Fiskalna blagajna za sezonce – štandovi za prodaju

Picture of Matija Rako
Matija Rako

SEO Manager

Podijelite na društvenim mrežama:

Fiskalna blagajna za sezonce - štandovi za prodaju

Tablica sadržaja

U toku predsezone i posebno tokom glavne turističke sezone, primjetan je porast aktivnosti među trgovcima, registriranim proizvođačima, obiteljskim poljoprivrednim gospodarstvima, udrugama te ostalim prodavateljima koji svoje proizvode plasiraju na tržnicama, pokretnim vozilima, štandovima i klupama na odmorištima uz javne ceste, kao i na drugim otvorenim prostorima.

Ovo razdoblje označeno je povećanom potražnjom za raznovrsnim poljoprivrednim proizvodima i drugim potrošačkim dobrima, što predstavlja izuzetnu priliku za ostvarivanje prihoda kroz ovu vrstu trgovine.

Prodaja robe na štandovima

Prodajom robe izvan prodavaonica smatra se prodaja na malo na tržnicama, prodaja na štandovima izvan tržnica, prodaja u kioscima, putem pokretnih prodavača ili putem automata. Prigodne prodaje (priredbe, sajmovi, izložbe) također se smatraju prodajom robe izvan prodavaonice. Bitno je napomenuti da mjesta na kojima se takva trgovina odvija određuje nadležno tijelo lokalne samouprave. 

 štandovi za prodaju-kokice

Prodaju robe na otvorenim prostorima mogu obavljati pravne i fizičke osobe registrirane za obavljanje djelatnosti trgovine – mogu prodavati sve proizvode čija je prodaja dozvoljena prema posebnim propisima uz dozvolu nadležnog tijela.

Fiskalna blagajna za štandove POS Sector 

U slučaju da imate više radnika na štandovima;

Planiranje rada zaposlenika tijekom najvećih gužvi ključno je za učinkovito upravljanje prodajom. Upravljanje osobljem postalo je neizostavan dio POS sustava, a ova praksa se posebno ističe tijekom blagdanskog razdoblja, poput Božića ili tijekom ljetne sezone. Vlasnici štandova sve više prepoznaju prednosti koje im pruža kvalitetan program za fiskalnu blagajnu, pružajući im detaljan uvid u rad svakog zaposlenika.

Jedna od ključnih prednosti je mogućnost praćenja vremena provedenog na blagajni za svakog radnika pojedinačno. Ova značajka omogućava vlasnicima da analiziraju učinkovitost svojih zaposlenika, identificirajući tko ostvaruje najveće prodaje i u koje vrijeme. Ovakva dubinska analiza omogućuje pravovremeno prepoznavanje zaposlenika koji su vješti u prodaji tijekom vrhunaca gužve.

Imajući u vidu ove informacije, poslodavci mogu bolje planirati raspored rada, stavljajući najiskusnije radnike na zadatke tijekom najprometnijih razdoblja. Istovremeno, mogu strategijski rasporediti radnike s drugim vještinama kad se gužve smanje. Ova prilagodljivost omogućuje optimizaciju radne snage, povećava učinkovitost i pridonosi pozitivnom iskustvu kupaca tijekom razdoblja najvećih gužvi.

Postavljanje ciljeva

Postavljanje ciljeva za određene vremenske periode, kao što je ljetna sezona ili blagdani, zahtijeva temeljitu analizu podataka. Korištenje kvalitetne fiskalne blagajne i efikasnog POS sustava omogućava pristup detaljnim informacijama o poslovanju. Ova analiza podataka ne samo da pruža uvid u trenutne performanse, već vam također omogućava pregled prethodnih godina, identificirajući trendove i obrasce prodaje.

POS Sector  ne samo da evidentira ukupnu prodaju, već i pruža informacije o tome što se najbolje prodavalo, kada, i tko je bio najproduktivniji zaposlenik. Prikupljanje ovakvih podataka ključno je za postavljanje ambicioznih ciljeva. Na temelju ovih informacija, moguće je razviti precizan plan za sezonu, nadolazeće sajmove, adventska događanja ili festivale.

Primjerice, ako znate da ste prošle godine tijekom sezone ostvarili rekordnu prodaju određenog artikla, možete postaviti cilj povećanja prodaje za 10-20% u usporedbi s prethodnom sezonom. Ovaj pristup omogućava vam da ciljate specifične proizvode, dane ili radnike kako biste maksimizirali rezultate, uzimajući u obzir prethodne uspjehe i projekcije za budućnost.

