Jeste li spremni za veliku sezonu?

Jeste li spremni za veliku sezonu?

Konačno je došlo vrijeme za početak priprema za ljetnu sezonu, poslije duge hladne zime i tmurne kišovite jeseni, tople zrake sunca kucaju na vrata. Kao i svake prethodne sezone očekujete armiju turista koji dolaze po prvi put, ali i one goste koji su se već navikli na kvalitetnu uslugu i uhodan sistem koji nudite već dugi niz godina. Razne statistike ukazuju na to da svake godine bilježimo porast broja turista na Balkanu, gdje, naravno, najveći procent ide na Hrvatsku koja ruši sve rekorde.

Postavlja se pitanje:” Jeste li spremni za veliku sezonu ?”
Iskusan ugostitelj uvijek mora razmišljati unaprijed i besprijekorno se pripremiti kako bi eliminirao bilo kakvu mogućnost od eventualnog problema ili teškoće koje ga mogu zadesiti u žaru ljetne sezone (o ovome smo pisali u ranijim člancima POS Sector-a, a to su : ček lista, osoblje, jelovnik i slično).
Stres, ishitrene odluke, netrpeljivost vlasnika objekta ili osoblja mogu negativno utjecati na vaš lokal. U ovom tekstu nećemo o tome, ali bih želio i zamolio bih vas da razmislite da li je Vaša fiskalna blagajna spremna za ljetnu sezonu? Ovdje možete naći veoma korisne informacije, savjete i rješenja koja mogu napraviti jednu novu dimenziju Vašeg objekta.

Da li ste u mogućnosti uspostaviti vezu sa sustavom fiskalizacije?

Naime, svi korisnici koji su koristili neke ranije stare verzije protokola, neće biti u mogućnosti fiskalizirati svoje račune. Ako imate objekt koji radi sezonski, bilo bi dobro da provjerite da li Vaša blagajna radi ispravno i bez dodatnih stresova krenuti u predstojeću sezonu.

S novim izmjenama zakona o fiskalizaciji koje su na snazi od 07. 01. 2017 godine neki proizvođači programa odnosno software-a nisu bili u stanju pratiti tehničke i druge zahtjeve koje nameće novija verzija sustava fiskalizacije.

Da bi program ostao funkcionalan potreban mu je konstantan razvoj. Imamo jedan konkretan primjer- ako se sjetimo software-a GEMPOS koji je prestao davati svoje usluge zbog toga što nije bio adekvatno i dugoročno rješenje korisnicima. Veliki je uspjeh i sama činjenica što je Gempos opstao na tržištu skoro tri godine ali, budimo realni, da bi pružili ozbiljnu uslugu i da bi pratili zahtjeve koje nameće Porezna uprava Republike Hrvatske, program mora biti iznimno stabilan i pouzdan. Potreban je konstantan razvoj, nadogradnja i izuzetno sofisticirana podrška korisnicima. Nemoguće je bez ikakvih naknada funkcionirati i raditi na dobrovoljnom nivou jer svaka fiskalizacija i izmjene koje donose nove verzije sustava, troše izuzetno puno resursa i traže predanost, zalaganje i trud.

Fiskalna blagajna pos sector

 

Jako bitna napomena za korisnike koji su koristili programe koji nisu prešli na noviju verziju, je da neće moći biti fiskalizirani ako na svom računalu imaju instaliran Win XP ili Windows Vistu. Sustavi Win 7 i novije varijante operativnih sustava dolaze u obzir da bi udovoljili zahtjevima potrebnim za uspješnu fiskalizaciju. Pored stvari koje smo naveli, jedan sličan primjer imamo i kod tvrtki koje korisnicima pružaju trajni otkup licence, a svaki update naplaćuju posebno. Naravno, nemoguće je predvidjeti koliko će sljedeće izmjene biti komplicirane, te koja je cijena realizacije i implementacije koju donosi novija verzija. Ponekad korisnici dolaze u situaciju da samo update plaćaju po cijeni cijelog programa. Želim napomenuti da smo na vlastitom primjeru vidjeli sve nedostatke i svu neefikasnost sustava jednokratne naplate licenci. Također bih dodao da je to sustav koji nama, kao i našim korisnicima ne odgovara. Prvenstveno zbog samog odnosa između proizvođača software-a i krajnjeg korisnika zbog toga što sama prodaja trajne licence ne uvjetuje davatelja usluga na konstantnu brigu o korisniku.

Odlična podrška i zakonska usklađenost

Koncept koji mi preferiramo je taj da korisnicima ponudimo mjesečni ili godišnji najam licence. U slučaju godišnjeg najma, korisnik ostvaruje pravo na dva mjeseca gratis, odnosno, za plaćenih 10 mjeseci, koristi dvanaest. Kada je u pitanju mjesečni najam, korisnici imaju korisničku licencu, online podršku za bilo koji problem, pomoć u radu i rješavanju svih nejasnoća s kojima se susreću prilikom korištenja programa. U sklopu mjesečnog najma, također su uračunate sve izmjene u skladu sa zakonskim propisima. Sve izmjene vezane za samu funkcionalnost i unapređenje aplikacije, isto tako ulaze u cijenu najma. Na aplikaciji radimo uz konstantnu komunikaciju s korisnicima, slušamo njihove potrebe i trudimo se da rješavamo probleme koji ih muče. Naravno, trudimo se dati adekvatno rješenje. Interna istraživanja su pokazala da je najčešći vidi licenciranja mjesečni najam.

Postoji nekoliko razloga za to :

  • Korisnik koji plaća uslugu mjesečnog najma uvijek ima mogućnost uslijed neadekvatne podrške obustaviti plaćanje, na taj način korisnik POS Sector-a,  ustvari, odlučuje o mnogo više stvari nego kada je u pitanju trajna licenca.
  • Korisnici kojima ne odgovara aplikacija, imaju mogućnost da odustanu bez prevelikog gubitka svog novca.
  • Mogućnost povrata uplaćenog novca za korištenje licence u prvih 30 dana.
  • Kako je sezona već počela,  otvorili smo svoju korisničku podršku. Svim korisnicima u sljedećih 30 dana nudimo mogućnost informiranja, te besplatnu detaljnu analizu Vašeg sustava, tj. provjeru da li Vaš sustav zadovoljava najnovije uvjete Porezne uprave.

Znajući da je svaki prelazak s jednog programa na drugi težak, odlučili smo da svi korisnici koji se odluče za POS Sector u narednih mjesec dana besplatno dobiju unos artikala.

Pošalji nam svoje podatke i dogovori termin za besplatnu online instalaciju

 

Nadamo se da će predstojeća sezona za Vas biti najbolja do sada i da ćete ostvariti zadane ciljeve.