Pogrešan iznos, krivi korisnik ili jednostavno promjena odluke gosta. Bez brige, sve se može ispraviti!
U nastavku pokazujemo kako u samo nekoliko klikova možete izmijeniti ili stornirati pogrešno unesenu napojnicu u POS Sector programu.
Kroz jednostan i praktičan postupak, naučit ćete kako ispraviti grešku i ispravno fiskalizirati ispravku.
Prvo, u pregledu računa pronađite račun za koji ste unijeli netočan iznos napojnice.
Odaberite ga.
Odaberite opciju “Unesi napojnicu“.
Unesite ovaj put ispravan iznos, odaberite način plaćanja i odaberite “Spremi“.
Novi iznos automatski zamjenjuje prethodni i šalje se kao ispravak Poreznoj upravi.
Ako napojnicu želite u potpunosti ukloniti, jednostavno unesite i spremite iznos 0.
Time se prethodni unos briše i napojnica se smatra storniranom.
Važno je znati:
Samo posljednji uneseni iznos napojnice za određeni račun je važeći i fiskaliziran.
Pogledajte video uputu korak po korak:
Kako izmijeniti ili stornirati pogrešno uneseni iznos napojnice?