Vlasnik ili menadžer ugostiteljskog objekta treba biti uvijek spreman sa idejama koje će dovesti više gostiju. Kiša ili snijeg koji pada danima nisu opravdanje za smanjeni broj gostiju i neaktivnost u vašem marketingu. Kako do gostiju i profita?
Pokrenite se
Priprema za realizaciju vaših ideja može malo potrajati, ali trud će se svakako isplatiti. Mnogi vlasnici ugostiteljskih objekata zaboravljaju na okolne firme koje su važan gost potrošač, naročito u vremenu predviđenom za ručak.
Za početak planirajte vrijeme za posjetu od par sati i odredite firme ili ciljane grupe iz vašeg susjedstva koje će te posjetiti i predstaviti im vaš objekt i ponudu. Upoznajte vlasnike firmi i njihove menadžere i ponudite im poticajnu ponudu za njihov dolazak u vaš objekt ili dostavu hrane u njihovu firmu.
Ponuda treba da stane u novčanik
Pobrinite se također da vaša ponuda ima poticaj u trajanju od 30 dana, a razgovor sa vašim budućim gostima bude prijateljski i otvoren. Pristupite im u razgovoru kao vašem poslovnom korisniku i partneru, a ne kao strancu sa kojim želite što prije završiti razgovor, žaleći što ste mu se ikako obratili.
Poticajna ponuda mora biti profesionalno urađena i dovoljno mala da je korisnici stave u novčanik. Nemojte praviti velike letke samo da bi ih tek tako negdje ostavili. Također nemojte stavljati stare letke po vjetrobranskim staklima. Stvar je u tome da vi trebate predstaviti sebe i svoj objekt, a ne biti gotovo anonimna reklama na nekom vjetrobranskom staklu. Također, probajte doći do mailova vaših budućih korisnika na koje će te slati dnevne ponude sa istaknutim poticajnim ponudama. Ponude na mail šaljite u jutarnjim satima i svakako prije 12 sati kada je već vrijeme ručka.
20% je dovoljan poticajni popust za dolazak
Da bi ova vaša poticajna ponuda uspjela morate pristupiti taktici gdje će te za dolazak u restoran dati popust kupon od 20%. Ovaj popust je dovoljno velik za vaše ciljane klijente, a vama ostavlja svakako i dovoljno prostora za vaš profit.
Za jela koja su npr. od tjestenine moguće je i promijeniti taktiku popusta na kupon gdje možete vašim gostima ponuditi i kupon 1+1, odnosno za svako kupljeno jelo od tjestenine za cijenu jednoga dobivaju se 2 jela od tjestenine. I ovaj vid posebne ponude je veoma zastupljen prilikom građenja odnosa sa novim klijentima u vidu posebnih poticajnih popusta na kuponima pogotovo zbog niske cijene jela poput jela od tjestenine koja ostavljaju prostor i za vaš profit i za opciju ponude 1+1.
10% popusta prilikom dostave
Ne treba da zaboravimo niti posebnu poticajnu ponudu na 30 dana prilikom dostave. Popust od 10% je sasvim dovoljan za ciljanu firmu ili grupu korisnika koja je dio vaše marketinške kampanje.
Uvijek postoje novi načini da dođete do novih gostiju i poboljšate svoj profit. Trik je u tome da uvijek smišljate nove načine i praktično ih primjenjujete.