Gdje su ti konobari?

Gdje su ti konobari?

Sve češće i češće čujem ugostitelje kako se žale zbog problema s radnom snagom. Prihvatili smo činjenicu da je kvalificirane radne snage sve manje i da postoji realan strah da će problem u budućnosti biti sve veći. Izlazno znanje iz škola je oskudno, samomotivacija za učenjem i usavršavanjem kod potencijalnih kandidata na niskom je nivou, a mogućnosti su izgleda čak i takvima sve veće.

Opširnije
Kako privući goste u vaš restoran

Kako privući goste u vaš restoran

Serviranje dobrog jela nije samo po sebi dovoljno da nam restoran bude pun za vrijeme ručka i večere. Pogotovo za vrijeme ručka kada su ljudi na poslu. Zbog toga treba raditi na promociji restorana i osmišljavanju aktivnosti koje će potaknuti potencijalne goste da odaberu baš vas.

Opširnije
Kako postaviti kratkoročne i dugoročne ciljeve za vaše ugostiteljstvo

Kako postaviti kratkoročne i dugoročne ciljeve za vaše ugostiteljstvo

Koliko vremena tjedno kao vlasnik ili menadžer restorana provodite u unošenju i zbrajanju podataka u Excellu kako biste izračunali dobit? Kada napokon sve izračunate postavljate li ciljeve na godišnjoj, mjesečnoj ili dnevnoj razini? Ili jednostavno preletite pogledom sve podatke u tablici i vidite da restoran profitira i jednostavno mislite da sve ide kako bi treba?

Opširnije
Ostvaren dječački san – Imate svoj restoran

Ostvaren dječački san – Imate svoj restoran

Pri otvaranju modernog restorana u kojem mnogi ljudi iz svijeta biznisa vide mogućnost ostvariti svoje dječačke snove treba znati da su stvari iznutra mnogo kompleksnije nego što to izgleda iz perspektive gosta. Puno je stručnog znanja neophodno da bi se izbjegli neki problemi u radu, a i kada znanje postoji nije izvjesno da do njih neće doći. Razlog je puno procesa koji ovise od drugih ljudi, njihovog znanja, sposobnosti, volje, motivacije itd.

Opširnije
KAKO POVEĆATI PROFIT PRAVILNIM OPISOM JELA

KAKO POVEĆATI PROFIT PRAVILNIM OPISOM JELA

Siječanj je mjesec u kojem se najviše teži promjenama, pa ćemo, skladno tome, pisati o promjenama u vašem poslovanju koje mogu imati pozitivan učinak na ukupne rezultate poslovanja. Sve više ugostitelja je osvijestilo značaj opisa jela u jelovniku, pa se na regionalnim jelovnicima mogu naći objašnjenja jela koja bude čula i znatiželju gostiju.

Opširnije