Važna obavijest! Provjerite datum valjanosti vašeg fiskalnog certifikata!
U studenome 2017. godine istječe pet godina od početka izdavanja fiskalnih certifikata, koji se izdaju na rok od 5 godina. Obzirom da je fiskalizacija uvedena po etapama tijekom 2013. godine, neki su obveznici preuzeli certifikate za izdavanje računa krajem 2012. godine, te će shodno navedenom, prvi certifikati isteći krajem 2017. godine. Kako ne bi došlo do prekida u […]
Kako organizirati odličnu živu svirku u restoranu!
Da li razmišljate o organiziranju nekog zabavnog događaja koji bi privukao više gostiju u Vaš restoran? Ako je odgovor da, razmislite o organiziranju žive svirke. Možda već imate odlične muzičke liste na računalu koje ste posložili za ugodnu atmosferu. Ipak, važno je izaći iz rutine kada je zabava gostiju u pitanju, trebate im prirediti nešto novo, nešto što će ih privući i ostaviti u iščekivanju.
Stiže zima! Kako zadržati goste u hladnim mjesecima.
Ako ste vlasnik kafića ili restorana, vjerojatno ste već primijetili opadanje broja gostiju kroz prva tri mjeseca. Ljudima je prehladno da bi željeli sjediti vani. To je jednostavno tako i mi tu ne možemo ništa učiniti. Ili ipak možemo? Vjerujemo da imate moć pobijediti hladnu zimu s jednom vrućom čašom kuhanog vina ili viskija. Zato izvadite blokiće i počnite zapisivati ideje kako privući goste u vaš kafić i tijekom ljute zime!
Matcha čaj – Esencija zelenog čaja i kako je koristiti u kulinarstvu!
Matcha čaj je zadnji trend u ishrani, za koji možda niste čuli. Ovaj antički, fino mljeveni prah zelenog čaja, stoljećima je najvažniji stup u Japanskoj kulturi ispijanja čaja. Zadnjih godina postaje popularan u Europi, pa i kod nas. Poznat je po svojoj svjetlo-zelenoj boji, nevjerojatnom djelovanju na zdravlje i kao namirnica u modernom kulinarstvu.
VRSTE PIVA: 7 najpopularnijih stilova za koje trebaš znati
Manija craft piva zahvatila je i naše tržište. Primijetili ste da su se vrste piva na kartama kafića doslovno utrostručile. Kako se probiti kroz te redove i naručiti baš ono koje će Vama odgovarati? U ovom vodiču pročitajte sve što trebate znati o vrstama piva.
Besplatno reklamiranje ugostiteljskog objekta. Povećajte profit za 57% s 0 kuna budžeta!
Otvaranje restorana skupa je investicija. Zadnja stvar o kojoj razmišljaju vlasnici restorana je reklamiranje i privlačenje novih gostiju. Mišljenja su da će im kvaliteta hrane i preporuke njihovih kupaca biti dovoljne. No često to bude presudna (loša) odluka zbog koje moraju zatvoriti objekat.
Tijesto za pizzu kakvo Vi želite! Od napuljskog do New York stila pizze!
Mislili ste da postoji savršeno tijesto za pizzu? Da ćete svaki put napraviti vrhunsku pizzu? To je moguće, ali moramo Vas razočarati, ne postoji savršeno tijesto za sve vrste pizze. Bilo da radite kod kuće ili želite otvoriti pizzeriju. Prvi korak do dobre pizze je odabir stila!
Hladna predjela s kojima ćete biti 3 koraka ispred konkurencije!
Hladna predjela moraju biti gastronomski pravilno odabrana kako bi se uklopila u cjelinu obroka. Treba im posvetiti određenu pažnju jer s malo smisla i mašte ona mogu zadovoljiti svaki vizualni ukus, a naravno i okus.
Ideje za party u kafićima i restoranima
Preoblikujte vaše postojeće ideje za party i organizirajte zabavu koja će zapravo biti – ZABAVNA! Kod organiziranja partya u velikim noćnim klubovima, restoranima i festivalima organizacija se odvija na posve drukčiji način. Klubovi imaju event menadžere koji osmišljavaju ideje za party, marketinški tim, dizajnere ulaznica, plakata i najvažnije novac za sve ove stvari. Kada ste […]
Koncepcija tržista u ugostiteljstvu
Marketing razmjenom javlja se kada ljudi odluče zadovoljiti potrebe i želje putem razmjene. Razmjena je čin dobivanja željenog predmeta od nekoga tako što mu se zauzvrat ponudi nešto drugo. Razmjena je samo jedan od nekoliko načina na koji ljudi mogu dobiti željeni predmet. Na primjer, gladni ljudi mogu doći do hrane lovom, ribolovom ili sakupljanjem […]
Kako do zadovoljnog klijenta
Najosnovniji pojam na kojem se temelji marketing ljudske su potrebe. Ljudska potreba je stanje doživljene uskraćenosti. Uključuje osnovne fizičke potrebe za hranom, odjećom, toplinom i sigurnošću, kao i socijalne potrebe za pripadanjem, Ljubavlju, zabavom i opuštanjem. Postoje i potrebe za poštovanjem koje uključuju potrebu za ugledom, priznanjem i slavom te osobne potrebe za znanjem […]
Što je marketing ugostiteljstva, hotelijerstva i turizma
U hotelijerstvu se smatra da su marketing i prodaja jedno te isto te stoga nije čudo da je prodajni odjel jedan od najuočljivijih u hotelu. Menadžeri za prodaju osiguravaju potencijalnim klijentima razgledavanje te ih zabavljaju u hotelskom restoranu ili baru. Stoga je prodajna funkcija vrlo uočljiva, dok se većina nepromidžbenih poslova marketinške funkcije odvija iza […]
Vaša putovnica za uspjeh
Vama, kao menadžeru u globalnom gospodarstvu, marketing će uvelike pomoći u osobnoj karijeri te pridonijeti uspjehu tvrtke kojom upravljate. U današnjoj industriji ugostiteljstva, hotelijerstva i putovanja klijent dolazi iz bilo kojeg dijela svijeta te ima položaj kralja odnosno kraljice. Ta mu se titula ne dodjeljuje zbog nasljednih prava već stoga što klijent može poboljšati ili […]
Eporezna – OBAVIJEST OBVEZNICIMA FISKALIZACIJE
Eporezna – novi sustav porezne uprave Porezna uprava je napravila izmjene o prijavi podataka u sustavu fiskalizacije, pod podacima fiskalizacije smatraju se poslovni prostor, radno vrijeme, podaci o održavatelju i proizvođaču software-a. Do sada su sve navedene akcije radile kroz korisničku aplikaciju, a od 20/06/2017 je puštena je u produkciju aplikacija za unos poslovnih prostora […]
3 Savjeta kako pronaći sezonske zaposlenike
Početak ljeta, osobno mojeg omiljenog godišnjeg doba donosi osmijeh na lica, radost i sreću svima vama koji volite da provodite lijepe sunčane dane pored mora s voljenim osobama. Svakako su nezaobilazne večernje šetnje i izlasci uz lagani povjetarac koji vas čini zadovoljnim u vrele ljetne noći. Ljeto definitivno donosi radost i veselje na lica svih […]