Fiskalna blagajna koju koristi više od 4000 korisnika

Fiskalna blagajna uključuje korisničku i tehničku podršku – 24 sata, sedam dana u tjednu. Pored toga, u trenutku isporuke osiguravamo našim korisnicima instalaciju i edukaciju.

Fiskalna blagajna koju koristi više od 4000 korisnika
Skrolaj dole

Izdavanje računa ne smije biti komplicirano i sporo

Od fiskalne blagajne sa kojom izdaješ račune naravno očekuješ da ti pojednostavi i ubrza rad, a ne da imaš probleme i sa ovim dijelom poslovanja.

Iz navedenih razloga razgovarajući sa našim korisnicima kao našim najboljim savjetnicima izrađen je brz i intiutivan proces izdavanja računa prilagođen za sve djelatnosti.

Na ovom kratkom videu pogledaj kako se jednostavno i brzo u samo par klikova kreira narudžba i izdaje račun

Izdavanje računa ne smije biti komplicirano i sporo

Osim brzog i jednostavnog izdavanja računa program ti mora omogućiti i dodatne funkcionalnosti prilikom naplate računa poput dodatnih načina plaćanja, izdavanja računa na pravnu osobu, jednostavne naplate različitih mjernih jedinica artikala ili dodjeljivanje popusta na račun

Funkcionalnosti koje će rješiti i ovaj problem u tvom poslovanju prilikom izdavanja računa su tu

Naplata računa za gotovinu

Izradi i naplati račun u POS Sectoru jednostavno, u par klikova. Jedan klik za artikal i jedan za naplatu.

Dodatni načini plaćanja

Svejedno je radilo se o kartici, virmanu ili nečem trečem. Naplati račun bez obzira na način plaćanja sa kojim  kupac želi da plati.

Izdavanje računa na pravnu osobu (R1)

Izdaj račun na pravnu osobu sa svim potrebnim stavkama koje su potrebne tvom kupcu i knjigovodstvu.

Naplata proizvoda koji se prodaju po kilogramu

Jednostavnim unosom naručene količine, naplati proizvode koje prodaješ na kilograme ili litre, poput ribe ili vina. Mi ćemo se pobrinuti da cijena bude točna.

Dodjeljivanje popusta na račun

Dodjeli popust na ukupni račun sa lakoćom i poveži ga sa načinom plaćanja sa kojim gost želi platiti.

Fiskalna Blagajna POS Sector je prilagođena za rad na računalima i mobilnim uređajima poput tableta i mobitela te podijeljen na tri paketa i to:

Jedan broj od naših preko 4000 klijenata koristi POS Sector na računalima i laptopima dok drugi dio korisnika koristi POS Sector na tabletima i mobitelima, ovisno od svoje djelatnosti. Osim podjele po uređajima na kojima se koristi, POS Sector je podijeljen i po verzijama značajki koje ima, jer zaista nema razloga da plaćaš nešto što ti ne treba i što ne koristiš.

Osnovna verzija POS Sectora je Lite verzija osobito pogodna za one koji ne vode skladište te je prilagođena je za rad na računalima, tablet uređajima te mobitelima

Druga verzija POS Sectora je Standard verzija koja je i najpopularnija verzija POS Sectora - prilagođen za rad na računalima i koja osim funkcionalnosti osnovne lite verzije ima

Kompletnu analizu i izvješća utroška materijala
Komplet skladišno poslovanje (Prijem i izdavanje robe)
Kompletnu analizu prometa i stanja skladišta

te
Kreiranje normativa (povezivanje Artikala i Repromaterijala)
Rad sa happy hour cijenama
Rad po stolovima

Treča verzija POS Sectora je Professional verzija u koju su uključene tri licence (tri uređaja) i namjenjena je ugostiteljima osobito zbog mogućnosti mobilnog naručivanja konobara putem tableta ili mobitela te KDS-a (kuhinjskog monitora) za evidenciju narudžbi i slanje dojave konobarima kada je narudžba spremna za goste.

Prezentaciju fiskalne blagajne POS Sector započet ćemo od osnovne Lite verzije fiskalne blagajne POS Sector namijenjen je za korisnike koji žele:

• Jednostavan i brz način rada prilikom izdavanja računa
• Zadovoljavanje zakonskih propisa Hr
• Rad na računalima
• Rad na tabletima i mobitelima
• Ne ovisnost od lokacije rada (teren, objekt)
• Ne ovisnost od priključka struje (rad na baterije)
• Ne ovisnost od stalne internet veze
• Korisničku i tehničku podršku – 24 sata, sedam dana u tjednu.

Primjenjuje se najčešće u djelatnostima koji za osnovu imaju prodaju artikala ili usluga na terenu ili u objektima odnosno za:

  • Prodaju u ugostiteljskim objektima (pokretnim i nepokretnim)

  • Naplatu usluga u objektima

    frizeri, kozmetičari, pedikeri, cvjećarnice, zlatari, tumači

  • Prodaju na štandovima, tržnicama, brodovima

  • Prodaju od vrata do vrata

    trgovački putnici, hodajući prodavači po plažama ili koncertima

  • Prodaju u pokretnim trgovinama

    prodaja ribe na brodovima i uslužnim objektima (mobilno ugostiteljstvo npr)

  • Naplatu najma opreme

    poput najma bicikla, skutera, ležaljki i sličnih djelatnosti

  • Prodaju karata u vozilima za uslugu prijevoza

  • Prodaju karata na terenu

    za izlete, usluge vodiča u turizmu

  • Naplatu intervencije na terenu liječnika, veterinara, dimnjačara

Glavne mogućnosti osnovne Lite verzije programa optimizirane za rad na računalima, tabletima i mobitelima su:

Jednostavno izdavanje računa prilagođeno je svim djelatnostima

Dodaj, uređuj ili briši artikle jednostavno

Ispisuj izvješća na POS printeru ili pošalji mail

Budi u tijeku poslovanja putem brzog pregleda računa

Informiraj se i o cijenama uz koje dajemo garanciju za povrat novca za prvih 30 dana korištenja ako ne budete zadovoljni

Ako nemaš potrebu vođenja zaliha robe, a trebaš ispuniti zakonske obveze fiskalizacije izdavanja fiskaliziranih računa, fiskalna blagajna POS Sector Lite optimalan je izbor za tebe.

U cijenu Lite verzije programa uključen je modul fiskalizacije za razmjenu potrebnih podataka s Poreznom upravom, podrška te sve nadogradnje programa.

POS Sector Android

Optimalno rješenje za prodaju u pokretu, otvorenom i rad na terenu

99,00 kn Mjesečno
1 licenca
  • Izdavanje računa
  • Komplet analiza i izvješća vezana za prodaju artikala
* *Podrška u radnom vremenu (pon-pet do 16 i 30) i nadogradnje su uračunate u cijenu svih paketa

*Za online plaćanje karticom istaknute cijene su krajnje, a za plaćanje putem virmana ili gotovinski na cijene se nadodaje PDV 25%.

