Vodič za Valentinovo u Vašem Restoranu

Picture of Matija Rako
Matija Rako

SEO Manager

Podijelite na društvenim mrežama:

Tablica sadržaja

Valentinovo, uz to što je proslava ljubavi, je i industrija vrijedna više milijardi eura.

Osim na razne darove, romantična putovanja i druge vrste iznenađenja, velike svote novca se troše na izlazak u restoran što 14. 02. čini jednim od najprometnijih restoranskih dana u godini.

Restorani se počinju puniti rezervacijama za Valentinovo početkom veljače, tako da je važno da se pripremite na vrijeme i razmislite kako biste mogli profitirati i svojim gostima pružiti vrhunsko iskustvo.

Ako na najbolji način iskoristite Valentinovo u svom restoranu, praznik bi mogao na kraju postati vaš najprofitabilniji dan u godini. Ali morate imati plan kako biste to učinili. 

Pročitajte ovaj popis marketinških i prodajnih ideja kako bi mogli svojim gostima pružiti poseban ugođaj, odličnu hranu i pravu količinu zabave.

Dizajnirajte poseban jelovnik za Valentinovo

  • Osmislite Prix Fixe ili izbornik s fiksnom cijenom.

Koncept je osmišljavanje jelovnika sa suženim izborom ponude hrane i pića.

Posebnu pažnju obratite na izbor deserta i alkoholnih pića kao što su pjenušci i vina.

Prix ​​Fixe meni savršen je za restorane za ovaj tip večere jer omogućuje da vaša kuhinja radi s hiper-učinkovitošću zbog suženog jelovnika, a stvara se osjećaj ekskluzivnosti jer se radi o posebnoj ponudi kreiranoj samo za tu noć.

Na ovaj način možete povećati profit s obzirom da je vrlo vjerojatno da će gosti na ovaj poseban dan i htjeti izabrati ponudu s više sljedova.

Vodič za organizaciju Valentinova u restoranu - poseban jelovnik

  • Kako bi vaš jelovnik bio zabavan i koketan, budite kreativni i poigrajte se sa nazivima vaših jela i pića sa posebne ponude.

Npr. ponudite 3 vrste deserta po različitim cijenama, poslužite se stihovima iz poznatih ljubavnih pjesama i nazovite ih “All You Need is Love”, “We found love” i “Love Me Like You Do”.

Također, možete osmisliti ponudu koktela sa posebno prilagođenim nazivima. To je izvrstan način ne samo da privučete ljude, već i da i povećate profit restorana.

  • Osmislite tematsku večer.

Osim standardne Love teme, možete organizirati zabavu iz zlatnog doba Hollywooda ili možda ludih 90-ih. Gosti trebaju biti obučeni u toj temi, a piće, hrana i glazba također podudarni.

  • Uz malo kreativnosti, većina hrane se može poslužiti ili pripremiti na način da izgleda kao simbol ljubavi – srce.

Uz malo mašte, znanja i vještina koje vaš kuhar sigurno ima, možete osmisliti mala remek-djela.

Vodič za organizaciju Valentinova u restoranu - tematski jelovnik

Uložite trud u dekoraciju restorana

Izraz “večera uz svijeće” s razlogom je sinonim za Valentinovo. Ako je vaš restoran otmjen ili romantičan, Valentinovo je savršeno vrijeme za prigušivanje svjetla, dodavanja dodatnih svijeća i puštanja prigušene glazbe.

Kada razmišljate o privremenom uređenju, držite se elegancije i pristupa “manje je više”.

Možete napraviti jednostavan dekor i ubaciti detalje poput stolnjaka, ubrusa ili cvjetnih aranžmana crvene i bijele boje.

Ako vam restoran nije romantičan po prirodi, nemojte ga pokušavati na silu takvim napraviti.

Gost je s razlogom odabrao vaš restoran, možda čak i pokušavajući pobjeći od romantičnih vibracija, stoga je važno i ostati vjeran svojoj estetici.

Pripremite znak pažnje za svoje goste

Vodič za organizaciju Valentinova u restoranu - znak pažnje

Koristite se malim trikovima koji vas mnogo ne koštaju, ali mogu puno toga da vam dobrog donesu.

