Ima nešto posebno u tom prosinačkom šušuru. Mirisi, svjetla i energija mjesta koji se ne smiruje ni na trenutak. Ugostitelji tada imaju pune ruke posla, ali i priliku da gostima ponude više od obroka ili pića.
Advent je pravo vrijeme da se pokaže karakter ugostiteljskog objekta, kroz atmosferu, ponudu i osjećaj topline koji gosti traže.
Zimski meni s potpisom
Zimski meni ne mora podrazumijevati isključivo teška jela i kuhano vino. Advent je savršeno vrijeme da se pokaže kreativnost i ispriča priča kroz hranu. Gosti su obično u to vrijeme otvoreniji isprobati nešto novo, ali svejedno traže poznate, domaće okuse.
Nema potrebe mijenjati cijeli meni. Dovoljno je dodati nekoliko sezonskih jela ili posebnih pića. Na primjer, krem juha od bundeve s domaćim krutonima, desert s cimetom i jabukama ili posebna verzija kuhanog vina s medom i narančom.
Ali najbitnije, da se vidi vlastiti rukopis. Ako u tvojem objektu i inače sve ima neki šmek, nemoj da to nestane ni u tom posebnom razdoblju. Advent nije natjecanje tko će imati više cimeta i lampica. Ljudi vole kad u hrani i piću prepoznaju stil, onaj isti zbog kojeg dolaze i u siječnju.
Neki gosti će uvijek tražiti klasiku: sarme, kobasice i vino, ali oni koji se vraćaju, pamte detalje. Taj domaći kruh koji se nudio, žličicu meda u kuhanom vinu, miris klinčića koji se osjeti čim uđu. To su stvari koje se pamte.
Dekoracija koja stvara atmosferu, ne samo ukras
Lampice na stolu i malo borovih grančica ne znače automatski adventsku čaroliju.
Pravi trik je detalj koji diše s objektom. Npr. svijeće, neka mala dekoracija koja priča priču i grijane dekice na stolicama. I ne mora biti savršeno. Dapače, ljudi vole da je prostor živ i topao, a ne sterilno uređen.
Ako objekt ima neki kutak koji gosti vole, treba ga iskoristiti. Atmosfera se ne stvara samo ukrasima, nego tim osjećajem: da je prostor živ, da je netko mislio na goste, da se možee opustiti uz čašu vina ili šalicu kuhanog napitka. Kad se to pogodi – taj osjećaj, gosti se vraćaju i pričaju dalje.
Topli napici i brzi zalogaji koji privlače prolaznike
U prosincu ljudi stalno jure, od kupovine do druženja i nemaju strpljenja za duga čekanja. Zato je važno imati dio ponude koja ih privuče i zadovolji u par minuta. Ne mora biti ništa komplicirano. Dovoljno je par hit stvari koje prepoznaju i vole.
Na primjer, šalica domaćeg kuhanog vina s dodatkom meda i naranče. Ili mala krem juha u čaši koju mogu popiti dok hodaju ulicom. Sendviči s pečenom puretinom ili mini deserti u prikladnoj ambalaži…
Bitno je da bude brzo, praktično i vizualno privlačno. Ako se prolaznik osjeti dobro i ugrijano, vjerojatno će se vratiti kad bude imao vremena sjesti i dovesti prijatelje.
Za vrijeme adventa treba igrati na taj doživljaj u prolazu. Ako ga ugostiteljski objekt pogodi, postaje ona točka u gradu u kojoj se ljudi spontano zaustave, a to vrijedi više od bilo koje plaćene reklame.
Glazba i svjetlo kao dio doživljaja
Atmosfera se jako osjeti kroz zvuk i svjetlo. Prejaka ili neusklađena glazba može negativno utjecati na doživljaj gostiju dok dobro odabrana playlista ili diskretni akustični nastup stvaraju osjećaj da su baš tu gdje trebaju biti.
Isto vrijedi i za svjetlo. Prigušeno, toplo osvjetljenje na stolovima, par lampica iznad šanka ili male svijeće na policama daju osjećaj doma i udobnosti. Nije cilj da prostor sija kao iz kataloga nego da gosti osjete da je sve promišljeno, da se mogu opustiti i uživati.
Kombinacija lagane glazbe i toplog svjetla automatski usporava ljude. Gledaju jelovnik, naručuju nešto ekstra, ostaju duže.
Adventska scena koju gosti žele podijeliti
U prosincu gosti jednostavno očekuju neki poseban doživljaj. S obzirom da su društvene mreže na ovom nivou kakvom jesu, “scena za fotku” može biti odličan marketing. Ne mora biti velika ni skupa, dovoljan je kutak u kojem je sve promišljeno. Nekoliko lampica, zanimljiv stolni detalj i mali blagdanski dekor. Kad gosti naprave fotku u takvom kutku i podijele je na mrežama, daju odličnu besplatnu reklamu.
Advent je savršena prilika da ugostiteljski objekt pokaže svoj karakter. Nije riječ o tome tko će imati više lampica ili skuplju dekoraciju nego o malim detaljima koji stvaraju toplinu, atmosferu i doživljaj.
Brza fiskalna blagajna
Gužva, hladnoća i redovi gostiju znaju izazvati nervozu i kod najiskusnijih ugostitelja. U takvim uvjetima, svaka sekunda i svaki klik se broje.
Blagajna uvijek, a posebno u adventskoj sezoni mora biti brza, jednostavna i pouzdana. Nema mjesta za komplicirane instalacije, kablove koji smetaju ili sustave koji stalno traže tehničku pomoć. Sve mora raditi odmah, bez čekanja, bez kompliciranih obuka, bez stresa.
Zato je pravo vrijeme da isprobaš POS Sector besplatno mjesec dana!
Naši tim je dostupan 24/7 na 01 3003 565.