*Program se plaća samo za period izdavanja računa, a sva izvješća dostupna su i nakon isteka licence

*Pored podrške u radnom vremenu dajemo mogućnost specijalne podrške 24/7.

POS Sector Android

Optimalno rješenje za prodaju u pokretu, otvorenom i rad na terenu

990,00 kn Godišnje
1 licenca
  • Izdavanje računa
  • Komplet analiza i izvješća vezana za prodaju artikala
* *Podrška u radnom vremenu (pon-pet do 16 i 30) i nadogradnje su uračunate u cijenu svih paketa.

*Za online plaćanje karticom istaknute cijene su krajnje, a za plaćanje putem virmana ili gotovinski na cijene se nadodaje PDV 25%.

Program se plaća samo za period izdavanja računa, a sva izvješća dostupna su i nakon isteka licence

100% Kupnja bez rizika

Za prvih 30 dana korištenja garantiramo povrat novca ako ne budete zadovoljni

Upoznaj Standard i Profesional Paket POS Sectora za one kojima je potrebno više

Ako si ugostitelj kome je potreban rad po stolovima, happy hour cijenama, rad s tabletima za naručivanje i kuhinjskim monitorom onda su naredni paketi upravo za tebe

Isprobaj Besplatno POS Sector Bez obveza! Bez ugovora!

Standard paket Fiskalne Blagajne POS Sector fokusiran je na efikasno upravljanje skladištem

Upravljanje skladištem usmjereno je na donošenje vrijednosti kroz skladišne operacije

Samo na ovaj način uspjeti ćeš iz svog posla izvući maksimalnu dobit.

Standard paket je kompletan paket za vođenje  objekta sa sljedećim funkcionalnostima:

  • Izdavanje računa
  • Komplet analiza i izvješća vezana za prodaju artikala
  • Rad po stolovima
  • Kreiranje normativa (povezivanje Artikala i Repromaterijala)
  • Kompletna analiza i izvješća utroška materijala
  • Komplet skladišno poslovanje (Prijem i izdavanje robe)
  • Kompletna analiza prometa i stanja skladišta

Upravljaj efikasno skladištem i usmjeri se na donošenje vrijednosti kroz skladišne operacije

Jedini način kako uspostaviti pravila je definirati procese i procedure u skladištu

Unesi robu na skladište

Unesi robu na skladište

Uvjet za učinkovito vođenje skladišta, je svakodnevno zaduživanje pristigle  robe od dobavljača sa nabavnom cijenom i količinom.

Pregledaj stanje robe

Pregledaj stanje robe

Budi u tijeku poslovanja putem brzog pregleda stanja robe.  s prikazanim količinama i financijskom nabavnom vrijednosti.

Izvrši korekciju zaliha robe

Izvrši korekciju zaliha robe

Kada utvrdite neslaganje fizičkog stanja robe i robe koje se vodi u programu POS Sector, potrebno je napraviti korekcije zaliha robe ili popis robe

Podesi skladište s kojeg će se roba trošiti

Podesi skladište s kojeg će se roba trošiti

POS Sector je u svom radu prilagođen radu s više različitih skladišta, a svakoj kategoriji artikala možete definirati različito skladište s kojeg će trošiti robu.

Promjeni pogrešno unesene jedinice mjere

Promjeni pogrešno unesene jedinice mjere

Pregledom svih roba  sa jasno naznačenom mjerom, promjeni prvobitno pogrešno unesene jedinice mjere za svaku robu ponaosob.

Prati nabavu robe po dobavljačima

Prati nabavu robe po dobavljačima

Prati nabavu robe po dobavljačima, prepoznaj razlike u cijenama i brzo reagiraj. Na ovaj način samo na razlici cijena uštedjet ćeš dosta novca.

Skladište ne postoji u vašem objektu samo radi sebe, već kao servis za zadovoljavanje potreba vaših gostiju

Glavni zahtjevi mojih gostiju i mog poslovanja su bili da imam pravu robu ,u pravoj kvaliteti, sa dovoljnim količinama u pravo vrijeme. Sa POS Sektorom sam uspjela definirati kakvo efikasno skladište trebam imati, vidjeti što zapravo moji gosti žele i prilagoditi skladište njihovim zahtjevima.

Hana Gošip – Vlasnica Food House

POS Sector uključuje korisničku kao i tehničku podršku – 24 sata, sedam dana u tjednu. Pored toga, u trenutku isporuke osiguravamo našim korisnicima instalaciju i edukaciju.

Prilikom zakonskih izmjena svi korisnici fiskalne blagajne POS Sector dobivaju besplatno sve nadogradnje - trajno. Prijenos u novu godinu je također besplatan, a način na koji se vrši prijenos je automatski.

Isprobaj Besplatno POS Sector Blagajna koju koristi više od 3800 korisnika

Profesional paket za one koji trebaju još više

Prednost korištenja Kitchen Display-a zajedno sa tabletima, je u tome što dobivate dvosmjernu komunikaciju. Konobar šalje kuhinji sa udaljene lokacije narudžbe, a kuhinja obavještava konobara kada je narudžba spremna. Bez razgovora!

Mobilo naručivanje

Mobilo naručivanje

Korištenje tableta sprečava razgovore i pogreške pri prosljeđivanju narudžbi od gosta, preko konobara, do kuhinje.
Konobar prima narudžbu za stolom, dok razgovara sa gostom i umjesto da ide do šanka da bi je prepisao sa bloka, konobar koristi tablet da je proslijedi kuhinji. Bez duplog posla. Bez praznog hoda.

Kuhinjski monitor (KDS)

Kuhinjski monitor (KDS)

Kitchen display je touch screen monitor ili tablet koji bilježi narudžbe na monitoru, te kuharu daje mogućnost poziva konobara nakon spremljene narudžbe. Kuhar može da vidi koji je konobar, za koji stol i prije koliko vremena poslao narudžbu, što mu olakšava odlučivanje, koje narudžbe prvo spremiti.

U paketu za profesionalce sa mobilnim naručivanjem i KDS-om uključene su sljedeće mogućnosti:

  • Izdavanje računa
  • Komplet analiza i izvješća vezana za prodaju artikala
  • Kreiranje normativa (povezivanje Artikala i Repromaterijala)
  • Kompletna analiza i izvješća utroška materijala
  • Komplet skladišno poslovanje (Prijem i izdavanje robe)
  • Kompletna analiza prometa i stanja skladišta
  • Rad u mreži
  • Rad s tabletima
  • Rad s kuhinjskim monitorom

Koristi fiskalnu blagajnu POS Sector u svom objektu 30 dana potpuno besplatno, i onda odluči, bez obveza, da li ti odgovara.