Pripremajući znak pažnje za goste, imajte na umu da će se gosti u startu osjećati povezanije s vama i vašim restoranom.

Znak pažnje može biti čokolada od lokalnog proizvođača, mala butelja vina ili razglednica grada u kojem se restoran nalazi sa vašim potpisom.

U ugostiteljskom poslu u današnje vrijeme nije lako zadržati goste zbog čega svaki osobni dodir i način povezivanja s njima može biti dragocijen.

Osmislite ponudu To-Go

Proširite svoj prihod posebnim opcijama za ponijeti. To-go opcije su popularnije nego ikad.

Ponudite specijalitete kao besplatni desert s dva naručena predjela ili poseban obrok od tri slijeda kako biste ostvarili prednost u odnosu na druge lokalne restorane.

Prilagodite stolove u restoranu

Spremate se ugostiti parove i potrebno je u skladu s tim rasporediti sjedenje.

Umjesto uobičajenog rasporeda sa većim stolovima, možete ih pokušati razdvojiti u manje stolove za dvoje.

Međutim, zadržite i nekoliko stolova za veće grupe prijatelja ili obitelji koje zajedno slave Valentinovo. I dalje želite biti alternativa za sve.

Napravite foto kutak

Vodič za organizaciju Valentinova u restoranu - foto kutak

Osmislite poseban kutak za fotografije kojeg nitko ne može ignorirati.

Upotrijebite masivni luk u obliku srca, romantične rekvizite i suptilno osvjetljenje.

Obavijestite svoje goste o svojoj prisutnosti na društvenim mrežama. Zamolite ih da označe vaš restoran, uključe geolokaciju restorana ili upotrijebe određeni hashtag.

Na ovaj način vaši gosti mogu ponijeti kući fotografiju iz nezaboravne noći, a vi dobijate besplatan marketing kada je podijele na društvenim mrežama.

Promovirajte vaš restoran

Nitko neće znati kakvu ponudu imate ako im za nju ne kažete. Prema totalfood.com, rezervacije restorana povećavaju se za 433% na Valentinovo u odnosu na isti dan u tjednu prije ili nakon 14. veljače.

Ljudi planiraju lijepu večeru za Valentinovo. Počnite rano prikazivati ​​svoje promocije, kako u restoranu tako i na društvenim mrežama.

Potaknite potencijalne goste da rano rezerviraju stolove tako što ćete im dati određeni popust.

Na primjer, možete dati prvih 10 osoba koji rezerviraju stol kupon od 15% popusta ili besplatan desert.

Organizirajte giveaway na Facebooku ili napravite suradnju sa lokalnim influenserom koji će promovirati vaš restoran na svojim profilima.

Iskoristite ljubavnu groznicu da povećate prihode svog restorana, ali priložite spektakularnu romantičnu večeru koja će rezultirati dugoročnim kupcima.

 

Podijelite na društvenim mrežama:

Pročitajte povezane članke

Neke od stvari koje osiguravaju da posao u caffe baru teče kao podmazan su...

U prethodnim tekstovima pisala sam o ulozi i važnosti Instagrama i Facebooka za promociju...

U prethodnom tekstu osvrnula sam se na ulogu Instagrama i njegove važnosti u promociji...

Društvene mreže su neizostavan alat za promociju svih ugostiteljskih objekata pa tako i caffe...

Uređenje caffe bara je ponekad pravi kreativni izazov, ali isto tako i prilika da...

Vođenje caffe bara može biti prava pustolovina ispunjena uzbuđenjima, ali i (neočekivanim) izazovima.  Bez obzira...

Među prvima saznaj korisne informacije o ugostiteljstvu i pogodnostima koje pružamo.

Iz prve ruke znamo što ti je potrebno da unaprijediš svoje poslovanje.

Preko 4000 korisnika. Prvih mjesec dana besplatno.

Započni besplatno. Bez ugovorne obaveze. Prestani s korištenjem kad želiš.

Prijavite se na našu newsletter listu kako bi pregledati naše predhodne i prvi saznali termine održavanja budućih webinara!

Nakon što unesete ispravnu e-mail adresu bit ćete u mogućnosti pogledati dosadašnje webinare.