Vodič Offline Marketinga u Ugostiteljstvu
Offline marketing u ugostiteljstvu, za razliku od online marketinga, koristi sve marketinške aktivnostima bez upotrebe Interneta.
Čarolije Prezentiranja Hrane u Ugostiteljstvu
Konačno imaš listu jela na svom restoranskom meniju, no kako ih prezentirati svojim gostima na najbolji mogući način?
Poslovi pružanja usluga u ugostiteljstvu
Poslovi pružanja usluga u ugostiteljstvu jedni su od rijetkih koji se neće moći u potpunosti zamijeniti strojevima jer podrazumijevaju neposredan kontakt zaposlenika i gosta. Zaposlenici moraju znati predvidjeti, prepoznati i ponuditi ono što gost želi i očekuje. To je ključ poslovnog uspjeha svakog ugostiteljskog poduzeća. Svaki ugostitelj zna da zapošljavanje pogrešnih kandidata može uzrokovati višestruku […]
Kolika je dozvoljena buka u ugostiteljskim objektima?
Objekti koji rade noću, u kojima se obavlja ugostiteljska djelatnost ili pružaju ugostiteljske usluge a u kojima je propisom kojim se uređuju minimalni uvjeti predviđena glazba, dopušteno je izvoditi glazbu najviše razine LA,eq=90 dB(A), srednje vršne razine LA,01=100 dB(A).
Inventar u ugostiteljskim objektima
Da bi mogli normalno poslovati, proizvodna i uslužna odjeljenja u ugostiteljskim objektima, osim prostora, moraju imati i odgovarajući inventar. Prvi dojam koji objekt ostavlja na gosta ovisi o njegovoj opremljenosti i uređenosti. Pogodna atmosfera stvorena pravilnim odabirom dekora i namještaja ima pozitivan efekt na ukupan doživljaj gosta. Pažljivo odabrane boje, oblici i materijali će doprinijeti […]
Zašto je važna osobna higijena u ugostiteljstvu?
Urednost i čistoća, te održavanje higijene prostora, nešto je što se podrazumijeva i očekuje u svakom ugostiteljskom objektu. Potrebno je da jasno postavite proces i standarde čišćenja i urednosti koji se i očekuju od vašeg objekta i zadobijete povjerenje vaših gostiju.
Uvjeti koje je potrebno zadovoljiti prilikom obavljanja inspekcijskog nadzora poslovanja ugostiteljskog objekta
Turistički inspektor Ministarstva turizma temeljem Zakona o ugostiteljskoj djelatnosti (NN 85/15) prilikom obavljanja inspekcijskog nadzora poslovanja ugostiteljskog objekta, utvrđuje da li: je na ulazu u ugostiteljski objekt odnosno u ulazu ugostiteljskog objekta smještenog u građevini zaštićenoj kao kulturno dobro, vidno istaknuto na propisani način, natpis s oznakom vrste ugostiteljskog objekta, odnosno vrste i kategorije ugostiteljskog […]
Kuver (le couvert) što je i kako ga služiti
Kuver je riječ francuskog porijekla i označava pribor za jelo (escajg). U širem smislu, osim pribora, podrazumijeva ukupnu postavku stola sa stolnjakom, salvetama i čašama, kako u domaćinstvu, tako i u profesionalnom restoraterstvu
Kako zadovoljiti potrebe gostiju?
Dobar glas daleko se čuje, a loš još dalje Zadovoljstvo gostiju je emocionalan odgovor gosta koji nastaje usporedbom očekivanja formiranih prije dolaska u ugostiteljski objekt i doživljene usluge. Postoji jasna veza između zadovoljnih gostiju i povećanog prihoda. Ukoliko su gosti zadovoljni, osjećaju se opuštenije, vjerojatno je da će se vratiti opet i potrošiti još više […]
Dobar konobar se fokusira na gosta, a ne na novac (II dio)
Priča o dobrim konobarima se nastavlja. U prvom dijelu „Dobar konobar se fokusira na gosta, a ne na novac (I dio)“ obradili smo dijelove: fokusiranje na gosta, postavljanje ciljeva u novcu, briga o stolovima i pristup stolu . Pročitajte što donosi drugi dio ove priče o konobarskim tajnama.
Kakav odnos ugostitelji treba da imaju prema gostu?
U našem restoranu postoji samo jedan gazda, a to je gost. Svaki put kada prvi put vidimo nekoga, formiramo prvi dojam koji ne možemo ni na koji način vratiti unatrag i ponoviti. O ovome govori i često citirana rečenica: „Imate samo jednu šansu da ostavite dobar prvi dojam.” Govor i slušanje su komunikacijske vještine posebno […]
Tehnika savladavanja prigovora gostiju u 8 koraka
Poželjno se staviti u ulogu gosta kako bi se mogle što bolje razumjeti žalbe i i svi prigovori u ugostiteljstvu.
Znaš li što gosti zaista ne vole?!
Ovo su samo neke od primjedbi koje gostima smetaju, ali je suština ista. Saznajte što gostima smeta i ako je to slučaj i u vašem objektu ispravite greške.
Kako filetirati ribu pred gostima
Odvajanje fileta (filetiranje) ribe može biti prilično nezgodno, osobito kod pojedinih vrsta ribe kao što je pastrva. Ovaj postupak se obavlja da gost ne bi morao strahovati da će progutati kost i da bi mu obrok bio prijazniji. Filetiranje ribe, kao i rasijecanje mesa i rakova, podrazumijeva dobro poznavanje anatomije (građe) ribe. Svaka vrsta ribe […]
Promocija Restorana i Barova za Noć Vještica
Kreativne ideje za promociju restorana i barova za Noć Vještica koje provjereno privlače nove goste.