Online Instalacija Programa i Fiskalizacija Programa su također Besplatni!

Koje su prednosti ako prije konačne odluke u stvarnom poslovanju koristiš blagajnu?

  • Možeš smanjiti rizik od pogrešnog odabira blagajne i koristiti POS Sector 30 dana potpuno besplatno, i onda odlučiti, bez obveza, da li ti odgovara.
  • Besplatna je i online instalacija i fiskalizacija programa što ti donosi uštedu od cca 200-400 kuna
  • Sve nove mogućnosti programa, kao i sve nove obvezne izmjene zakonskih regulativa, besplatne su u POS Sectoru za sve korisnike (mjesečno nadograđujemo program sa 2-5 novih mogućnosti)
  • 100% Kupnja bez rizika. Za prvih 30 dana korištenja garantiramo povrat novca ako ne budete zadovoljni

U cijenu sve tri verzije POS Sectora, uključen je modul fiskalizacije za razmjenu potrebnih podataka s Poreznom upravom, podrška te sve nadogradnje programa.

Lite verzija

Osnovni paket osobito pogodan za ugostitelje koji ne vode skladište

149,00 kn Mjesečno
1 licenca
  • Izdavanje računa
  • Komplet analiza i izvješća vezana za prodaju artikala

Standard verzija

Kompletan paket za vođenje ugostiteljskog objekta

199,00 kn Mjesečno
1 licenca
  • Uključene su sve funkcionalnosti iz Lite verzije
+
  • Rad po stolovima
  • Rad sa happy hour cijenama
  • Kreiranje normativa (povezivanje Artikala i Repromaterijala)
  • Kompletna analiza i izvješća utroška materijala
  • Komplet skladišno poslovanje (Prijem i izdavanje robe)
  • Kompletna analiza prometa i stanja skladišta

Professional verzija

U profesional verziji sa mobilnim naručivanjem i kuhinjskim monitorom uključene su 3 licence

349,00 kn Mjesečno
3 licence
  • Uključene su sve funkcionalnosti iz Standard verzije
+
  • Rad u mreži
  • Rad s tabletima
  • Rad s kuhinjskim monitorom
*Dodatne licence su moguće samo u PRO verziji. Cijena dodatne licence za tablet ili kuhinjski monitor je 69 kuna mjesečno, a za dodatno naplatno mjesto (PC) je 149 kuna mjesečno. *U slučaju potrebe najma programa za jedan ili više dana 50 kuna/dan*Online instalacija i obuka programa su besplatni dok se izlazak na teren od strane partnera (instalacija i obuka) naplaćuje po cijenama partnera * *Podrška u radnom vremenu (pon-pet do 16 i 30) i nadogradnje su uračunate u cijenu svih paketa najma.. *Za online plaćanje karticom istaknute cijene su krajnje, a za plaćanje putem virmana ili gotovinski na cijene se nadodaje PDV 25%. *Program se plaća samo za period izdavanja računa, a sva izvješća dostupna su i nakon isteka licence . *Pored podrške u radnom vremenu dajemo mogućnost specijalne podrške 24/7.

Lite verzija

Osnovni paket osobito pogodan za ugostitelje koji ne vode skladište

1490,00 kn Godišnje
1 licenca
  • Izdavanje računa
  • Komplet analiza i izvješća vezana za prodaju artikala

Standard verzija

Kompletan paket za vođenje ugostiteljskog objekta

1990,00 kn Godišnje
1 licenca
  • Uključene su sve funkcionalnosti iz Lite verzije
+
  • Rad po stolovima
  • Rad sa happy hour cijenama
  • Kreiranje normativa (povezivanje Artikala i Repromaterijala)
  • Kompletna analiza i izvješća utroška materijala
  • Komplet skladišno poslovanje (Prijem i izdavanje robe)
  • Kompletna analiza prometa i stanja skladišta

Professional verzija

U profesional verziji sa mobilnim naručivanjem i kuhinjskim monitorom uključene su 3 licence

3490,00 kn Godišnje
3 licence
  • Uključene su sve funkcionalnosti iz Standard verzije
+
  • Rad u mreži
  • Rad s tabletima
  • Rad s kuhinjskim monitorom
**Dodatne licence su moguće samo u PRO verziji. Cijena dodatne licence za tablet ili kuhinjski monitor je 690 kuna godišnje, a za dodatno naplatno mjesto (PC) je 1490 kuna godišnje. *U slučaju potrebe najma programa za jedan ili više dana 50 kuna/dan * *Podrška u radnom vremenu (pon-pet do 16 i 30) i nadogradnje su uračunate u cijenu svih paketa. *Za online plaćanje karticom istaknute cijene su krajnje, a za plaćanje putem virmana ili gotovinski na cijene se nadodaje PDV 25%.*Online instalacija i obuka programa su besplatni dok se izlazak na teren od strane partnera (instalacija i obuka) naplaćuje po cijenama partnera *Program se plaća samo za period izdavanja računa, a sva izvješća dostupna su i nakon isteka licence . *Pored podrške u radnom vremenu dajemo mogućnost specijalne podrške 24/7.

100% Kupnja bez rizika

Za prvih 30 dana korištenja programa garantiramo povrat novca ako ne budete zadovoljni sa bilo čim, odnosno proizvodom, našom podrškom ili nečim trećim

Koristi fiskalnu blagajnu POS Sector u svom objektu 30 dana potpuno besplatno, i onda odluči, bez obveza, da li ti odgovara.

Pošalji nam svoje podatke i dogovori termin za besplatnu online instalaciju i fiskalizaciju.

U svakom trenutku su mi pružili potrebnu podršku

laurin kutak

Moja iskustva s POS Sectorom su više nego dobra. Susretljivost ljudi iz POS Sectora i strpljenje pri rješavanju svih mojih nedoumica i početničkih grešaka su bila iznad mojih očekivanja.

U svakom trenutku su mi pružili potrebnu podršku i vrlo smo lako i jednostavno posložili sve potrebno za nesmetani rad moje blagajne , tako da mogu bez problema preporučiti program i tim svakome kome treba program koji se lako i jednostavno koristi i iza kojeg stoji dobra podrška.

Laura Baranić – Laurin Kutak

Mali vodič POS Sector-a

  • Što je fiskalizacija?

    Najprostije rečeno fiskalizacija je proces boljeg praćenja naplate poreza.

    Fiskalizacija je implementirana samo u zemljama u tranziciji?

    Nije istina da je fiskalizacija implementirana samo u zemljama u tranziciji, jer je Italija zemlja koja je smislila fiskalizaciju, ali je istina da je najveći problem naplate poreza u zemljama u tranziciji, pa na osnovu toga se najviše bazirala na zemlje u tranziciji.

