Nekada je bilo ovako

Još prije samo par godina programi za ugostiteljstvo ili pos blagajne bi se napravile za par mjeseci i nakon toga zaboravile. Razlog ovakvog pristupa je mala zahtjevnost tržišta za povećanjem funkcionalnosti, a i relativno niska prodajna cijena programa. Ovi faktori programerima nisu ostavili prostora za daljnji razvoj programa, nego su oni te poslove smatrali usputnim. Prodali bi program na par mjesta i više se nikada nisu ni pojavili.

Današnji tržišni uvjeti su u ogromnoj mjeri izmijenjeni, klijenti od autora pos blagajne ili fiskalne blagajne zahtijevaju stalnu podršku koja im je i potrebna  (radi zaboravljanja rada na programu, zahtjeva za nadogradnju programa, zbog ne podržanosti novih zahtjeva koji su postali standard -tipa PDV ili fiskalni način rada).

Zamislite da je medicina ostala i dan danas na uređajima koji su izmišljeni prije 50 godina. Što bi se desilo?

Tako je isto i u svakoj drugoj branš. Međutim, ako ćemo govoriti istinu, većina korisnika to ne posmatra tako dok ne bude stjerana u kut zakonom.

Gdje su problemi i zašto se dešavaju

Kao primjer uzet ćemo promjenu stope PDV-a. U ovakvim slučajevima pretežno korisnici koji su kupili neki “no name” program, zamjenjuju sa drugim, jer ne mogu doći do prodavača programa ili se programeru ne isplati praviti tu izmjenu radi zauzetosti drugim poslom ili je ne isplativo krajnjem korisniku platiti tu izmjenu. Programer da bi napravio određenu izmjenu treba da utroši određeno vrijeme i to naravno naplati. Nije na svim tehnologijama potrebno isto vremena da se napravi zakonska izmjena, a isto tako ne košta ta izmjena isto korisnike koji istu aplikaciju koristi 5 objekata i 800.

Uzmimo na primjer da je i jednom i drugom korisniku potrebno isto vremena koje će trebati platiti njegovi korisnici. Jednostavno je izračunati koje korisnike te izmjene koštaju više, a koga manje. Naravno da određena cijena koja podijeljena na 800 korisnika je manja, već ona koju ćete dobiti kada je podijelite na 5 korisnika.

Živimo u vremenu kada krajnji korisnik ne želi, ne može i ne treba radi drugih zauzetosti da se brine o određenim segmentima svoga poslovanja kao što je u ugostiteljstvu pos blagajna ili fiskalna blagajna

Korisnici žele da koriste taj program jednostavno i tečno, a sve eventualne probleme da rješava neko drugi i to vrlo brzo. Ukoliko vam samo jedan dan ne bude radila blagajna, ispast će ogromna prilika za konobare da pronađu sebe, a vas bace u drugi plan.

Zakonske izmjene ne koštaju ništa

Tvrtka POS Sector je svoje poslovanje specijalizirala na samo jednu vrstu programa, a to je program za ugostiteljstvo. Na POS Sectoru se stalno prave izmjene i nadogradnje shodno tržišnim zahtjevima ili zakonskim promjenama. Sve zakonske izmjene koje se dešavaju, korisnike fiskalne blagajne POS Sector ne koštaju ništa i dobivaju ih točno na vrijeme.

Kao primjer navesti ćemo promjenu PDV-a u Hrvatskoj sa 23% na 25%. Naši korisnici su tu izmjenu naravno imali na vrijeme bez ikakvih dodatnih troškova i što je još važnije bez remećenja prethodnog perioda sa nižom stopom PDV-a. Često se desi da vam se u programu izmjeni poreska stopa, pa vam u kasnijoj obradi izvještaja prethodni period obračunava po novoj stopi PDV-a.

Iskustva sa fiskalizacijom i fiskalnim blagajnama

U Hrvatskoj je na snazi fiskalni način rada od 1.1.2013.g. Fiskalizacija će prouzrokovati mnoge probleme tvrtkama koje nemaju iskustva sa njom, a u cijeloj toj priči najgore prođu korisnici, koji vjerovanjem da će biti sve u redu zarade mnogo kazni.

Kada stupi na snagu fiskalizacija u Hrvatskoj korisnici POS Sector-a će biti sigurni jer POS Sector je prošao tri različita fiskalna sustava (Crna Gora, Srbija, BiH) i kao takav ima ogromno iskustvo, a sve nadogradnje fiskalne blagajne bit će besplatne. Realno govoreći vrlo malo programa ima iskustvo kao POS Sector.