Predlažemo da koristiš besplatno 30 dana program POS Sector, i onda odlučiš, bez obveza, da li ti odgovara

Želim se prijaviti za besplatnu instalaciju Saznaj zašto preko 3000 ugostitelja koristi standard verziju programa POS Sector
Predlažemo da koristiš besplatno 30 dana program POS Sector, i onda odlučiš, bez obveza, da li ti odgovara
Skrolaj dole

Zašto je Standard verzija programa POS Sector drugačija od drugih programa?

Standard verzija programa POS Sector je kompletan paket za vođenje ugostiteljskog objekta

Pored veoma jednostavnog izdavanja računa koje je objašnjeno u drugom dijelu teksta, standard verzija programa POS Sector fokusirana je na efikasno upravljanje skladištem.

Iz dugogodišnje prakse znamo da se iz poslovanja može izvući maksimalna dobit samo sa ispravnim upravljanjem skladištem i točnim inventurama

Mnogi iskusni ugostitelji koji su u praksi izgubili dosta novca zbog netočnog i ne svakodnevnog vođenja skladišta imaju samo jedan savjet: “Prestani bespotrebno gubiti svoj novac i kreni sa svakodnevnim vođenjem svog skladišta. Samo na ovaj način uspjeti ćeš iz svog posla izvući maksimalnu dobit.”

Zašto je Standard verzija programa POS Sector drugačija od drugih programa?<br><br>

Na koji način je ispravno voditi skladište?

Upravljaj efikasno skladištem i usmjeri se na donošenje vrijednosti kroz skladišne operacije

Jedini način kako uspostaviti pravila je definirati procese i procedure u skladištu

Unesi robu na skladište

Unesi robu na skladište

Uvjet za učinkovito vođenje skladišta, je svakodnevno zaduživanje pristigle  robe od dobavljača sa nabavnom cijenom i količinom.

Pregledaj stanje robe

Pregledaj stanje robe

Budi u tijeku poslovanja putem brzog pregleda stanja robe.  s prikazanim količinama i financijskom nabavnom vrijednosti.

Izvrši korekciju zaliha robe

Izvrši korekciju zaliha robe

Kada utvrdite neslaganje fizičkog stanja robe i robe koje se vodi u programu POS Sector, potrebno je napraviti korekcije zaliha robe ili popis robe

Podesi skladište s kojeg će se roba trošiti

Podesi skladište s kojeg će se roba trošiti

POS Sector je u svom radu prilagođen radu s više različitih skladišta, a svakoj kategoriji artikala možete definirati različito skladište s kojeg će trošiti robu.

Promjeni pogrešno unesene jedinice mjere

Promjeni pogrešno unesene jedinice mjere

Pregledom svih roba  sa jasno naznačenom mjerom, promjeni prvobitno pogrešno unesene jedinice mjere za svaku robu ponaosob.

Prati nabavu robe po dobavljačima

Prati nabavu robe po dobavljačima

Prati nabavu robe po dobavljačima, prepoznaj razlike u cijenama i brzo reagiraj. Na ovaj način samo na razlici cijena uštedjet ćeš dosta novca.

Skladište ne postoji u vašem objektu samo radi sebe, već kao servis za zadovoljavanje potreba vaših gostiju

Glavni zahtjevi mojih gostiju i mog poslovanja su bili da imam pravu robu ,u pravoj kvaliteti, sa dovoljnim količinama u pravo vrijeme. Sa POS Sektorom sam uspjela definirati kakvo efikasno skladište trebam imati, vidjeti što zapravo moji gosti žele i prilagoditi skladište njihovim zahtjevima.

Hana Gošip – Vlasnica Food House

Znaš li da prosječan ugostiteljski objekt mjesečno izgubi oko 20% svoje prodaje zbog ne ispravnog vođenja skladišta odnosno krađe, besplatnih pića, prosipanja pića i ostalih rashoda.

Što ako primijetiš i da pored poprilično dobro posječenog restorana ili bara, tvoj ukupni profit opada? Koji je razlog? Što se dešava?

Dokazano je da prosječan bar mjesečno izgubi oko 20% svoje prodaje zbog krađe, besplatnih pića, prosipanja pića i ostalih rashoda. To znači da mjesečno gubite minimalno od 1500 – 10.000 kuna, a da toga niste ni svjesni.

To je mnogo novca, koji niko ne može, niti želi zanemariti. Jednostavno, ne možeš si priuštiti da gubiš toliki novac.

Analiza profitabilnosti u ugostiteljstvu, odnosno inventura u ugostiteljstvu je važan zadatak svakog vlasnika restorana i bara, koja se mora obavljati redovno, kako bi prihodi bili dobri i redovni, te kako bi se spriječila krađa i smanjili troškovi raznoraznih rashoda.

Kako se radi inventura u kaficu i restoranima?

Inventura se radi tako što se prije svega popise početno stanje svake robe pojedinačno – od najsitnije namirnice u kuhinji do bačve sa pivom u šanku. Početno stanje je polazna točka za inventuru i nemojte zaboraviti da od nje sve počinje.
Mora se evidentirati svaka nova nabavka robe koja se sabere sa početnim stanjem. Tako se dobiva novo stanje zaliha koje će se uzeti kada se bude radila inventura.

