Inspekcije u Ugostiteljstvu: Vodič što sve treba sadržavati ugostiteljski objekt za sve inspekcije

Inspekcije u Ugostiteljstvu: Vodič što sve treba sadržavati ugostiteljski objekt za sve inspekcije

Jedno od goručih pitanja svakog ugostitelja je: Što sve treba sadržavati ugostiteljski objekt za sve inspekcije u ugostiteljstvu. Ovo pitanje nam je postavljeno na POS Sector stranici sa besplatnim računovodstvenim savjetovanjem zaista mnogo puta. Pitanja su bila poput ovoga: Postoji li negdje vodič što sve treba sadržavati restoran za sve inspekcije?   Na ovo pitanje odgovorit […]

Opširnije
Kako Dočekati i Smjestiti Gosta?!

Kako Dočekati i Smjestiti Gosta?!

U svim ugostiteljskim objektima koji drže do svog ugleda postoji osoba koja je zadužena za doček i prihvat gostiju. Tko će to biti, ovisi o organizacijskoj strukturi zaposlenih. Jedno je sigurno, gost uvijek dolazi s očekivanjem da će biti ljubazno primljen od strane posluge. Ugostiteljsko osoblje treba biti dobro obučeno u pružanju dobrodošlice gostima. Treba […]

Opširnije
Rješene zakonske izmjene PU planirane za 11. studeni 2016 svim korisnicima programa POS Sector

Rješene zakonske izmjene PU planirane za 11. studeni 2016 svim korisnicima programa POS Sector

U sklopu cijene mjesečne naknade za troškove zakonskih izmjena, nadogradnji, korištenja i unaprjeđenja programa, korisnicima POS Sectora rješena je izmjena od strane PU koja je planirana za 11. studeni 2016 godine. Izmjena je aktivna kod svih korisnika POS Sectora. Ovom obavijesti želimo dati informaciju da će korisnici POS Sectora moći nesmetano obavljati svoje poslovne aktivnosti […]

Opširnije
5 Osnovnih Tehničkih Vještina u Ugostiteljstvu

5 Osnovnih Tehničkih Vještina u Ugostiteljstvu

Tehničke vještine se odnose na poznavanje procedura rada, tehnike izvođenja poslovnih operacija, umijeće rada s određenim mašinama, rad s softverima na računaru, sposobnost primjene brojeva, znanje stranih jezika, a analitičke vještine na sposobnost učenja, odnosno brzog usvajanja novih znanja i vještina.  Uslužno osoblje treba da vlada osnovnim tehničkim vještinama koje podrazumijevaju: forlegiranje; nošenje tanjura; nošenje […]

Opširnije
Poslovi pružanja usluga u ugostiteljstvu

Poslovi pružanja usluga u ugostiteljstvu

Poslovi pružanja usluga u ugostiteljstvu jedni su od rijetkih koji se neće moći u potpunosti zamijeniti strojevima jer podrazumijevaju neposredan kontakt zaposlenika i gosta. Zaposlenici moraju znati predvidjeti, prepoznati i ponuditi ono što gost želi i očekuje. To je ključ poslovnog uspjeha svakog ugostiteljskog poduzeća.  Svaki ugostitelj zna da zapošljavanje pogrešnih kandidata može uzrokovati višestruku […]

Opširnije
Inventar u ugostiteljskim objektima

Inventar u ugostiteljskim objektima

Da bi mogli normalno poslovati, proizvodna i uslužna odjeljenja u ugostiteljskim objektima, osim prostora, moraju imati i odgovarajući inventar. Prvi dojam koji objekt ostavlja na gosta ovisi o njegovoj opremljenosti i uređenosti. Pogodna atmosfera stvorena pravilnim odabirom dekora i namještaja ima pozitivan efekt na ukupan doživljaj gosta. Pažljivo odabrane boje, oblici i materijali će doprinijeti […]

Opširnije
Uvjeti koje je potrebno zadovoljiti prilikom obavljanja inspekcijskog nadzora poslovanja ugostiteljskog objekta

Uvjeti koje je potrebno zadovoljiti prilikom obavljanja inspekcijskog nadzora poslovanja ugostiteljskog objekta

Turistički inspektor Ministarstva turizma temeljem Zakona o ugostiteljskoj djelatnosti (NN 85/15) prilikom obavljanja inspekcijskog nadzora poslovanja ugostiteljskog objekta, utvrđuje da li: je na ulazu u ugostiteljski objekt odnosno u ulazu ugostiteljskog objekta smještenog u građevini zaštićenoj kao kulturno dobro, vidno istaknuto na propisani način, natpis s oznakom vrste ugostiteljskog objekta, odnosno vrste i kategorije ugostiteljskog […]

Opširnije
Kako zadovoljiti potrebe gostiju?

Kako zadovoljiti potrebe gostiju?

Dobar glas daleko se čuje, a loš još dalje  Zadovoljstvo gostiju je emocionalan odgovor gosta koji nastaje usporedbom očekivanja formiranih prije dolaska u ugostiteljski objekt i doživljene usluge. Postoji jasna veza između zadovoljnih gostiju i povećanog prihoda. Ukoliko su gosti zadovoljni, osjećaju se opuštenije, vjerojatno je da će se vratiti opet i potrošiti još više […]

Opširnije
Kakav odnos ugostitelji treba da imaju prema gostu?

Kakav odnos ugostitelji treba da imaju prema gostu?

U našem restoranu postoji samo jedan gazda, a to je gost.  Svaki put kada prvi put vidimo nekoga, formiramo prvi dojam koji ne možemo ni na koji način vratiti unatrag i ponoviti. O ovome govori i često citirana rečenica: „Imate samo jednu šansu da ostavite dobar prvi dojam.” Govor i slušanje su komunikacijske vještine posebno […]

Opširnije