7 načina kako vam stare fiskalne blagajne uništavaju poslovanje
Nećete svjesno unijeti u restoran opremu koja će vam uništiti poslovanje, zar ne? Iako su stare fiskalne blagajne i software-i činile veliki dio poslovanja godinama došlo je vrijeme da se zamijene, nema više ručnog brojanja novca. Postoje modernije solucije.
Kako motivirati zaposlenike u ugostiteljstvu
Vaši gosti stvaraju opći dojam o restoranu na osnovu više kriterija, a glavni su, svakako, kvaliteta hrane i usluge. Da bi Vaši zaposleni radili s entuzijazmom i zadovoljstvom neophodno je da budu zadovoljni i motivirani. Meriot, veliko ime svjetskog hotelijerstva je davno izjavio: “Vodite računa o Vašim zaposlenima i oni će voditi računa o Vašim gostima”.
10 primjera uspješnih restorana na društvenim mrežama
Društvene mreže su ključna stavka svakog modernog poslovanja. Bio ili ne bio vaš restoran aktivan na društvenim mrežama, budite sigurni da vaši gosti tweetaju ili objavljuju na Instagramu o vašem restoranu. Bit ćete u mnogo boljoj poziciji ako se uključite u online konverzaciju proaktivno.
Kako vam fiskalna blagajna može pojednostavniti posao u 6 ključnih točaka
Koje je jedna od najbitnijih stvari što možete učiniti kako bi vaš restoran bio efikasniji? To je prelazak na modernu i kvalitetnu ugostiteljsku fiskalnu blagajnu koji će pojednostavniti i ubrzati uslugu u vašem restoranu.
7 ideja za nezaboravno Valentinovo u vašem restoranu
Jeste li znali da je Valentinovo drugi najpopularniji praznik po broju gostiju u restoranu, odmah iza dana žena. Upravo tako, a do Valentinova nam je ostalo još par dana. Sljedećih nekoliko dana ćete slati mailove stalnim gostima, praviti poseban meni za Valentinovo i pripremati vaše osoblje za dugu radnu noć.
Kako da Vas gosti preporuče prijateljima? Najbitniji marketing restorana
Digitalizacija nas zavarava da tradicionalna usmena preporuka nije toliko bitna. Ali to još uvijek nije tako, jer se čak 87% gostiju slaže da su preporuku od strane prijatelja shvatili ozbiljnije, nego online recenzije i popularnost na društvenim mrežama.
Koja je vaša ciljna skupina gostiju? (PAZITE! Ne možete biti za svakoga)
Koji tip gostiju pokušavate privući? Koga vaš restoran poslužuje? Možete reći „svakoga“! Ali ako malo bolje razmislite to zapravo nije tako. Što preciznije možete navesti koga poslužujete to bolje i može vam donijeti više profita. Ovo je poznato pod nazivom identifikacija ciljne skupine gostiju.
Gdje su ti konobari?
Sve češće i češće čujem ugostitelje kako se žale zbog problema s radnom snagom. Prihvatili smo činjenicu da je kvalificirane radne snage sve manje i da postoji realan strah da će problem u budućnosti biti sve veći. Izlazno znanje iz škola je oskudno, samomotivacija za učenjem i usavršavanjem kod potencijalnih kandidata na niskom je nivou, a mogućnosti su izgleda čak i takvima sve veće.
Marketing za generaciju milenijalaca: Posebno izdanje za ugostiteljske objekte
Milenijalci imaju marketinšku moć u svojim rukama i oni to znaju. Ova moderna generacija ima veliki marketinški potencijal, jer sve o čemu oni pričaju postaje popularno, od običnih prodavnica pa sve do restorana.
Kako privući goste u vaš restoran
Serviranje dobrog jela nije samo po sebi dovoljno da nam restoran bude pun za vrijeme ručka i večere. Pogotovo za vrijeme ručka kada su ljudi na poslu. Zbog toga treba raditi na promociji restorana i osmišljavanju aktivnosti koje će potaknuti potencijalne goste da odaberu baš vas.
Kako postaviti kratkoročne i dugoročne ciljeve za vaše ugostiteljstvo
Koliko vremena tjedno kao vlasnik ili menadžer restorana provodite u unošenju i zbrajanju podataka u Excellu kako biste izračunali dobit? Kada napokon sve izračunate postavljate li ciljeve na godišnjoj, mjesečnoj ili dnevnoj razini? Ili jednostavno preletite pogledom sve podatke u tablici i vidite da restoran profitira i jednostavno mislite da sve ide kako bi treba?
e-Račun za javnu nabavu (B2G) Integracija u POS Sector fiskalnu blagajnu
Integracija e-Računa u POS Sector omogućuje našim klijentima jednostavno i brzo slanje e-Računa. Do kraja ovog teksta i Vi ćete znati kako izdati e-Račun u svega par klikova! Pa nastavimo…
Ostvaren dječački san – Imate svoj restoran
Pri otvaranju modernog restorana u kojem mnogi ljudi iz svijeta biznisa vide mogućnost ostvariti svoje dječačke snove treba znati da su stvari iznutra mnogo kompleksnije nego što to izgleda iz perspektive gosta. Puno je stručnog znanja neophodno da bi se izbjegli neki problemi u radu, a i kada znanje postoji nije izvjesno da do njih neće doći. Razlog je puno procesa koji ovise od drugih ljudi, njihovog znanja, sposobnosti, volje, motivacije itd.
KAKO POVEĆATI PROFIT PRAVILNIM OPISOM JELA
Siječanj je mjesec u kojem se najviše teži promjenama, pa ćemo, skladno tome, pisati o promjenama u vašem poslovanju koje mogu imati pozitivan učinak na ukupne rezultate poslovanja. Sve više ugostitelja je osvijestilo značaj opisa jela u jelovniku, pa se na regionalnim jelovnicima mogu naći objašnjenja jela koja bude čula i znatiželju gostiju.
UPARIVANJE BIJELIH SORTI VINA S HRANOM I. DIO
U našem novom gostujućem post blogu saznat ćete više o karakteristikama bijelih sorta vina ovisno o njihovoj lokaciji, kao i koja se hrana preporučuje uz njih. Te kako upariti okuse razne hrane s ovakvim vinima.