili da ostavimo u pogonu barem jedan 🙂

 

Damir Sekulić – Buffet FIFE, Split

Koristi besplatno 30 dana fiskalnu blagajnu POS Sector, i onda odluči, bez obveza, da li ti odgovara

Cijene prilagođene svima

Lite verzija

Osnovni paket osobito pogodan za ugostitelje koji ne vode skladište

149,00 kn Mjesečno
1 licenca
  • Izdavanje računa
  • Komplet analiza i izvješća vezana za prodaju artikala

Standard verzija

Kompletan paket za vođenje ugostiteljskog objekta

199,00 kn Mjesečno
1 licenca
  • Uključene su sve funkcionalnosti iz Lite verzije
+
  • Rad po stolovima
  • Rad sa happy hour cijenama
  • Kreiranje normativa (povezivanje Artikala i Repromaterijala)
  • Kompletna analiza i izvješća utroška materijala
  • Komplet skladišno poslovanje (Prijem i izdavanje robe)
  • Kompletna analiza prometa i stanja skladišta

Professional verzija

U profesional verziji sa mobilnim naručivanjem i kuhinjskim monitorom uključene su 3 licence

349,00 kn Mjesečno
3 licence
  • Uključene su sve funkcionalnosti iz Standard verzije
+
  • Rad u mreži
  • Rad s tabletima
  • Rad s kuhinjskim monitorom
*Dodatne licence su moguće samo u PRO verziji. Cijena dodatne licence za tablet ili kuhinjski monitor je 69 kuna mjesečno, a za dodatno naplatno mjesto (PC) je 149 kuna mjesečno. *U slučaju potrebe najma programa za jedan ili više dana 50 kuna/dan*Online instalacija i obuka programa su besplatni dok se izlazak na teren od strane partnera (instalacija i obuka) naplaćuje po cijenama partnera * *Podrška u radnom vremenu (pon-pet do 16 i 30) i nadogradnje su uračunate u cijenu svih paketa najma.. *Za online plaćanje karticom istaknute cijene su krajnje, a za plaćanje putem virmana ili gotovinski na cijene se nadodaje PDV 25%. *Program se plaća samo za period izdavanja računa, a sva izvješća dostupna su i nakon isteka licence . *Pored podrške u radnom vremenu dajemo mogućnost specijalne podrške 24/7.

Lite verzija

Osnovni paket osobito pogodan za ugostitelje koji ne vode skladište

1490,00 kn Godišnje
1 licenca
  • Izdavanje računa
  • Komplet analiza i izvješća vezana za prodaju artikala

Standard verzija

Kompletan paket za vođenje ugostiteljskog objekta

1990,00 kn Godišnje
1 licenca
  • Uključene su sve funkcionalnosti iz Lite verzije
+
  • Rad po stolovima
  • Rad sa happy hour cijenama
  • Kreiranje normativa (povezivanje Artikala i Repromaterijala)
  • Kompletna analiza i izvješća utroška materijala
  • Komplet skladišno poslovanje (Prijem i izdavanje robe)
  • Kompletna analiza prometa i stanja skladišta

Professional verzija

U profesional verziji sa mobilnim naručivanjem i kuhinjskim monitorom uključene su 3 licence

3490,00 kn Godišnje
3 licence
  • Uključene su sve funkcionalnosti iz Standard verzije
+
  • Rad u mreži
  • Rad s tabletima
  • Rad s kuhinjskim monitorom
**Dodatne licence su moguće samo u PRO verziji. Cijena dodatne licence za tablet ili kuhinjski monitor je 690 kuna godišnje, a za dodatno naplatno mjesto (PC) je 1490 kuna godišnje. *U slučaju potrebe najma programa za jedan ili više dana 50 kuna/dan * *Podrška u radnom vremenu (pon-pet do 16 i 30) i nadogradnje su uračunate u cijenu svih paketa. *Za online plaćanje karticom istaknute cijene su krajnje, a za plaćanje putem virmana ili gotovinski na cijene se nadodaje PDV 25%.*Online instalacija i obuka programa su besplatni dok se izlazak na teren od strane partnera (instalacija i obuka) naplaćuje po cijenama partnera *Program se plaća samo za period izdavanja računa, a sva izvješća dostupna su i nakon isteka licence . *Pored podrške u radnom vremenu dajemo mogućnost specijalne podrške 24/7.

100% Kupnja bez rizika

Za prvih 30 dana korištenja programa garantiramo povrat novca ako ne budete zadovoljni sa bilo čim, odnosno proizvodom, našom podrškom ili nečim trećim

U svakom trenutku su mi pružili potrebnu podršku

laurin kutak

Moja iskustva s POS Sectorom su više nego dobra. Susretljivost ljudi iz POS Sectora i strpljenje pri rješavanju svih mojih nedoumica i početničkih grešaka su bila iznad mojih očekivanja.

U svakom trenutku su mi pružili potrebnu podršku i vrlo smo lako i jednostavno posložili sve potrebno za nesmetani rad moje blagajne , tako da mogu bez problema preporučiti program i tim svakome kome treba program koji se lako i jednostavno koristi i iza kojeg stoji dobra podrška.

Laura Baranić – Laurin Kutak