    Što je fiskalna blagajna?

    Fiskalna blagajna je programsko rješenja, a ne uređaj, i prilagođena je fiskalizaciji i komunicikaciji sa Poreznom upravom

    Kako fiskalna blagajna prenosi podatke do PU?

    • Prijenos podataka elektronički – softverskim rješenjem – fiskalna blagajna
    • Nadogradnjom postojeće aplikacije uz digitalno potpisivanje i online prijenos podataka putem internet veze – fiskalna blagajna

    Koja je cijena certifikacije fiskalne blagajne?

    • 300,00 kn za 5 godina (60,00 kn godišnje)
    • Plaćanje jednokratno
    • Demo certifikati bez naknade

    Koji su postupci u fiskalizaciji bitni za poreznog obveznika?

    • Nabaviti certifikat
    • Upute za preuzimanje certifikata
    •  FINA također objavljuje upute
    • Procedura za preuzimanje i registraciju certifikata
    • Prilagoditi naplatni uređaj, fiskalna blagajna,zahtjevima  fiskalizacije
    • Testirati svoj sustav/rad uređaja (fiskalna blagajna) s Poreznom upravom
    • Osigurati uvezanu knjigu računa za slučaj prestanka rada uređaja (fiskalna blagajna)

     Što se dešava ako se prekine komunikacija/veza sa PU?

    • Obveznik izdaje račun bez JIR-a
    • Račun sadrži sve ostale propisane elemente (zaštitni kod!, pdv)
    • Predviđen rok od 2 dana za naknadnu dostavu obavljenih transakcija (izdanih računa) i dnevnih izvješća

    Koja je svrha JIR-a?

    • Potvrda o evidentiranom računu u Poreznoj upravi
    • Služi za provjeru računa kupcima (pdv)

    Što ako se desi kvar na fiskalnoj blagajni?

    •  Ako vam je fiskalna blagajna u kvaru izdajete račune prema postupku za male obveznike fiskalizacije (ručno upisivanje u knjigu računa)
    •  Rok za uspostavu uobičajenog rada aplikacije je 2 dana
    • Imate obavezu dopisivanja naknadno primljenog JIR-a na kopiji računa izdanog prema postupku za male obveznike fiskalizacije

    Što treba da sadrži fiskalni račun?

    • OIB
    • Naziv
    • Datum i vrijeme
    • Redni broj računa
    • Stavke kupnje
    •  Način plaćanja
    • Obračun poreza – PDV
    • Oznaku operatera (osoba)
    •  Zaštitni kod izdavatelja računa
    •  Oznaku osobe koja je  izvršila naplatu
    •  Potvrdu Porezne uprave o online primitku transakcije (JIR) ili u offline modu posebna poruka – upozorenje

    Kako izgleda proces fiskalizacije ako sam mali obveznik fiskalizacije?

    • Izdajete račune uvezane u posebnu knjigu računa, fiskalna blagajna nije obvezna
    •  Knjigu računa ovjerava Porezna uprava prije početka upotrebe, fiskalna blagajna nje obvezna
    • Predviđeno je propisivanje sadržaja i postupaka provjere pravilnikom (pdv ostali porezi)

    Postoji li način da ne prikažem cijeli promet na fiskalnoj blagajni?

    Još niko nije pronašao način brisanja zapisa(računa) iz fiskalne memorije aplikacije, jedini način ne prikazivanja cjelokupnog promete je ne izdavanje fiskalnog računa putem fiskalna blagajna, što je definitivno ne poštivanje zakona i zato slijedi kazna . Isto tako ukoliko kupac ne uzme račun može biti novčano kažnjen.

    Pitanja i rasprava – fiskalnog koncepta općenito

    Fiskalna blagajna i online slanje transakcija?

    Fiskalna blagajna i njen rad nemaju vremensku odgodu – smanjivanje mogućnosti manipulacije tj. otežavanje uklanjanja traga o izdanom računu u prometu gotovinom

    Zašto su potrebni digitalni certifikati za fiskalnu blagajnu?

    • Sigurnost – integritet podataka aplikacije i autentikacija pošiljatelja
    •  OIB je iz certifikata povezuje obveznika s transakcijom – određuje prijavu transakcije u gotovinskom prometu

    Koji od FINA certifikata trebam za fiskalizaciju?

    • IT tvrtke koje sudjeluju u implementaciji: Demo aplikativni certifikati
    • Porezni obveznici: Produkcijski aplikativni certifikat

    U kojem obliku dobivam certifikat, na smart kartici i koja je svrha zaštitnog koda??

    Ne, nema kriptouređja (smart kartica, USB token). Certifikat preuzima u soft obliku aplikacije (datoteka, pkcs#12).

    • Dodatna zaštita izdavatelja računa – osigurati vezu između izdanog računa i obveznika fiskalizacije
    • Dodatni identifikator u offline modu

     

  • Fiskalna blagajna POS Sector jedna je od  najpopularnijih na tržištu Hrvatske. Rad ove fiskalne blagajne baziran je na jednostavnosti rada kao i mogućnosti da se primjenjuje u gotovo svim djelatnostima. Važno je napomenuti da je rad svake djelatnosti različit i specifičan po nekom djelu poslovanja kao npr prilikom servisiranja u servisima izdaju se radni nalozi ili se u ugostiteljstvu izdaju prvo narudžbe za kuhinju i šank a tek onda račun.

    S obzirom na ove razlike rad programa za fiskalnu blagajnu možemo podijeliti u sljedeće podgrupe:

