Kako unaprijediti poslovanje slušajući što vam vaši gosti govore

Kako unaprijediti poslovanje slušajući što vam vaši gosti govore

Jedan od najjednostavnijih i najlakših načina da dobijete besplatne savjete i marketing ideje o tome kako poboljšati vaše poslovanje je upravo slušajući ono što vaši klijenti imaju za reći o vašem ugostiteljskom objektu.

Međutim, vaši gosti neće tek tako sami reći ono što misle nego j potrebno da ih potaknete kako bi dobili informacije koje su itekako bitne za vaše poslovanje. Većina gostiju koji su imali negativno iskustvo neće vam reći što im nije odgovaralo u vašem objektu, ali će svakako te informacije prenijeti svojim prijateljima ili obitelji. Dobar procent gostiju će svoja negativna iskustva podijeliti na društvenim mrežama (facebook, twitter..). Tu se upravo kriju vrijedne informacije i najbolje marketing ideje.

Ovim gestovima gostiju, ne ostajete samo bez navedenih gostiju koji informaciju prenose, nego i bez potencijalnih gostiju koji imaju ili su imali namjeru da vas posjete.

Veoma je bitno da znate način kako da dođete do tih informacija i da uz ispriku zadržite postojeće goste kao i da sa njihovim pozitivnim kritikama ispravite greške u vašem poslovanju. Također, ove informacije možete iskoristiti i za da nagradite i motivirate svoje uposlenike i da navedene izjave stavite na svoju web ili faceebook stranicu pokazujući koliko vam je stalo do svakog vašeg gosta kao i do njihovog mišljenja.

Dobivanje povratnih informacija od gostiju ućinit će vaše poslovanje još uspješnijim i pomoći će vam da izgradite čvrste odnose sa vašim gostima.

Nekoliko malih savjeta kako da dođete do povratnih informacija:

Razgovarajte sa gostima

Razgovor sa vašim gostima je najjednostavniji način da biste dobili povratne informacije o vašem poslovanju. Također, razgovor je odličan način za početak građenja odnosa sa gostima. Uvijek pitajte svoje goste kakvu hranu i uslugu vole, što bi mogli dodati u vašu ponudu, što možete uraditi da bi im ugođaj bio bolji i slično. Ako je gost imao dobru ideju, isprobajte je. To će pokazati gostu da vam je stalo do njegovog mišljenja, a vi će te dobiti priliku da testirate novu ideju koja vam može unaprijediti poslovanje.

Pronađite na internetu informacije

Informirajte se na internetu putem googla jedanput u 7 dana o komentarima o vašem ugostiteljskom objektu koja su dali vaši gosti. Na ovaj način saznat će te sve što je rečeno i komentirano vezano za vas. Ako ste naišli na negativan komentar pokušajte stupiti u kontakt sa autorom, dajte im ispriku i recite im da planirate riješiti nastalu situaciju te ih pozovite da vas opet posjete i uvjere se da ste negativne strane poslovanja na njihovu sugestiju uvažili i ispravili.

Stvorite bazu e-mail podataka svojih klijenata

Koristite ovaj popis ne samo da im pošaljete nove informacije ili promocije vašeg restorana ili kafića, nego i ankete ili upitnike kao bi dali svoj doprinos a vi dobili informacije koje su vam bitne. Osigurajte i poticaj za njih za povratne informacije kao besplatno predjelo ili 10% popusta za njihov slijedeći dolazak.

Koristite kartice za komentiranje

Kartice za komentiranje su odličan način za nove informacije sa kojima vaši gosti mogu izraziti svoje mišljenje. Navedene informacije gosti treba da daju anonimno i kartice da ubacuju u kutiju koja se nalazi na izlazu iz objekta.

Druga opcija su online kartice za komentiranje na vašoj web ili facebook stranici. Ponudite opet također svima koji odgovore na navedena pitanja kao poticaj besplatno piće ili popust kada prvi put posjete vaš objekt.

Gost nikada ne smije ljut napustiti vaš objekt

Ne dopustite da vaš gost ljut i nezadovoljan napusti objekt. Ako se ne možete sami nositi sa nezadovoljnim kupcima obučite se sami kao i vaše osoblje kako se nositi sa nezadovoljnim gostima. Većina ljudi su spremni oprostiti ako im se iskreno ispričate i nađete zajedno put razgovorom ka rješenju nastale situacije.