Uspješno završen prvi POS Sector Webinar na temu “Zakoni u ugostiteljstvu”. Evo što se moglo saznati…

Uspješno završen prvi POS Sector Webinar na temu “Zakoni u ugostiteljstvu”. Evo što se moglo saznati…

U subotu 06.06.2020 održan je prvi POS Sector Webinar na temu “Zakoni u ugostiteljstvu”. Gosti su bili Dr. sc. Vladimir Pleština profesor na Prirodoslovno-matematičkom fakultetu u Splitu, te stručnjaci iz naše korisničke podrške. Ugostitelji su mogli saznati korisne informacije iz prve ruke. Ali i osvojiti vrijedne nagrade po završetku.

Opširnije
Zakoni u ugostiteljstvu – što svaki ugostitelj trebati znati o legalnoj strani vođenja posla

Zakoni u ugostiteljstvu – što svaki ugostitelj trebati znati o legalnoj strani vođenja posla

Praćenje silnih zakona, pravila, propisa i državnih nameta zna biti krajnje iscrpljujuće posebno za ugostitelje. Osim što ih ima puno, zakoni se i često mijenjaju te treba konstantno biti aktivan i pratiti javni diskurs da ne bi bili kažnjeni. Ovdje ćemo pokušati sažeti sve najbitnije stavke zakona koje svaki ugostitelj treba poznavati.

Opširnije
Otvaranje kafića i restorana – Ovo su upute po kojima trebate raditi

Otvaranje kafića i restorana – Ovo su upute po kojima trebate raditi

Hrvatski zavod za javno zdravstvo objavio je detaljne preporuke za ugostiteljske objekte. Radi sprječavanja širenja infekcije tijekom boravka u ugostiteljskim objektima s terasama i bez njih te u ugostiteljskim objektima u smještajnim kapacitetima, potrebno je osigurati fizički razmak među posjetiteljima te između posjetitelja i zaposlenika. Koje su upute i kako raditi u narednom periodu pročitajte u nastavku članka.

Opširnije
Kako zaštiti osoblje i goste u restoranu u sezoni gripe i prehlade

Kako zaštiti osoblje i goste u restoranu u sezoni gripe i prehlade

Nakon epidemije koronavirusa sigurno se više nećemo tako olako nositi sa sezonama prehlade i ostalih virusa. Naučite kako se profesionalni ugostitelji trebaju nositi u ovakvim situacijama. Od sigurnog rukovanja s hranom do kompletnog čišćenja restorana, brojni faktori su uključeni u protok i pripremu hrane koju poslužujete gostima. Uvijek težimo da gostima serviramo visokokvalitetna i sigurna jela, ali trebamo biti posebno oprezni u sezoni prehlade i gripe.

Opširnije
Ultimativni vodič za popuste u ugostiteljstvu – kreativnim idejama do veće zarade

Ultimativni vodič za popuste u ugostiteljstvu – kreativnim idejama do veće zarade

Svi vole popuste. Ako primijetite da vam se obim posla u restoranu smanjio, bilo da je riječ o određenoj sezoni, mjesecu ili danu u tjednu – popusti vam mogu puno pomoći da nadoknadite gubitke. Ukoliko ponudite prave popuste možete privući tonu novih gostiju u bilo koji restoran, nebitno vodite li pub, bar, pizzeriju, otmjeni restoran, fast-food restoran ili restoran s punom uslugom.

Opširnije
Kako motivirati zaposlenike u ugostiteljstvu

Kako motivirati zaposlenike u ugostiteljstvu

Vaši gosti stvaraju opći dojam o restoranu na osnovu više kriterija, a glavni su, svakako, kvaliteta hrane i usluge. Da bi Vaši zaposleni radili s entuzijazmom i zadovoljstvom neophodno je da budu zadovoljni i motivirani. Meriot, veliko ime svjetskog hotelijerstva je davno izjavio: “Vodite računa o Vašim zaposlenima i oni će voditi računa o Vašim gostima”.

Opširnije