    • fiskalna blagajna za štandove: S obzirom na to da na štandovima u većini slučajeva nema struje potrebno je da navedene fiskalne blagajne budu mobilne odnosno da je uređaj na kojem se radi (tablet, mobitel, laptop) u mogućnosti da 12-20 sati radi na baterije i da pisaći također budu mobilni odnosno na baterije. Konekciju na internet moguće je ostvariti preko WiFI mreže ili preko internet usb stika. Posebno je važno da program u kojem se izdaju računi bude jednostavan za korištenje i da je formiranje cijena artikala jednostavan i izmjenjiv u trenutku izdavanja računa.
    • fiskalna blagajna na mobitelu: Za zanimanja koja su mobilna (putujući trgovci, serviseri na terenu, prodaja po štandovima i tržnicama ili izdaju mali broj računa te nemaju mogućnost priključka uređaja na struju, fiskalna blagajna na mobitelu je idealno rješenje. Osnova za ovaj način fiskalnog rješenja je pametni mobitel, prenosivi pisač te jednostavan program sa kojim se izdaju računi za usluge i artikle. Bitno je naglasiti da je potrebno da se izdavanje računa vrši bez uvjetovanja internet konekcije te da je nesmetan radu u offline internet modu odnosno radu bez interneta
    • fiskalna blagajna za frizere: Rješenje blagajni za frizere je veoma slično sa načinom rada ostalih uslužnh djelatnosti s tim da ima mogućnost i prodaje artikala klijentima poput gelova, lakova za kosu i sličnih preparata. Osim osnovnih svojstava za vođenje poslovanja poput jednostavnog unosa artikala i pregleda potrošnje po željenim vremenskim intervalima, fiskalna blagajna za frizere treba da ima mogućnost kreiranja cijena usluga u trenutku izdavanja računa. S obzirom na to da ova djelatnost nema problema u sa strujom mogućnost rada fiskalna blagajna za frizere je na svim uređajima (računala, laptop, tablet) kao i pisačima.
    • fiskalna blagajna za uslužne djelatnosti: Osnova rada blagajni za uslužne djelatnosti je jednostavno kreiranje cijena usluge u trenutku izdavanja računa. Cijene usluge mogu često biti i fiksne ali većina uslužnih djelatnosti poput servisera, odvjetnika, veterinara ima potrebu da se cijene usluga formiraju nakon završenom posla. Pod pojmom jednostavno kreiranje cijena mislimo način da se odmah prilikom izdavanja računa uz upisivanje imena usluge dodijeli i cijena navedene usluge te količinski unese potreban broj.
    • fiskalna blagajna za dimnjačare: Ova vrsta blagajni spada u usluge koje su mobilne i za koje je potrebno izdavanje računa na terenu u trenutku naplate. Računi se izdaju putem mobilnih uređaja na baterije (tablet, pametni telefon) i prenosivih pisača. Fiskalna blagajna za dimnjačare je potrebno da ima program s jednostavnim kreiranjem cijena usluge te mogućnost naplate artikala koji su potrošeni u servisiranju.
    • fiskalna blagajna za taxi: S obzirom na to da je u svakom taxi vozilu ograničeno mjesto za uređaj i pisač, ova blagajna treba da je mala i da ima mogućnost punjenja preko auto punjača. Optimalna fiskalna blagajna za taxi je pametni telefon, prenosivi pisač na baterije te jednostavan program za fiskalnu blagajnu.
    • fiskalna blagajna za trgovinu: Rad s bar kodom, pretraga proizvoda po imenu i šifri te jednostavan unos novih količina na skladište osnova je za dobru fiskalnu blagajnu za trgovinu. Rad ove blagajne je optimalan s računalom, bar kod čitačem, te pisačem za brzi ispis većeg broja računa. Pisači koje preporučujemo za rad u trgovinama su samsung, epson, star. fiskalna blagajna za pokretnu trgovinu: Osim što ova blagajna treba da zadovolji sve osnovne funkcionalnosti potrebne za rad u trgovini (bar kod čitač, pretraga po šifri i imenu artikala) fiskalna blagajna za pokretnu trgovinu treba da je ne ovisna o struji odnosno da radi na baterije. Za ovu opciju preporučujemo table/pametni telefon, prenosivi pisač na baterije te program s jednostavnim radom.
    • fiskalna blagajna za vulkanizere: Servisni nalozi su u puno slučajeva najveća razlika ove djelatnosti s drugim uslugama. Izdavanje servisnih naloga je potrebno da budu jednostva i čitljiva s potrebnim informacijama te da fiskalna blagajna za vulkanizere radi u mreži (WiFI, internet) ako se radi o udaljenim lokacijama administracije i dijelova uslužnih servisa
    • mobilna fiskalna blagajna: Su sve blagajne koje imaju mogućnost rada bez struje odnosno rada na baterije te punjače. Optimalna mobilna fiskalna blagajna je na tabletu ili pametnom telefonu te prenosivim pisačima na baterije. Ove vrste blagajni se koristi većinom na mjestima bez strujnog priključka te jednostavnim uslugama na terenu.
    • fiskalna blagajna za liječnike – Jednostavno izdavanje računa s kreiranjem cijena usluga u trenutku izdavanje računa su odlike koje fiskalna blagajna za liječnike treba da ima. Liječnici manje više imaju već formirane cijene usluga te je ova opcija za kreiranje cijena u trenutku izdavanja računa samo jedna olakšavajuća okolnost za potrebne radnje. Liječnici koji rade na terenu koriste mobilne fiskalne blagajne s istim programom za liječnike odnosno usluge.
    • fiskalna blagajna za odvjetnike – Su većinom potrebne za rad u uredima tako da od opreme koristimo računala, pisače A4 te program za uslužne djelatnosti. Osim uopćenih funkcionalnosti koje su u programima za usluge (kreiranje cijena na računu u trenutku ispisa) fiskalna blagajna za odvjetnike treba da ima i mogućnost i izdavanje računa za virmansku naplatu računa odnosno naplatu računa preko banke.
    • fiskalna blagajna za opg: Većina OPG-a nema potrebu izdavanja računa putem fiskalne blagajne ali u slučaju da žele jednostavno pratiti stanje utržaka poslovanja, stanje skladišta, prodaju po artiklima i uslugama, prodaju po djelatnicima koriste i program za izdavanje računa i vođenje poslovanja. Program se ne mora fiskalizirati niti povezati s poreznom upravom.
    • fiskalna blagajna za prijevoznike – Kao o kod taxista fiskalna blagajna za prijevoznike treba da je mobilna odnosno da radi na baterije ili punjače (tableti, pametni telefoni) te da je pisač prenosiv i na baterije.
    • fiskalna blagajna za pekare – Su većinom blagajne na računalima i s pisačima za brzi ispis računa. Osim ove potrebne opreme fiskalna blagajna za pekare treba da ima jednostavno i brzo kucanje artikala te jednostavnu pretragu artikala po imenu ili grupi artikala.
    • fiskalna blagajna za ribare – S obzirom na to da su ribari u stalnom doticaju sa vodom oprema koja se koristi treba da je maksimalno zaštićena te da ima mogućnost rada na baterije (tableti, pametni telefoni, prenosivi pisači na baterije)
    • fiskalna blagajna android: android je operacijski sustav potreban za rad na tabletima, pametnim telefonima, netbook računalima i svim ostalim uređajima na kojima radi android platforma. veoma je popularan zbog svoje niske cijene uređaja tableta ili mobilnih telefona. Osnova je za mobilne fiskalne blagajne i rad na terenu.
  • Ako već posjedujete Android telefon, ne trebaju Vam nikakvi dodatni uređaji ni pretplate – pristup internetu već je omogućen u gotovo svim današnjim mobilnim tarifama.

    POS sector Android je mobilna fiskalna blagajna za android pametne telefone i tablete. Sa ovim uređajima osim što možete svakodnevno telefonirati, surfati, koristiti aplikacije za posao ili zabavu od sada možete i izdavati račune i voditi svoje poslovanje bez obzira na lokaciju (ured, teren) ili Internet vezu (nesmetano izdavanje računa i u slučaju prekida Internet veze),  a sve u skladu sa fiskalnim zakonom republike Hrvatske.

