Osnove vođenja inventure u kafiću: Kako raditi inventuru pića u kafiću
Jedna od najdosadnijih stvari u ugostiteljstvu je vođenje inventure. To je mukotrpan proces za menadžere i barmene koji može potrajati cijelu noć. Vođenje inventure je posebno važno u kafićima, jer prosipanje i davanje besplatnih pića može jako narušiti profitabilnost.
Kako točno izračunati koliko vas košta piće?
„Zašto ne zarađujemo ništa novca?”
“Znam da nas potkradaju, ali ne mogu skužiti na koji točno način.”
“Nemam pojma da li mi akcija donosi zaradu!“
Ovo su pitanja koja si postavlja skoro svaki drugi ugostitelj i na sva može vrlo lako dobiti odgovor ako analizira cijene pića.
7 savjeta i trikova za fotografiranje hrane
Dobra fotografija sigurno zaslužuje da bude unutar menija, pogotovo ako ste ograničeni prostorom u meniju. Fotografije vaših jela mogu se koristiti da poboljšaju meni, vaš profil na društvenim mrežama, reklamiranje i još puno toga!
Zašto je važan trening osoblja?
Osnova restoranskog biznisa je, kao i svakog drugog, stvaranje profita. Postavlja se pitanje kako do njega doći u tržišnim uvjetima u kojima gosti postaju sve kritičniji, a konkurencija sve brojnija. Odgovor je jednostavan – pravi ljudi na pravom mjestu, ili još konkretnije dobro trenirani, educirani ljudi. Prva greška od koje ugostitelji kreću je pretpostavka da konobari znaju svoj posao. Kod rijetkih sretnika to je zaista tako.
Mirisi u prostoru i olfaktorski (aroma) marketing
Uredili ste svoj lokal, savršeno ste ga opremili, gostima puštate biranu glazbu, imate ljubazno i profesionalno osoblje, imate odličnu ponudu jela i pića, lokal Vam je uvijek uredan i čist, ali nešto još nedostaje za potpuni ugođaj. Da bi atmosfera u lokalu bila potpuna morate zadovoljiti sva osjetila Vaših gostiju. Sve je bitno i ima svoju ulogu – vizualni, audio i MIRISNI doživljaj! Da li ste ovom zadnjem posvetili dovoljnu pažnju? Niti jedan prostor, ma kako bio moderno uređen i čist bez dobro odabranog, ugodnog mirisa nije potpun.
Prodaja na štandovima: Kako se pripremiti za sajmove, adventske kućice i festivale
Ključ dobre prodaje i uspješnog poslovanja je u pripremi. Pa se isto pravilo može primijeniti i s prodajom na štandu. Kada ste mala tvrtka i novi ste na tržištu jedan od najboljih načina da privučete kupce je sudjelovanje na sajmovima i festivalima kako bi se povezali s kupcima i reklamirali svoju firmu. Sudjelovanje na tim manifestacijama privući će Vam nove kupce i pomoći u razumijevanju tržišta.
Vrijeme je za slijedeći veliki korak: Kako stvoriti brend od vašeg restorana
Nije tajna da je ugostiteljstvo prenapučeno i kompetitivno. Glavno pitanje koje muči svakog ugostitelja je: Kako privući goste kad već postoji slična ponuda u blizini i kako natjerati goste da vam se ponovno vrate?
Bez obuke nema ni dobrog radnika: Vodič za obuku osoblja restorana
Svaki restoran postavlja drugačije zahtjeve prilikom obuke osoblja, ali kakva god bila, obuka je neophodna. Čak 62 % radnika u restoranu je izjavilo da bi dali otkaz ako ne budu imali adekvatnu obuku. Kada su ih pitali što misle koja je najslabija karika njihove obuke, većina je odgovorila da je to obuka s ciljem da budu unaprijeđeni.
6 načina kako smanjiti buku u restoranu uz mala ulaganja
Ako radite u ugostiteljstvu s vremenom se naviknete na određenu razinu buke. Ali čak i ako ste naviknuti vrlo lako ćete izgubiti živce kad budete tražili goste da ponavljaju šta su rekli ili kada se morate derati da bi vas razumjeli. Također, rad u ovakvim uvjetima je otežan i može vam biti problem zapamtiti složeniju narudžbu.
Što gosti uistinu žele doživjeti kada dođu u Vaš restoran?
Što je potrebno za svršeno iskustvo u restoranu?Što gosti očekuju od restorana ovisi o vrsti restorana, ali postoji par temeljnih stvari koje opisuju uspješne restorane. Srdačno osoblje Uvijek dobra hrana Savršen ambijent za slikanje Efikasna usluga Srdačno osoblje koje je posvećeno gostima Gosti se žele osjećati kao osobe, a ne kao vaš izvor zarade.Ovo najviše […]
Društvena afirmacija u marketingu: Kako iskoristiti ljudsku psihologiju da utječete na kupce
Kada ste zadnji put kupili nešto bez da ste gledali recenzije kupaca, pitali nekoga za mišljenje ili pogledali recenziju na YouTube-u?
Prema izvještajima iz 2018, 81 % kupaca koristi pametne telefone da se informira o proizvodima i uslugama. Korisnici traže preporuke, izvještaje, mišljenja i recenzije.
Ideje za restorane i kafiće: Inspirirajte se restoranima iz čitavog svijeta!
Što vam je potrebno da budete uspješan ugostitelj? Energija, izdržljivost i beskrajna kreativnost. Kako da se vaš restoran ističe od konkurencije? Kako zainteresirati goste da dođu u vaš restoran? Potrebne su vam ideje koje će privući goste i potaknuti ih da vam se vrate.
Dizajniranje restoranske kuhinje: Vodič od A do Ž, kako urediti komercijalnu kuhinju
Bilo da otvarate restoran prvi put, ili pak renovirate postojeći objekt, prioritet vam je efikasna kuhinja. Kuhinja je srce i duša svakog restorana i u njoj nastaju sva vaša jela. Prilikom uređenja restoranske kuhinje morate obratiti pozornost na mnogo stvari. Uz ovaj članak naučit ćete gdje početi, na što trebate paziti, te koji Vam restorani mogu poslužiti kao primjer dobro uređene i inovativne restoranske kuhinje.
10 znanstveno dokazanih načina da motivirate zaposlenike
Zaposlili ste izvrsne ljude, sad se morate potruditi da ostanu kod vas. Novac i beneficije su jako bitni, ali prema posljednjim istraživanjima ne nalaze se na vrhu motivacijske liste. Na vrhu liste se nalazi motivacija od strane kolega (20 %), a odmah iza nje se nalaze osjećaji ohrabrenosti i prepoznavanje kvalitetnog rada (13 %) od strane poslodavca.
Kako biti dobar konobar: Savjeti za konobare i načini kako povećati zaradu
Kada bi svaki hrvat bio dužan raditi godinu dana kao konobar – vjerujem da bi se odnos prema drugim osobama, posebice strancima značajno promijenio. Na treće mjesto top liste profesija koje najviše poštujem i cijenim iza učitelja i medicinskih sestara stavio bi konobare zato što sam se i ja jednom nalazio na njihovom mjestu.