Obrasci potrebni za vođenja HACCP za ugostiteljske objekte

Obrasci potrebni za vođenja HACCP za ugostiteljske objekte

Nakon uvođenja HACPP-a u vaš ugostiteljski objekt potrebno je da u različitim vremenskim intervalima vodite zakonski određene evidencije i obrasce. U današnjem tekst vam donosimo popis svih evidencija i obrazaca potrebnim za pravilno vođenje HACPP-a.

U tekstu koji smo već objavili – Što je HACCP u ugostiteljstvu, kako ga uvesti i koje su cijene i kazne – objasnili smo značenje, načine uvođenja, cijene i vodiče za samostalno uvođenje HACCP-a.

Da bi mogli odrediti koje evidencije i obrasce trebate voditi potrebno je da znate kojoj kategoriji prema tipu posla i riziku za sigurnost hrane pripadate.

Kojoj kategoriji pripada moj ugostiteljski objekt?

 Kategorije ugostiteljskih objekata prema tipu posla i riziku za sigurnost hrane

 Tip posla

 Detalji

 Visoko

 Srednje

Nisko

 Catering  Prodaja krajnjem potrošaču +
 Hotel I kategorije  Catering/Puni pansion +
 Hotel II kategorije  Samo doručak/Polupansion  +
 Ugostiteljski objekti gdje se hrana ne poslužuje  +

 Ugostiteljski objekti gdje se hrana poslužuje

 Tip posla

 Detalji

 Visoko

 Srednje

Nisko

 skupina restorani:
 restorani  +
 gostionica  +
 zdravljak  +
 zalogajnica  +
 pečenjara  +
 pizzeria  +
 bistro  +
 slastičarnica – samo prodajno mjesto  +
 fast food  +
 skupina barovi:
 buffet, krčma, konoba, klet +

 

Nakon što ste odredili vašu kategoriju rizika kojoj pripadate u slijedećem dokumentu pogledajte koje sve evidencije i obrasce trebate voditi i na koji način.

POPIS EVIDENCIJA I OBRAZACA ZA UGOSTITELJSKE OBJEKTE

 

Evidencije i obrasci za vođenje HACCP-a po kategoriji rizika:

  1. Evidencije i obrasci za objekte niskog rizika*

  2. Evidencije i obrasci za objekte srednjeg rizika*

  3. Evidencije i obrasci za objekte visokog rizika*

    *Dokumenti su u Word formatu