    Upravo zahvaljujući tome rad sa POS Sector Android aplikacijom je izuzetno jednostavan i brz, uhodavanje korisnika kratko, a inicijalno podešavanje minimalno. Idealna je za veliki broj malih poduzetnika koji do nedavno nisu imali obvezu registriranja prometa na sličan način, pa nisu vični radu s registar blagajnama.

    Vlada je donijela Zakon o fiskalizaciji kojim propisuje izdavanje gotovinskih računa pomoću elektroničkih naplatnih uređaja odnosno aplikacija sa on-line prijavom u poreznu upravu – fiskalna blagajna. Sukladno tom Zakonu POS Sector je pripremio računalni program koji tvrtkama i obrtnicima omogućuje izdavanje računa u skladu s novim propisima. Program POS Sector Android aplikacija postoji kao verzija za programa optimizirana za mobilne uređaje (tablete, pametne telefone) koji rade na Android operativnom sistemu.

    Današnji Android telefoni imaju standardno ugrađen pristup internetu, pa ne treba kupovati ni posebne kartice, USB stickove ili rutere, a POS Sector Android aplikacija sadrži svu zakonom propisanu funkcionalnost fiskalne blagajne.

    Izdavanje računa na mobilnim uređajima osobito je pogodno za one djelatnosti čija lokacija (rad na terenu) nije stalna odnosno za one djelatnosti koje na svojoj radnoj lokaciji nemaju priključak električne struje. S obzirom da su mobilni uređaji koji rade na Android operativnom sistemu u omjeru cijene i kvalitete trenutno najoptimalnija opcija za nabavu i koristenje najveći postotak poslovnih korisnika se odlučuje za ovu verziju opreme.

    Cijene mobilnih uređaja (tableti, pametni telefoni) na Android operativnom sistemu u odnosu npr na mobilne uređaje na windows operativnom sistemu su u omjeru 1:3 odnosno za jedan uređaj npr tablet približno istih performansi odnos cijena  bio cca 35 € android OS : cca 100 € windows OS

    POS Sector Android aplikacija izuzetno je popularan zbog svoje iznimne praktičnosti u naplati artikala i usluga:

    •         Fiskalna blagajna za naplatu usluga u objektima (frizeri, kozmetičari, pedikeri, cvjećarnice, zlatari, tumači..)
    •         Fiskalna blagajna za prodaju na štandovima, tržnicama, brodovima
    •         Fiskalna blagajna za prodaju od vrata do vrata (trgovački putnici, hodajući prodavači po plažama ili koncertima)
    •         Fiskalna blagajna za Prodaju u pokretnim trgovinama, prodaja ribe na brodovima i uslužnim objektima (mobilno ugostiteljstvo npr)
    •         Fiskalna blagajna za iznajmljivanje opreme poput bicikla, skutera, ležaljki i sličnih djelatnosti
    •         Prodaja u vozilima karata za uslugu prijevoza ili na terenu karata za izlete, usluga vodiča u turizmu
    •         Fiskalna blagajna za intervencije na terenu liječnika, veterinara, dimnjačara
    •         Fiskalna blagajna za naplata usluga taxi-ja

    Pored nabrojanih glavnih načina primjene mobilni POS Sector Android aplikacija se može primijeniti u svim sličnim djelatnostima koji za osnovu imaju prodaju artikala ili usluga na terenu.

    Glave mogućnosti fiskalne blagajne za android POS Sector su:

    •         Jednostavna i brza instalacija
    •         Brz rad na svim uređajima sa android operativnim sistemom
    •         Rad sa većinom prenosivih pisača/printera (usb/bluetooth)
    •         Jednostavno izdavanje računa
    •         Fiskalizacija računa
    •         Automatska fiskalizacija nefiskaliziranih računa
    •         Brza promjena cijene artikla
    •         Jednostavno dodavanje novog artikla, glavne grupe i pod grupe
    •         Dodjela zbirnog popusta na cijeli račun
    •         Pregled izdanih računa
    •         Ponovni ispis izdanih računa
    •         Naplata računa na različite načine plaćanja
    •         Storniranje računa
    •         Promjena načina plaćanja računa
    •         Dijeljenje/Splitovanje računa
    •         Rad s klijentima
    •         Rad s dobavljačima
    •         Rad s više korisničkih razina
    •         Mogućnost rada sa više različitih valuta
    •         Pregled skladišta po različitim kriterijima
    •         Korekcije zaliha robe
    •         Analiza prometa po različitim kriterijama
    •         Evidencija viška, odnosno manjka robe
    •         Pregled vrijednosti lagera na određeni datum
    •         Pregled izvješća za određeni datum ili željeni period
    •         Rad sa više različitih poreznih stopa
    •         Mogućnost rada na više jezika

    Cjelovito rješenje za zakonom predviđenu fiskalizaciju može se podijeliti na tri jedinice: programski dio, odnosno blagajnički program POS Sector Android aplikacija koji je osposobljen za fiskalizaciju, hardverski dio (pametni telefon ili tablet sa android operativnim sistemom te prenosivi pisač/printer) i komunikacijski (interne dio koji omogućuje vezu s Poreznom upravom.

    Što je potrebno da bi zadovoljili fiskalni zakon i nastavili sa vašim poslovanje:

    1.       Fina certifikat
    2.       Telefon ili tablet sa android operativnim sistemom
    3.       Internet vezu
    4.       Prenosivi pisač/printer
    5.       POS Sector Android aplikacija – blagajnički program

    POS Sector Android aplikacija uključuje korisničku kao i tehničku podršku – 24 sata, sedam dana u tjednu. Pored toga, u trenutku isporuke osiguravamo našim korisnicima instalaciju i edukaciju.

    Prilikom zakonskih izmjena svi korisnici POS Sector Android aplikacija – blagajničkog programa dobivaju besplatno sve nadogradnje – trajno. Prijenos u novu godinu je također besplatan a način  na koji se vrši prijenos je automatski.

  • Program za fiskalnu blagajnu

    Kvalitetan program za fiskalnu blagajnu od velike je važnosti za sve korisnike istog. Pročitajte savjete koji vam mogu pomoći u odabiru savršenog programa za fiskalnu blagajnu.

    Ukoliko rukovoditelj bilo koje poslovne djelatnosti u kojoj je potreban program za fiskalne blagajne pogrešno odabere isti, odnosno ako program nije prilagođen određenoj vrsti poslovanja, zadovoljstvo klijenta lako može biti narušeno. Na vrijeme odaberite pravi program za fiskalne blagajne, spriječite pogrešan odabir programa i odaberite softver prilagođen vašem poslovanju i vašim potrebama.