Ako bi to radili na moderan (odnosno normalan način, koristeći računalo i program za ugostiteljstvo) onda bi to značilo da robu koja dolazi unosite na lager kroz program, konobari izdaju račune, te program automatski skida normative koji su podešeni po vašim zahtjevima.
Iz programa putem kojeg izdajete račune izvadite dnevnu prodaju po konzumacijama. To izvješće će vam dati informaciju kolika je bila prodaja konzumacija. Za svaku konzumaciju koju imate u ponudi morate znati normative, koji će vam reći koja se roba potrošila sa stanja prodajom određene konzumacije. Trenutno stanje robe bi trebalo imati istu vrijednost kao i inventurno stanje (ako su svi računi kucani i sva novonabavljena roba evidentirana.)
Zbog ovoga je za vlasnika ili menedžera restorana ili bara vrlo važno da poznaje program pomoću kojeg vodi i prati namirnice od ulaska u skladište objekta do prodaje namirnica gostima – kroz evidenciju izdanih računa.

Svakodnevna inventura – svih namirnica, boca, čajeva, kave… Dobro bi bilo da se inventura radi svakog dana, prilikom razmjene smjena konobara. Tako bi istog momenta bilo poznato ko je odgovoran za probleme i kako ih ispraviti.

Vođenje inventure zaista nije problem ako se uspoređuju podaci na skladištu u objektu sa podacima u programu sa kojim izdajete račune i vodite svoje poslovanje.

Dnevna, tjedna ili mjesečna izvješća možete dobiti u sekundi i na osnovu toga napraviti smjenu konobara, izvršiti nabavu te imati kontrolu nad svojim skladištem.

Kao primjer brzih izvješća uzet ćemo izvješće za kraj smjene u našem programu POS Sector. Kraj smjene je izvješće koje pokazuje promet po zadanim kriterijima unutar jedne smjene. Smjena je period koji obuhvaća period od zaključka smjene pa do sljedećeg zaključka. Pritiskom na – Kraj smjene promet se anulira i počinje raditi nova smjena.

Izvjesce-kraj-smjene
Pored izvješća za kraj smjene najbitnije izvješće koje trebaš koristiti u svom poslovanju je zbirno izvješće za period.  Ovo izvješće možeš kreirate po svojoj potrebi, odnosno volji. Izvješće može da sadrži sve potrebne informacije i pogodno je za brzo, sveukupno izvješćivanje.
zbirno-izvjesce-fiskalne-blagajne-za-period

Možeš se odmah i prijaviti za besplatno korištenje standard verzije programa što i preporučujem,  jer nikada nećeš saznati što je dobro za tebe, a što ne, ako ne probaš.

Pošalji nam svoje podatke i dogovori termin za besplatnu online instalaciju

Za kraj smo ostavili predstavljanje jednostavnog izdavanja računa u standard verziji programa POS Sector

Od programa sa kojim izdaješ račune sasvim je normalno da očekuješ da ti pojednostavi i ubrza rad, a ne da imaš probleme i sa ovim dijelom poslovanja.

Iz navedenih razloga razgovarajući sa našim korisnicima kao našim najboljim savjetnicima izrađen je brz i intiutivan proces izdavanja računa

Na ovom kratkom videu pogledaj kako se jednostavno i brzo u samo par klikova kreira narudžba i izdaje račun

Za kraj smo ostavili predstavljanje jednostavnog izdavanja računa u standard verziji programa POS Sector

Osim brzog i jednostavnog izdavanja računa program ti mora omogućiti i dodatne funkcionalnosti prilikom naplate računa poput dodatnih načina plaćanja, izdavanja računa na pravnu osobu, jednostavne naplate različitih mjernih jedinica artikala ili dodjeljivanje popusta na račun

Funkcionalnosti koje će rješiti i ovaj problem u tvom poslovanju prilikom izdavanja računa su tu

Naplata računa za gotovinu

Naplata računa za gotovinu

Izradi i naplati račun u POS Sectoru jednostavno, u par klikova. Jedan klik za artikal i jedan za naplatu.

Dodatni načini plaćanja

Dodatni načini plaćanja

Svejedno je radilo se o kartici, virmanu ili nečem trečem. Naplati račun bez obzira na način plaćanja sa kojim  kupac želi da plati.

Izdavanje računa na pravnu osobu (R1)

Izdavanje računa na pravnu osobu (R1)

Izdaj račun na pravnu osobu sa svim potrebnim stavkama koje su potrebne tvom kupcu i knjigovodstvu.

Naplata proizvoda koji se prodaju po kilogramu

Naplata proizvoda koji se prodaju po kilogramu

Jednostavnim unosom naručene količine, naplati proizvode koje prodaješ na kilograme ili litre, poput ribe ili vina. Mi ćemo se pobrinuti da cijena bude točna.

Dodjeljivanje popusta na račun

Dodjeljivanje popusta na račun

Dodjeli popust na ukupni račun sa lakoćom i poveži ga sa načinom plaćanja sa kojim gost želi platiti.

Koristi besplatno 30 dana standar verziju POS Sector-a, i onda odluči, bez obveza, da li ti odgovara

Pozovi: 01 800 000 4 *(potrebno je birati i predbroj iako zovete iz Zg)

ili se prijavi na formi ispod

Koristi besplatno 30 dana standar verziju POS Sector-a, i onda odluči, bez obveza, da li ti odgovara

U svakom trenutku su mi pružili potrebnu podršku

laurin kutak

Moja iskustva s POS Sectorom su više nego dobra. Susretljivost ljudi iz POS Sectora i strpljenje pri rješavanju svih mojih nedoumica i početničkih grešaka su bila iznad mojih očekivanja.

U svakom trenutku su mi pružili potrebnu podršku i vrlo smo lako i jednostavno posložili sve potrebno za nesmetani rad moje blagajne , tako da mogu bez problema preporučiti program i tim svakome kome treba program koji se lako i jednostavno koristi i iza kojeg stoji dobra podrška.

Laura Baranić – Laurin Kutak