Stiže zima! Kako zadržati goste u hladnim mjesecima.

Stiže zima! Kako zadržati goste u hladnim mjesecima.

Ako ste vlasnik kafića ili restorana, vjerojatno ste već primijetili opadanje broja gostiju kroz prva tri mjeseca. Ljudima je prehladno da bi željeli sjediti vani. To je jednostavno tako i mi tu ne možemo ništa učiniti. Ili ipak možemo? Vjerujemo da imate moć pobijediti hladnu zimu s jednom vrućom čašom kuhanog vina ili viskija. Zato izvadite blokiće i počnite zapisivati ideje kako privući goste u vaš kafić i tijekom ljute zime!

Opširnije
Ideje za party u kafićima i restoranima

Ideje za party u kafićima i restoranima

Preoblikujte vaše postojeće ideje za party i organizirajte zabavu koja će zapravo biti – ZABAVNA! Kod organiziranja partya u velikim noćnim klubovima, restoranima i festivalima organizacija se odvija na posve drukčiji način. Klubovi imaju event menadžere koji osmišljavaju ideje za party, marketinški tim, dizajnere ulaznica, plakata i najvažnije novac za sve ove stvari. Kada ste […]

Opširnije
Koncepcija tržista u ugostiteljstvu

Koncepcija tržista u ugostiteljstvu

Marketing razmjenom javlja se kada ljudi odluče zadovoljiti potrebe i želje putem razmjene. Razmjena je čin dobivanja željenog predmeta od nekoga tako što mu se zauzvrat ponudi nešto drugo. Razmjena je samo jedan od nekoliko načina na koji ljudi mogu dobiti željeni predmet. Na primjer, gladni ljudi mogu doći do hrane lovom, ribolovom ili sakupljanjem […]

Opširnije
Kako do zadovoljnog klijenta

Kako do zadovoljnog klijenta

  Najosnovniji pojam na kojem se temelji marketing ljudske su potrebe. Ljudska potreba je stanje doživljene uskraćenosti. Uključuje osnovne fizičke potrebe za hranom, odjećom, toplinom i sigurnošću, kao i socijalne potrebe za pripadanjem, Ljubavlju, zabavom i opuštanjem. Postoje i potrebe za poštovanjem koje uključuju potrebu za ugledom, priznanjem i slavom te osobne potrebe za znanjem […]

Opširnije
Vaša putovnica za uspjeh

Vaša putovnica za uspjeh

Vama, kao menadžeru u globalnom gospodarstvu, marketing će uvelike pomoći u osobnoj karijeri te pridonijeti uspjehu tvrtke kojom upravljate. U današnjoj industriji ugostiteljstva, hotelijerstva i putovanja klijent dolazi iz bilo kojeg dijela svijeta te ima položaj kralja odnosno kraljice. Ta mu se titula ne dodjeljuje zbog nasljednih prava već stoga što klijent može poboljšati ili […]

Opširnije
Eporezna – OBAVIJEST OBVEZNICIMA FISKALIZACIJE

Eporezna – OBAVIJEST OBVEZNICIMA FISKALIZACIJE

Eporezna – novi sustav porezne uprave Porezna uprava je napravila izmjene o prijavi podataka u sustavu fiskalizacije, pod podacima fiskalizacije smatraju se poslovni prostor, radno vrijeme, podaci o održavatelju  i proizvođaču software-a. Do sada su sve navedene akcije radile kroz korisničku aplikaciju, a od 20/06/2017 je puštena je u produkciju aplikacija za unos poslovnih prostora […]

Opširnije
3 Savjeta kako pronaći sezonske zaposlenike

3 Savjeta kako pronaći sezonske zaposlenike

Početak ljeta, osobno mojeg omiljenog godišnjeg doba donosi osmijeh na lica, radost i sreću svima vama koji volite da provodite lijepe sunčane dane pored mora s voljenim osobama. Svakako su nezaobilazne večernje šetnje i izlasci uz lagani povjetarac koji vas čini  zadovoljnim u vrele ljetne noći. Ljeto definitivno donosi radost i veselje na lica svih […]

Opširnije
30 Savjeta Prije Kupnje Profesionalne Ugostiteljske Opreme

30 Savjeta Prije Kupnje Profesionalne Ugostiteljske Opreme

Što je profesionalna ugostiteljska oprema? Pod profesionalnom ugostiteljskom opremom smatra se sve od profesionalnih pećnica do stolova za jelo, od posuđa do ledomata. Odluka o tipu opreme za nove vlasnike  zna biti poprilično teška. Kako bi sebi olakšali kupnju u nastavku pročitajte naše savjete. Kupnja profesionalne kuhinjske opreme zna biti stresna. Osim što Vas može […]

Opširnije