    Odabir programa za fiskalnu blagajnu

    Odabir programa za fiskalnu blagajnu, jedna je od najbitnijih odluka koje vlasnik bilo koje tvrtke u kojoj je potreban program za fiskalnu blagajnu treba napraviti. Svi žele jednostavno rješenje, koje obuhvata sve funkcije bitne za poslovanje, kojim se lako rukuje, te čiji su troškovi niski. Program za fiskalnu blagajnu treba da posjeduje sve informacije koje su važne za poslovanje, a uposlenicima treba omogućiti da se koncentrira na ono najvažnije, tj. na klijente.

    Ispravno odabran program za fiskalnu blagajnu u stanju je vaše cjelokupno poslovanje podići na višu razinu i to pomoću kontrole, ispravno donesenim odlukama i povećanju prodaje. Ako odaberete kako treba, program za fiskalnu blagajnu možete isplatiti već za nekoliko mjeseci, no ako odaberete pogrešno, to vas itekako može skupo koštati. Prema tome, prije nego se odlučite i kupite program koji odgovara vašim potrebama, usporedite programe na tržištu i pogledajte njihove reference.

    Možda vam se kupovina programa za fiskalne blagajne čini kao veliki trošak, ali ukoliko odaberete onaj pravi, i sami ćete se uvjeriti da se isplati. Ali prije kupovine programa za fiskalnu blagajnu, obratite pažnju na sljedeće:

    • Troškovi. Prije nego kupite program za fiskalnu blagajnu, sa prodavačem dogovorite krajnju cijenu. Na tržištu se mogu nabaviti programi koji su relativno jeftini, ali se na kraju ispostavi da su ipak skupi. Budite sigurni da se krajnja cijena programa za vašu tvrtku stvarno isplati. Postoje ugostiteljski programi, poput POS-Sectora koji se mogu i mjesečno iznajmljivati po određenoj cijeni. Pogotovo za sezonce, za one koji ne mogu odvojiti određenu svotu novca odjednom, pa i za one koji su neodlučni, ovo je idealno rješenje. Prilikom odabira mjesečnog najma obratite pažnju da niste vezani ugovorom, kako bi mjesečni najam mogli prekinuti kad god poželite.
    • Kvaliteta je neopisivo važan faktor i jedan od ključnih točaka prilikom odabira programa za fiskalnu blagajnu. Provjerite reference programa kojeg želite kupiti. Da li su drugi kupci zadovoljni? Koliko dugo je program za fiskalnu blagajnu na tržištu? Da li tvrtka koja prodaje program ima dovoljno iskustva u IT sektoru? Ovo su neka od pitanja, koja mogu biti ključna kada je u pitanju kvaliteta proizvoda koji namjeravate kupiti.
    • Dugoročni razvoj programa. Prije kupovine programa za fiskalnu blagajnu uvjerite se da je isti u mogućnosti rasti zajedno sa vašom tvrtkom i vašim poslovanjem, to jest da je u mogućnosti razvijati se dalje. Ukoliko ovo nije slučaj, moglo bi se desiti da će vam biti potreban novi program koji podržava novitete vezane za fiskalnu blagajnu.
    • Support/Podrška. Podrška u svakom momentu treba biti dostupna, pa i u kasnim večernjim satima, vikendom i praznicima, jer npr. ugostitelji imaju baš tada najviše gostiju u objektu i tada im je najčešće potrebna podrška ili informacija vezana za program za fiskalnu blagajnu. Dobra podrška je osnova za uspješno poslovanje i obavezno sa prodavačem programa za fiskalnu blagajnu prije kupovine ili najma provjerite da li je podrška uključena u cijenu programa. Ukoliko podrška nije uključena, obavezno se raspitajte o cijenama iste.

    Prednosti programa za fiskalnu blagajnu za vaše poslovanje su:

    • U većini slučajeva možete koristi hardware koji već posjedujete. Prema tome, nema potrebe za nabavkom novih uređaja i najbitnije je: mnogo novca ostane u džepu.
    • Online instalacije modernih programa za fiskalne blagajne također su velika prednost za osobe kojima je potreban program za fiskalne blagajne. Online instalacije se u većini slučajeva izvode brzo, nakon što prodavač i kupac dogovore željeni termin iste. Većina prodavača, kupcima putem online instalacije podesi program prema njihovim potrebama i fiskalizira ga.
    • I online prezentacije se po potrebi mogu dogovoriti sa prodavačima, barem što se tiče POS-Sector programa za fiskalne blagajne. Prodavač će vam live putem online prezentacije pokazati sve osnovne funkcije, kao i mogućnosti programa za fiskalnu blagajnu. Ovo se najčešće izvodi putem screen sharing aplikacije kao što je TeamViewer.
    • Većina programa za fiskalne blagajne mogu se testirati neko određeno vrijeme prije kupovine. Istu je potrebno prethodno skinuti potpuno besplatno sa webstranice ponuđača. Ovo je savršena prilika da vidite da li je program koji namjeravate kupiti ispravan izbor za vaše poslovanje.
    • Sigurnost podataka je veoma važno u današnje vrijeme, prema tome veoma je važno da ponuđač programa za fiskalnu blagajnu vodi računa o sigurnosti podataka klijenta.
    • Nadogradnja programa (Update), kao i posljednje verzije trebaju biti automatski dostupne.
    • Grafički i numerički prikazani dnevni, sedmični i godišnji izvještaji odnosno analize poslovanja povećat će produktivnost vašeg poslovanja.
    • Povezivanje programa za fiskalne blagajne sa dodatnim uređajima na koji je instaliran program olakšat će vaše poslovanje, jer nećete biti vezani za stacioniranu fiskalnu blagajnu i posao ćete moći obavljati i pratiti sa bilo kojeg mjesta.
    • Baza sa podacima o klijentima znatno će vam poboljšati odnos sa vašim klijentima, odnosno kupcima.
    • U POS-Sector BackOffice-u na jednostavan način možete optimizirati način rada koji vama odgovara.

    Unaprijedite poslovanje pomoću programa za fiskalnu blagajnu
    Fiskalna blagajna POS Sector je aplikacija koja je prilagošđena za rad u android i windows operativnom sustavu. Android aplikacija je predviđena za rad na tabletima i mobilnim telefonima. Fiskalna blagajna POS Sector je desktop (aplikacija koja radi na računalima) i prenosna fiskalna blagajna ( aplikacija koja radi na android platformi). Aplikacije poput ove su aplikacije koje su pogodne za više vrsta uređaja zbog čega niste ovisni o vrsi uređaja niti windows ili android operativnom sustavu. Fiskalne blagajne ove vrste su aplikacije odnosno programi koji su optimalno rješenje za koje se podrška može raditi putem interneta.

