VRSTE PIVA: 7 najpopularnijih stilova za koje trebaš znati
Manija craft piva zahvatila je i naše tržište. Primijetili ste da su se vrste piva na kartama kafića doslovno utrostručile. Kako se probiti kroz te redove i naručiti baš ono koje će Vama odgovarati? U ovom vodiču pročitajte sve što trebate znati o vrstama piva.
Besplatno reklamiranje ugostiteljskog objekta. Povećajte profit za 57% s 0 kuna budžeta!
Otvaranje restorana skupa je investicija. Zadnja stvar o kojoj razmišljaju vlasnici restorana je reklamiranje i privlačenje novih gostiju. Mišljenja su da će im kvaliteta hrane i preporuke njihovih kupaca biti dovoljne. No često to bude presudna (loša) odluka zbog koje moraju zatvoriti objekat.
Tijesto za pizzu kakvo Vi želite! Od napuljskog do New York stila pizze!
Mislili ste da postoji savršeno tijesto za pizzu? Da ćete svaki put napraviti vrhunsku pizzu? To je moguće, ali moramo Vas razočarati, ne postoji savršeno tijesto za sve vrste pizze. Bilo da radite kod kuće ili želite otvoriti pizzeriju. Prvi korak do dobre pizze je odabir stila!
Hladna predjela s kojima ćete biti 3 koraka ispred konkurencije!
Hladna predjela moraju biti gastronomski pravilno odabrana kako bi se uklopila u cjelinu obroka. Treba im posvetiti određenu pažnju jer s malo smisla i mašte ona mogu zadovoljiti svaki vizualni ukus, a naravno i okus.
Ideje za party u kafićima i restoranima
Preoblikujte vaše postojeće ideje za party i organizirajte zabavu koja će zapravo biti – ZABAVNA! Kod organiziranja partya u velikim noćnim klubovima, restoranima i festivalima organizacija se odvija na posve drukčiji način. Klubovi imaju event menadžere koji osmišljavaju ideje za party, marketinški tim, dizajnere ulaznica, plakata i najvažnije novac za sve ove stvari. Kada ste […]
Koncepcija tržista u ugostiteljstvu
Marketing razmjenom javlja se kada ljudi odluče zadovoljiti potrebe i želje putem razmjene. Razmjena je čin dobivanja željenog predmeta od nekoga tako što mu se zauzvrat ponudi nešto drugo. Razmjena je samo jedan od nekoliko načina na koji ljudi mogu dobiti željeni predmet. Na primjer, gladni ljudi mogu doći do hrane lovom, ribolovom ili sakupljanjem […]
Kako do zadovoljnog klijenta
Najosnovniji pojam na kojem se temelji marketing ljudske su potrebe. Ljudska potreba je stanje doživljene uskraćenosti. Uključuje osnovne fizičke potrebe za hranom, odjećom, toplinom i sigurnošću, kao i socijalne potrebe za pripadanjem, Ljubavlju, zabavom i opuštanjem. Postoje i potrebe za poštovanjem koje uključuju potrebu za ugledom, priznanjem i slavom te osobne potrebe za znanjem […]
Što je marketing ugostiteljstva, hotelijerstva i turizma
U hotelijerstvu se smatra da su marketing i prodaja jedno te isto te stoga nije čudo da je prodajni odjel jedan od najuočljivijih u hotelu. Menadžeri za prodaju osiguravaju potencijalnim klijentima razgledavanje te ih zabavljaju u hotelskom restoranu ili baru. Stoga je prodajna funkcija vrlo uočljiva, dok se većina nepromidžbenih poslova marketinške funkcije odvija iza […]
Vaša putovnica za uspjeh
Vama, kao menadžeru u globalnom gospodarstvu, marketing će uvelike pomoći u osobnoj karijeri te pridonijeti uspjehu tvrtke kojom upravljate. U današnjoj industriji ugostiteljstva, hotelijerstva i putovanja klijent dolazi iz bilo kojeg dijela svijeta te ima položaj kralja odnosno kraljice. Ta mu se titula ne dodjeljuje zbog nasljednih prava već stoga što klijent može poboljšati ili […]
Eporezna – OBAVIJEST OBVEZNICIMA FISKALIZACIJE
Eporezna – novi sustav porezne uprave Porezna uprava je napravila izmjene o prijavi podataka u sustavu fiskalizacije, pod podacima fiskalizacije smatraju se poslovni prostor, radno vrijeme, podaci o održavatelju i proizvođaču software-a. Do sada su sve navedene akcije radile kroz korisničku aplikaciju, a od 20/06/2017 je puštena je u produkciju aplikacija za unos poslovnih prostora […]
3 Savjeta kako pronaći sezonske zaposlenike
Početak ljeta, osobno mojeg omiljenog godišnjeg doba donosi osmijeh na lica, radost i sreću svima vama koji volite da provodite lijepe sunčane dane pored mora s voljenim osobama. Svakako su nezaobilazne večernje šetnje i izlasci uz lagani povjetarac koji vas čini zadovoljnim u vrele ljetne noći. Ljeto definitivno donosi radost i veselje na lica svih […]
30 Savjeta Prije Kupnje Profesionalne Ugostiteljske Opreme
Što je profesionalna ugostiteljska oprema? Pod profesionalnom ugostiteljskom opremom smatra se sve od profesionalnih pećnica do stolova za jelo, od profesionalnog posuđa do ledomata. Odluka o tipu opreme za nove vlasnike zna biti poprilično teška. Kako bi sebi olakšali kupnju u nastavku pročitajte naše savjete Kupnja profesionalne kuhinjske opreme zna biti stresna. Osim što Vas […]
Zašto je prikupljanje informacija o gostima bitno u restoraterstvu!?
Za izradu i implementaciju ugostiteljskih marketinških planova, prijeko je potrebno istraživanje tržišta i prikupljanje informacija o potrošačima. Navedene informacije omogućuju praćenje tekućih aktivnosti, ali i definiranje poslovnih prioriteta u budućnosti.
Jeste li spremni za veliku sezonu?
Konačno je došlo vrijeme za početak priprema za ljetnu sezonu, poslije duge hladne zime i tmurne kišovite jeseni, tople zrake sunca kucaju na vrata. Kao i svake prethodne sezone očekujete armiju turista koji dolaze po prvi put, ali i one goste koji su se već navikli na kvalitetnu uslugu i uhodan sistem koji nudite već […]
Novi zakon o zabrani pušenja i ograničavanju uporabe duhanskih i srodnih proizvoda
Novim zakonom zabranjuje se pušenje duhanskih i srodnih proizvoda i uporaba elektroničkih cigareta sa ili bez nikotinskog punjenja, kao i vodenih lula u svim zatvorenim javnim prostorima – što nije bio slučaj u dosadašnjem zakonu, osim duhanskih proizvoda naravno.