Pravilna ishrana je važna za očuvanje zdravlja i vitalnost

U svakoj oblasti, pa tako i u ugostiteljstvu, potrošači postaju sve zahtjevniji, kako zbog ponude koja se iz dana u dan širi, tako i zbog svijesti o osobnom značaju kao potrošaču. Zbog činjenice da uglavnom od nje zavisi i naše opće zdravstveno stanje, ishrana je postala veoma važan segment u svakom društvu. Mediji nam svakodnevno poručuju koliko je pravilna ishrana važna za očuvanje zdravlja i vitalnosti, što je preporučljivo, a što treba izbjegavati u svakodnevnoj ishrani.

Pokrepljeni svim naučno dokazanim, ali i nedokazanim informacijama, potrošač-gost dolazi u ugostiteljski objekt očekujući da će i oni kojima je to primarna djelatnost usvojiti nešto od navedenih preporuka. Bilo da je zbog zdravstvenih tegoba, želje za smanjenjem tjelesne mase ili brige o nutritivnom sastavu onoga što svakodnevno unosi putem ishrane, gostu, pored standardne ponude, treba ponuditi i zdravije alternative.

91,9 % ispitanika smatra da se u ponudi restorana brze ishrane trebaju naći i neke zdravije alternative

Potrebu za navedenim pokazuju i rezultati online ankete. Veći dio uzorka vodi računa o ishrani, što potvrđuje početne pretpostavke da je sve više onih koji brinu o tome što jedu. Došlo se do podatka da čak 91,9 % ispitanika smatra da se u ponudi restorana brze ishrane trebaju naći i neke zdravije alternative. Generalan stav ispitanika o kvalitetu proizvoda u restoranima brze ishrane nije zadovoljavajući. Oko 70% ispitanika se u potpunosti ili djelimično složilo da je hrana u restoranima brze ishrane previše kalorična, da ima previše masti, soli i aditiva.

Inovacije bi trebale da idu u pravcu uključivanja namirnice koje se preporučuju od vodećih zdravstvenih stručnjaka poput nemasnog mesa, integralnih žitarica, svježeg i malo procesuiranog voća i povrća, leguminoza, sjemenki, svježe cijeđenih sokova, bezglutenskih namirnica, funkcionalne hrane obogaćene komponentama kao što su probiotici i prebiotici, organskih namirnica itd.

Zdrava hrana=dobar marketing za ugostiteljski objekt

Loše prehrambene navike su posljedica, prije svega, nedovoljne upućenosti u ovu problematiku, manjka slobodnog vremena i dinamike života pri čemu se hrana uglavnom konzumira izvan kuće pa dizajneri inovativnog jelovnika treba da nađu način i da educiraju goste i ukažu im na dobro poznate činjenice vezane za pravilnu ishranu. Ovo će ujedno biti i dobar marketing za ugostiteljski objekt.