Kako zaprimiti rezervaciju stola u ugostiteljskim objektima?

Kako zaprimiti rezervaciju stola u ugostiteljskim objektima?

U nekim ugostiteljskim objektima je neophodno izvršiti rezervaciju mjesta za određeni termin, kada postoji izvjesna potražnja za vrijeme ručka ili večere. Rezervacija je neophodna i za većinu objekata koji posluju noću, razne vrste barova koji imaju vrlo atraktivne programe, nastupe poznatih osoba, ugodnu atmosferu i dobar imidž. Potreba za rezervacijom je svakako potvrda ugostitelju da […]

Opširnije
Cijene zakonskih nadogradnji za program POS Sector

Cijene zakonskih nadogradnji za program POS Sector

Zbog odluke Porezne uprave, da od 9.1.2017 godine korisnici s operacijskim sustavima Windows XP i Vista, koji ne podržavaju TLS v1.1 i v1.2, više neće moći provesti fiskalizaciju računa. Za korisnike programa POS Sector koji su u opciji najma programa, ponovna instalacija nove verzije programa POS Sector i fiskalizacija su besplatni što i ulazi u cijenu najma POS […]

Opširnije
Kako poslužiti hladna predjela

Kako poslužiti hladna predjela

Hladna predjela se nalaze na prvom mjestu u jelovniku, odnosno zauzimaju prvo mjesto po redoslijedu konzumiranja. Njihova funkcija je, između ostalog, i da izgledom potaknu apetit kod gosta, pa je vrlo važno da budu lijepo dekorirana. U à la carte restoranima imamo na jelovniku veći broj predjela, kod pansionskog poslovanja često su dio menija, a […]

Opširnije
Zimske party ideje za restorane i barove

Zimske party ideje za restorane i barove

Iskoristi tiho zimsko vrijeme i svojim gostima priušti posebne zimske doživljaje u svom restoranu ili baru.   Hladno je, živa u termometru pada, a zajedno sa njom se spušta i naše raspoloženje, te motivacija. Kratki dani i duge noći između blagdana i proljeća čine se kao mala vječnost (nikako da prođu), a zbog manjka energije […]

Opširnije
Inspekcije u Ugostiteljstvu: Vodič što sve treba sadržavati ugostiteljski objekt za sve inspekcije

Inspekcije u Ugostiteljstvu: Vodič što sve treba sadržavati ugostiteljski objekt za sve inspekcije

Jedno od goručih pitanja svakog ugostitelja je: Što sve treba sadržavati ugostiteljski objekt za sve inspekcije u ugostiteljstvu. Ovo pitanje nam je postavljeno na POS Sector stranici sa besplatnim računovodstvenim savjetovanjem zaista mnogo puta. Pitanja su bila poput ovoga: Postoji li negdje vodič što sve treba sadržavati restoran za sve inspekcije?   Na ovo pitanje odgovorit […]

Opširnije
Kako Dočekati i Smjestiti Gosta?!

Kako Dočekati i Smjestiti Gosta?!

U svim ugostiteljskim objektima koji drže do svog ugleda postoji osoba koja je zadužena za doček i prihvat gostiju. Tko će to biti, ovisi o organizacijskoj strukturi zaposlenih. Jedno je sigurno, gost uvijek dolazi s očekivanjem da će biti ljubazno primljen od strane posluge. Ugostiteljsko osoblje treba biti dobro obučeno u pružanju dobrodošlice gostima. Treba […]

Opširnije
Rješene zakonske izmjene PU planirane za 11. studeni 2016 svim korisnicima programa POS Sector

Rješene zakonske izmjene PU planirane za 11. studeni 2016 svim korisnicima programa POS Sector

U sklopu cijene mjesečne naknade za troškove zakonskih izmjena, nadogradnji, korištenja i unaprjeđenja programa, korisnicima POS Sectora rješena je izmjena od strane PU koja je planirana za 11. studeni 2016 godine. Izmjena je aktivna kod svih korisnika POS Sectora. Ovom obavijesti želimo dati informaciju da će korisnici POS Sectora moći nesmetano obavljati svoje poslovne aktivnosti […]

Opširnije