Kucanje računa

Revitalizirajući tradicionalni način rukovanja računima, fiskalna blagajna POS Sector uvodi inovacije koje značajno unapređuju proces naručivanja i izdavanja računa. Naglasak je na poboljšanju efikasnosti, čineći ovaj proces bržim i jednostavnijim nego ikada prije.

Pregledan zaslon i moćne operacije čine svaki korak brzim i jednostavnim. Od kucanja narudžbi do izdavanja računa, svaki segment procesa je optimiziran kako bi uštedio vrijeme. Pomoću jasnog pregleda te koristeći tipkovnicu na ekranu za brz unos podataka, cijeli postupak zahtijeva samo nekoliko sekundi. S lakoćom možeš generirati račune sa samo dva klika.

Dodatno, ovaj sustav omogućuje primjenu popusta na računima, pružajući fleksibilnost u prilagodbi cijena kako bi se zadovoljile posebne potrebe svakog kupca. Također, opcija podjele računa, poznata i kao “splitovanje”, omogućava brzu i prilagodljivu uslugu.

Efiskasno upravljanje zalihama

Efikasno upravljanje zalihama predstavlja ključnu komponentu za postizanje povećanja profita i smanjenja troškova u svim sektorima prodaje. Pažljivo i precizno praćenje stanja zaliha, uz brze korekcije, osigurava stalnu dostupnost potrebne robe. Ova praksa ne samo da sprječava nestašice, već i omogućava optimalno upravljanje zalihama, definiranje prioriteta, praćenje nabave te prilagodbu ponude prema potražnji.

Implementacija ovakvog sustava omogućuje povećanje profita za minimalno 30%, čime se otvaraju vrata za precizno usmjeravanje nabave prema proizvodima s najboljim prodajnim rezultatima. Osim toga, eliminacijom proizvoda koji ne doprinose prihodima, uz praćenje razlika u cijenama, stvara se strategija koja dodatno optimizira financijske rezultate.

Kontrola nad cjelokupnim poslovanjem ključna je u postizanju održivog uspjeha. Održavanje sigurnosnih zaliha, oslanjajući se na informacije o dostupnosti i brzini prodaje rezultira ne samo većim profitom, već i efikasnijim poslovanjem koje je prilagođeno dinamici tržišta. 

Izvještaji

Pregled i ispis raznolikih izvještaja predstavlja snažan alat za učinkovito upravljanje. Izvještaji obuhvaćaju razne parametre kao što su promet, smjene, razdoblja te produktivnost zaposlenih. Ovi izvještaji, koji se lako ispisuju na POS ili A4 pisaču, mogu se prilagoditi za izvoz, pružajući dublji uvid u svakodnevne operacije objekta.

Grafički prikazi omogućuju usporedbu različitih parametara s prethodnim razdobljima, pružajući holistički pregled poslovanja iz različitih perspektiva. Financijsko stanje, profit, potrošnja roba i produktivnost zaposlenih postaju jasniji kroz ove grafičke prikaze. Zbirni izvještaji, s druge strane, pojednostavljuju praćenje ukupne uspješnosti, čineći analizu podataka intuitivnom i pristupačnom za vlasnike.

Isprobajte POS Sector besplatno. Bez ugovorne obaveze. Prestanite s korištenjem kad želite.

Podijelite na društvenim mrežama:

Pročitajte povezane članke

Ako misliš da si probao sve moguće pizze, vjerojatno će te neki od ovih...

All-you-can-eat restorani su hit u mnogim zemljama, ali u Hrvatskoj ih nema puno. Iako...

Restorani koji imaju samo jedno jelo na meniju možda na prvu zvuče kao poslovni...

Svi smo barem jednom sjedili u restoranu, otvorili jelovnik i ostali potpuno zbunjeni. Stranica...

Valentinovo se bliži i pravo je vrijeme za planiranje savršene večeri u svom restoranu. Na...

Zimski vrtovi u restoranima prava su čarolija tijekom hladnijih mjeseci. Oni nisu samo estetski...

Među prvima saznaj korisne informacije o ugostiteljstvu i pogodnostima koje pružamo.

Iz prve ruke znamo što ti je potrebno da unaprijediš svoje poslovanje.

Preko 4000 korisnika. Prvih mjesec dana besplatno.

Započni besplatno. Bez ugovorne obaveze. Prestani s korištenjem kad želiš.

Prijavite se na našu newsletter listu kako bi pregledati naše predhodne i prvi saznali termine održavanja budućih webinara!

Nakon što unesete ispravnu e-mail adresu bit ćete u mogućnosti pogledati dosadašnje webinare.