KAKO POVEĆATI PROFIT PRAVILNIM OPISOM JELA

KAKO POVEĆATI PROFIT PRAVILNIM OPISOM JELA

Siječanj je mjesec u kojem se najviše teži promjenama, pa ćemo, skladno tome, pisati o promjenama u vašem poslovanju koje mogu imati pozitivan učinak na ukupne rezultate poslovanja. Sve više ugostitelja je osvijestilo značaj opisa jela u jelovniku, pa se na regionalnim jelovnicima mogu naći objašnjenja jela koja bude čula i znatiželju gostiju.

Opširnije
Zašto je važan trening osoblja?

Zašto je važan trening osoblja?

Osnova restoranskog biznisa je, kao i svakog drugog, stvaranje profita. Postavlja se pitanje kako do njega doći u tržišnim uvjetima u kojima gosti postaju sve kritičniji, a konkurencija sve brojnija. Odgovor je jednostavan – pravi ljudi na pravom mjestu, ili još konkretnije dobro trenirani, educirani  ljudi. Prva greška od koje ugostitelji kreću je pretpostavka da konobari znaju svoj posao. Kod rijetkih sretnika to je zaista tako.

Opširnije
Mirisi u prostoru i olfaktorski (aroma) marketing

Mirisi u prostoru i olfaktorski (aroma) marketing

Uredili ste svoj lokal, savršeno ste ga opremili, gostima puštate biranu glazbu, imate ljubazno i profesionalno osoblje, imate odličnu ponudu jela i pića, lokal Vam je uvijek uredan i čist, ali nešto još nedostaje za potpuni ugođaj. Da bi atmosfera u lokalu bila potpuna morate zadovoljiti sva osjetila Vaših gostiju. Sve je bitno i ima svoju ulogu – vizualni, audio i MIRISNI doživljaj! Da li ste ovom zadnjem posvetili dovoljnu pažnju? Niti jedan prostor, ma kako bio moderno uređen i čist bez dobro odabranog, ugodnog mirisa nije potpun.

Opširnije
Prodaja na štandovima: Kako se pripremiti za sajmove, adventske kućice i festivale

Prodaja na štandovima: Kako se pripremiti za sajmove, adventske kućice i festivale

Ključ dobre prodaje i uspješnog poslovanja je u pripremi. Pa se isto pravilo može primijeniti i s prodajom na štandu. Kada ste mala tvrtka i novi ste na tržištu jedan od najboljih načina da privučete kupce je sudjelovanje na sajmovima i festivalima kako bi se povezali s kupcima i reklamirali svoju firmu. Sudjelovanje na tim manifestacijama privući će Vam nove kupce i pomoći u razumijevanju tržišta.

Opširnije
Što gosti uistinu žele doživjeti kada dođu u Vaš restoran?

Što gosti uistinu žele doživjeti kada dođu u Vaš restoran?

Što je potrebno za svršeno iskustvo u restoranu?Što gosti očekuju od restorana ovisi o vrsti restorana, ali postoji par temeljnih stvari koje opisuju uspješne restorane. Srdačno osoblje Uvijek dobra hrana Savršen ambijent za slikanje Efikasna usluga Srdačno osoblje koje je posvećeno gostima Gosti se žele osjećati kao osobe, a ne kao vaš izvor zarade.Ovo najviše […]

Opširnije
Dizajniranje restoranske kuhinje: Vodič od A do Ž, kako urediti komercijalnu kuhinju

Dizajniranje restoranske kuhinje: Vodič od A do Ž, kako urediti komercijalnu kuhinju

Bilo da otvarate restoran prvi put, ili pak renovirate postojeći objekt, prioritet vam je efikasna kuhinja. Kuhinja je srce i duša svakog restorana i u njoj nastaju sva vaša jela. Prilikom uređenja restoranske kuhinje morate obratiti pozornost na mnogo stvari. Uz ovaj članak naučit ćete gdje početi, na što trebate paziti, te koji Vam restorani mogu poslužiti kao primjer dobro uređene i inovativne restoranske kuhinje.

Opširnije