Porez na potrošnju u ugostiteljstvu na području Grada Zagreba smanjen sa 3 na 2 posto

Picture of Mario Miličević
Mario Miličević

Podijelite na društvenim mrežama:

Porez na potrošnju u ugositeljstvu na području grada Zagreba

Tablica sadržaja

Vjerujemo da već znate ali smatramo da trebamo napomenuti da se od 1. siječnja 2016. na području Grada Zagreba stopa poreza na potrošnju s dosadašnjih 3 posto smanjuje na 2 posto.

Tako će od 1. siječnja 2016. obveznici poreza na potrošnju za alkoholna i bezalkoholna pića plaćati taj porez po stopi od 2 posto i prikazivati ga u obrascu PP-MI-PO kao i do sada na jednaki način i u jednakim rokovima (do 20. u mjesecu za prethodni mjesec).

Kalkulacija za alkoholna pića u ugostiteljskim objektima može, na primjer, izgledati ovako:
– prodajna cijena pića – 10,00 kn
– PDV – 2,50 kn
– porez na potrošnju – 0,20 kn
– maloprodajna cijena – 12,70 kn.

Preračunate stope koje se primjenjuju na maloprodajnu cijenu (bruto) alkoholnih pića su: PDV 19,6850393 posto, porez na potrošnju 1,5748031 posto.

Kalkulacija bezalkoholnih pića u ugostiteljskim objektima na primjer može izgledati:
– prodajna cijena pića – 10,00 kn
– PDV – 1,30 kn
– porez na potrošnju – 0,20 kn
– maloprodajna cijena – 11,50 kn.

Preračunate stope koje se primjenjuju na maloprodajnu cijenu (bruto) bezalkoholnih pića su: PDV 11,3043478 posto, porez na potrošnju 1,7391304 posto.

Ove informacije su objavljene u Narodnim je novinama 121/15 gdje je objavljena i Odluka o izmjenama i dopunama Odluke o gradskim porezima i o prirezu poreza na dohodak (Grad Zagreb) prema kojoj se od 1. siječnja 2016. na području Grada Zagreba stopa poreza na potrošnju s dosadašnjih 3 posto smanjuje na 2 posto.

Kako koristiti fiskalnu blagajnu POS Sector pogledajte na linku: https://possector.hr/vodici

Podijelite na društvenim mrežama:

Pročitajte povezane članke

Kult ukusa: Što jesu, a što nisu gastro kritike?

U ugostiteljstvu danas sve počinje i završava s dojmovima. Jedna online recenzija može otvoriti...

Zašto su konobari najbolji izvor marketinških ideja?

Konobari svakodnevno slušaju ono što menadžeri, vlasnici i marketinški timovi ni ne mogu čuti....

Tko zapravo oblikuje jelovnik: gost, chef ili trend?

Pri kreiranju jelovnika odlučujemo o smjeru cijelog poslovanja. Svako novo jelo za koje se...

Kako dizajn jelovnika utječe na odluke gostiju?

Jelovnik je puno više od običnog popisa jela. Trebao bi biti ogledalo svakog restorana...

Kako fiskalne blagajne utječu na iskustvo gostiju u restoranu?

Svaki detalj u ugostiteljstvu utječe na doživljaj gosta.  Svaki put kad izdajemo račun, razmišljamo o...

Što su “dark kitchens” i zašto su postale popularne?

Ugostitelji se danas suočavaju s velikim izazovima poput rasta troškova najma i namirnica, manjkom...

Među prvima saznaj korisne informacije o ugostiteljstvu i pogodnostima koje pružamo.

Iz prve ruke znamo što ti je potrebno da unaprijediš svoje poslovanje.

Preko 4000 korisnika. Prvih mjesec dana besplatno.

Započni besplatno. Bez ugovorne obaveze. Prestani s korištenjem kad želiš.

Prijavite se na našu newsletter listu kako bi pregledati naše predhodne i prvi saznali termine održavanja budućih webinara!

Nakon što unesete ispravnu e-mail adresu bit ćete u mogućnosti pogledati dosadašnje webinare.