Jedna od ključnih stvari za uspjeh svakog ugostitelja je i sretno osoblje. Kada je vaše osoblje sretno i zadovoljno onda je i vrlo vjerojatno da će i vaši gosti dobiti puni tretman i pozitivne vibracije od njih. Bez obzira koliko dobru hranu ili ponudu da imate, ako vaš gost nije zadovoljan sa uslugom postoje male šanse da se ponovo vrati. Srećom postoje jednostavni koraci koje možete poduzeti i učiniti da je vaše osoblje nasmijano i zadovoljno, a vaši gosti zadovoljni sa njihovom uslugom.
-
Konkurentne plaće
Dobra ideja je da istražite po drugim sličnim objektima u vašem području kolike su plaće osoblja kako biste mogli usporediti sa vašim. Lako je za pretpostaviti koliki vam problem može donijeti razlika u plaćanju i odlazak iskusnog i po vašem načinu rada obučenog osoblja u susjedni objekt
-
Prepoznajte i nagradite napore i dobre rezultate osoblja
Postoje razne situacije u kojima možete prepoznati dobre rezultate vašeg osoblja. Komplimenti zadovoljnih gostiju o načinu i brzini usluge za vašeg uposlenika, pokrivanje područja od stane drugog uposlenika kojem ne pripada isti i pomaganje svom kolegi ili inovativna ideja za unapređenje poslovanja samo su jedne od mnogih situacija. Potrebno je da prepoznate te trenutke i da im ukažete da ste svjesni njihovog truda i zalaganja. Par pohvalnih riječi može biti prvi korak u tome.
-
Radno vrijeme
Prekovremeni sati koje niste dogovorili sa uposlenicima kada su zapošljavani može dovesti do nezadovoljstva uposlenika. Smanjite rizik nezadovoljstva i držite se dogovorenih smjena i broja sati. Uvedite mogućnost da uposlenici mogu vidjeti kada im je smjena i u kojem intervalu kako bi mogli planirati svoje slobodno vrijeme i biti zadovoljni i opušteni.
-
Provedite vrijeme sa svojim osobljem van radnog vremena
Osim godišnjih odmora na koji imaju vaši uposlenici razmislite i o druženju sa svojim uposlenicima uz neformalni roštilj ili nedjeljni ručak gdje će se svi osjećati kao dio tima i uživati u druženju. Na ovaj način osoblje će zajedno sa vama voditi neformalne razgovore, šaliti se i zabavljati. Povjerenje i zajedništvo su rezultat ovakvim druženja koje u svijetu popularno zovu i team building.
-
Nagrada za osoblje
Gubitak jednog uposlenika znači da morate potrošiti određena sredstva za zamjenu istog i obuku novog uposlenika za vaš način rada. Uz to dolazi i do perioda kada nemate složene smjene, a usluga nije na razini koju vi želite. Međutim ako postojeći uposlenik zna da će dobiti bonus za svoj trud i zalaganje, vrlo je vjerojatno da će i on sam nastaviti sa pružanjem izvrsne usluge gostima i biti predani vašem ugostiteljskom objektu na način kako baš vi želite.(5 zlatnih savjeta za vlasnike restorana)