Kako zadovoljiti potrebe gostiju?

Kako zadovoljiti potrebe gostiju?

Dobar glas daleko se čuje, a loš još dalje  Zadovoljstvo gostiju je emocionalan odgovor gosta koji nastaje usporedbom očekivanja formiranih prije dolaska u ugostiteljski objekt i doživljene usluge. Postoji jasna veza između zadovoljnih gostiju i povećanog prihoda. Ukoliko su gosti zadovoljni, osjećaju se opuštenije, vjerojatno je da će se vratiti opet i potrošiti još više […]

Opširnije
Kakav odnos ugostitelji treba da imaju prema gostu?

Kakav odnos ugostitelji treba da imaju prema gostu?

U našem restoranu postoji samo jedan gazda, a to je gost.  Svaki put kada prvi put vidimo nekoga, formiramo prvi dojam koji ne možemo ni na koji način vratiti unatrag i ponoviti. O ovome govori i često citirana rečenica: „Imate samo jednu šansu da ostavite dobar prvi dojam.” Govor i slušanje su komunikacijske vještine posebno […]

Opširnije
Kako filetirati ribu pred gostima

Kako filetirati ribu pred gostima

Odvajanje fileta (filetiranje) ribe može biti prilično nezgodno, osobito kod pojedinih vrsta ribe kao što je pastrva. Ovaj postupak se obavlja da gost ne bi morao strahovati da će progutati kost i da bi mu obrok bio prijazniji. Filetiranje ribe, kao i rasijecanje mesa i rakova, podrazumijeva dobro poznavanje anatomije (građe) ribe. Svaka vrsta ribe […]

Opširnije
Ugostitelji pišu: Razlika između uspjeha i neuspjeha su međuljudski odnosi

Ugostitelji pišu: Razlika između uspjeha i neuspjeha su međuljudski odnosi

Imao sam prilike i sam raditi u sustavima, kao običan djelatnik i kao voditelj, koji su svoje dobre ljude gubili iz dana u dan, u kojima su vedri i korisni djelatnici obolijevali od svakodnevnog „gaženja“, u kome su gosti jasno davali do znanja da je atmosfera u tom službeno idiličnom okruženju čista negativa, međutim vlasnicima su svi drugi bili krivi za neuspjeh osim njih samih.

Opširnije