Ugostitelji pišu: Razlika između uspjeha i neuspjeha su međuljudski odnosi

Ugostitelji pišu: Razlika između uspjeha i neuspjeha su međuljudski odnosi

Imao sam prilike i sam raditi u sustavima, kao običan djelatnik i kao voditelj, koji su svoje dobre ljude gubili iz dana u dan, u kojima su vedri i korisni djelatnici obolijevali od svakodnevnog „gaženja“, u kome su gosti jasno davali do znanja da je atmosfera u tom službeno idiličnom okruženju čista negativa, međutim vlasnicima su svi drugi bili krivi za neuspjeh osim njih samih.

Opširnije
Kako primiti narudžbu od gosta?

Kako primiti narudžbu od gosta?

Nakon što je provjereno da su gosti zadovoljni smještajem, pristupa se sljedećoj fazi uslužnog procesa, primanju narudžbe. Treba ostaviti gosta nekoliko trenutaka da se opusti. Prateći gestikulaciju gostiju, konobar prilazi stolu u trenutku kada procjeni da su spremni za narudžbu. Obično je to dvije minute nakon što su se smjestili. Za to vrijeme treba provjeriti […]

Opširnije
Što trebate znati o osnovama posluživanja hrane i pića?!

Što trebate znati o osnovama posluživanja hrane i pića?!

Posluživanje hrane i pića podrazumijeva sve aktivnosti koje posluga provodi kako bi ispunila i nadišla očekivanja gosta. U pitanju je čin ispunjavanja želja i potreba gosta tijkom njegovog boravka u ugostiteljskom objektu. Gost očekuje da posluga bude stručna, predana, ljubazna, poštena, odgovorna, brza, spretna, točna u isporuci narudžbe i da odgovorno obavlja svoj posao. Izbor […]

Opširnije