    Odabir programa ovisi o vrsti poslovanja. Bez obzira da li tražite fiskalnu blagajnu za ugostitelje, fiskalnu blagajnu za hotele, tržnice, odvjetnike, frizere itd. dobro razmislite da li ste odabrali pravo rješenje, da li program za fiskalnu blagajnu ima sve one funkcije koje su vama potrebne, da li ima previše funkcija koje vama nikad neće trebati? Veličina i kompleksnost poduzeća, cijena, kao i jednostavno rukovanje programom u većini slučajeva određuju odabir programa za fiskalnu blagajnu. Moderni programi za fiskalnu blagajnu pomoći će vam u dnevnim obračunima i izvještajima za knjigovodstvo odnosno poresku upravu. Pored toga sve informacije o prodaji i pruženim uslugama bit će vam na dohvat ruke, kao i stanje na skladištu robe, informacije o navikama vaših klijenata odnosno kupaca i svih ostalih važnih informacija.

    Moderni programi za fiskalne blagajne omogućit će vama i vašim uposlenicima da se posvetiti klijentima na najbolji mogući način, a samim ti i da povećate zaradu.

    Ne gubite vrijeme i odmah krenite u odabir programa za fiskalne blagajne. Odaberite ono najbolje za Vas i vaše poslovanje. Izaberite POS-Sector program za fiskalnu blagajnu.

     

  • Za više informacija možete nas kontaktirati na kontakt formi na linku: Kontakt

    • ili na kontakt telefon +385 1 800 000 4
    • ili na kontakt mail pos@pos-sector.com
    • odnosno na kontakt Skype: possector

    Javite nam kako vam možemo pomoći!

    Vaš POS Sector

  • Da li već imaš računalo u svom restoranu ili baru i pitaš se da li ga možeš koristiti za svoju novu fiskalnu blagajnu? Ili možda planiraš kupiti novo računalo ili tablet?

    Mi ne prodajemo hardver, niti internet vezu, mi prodajemo softver za fiskalne blagajne, a naš softver za fiskalne blagajne je dizajniran za svaki hardver! Svu opremu možeš pribaviti preko naših partnera koji i održavaju opremu i daju ti podršku u radu u tvom gradu.

    Naša fiskalna blagajna ne zahtijeva nikakvu specijalnu hardversku opremu. Naša fiskalna blagajna dizajnirana je za touch screen monitore ali je možeš instalirati na bilo koji tablet ili računar, ili koristiti obični monitor s tipkovnicom i mišem. Paleta uređaja na kojim se koristi naša fiskalna blagajna zaista je velika, zar ne!

    Za najbolje performanse uređaja mi predlažemo touch screen monitor zbog  bržeg tijeka rada u praksi.

    POS Sector je moguće koristiti na mnogim operativni sistemima uključujući  Windows, Mac, iOS, Android i Linux.

    Ako već posjedujete android telefon, ne trebaju Vam nikakvi dodatni uređaji ni pretplate – pristup internetu već je omogućen u gotovo svim današnjim mobilnim tarifama.

    POS sector android je mobilna fiskalna blagajna za android pametne telefone i tablete. Sa ovim uređajima osim što možete svakodnevno telefonirati, surfati, koristiti aplikacije za posao ili zabavu od sada možete i izdavati račune i voditi svoje poslovanje bez obzira na lokaciju (ured, teren) ili Internet vezu (nesmetano izdavanje računa i u slučaju prekida Internet veze), a sve u skladu sa fiskalnim zakonom republike Hrvatske (sva zakonska prava zadovoljena).

    Upravo zahvaljujući tome rad sa POS Sector android aplikacijom je izuzetno jednostavan i brz, uhodavanje korisnika kratko, a inicijalno podešavanje minimalno. Idealna je za veliki broj malih poduzetnika koji do nedavno nisu imali obvezu registriranja prometa na sličan način, pa nisu vični radu s registar blagajnama.

    POS Sector android aplikacija uključuje korisničku kao i tehničku podršku – 24 sata, sedam dana u tjednu. Pored toga, u trenutku isporuke osiguravamo našim korisnicima instalaciju i edukaciju.

    Prilikom zakonskih izmjena svi korisnici POS Sector android aplikacija – blagajničkog programa dobivaju besplatno sve nadogradnje – trajno (sva zakonska prava zadovoljena). Prijenos u novu godinu je također besplatan a način  na koji se vrši prijenos je automatski.

    Program je optimiziran za POS printer.

    POs printer koji se pokazao u praksi kao najbolji izbor u odnosu cijene i kvalitete je:

    • Samsung termalni printer
    • Epson termalni printer
    • Star termalni printer
    • OCOM termalni printer

    U programu je i opcija za printer sa kojom printer namještate za željeni ispis (debljina slova, razmak, poruke). Moguće je koristiti i bežični printer ili wifi printer odnosno bluetoth printer. Za fiskalizaciju smo naravno spremni u jedni smo od rijetkih u Hrvatskoj koji su prilagodili programa za fiskalizaciju u Hrvatskoj, fiskalizaciju u Sloveniji, fiskalizaciju u BiH te fiskalizaciju u Srbiji.

    Isprobaj POS Sector 30 dana besplatno i odluči bez obveza i bez ugovora  da li ti odgovara naša fiskalna blagajna!

    Vaš POS Sector 🙂

  • POS Sector je program koji za cilj u 2018 želi uči na tržište sa mobilnom aplikacijom za telefone i tablete poput konkurenata kao što su fiskal, fiskal phone. 2018 će donijeti promjene za back office sa web pristupom na aplikaciju gdje nisu uvjeti stalna veza na internetu. 2018 će osim nove update za aplikaciju poput fiskal i fiskal phone donijeti i novine u ponudi naših partnera za opremu odnosno opremu poput printera, računala, kds monitora i sve to po više nego prihvatljivim cijenama. Kao prvi korak mobilnu aplikaciju će svi korisnici moći koristiti na svim android uređajima (aplikacija je besplatna za testiranje) samostalno (uvjeti za korištenje nisu internet veza) te će se svi ne fiskalizirani računi automatski fiskalizirati u trenutka kada je internet veza ponovo uspostavljena. Sve u svemu 2018 godina će donijeti novu aplikaciju (besplatna mobilna aplikacija), oprema će biti dostupna kod svih naših partnera, a uvjeti za korištenje će biti od sada u vidu najma (mjesečni ili godišnji).

POS Sector ima savršenu ravnotežu između standardnih POS Sustava i jednostavne blagajne. To nam omogućava da brzo obučimo uposlenike za rad i vodimo naše poslovanje na jednostavan način bez dodatne komplicirane obuke kao u starim pos sustavima.

Marko i Marina Marković, vlasnici restorana Skala