Znaš li što gosti zaista ne vole?!

Znaš li što gosti zaista ne vole?!

Ovo su samo neke od primjedbi koje gostima smetaju, ali je suština ista. Saznajte što gostima smeta i ako je to slučaj i u vašem objektu ispravite greške.

Neodgojena djeca su veoma čest razlog nezadovoljstva gostiju

Gost: Ja ne volim glasnu djecu u restoranu. znači, ne smetaju me djeca, ne smetaju mi mala djeca, smetaju me neodgojena djeca i roditelji koji ih puštaju da divljaju.
Al jedno je sigurno – da mi u restoranu nekolicina djece trče vrišteći oko stola i uništavaju atmosferu, ne bi se u taj restoran vratila.

sto-gosti-najvise-mrze-u-restoranima

kao i ponuda koja je siromašna

Gost: Kod mene je nekako prečesto slučaj slijedeći, i u elitnim i neelitnim kafićima, restoranima i sličnim objektima:

Konobar: Izvolite..
Ja: Može sok od višnje?
Konobar: Nemamo taj..
Ja: Od borovnice?..
Konobar.. Nema ni taj..
Ja: Može li bilo kakav rijetki sok..
Konobar: Imamo samo džus (ili samo jabuku i sl.)

.. Slično je i sa čajevima i sa kolačima ..To mi godinama smeta i fakat nije rijetka pojava

Neki gosti imaju i cijelu listu što mrze

  • Smeta mi kada konobara zamolim za nešto (voda, sol, salvete) a on se ne pojavi sa tim. Jednostavno kao i da mu nisam ništa rekao.
  • Prenatrpanost stolovima gdje je nemoguće proći između stolova da ne dotaknete stol i gotovo sjednete u nečije jelo
  • Konobari koji nestaju – dođite i pitajte me nakon što sam probao naručenu hranu da li je u redu. Molim vas
  • Laži o sastojcima – Ako sam pitao da li povrće na žaru ima paprike koje mi se jedu, recite mi istinu, da mogu sam odlučiti.
  • Neudobne stolice – starija sam osoba i smetaju mi neudobne stolice koje me zaista umore
  • Mlaki čaj
  • Sitna slova na jelovniku – ne nosim naočale i dobro vidim ali se gotovo uvijek moram naprezati i čitati sitna slova na jelovniku

sto-gosti-najvise-mrze-u-restoranima2

  • Uključen TV – kada idem na večeru zaista ne želim gledati TV, nego razgovarati sa kolegama ili partnerom, uživati u jelu, a ne u toj situaciji imati i upaljen TV sa nekom sapunicom.
  • Loša akustika i preglasna glazba
  • Kada se konobari nabacuju evidentno zauzetim ženama
  • Skriveni troškovi – ja sam inače mnogo alergičan kad mi se zaračuna kruh, a to sad rade svugdje. Ne treba mi ga poklonit, ali ako ga nisam naručio, onda ga ne treba ni naplatiti.

ili

  • kada mi pokušavaju uzeti kaput
  • kada mi bez pitanja toče još pića iz flaše koja stoji na mom stolu
  • kada ne stišaju/izbace bučne goste (uključujući cendrava derišta)
  • kada puštaju preglasnu muziku
  • kada uključe televizor, kojeg prokletog vraga televizor ima uopće raditi u restoranu?
  • kada tvrde da nešto ne može uspjeti onako kako ja tražim da pripreme i pitaju: “A, što ako ne bude dobro?!” – pa valjda znam zašto to tražim
  • kada gostu kažu da je “niko” (Ja: “Imate sojino mlijeko?” Konobar u X restoranu: “Ne, to vam tu niko ne bi pio.”)

sto-gosti-najvise-mrze-u-restoranima-stolnjak

  • kada ne promijene prljavi stolnjak, a često niti nadstolnjak, smještaju goste za klimave stolove
  • kada zaborave pola narudžbe, pola donesu krivo
  • kada na traženje običnog zelenog čaja bez arome breskve donesu zeleni čaj s aromom breskve
  • kada na traženje nekog pića koje se plaća i čaše vode (naručujem vodu i uz čaj i uz pivu) donesu to piće i flašu vode, i to Jane koja je gorka
  • kada na traženje njemačkog piva nude Bavariu
  • kada gostima za stolom donesu njihova jela s razmakom većim od par minuta

Bez zadovoljnog gosta nema niti profita, a bez stalnih gostiju niti budućnosti. Gosti znaju biti itekako nezgodni i nezahvalni,ali greške koje pravimo, a smetaju sa razlogom našim gostima trebaju biti ispravljene. Zato upoznajte svoje goste i shvatite njihove potrebe.