Fokusiranje na gosta

Ključ za stvaranje novca je da se ne usredotočite na stvaranje novca, već na gosta.
Fokusiranje na gosta je ključ sa kojim osiguravate sebe, da će te na kraju smjene napraviti novac koji želite. Vjerojatno će vam se činiti nekada, da sve što radite traje beskrajno i bez očekivanih rezultata.

Ali, ono što trebate da radite je da se posvetit maksimalno svakom gostu i učinite ga sretnim i zadovoljnim. Broj gostiju, koje je piće ili jelo naručio gost ili gosti , koliko sve to zajedno košta, ne treba da vas zanima. To je izbor gostiju. Umjesto toga usredotočite se prvenstveno na najbolji način da zaradite novce, a to je da se usredotočite na goste odnosno svoju korist.

Postavljanje ciljeva u novcu

Briga o gostu u restoranu - postavljanje ciljeva

Većina konobara pravi greške u kojima kažu: „Danas trebam zaraditi 300 KN!“ Kada zaradite 250 umjesto 300 za vas je to i dalje neuspjeh. Na ovaj način ste stalno uzrujani i pod stresom. Rješenje je da ako već to radite vaš cilj bude u vremenskom intervalu od 15 ili mjesec dana. Jer ima dana kada će te zaraditi i 400 ili 500 čime je to dodatna zarada koja će pokriti razlike.

Briga o stolovima

Jedino što možete kontrolirati je da pružate što bolju uslugu svojim gostima. Nemojte se obeshrabriti i biti razočarani što vam stolovi nisu zauzeti. Ključno je da vodite računa o svakom stolu maksimalno i ne čekate „dobar stol“ cijelu smjenu, nego posvetite pažnju svim stolovima na ovom putu. Ovo gledište kroz mjesec dana osjetit će se i na vašoj zaradi.

Pristup stolu

Odredite što stol očekuje od vas i vašeg iskustva konobara. Nemojte pripadati jednoj od dvije skupine dosadnih, robot konobara.  Prva su oni konobari koji prilaze stolu i kao roboti sa cd-om u sebi ponavljaju tekst dobrodošlice.  Druga grupa su konobari koji hodaju od stola do stola i daju gostima više oduševljenja nego što gosti dobivaju za svoj rođendan. Rječnik kojim se služe  pun je pridjeva kao  nevjerojatno ili posebno. .

Potražite signale gostiju koji vam jasno govore što očekuju od vas i slijedite ih. Pronađite način da komunicirate sa gostima i izgradite vezu sa njima. Pokušajte pronaći priliku za jedan početak razgovora koji se ne odnosi na hranu ili piće i neka gost sam odluči da li je za razgovor ili ne. Jedini  način je da budete iskreni, jer gosti itekako namirišu neiskrenost. Gosti znaju cijeniti ovakav pristup u posluživanju i komunikaciji i bezrezervno nagrađuju konobara koji nije jedan od robot konobara.