Kuponi ograničeni vremenom

Jedan od načina je podjela kupona s ograničenim rokom trajanja ili kupona koji je iskoristiv u određenom djelu dana do određenog datuma. Važnost kupona treba biti bar mjesec dana da ga gosti mogu iskoristiti. Dizajn kupona treba oslikavati vaš brend. Jeftin kupon ne ide uz moderan restoran. Slika i poruka koju on nosi treba biti usklađena s onim kako želimo da nas vide naši gosti.

Happy hour

Happy hour je stari način kojim se restoran puni u periodu dana kada je manja popunjenost. Većina gostiju ide u restoran ili kafić u određenom dijelu dana pa je ugostiteljima tada veća gužva. To je obično za vrijeme večere ili kod pojedinih za vrijeme ručka i večere. Kada želimo da privučemo goste poslije posla, kasno navečer, ponedjeljkom poslije obilnog nedjeljnog obiteljskog ručka onda moramo motivirati goste posebnim popustima i taj period se zove Happy Hour.

Ovim trudom možete povećati promet u period kada je lokal neposjećen, utjecati na češću posjetu vaših gostiju, motivirati nove da se upoznaju s vašim radom, predstaviti novine u vašoj ponudi i dobiti reakcije na njih.

Promocija partnera

Napravite promociju lokalne vinarije ili craft pivovare u vašem restoranu. Na ovaj način možete privući i ljubitelje tih brendova nudeći im specijalne popuste.

Organizirajte brunch u toku vikenda. To je obrok koji se servira poslije doručka, a prije ručka (skraćenica od breakfast i lunch). To može da bude i šansa da se isproba reakcija gostiju na pojedina jela kojima planirate inovirati ponudu.

Društvene mreže

Budite aktivni na društvenim mrežama. Ovo je savjet koji se stalno ponavlja. Redovne objavljujte novosti na Instagramu, tagirajte poznate goste ili one koje želite da budu promotori vašeg brenda, blagovremeno obavijestite goste o svirkama koje organizirate, objavite fotografije novih jela-najtraženijih, najatraktivnijih, onih koja su na promociji itd.

Slikovito pokažite da pažljivo birate sirovine od kojih pripremate jela fotografijom svježih namirnica, snimite dio procesa pripreme da pokažete vještine vaših kuhara i higijenu rada, prikažite fotografiju zaposlenih radnika pokazujući koliko vam njihova posvećenost znači, zabilježite dio atmosfere i na taj način pozovite potencijalne goste da se zabave kod vas.

Postavite fotografiju ambijenta, pažljivo odabranog posuđa, etikete dobro poznatog vina, svježe cijeđenog soka itd. Radite na izgradnji brenda i privlačite one goste koji dijele iste vrijednosti kao i vi. Oni će vam biti lojalni.

Google Business

Da li ste znali da postoji besplatna digitalna hostesa? Ukoliko niste iskoristili želju Google-a da poveže korisnika s ciljem njegove pretrage onda je krajnje vrijeme da to uradite. Ukucajte restoran na Google-u i pogledajte ispod mape da li ste preporučeni kao najbliži lokal (dok ste u objektu). Mape s Google pretraživača vam omogućavaju da se besplatno rangirate na Google Business stranicama koje će biti vaš kanal privlačenja novih gostiju. Pored putanje, potencijalnim gostima su na raspolaganju i druge potrebne informacije poput radnog vremena, fotografije objekta, web stranice, kontakta i dr.

Blog

Pišite blog na kome ćete nuditi vašim gostima “dodatnu vrijednost”. Pišite o vinima, povijesti nekih jela, povijesti vašeg grada, nutritivnim vrijednostima namirnica koje koristite i zdravstvenim blagodatima do kojih dolazi njihovom konzumacijom, vašim novim receptima itd. Motivirajte goste da vam ostave e-mail na koji ćete im slati newsletter s novinama koje imate u ponudi, novim receptima, zanimljivostima i popustima.

Povezivanje

Povežite se s drugim lokalnim poduzetnicima. Ukoliko neko kupi namještaj u obližnjem salonu da dobije kupon za popust na ručak kod vas ili kupon za besplatnu kavu. Ako imate trgovinu kvalitetnog namještaja u susjedstvu to vam može dovesti one goste kojima je kvaliteta imperativ. Vi možete pomoći vašim gostima da određenom potrošnjom ostvare popuste kod vaših partnera u lokalnoj zajednici.

Recenzije

Vodite računa o recenzijama jer su one nešto što vam može dovesti goste na vrata, ali ih odvratiti od posjete kada su na pragu. Ovo se ne postiže online. Za ovaj dio je potreban stalan trud i nadzor. Njegujte vaše goste, uvažite njihovo mišljenje, nagradite njihovu lojalnost. Provjerite njihovo zadovoljstvo dok su još u restoranu jer samo tada možete izvući neprijatnu situaciju. Gosti rijetko pamte kako je izgledala stolica na kojoj su sjedili, jer većina modernih restorana ima lijep i udoban namještaj. Gosti će zapamtiti kako su se osjećali, kakav su tretman imali od vaših zaposlenih. Ne dozvolite da vam se uruši reputacija zbog nestručnog osoblja.

Mi smo tu da Vam pomognemo ukoliko želite da vaše uslužno osoblje unaprijedi svoje ponašanje prema gostima i stekne nova profesionalna znanja i vještine kojim će motivirati gosta da napiše recenziju – onu koja će vas pogurati ka vrhu.