Da li je vrijeme da počnete razmišljati o dostavi hrane kao dodatnoj opciji ponude za vaše klijente? Ili tek počinjete svoje poslovanje s hranom i želite koristiti dostavu hrane ili hrane „za ponijeti“ kao fokus vaše djelatnosti? Svejedno kojoj grupi od ove dvije pripadate, kupac od vas, vaše hrane, vaše ambalaže za pakiranja očekuje i zahtijeva: higijenu, transport, reklamu, atraktivnu prezentaciju, okus i praktično rukovanje.
Zašto je ambalaža za pakiranje pri dostavi tako važan element? Zbog loše pakirane hrane vaša ponuda može se izliti,prosuti ili izgledati neuredno. Sve su ovo loše situacije i vode lošem iskustvu kupaca sa vašom ponudom i uslugom, koje želite svakako izbjeći.
U ovim koracima morate misliti o svome brendu, pogledati što vam konkurenti rade, te saznati detalje koje od vas očekuju vaši klijenti. Nakon što ste rezimirali situaciju potrebno je da poradite na svom brendu , premašite očekivanja vaših klijenata, konkurencije i vas samih. Ambalaža za pakiranje koju dostavljate ili poslužujete „za ponijeti“ treba da je prepoznatljiva, osobena i nadasve praktična.
Također, klijent želi balansiranu prehranu i raznolikost izbora no nema vremena niti energije za kuhanje. Kako praktičnost postaje potrebom, isto se odnosi i na kvalitetu i okus. Zato su kompletni obroci za van sve popularniji.
Odabir dobre ambalaže za pakiranje pri dostavi je od odlučujuće važnosti za kupca, te njegovo zadovoljstvo može biti presudno. Odlučujući faktor je kvaliteta hrane pri obroku, na što utječe i vrsta pakiranja. Svaki kupac očekuje zapakiranu hranu koja ispunjava niz zahtjeva: higijenu, transport, reklamu, atraktivnu prezentaciju, okus i praktično rukovanje.
U nastavku teksta naveli smo par primjera pakiranja koje vam neće biti na odmet:
Gotova jela
Pizza
Fast food