Ako ste voditelj restorana ili pak razmišljate da otvorite restoran onda vam donosimo nekoliko ključnih vještina kojima morate ovladati kako biste bili uspješni u svojem pothvatu.

1. Analiza podataka

Najbitnije vještine ugostitelja analiza podataka

 

Laicima posao vođenja restorana izgleda glamurozno.

Gosti vas vide kao osobu koja im poslužuje hranu i piće u savršeno uređenom ambijentu. Vi izgledate kao da možete u svakom trenutku sjesti za stol i naručiti hranu, što izgleda poprilično zabavno. Postavlja se pitanje zašto bi se netko uopće bavio nekim drugim poslom?

Mislite da to stvarno tako izgleda u ovom poslu? Totalno se varate.

Dugogodišnji voditelji restorana znaju da je potrebno uložiti puno više truda kako bi došli do krajnjeg cilja, a to je zadovoljstvo gostiju. Zadovoljani gosti vam donose više profita. Također i oni znaju da iza svake promjene ili novosti stoji određeni novac –preuređenje prostora, uvođenje novih pića i promocija na društvenim mrežama.

Vođenje restorana povezano je s brojnim troškovima. Analiziranjem podataka donositi ćete prave odluke i vaša ulaganja će stvarati profit.

Vaši gosti bi se vjerovatno šokirali kada bi znali da provodite puno radno vrijeme radeći uredski posao kao što je pisanje izvještaja i računanje.

Morate stalno ulagati u nove ideje i ostavljati goste bez teksta, a uz to poslovati u plusu. Truditi se da stalno nadopunjujete meni, pružate gostima dobru uslugu i donosite nove inovacije restorana. Potrebne informacije kako ovo sve voditi vrlo lako možete dobiti ako počnete analizirati podatke iz vašeg restorana. Umjesto da se borite s hrpom papira sve te informacije možete dobiti iz izvještaja unutar vašeg POS Sustava.

Vođenje restorana povezano je s brojnim troškovima. Analiziranjem podataka donositi ćete prave odluke i vaša ulaganja će stvarati profit.

Vaši gosti bi se vjerovatno šokirali kada bi znali da provodite puno radno vrijeme radeći uredski posao kao što je pisanje izvještaja i računanje.

Morate stalno ulagati u nove ideje i ostavljati goste bez teksta, a uz to poslovati u plusu. Truditi se da stalno nadopunjujete meni, pružate gostima dobru uslugu i donosite nove inovacije restorana. Potrebne informacije kako ovo sve voditi vrlo lako možete dobiti ako počnete analizirati podatke iz vašeg restorana. Umjesto da se borite s hrpom papira sve te informacije možete dobiti iz izvještaja unutar vašeg POS Sustava.

Pogledajte koja su se jela najbolje prodavala kroz čitavu prošlu godinu i znat ćete u kojem smijeru širiti Vaš jelovnik, provjerite koji konobar donosi više novca i znat ćete što gostima prija kod usluge, analizom utvrdite u koje vrijeme dana najbolje radite i znat ćete kakav dodatni sadržaj i inovacije možete ponuditi. Nikada nemojte misliti da ove stvari možete znati po osjećaju, jer intuicija često vara. Potrebno je da analizu vršite iz konkretnih podataka.

2. Budite u trendu

Biti u trendu znači pratiti novitete iz ugostiteljstva svaki dan. Uz to morate pratiti razvoj restoranske industrije i sudjelovati na različitim sajmovima.

Budite ispred vaše konkurencije tako što ćete držati oči i uši širom otvorene i uvijek tražiti priliku da nešto novo naučite. Ne zaboravite održavati dobre odnose s vašim osobljem, koje je odgovorno za provođenje svih noviteta u vašem restoranu.

Pogledajte kako to rade najbolji u svijetu, inspirirajte se tuđim idejama, ne morate uvijek biti totalno inovativni. Nekada je dovoljno pogledati najbolje osobe u Vašem poslu i truditi se da budete kao oni, a s vremenom ćete ih prestići. Kažu da loši umjetnici kradu ideje, a dobri ih kopiraju.

3. Korist od društvenih mreža

Najbitnije vještine ugostitelja društvene mreže

Dosta ljudi prigovara da su pametni telefoni uništili međuljudsku komunikaciju, ali ako malo razmislite društvene mreže zapravo imaju obrnuti učinak. Kako se platforme društvenih mreža integriraju u naše živote, u mogućnosti smo da komuniciramo na mnogo više načina nego ikad prije.

Twitter, Facebook, Instagram, sve su to važne stavke koje će vam pomoći da izgradite dobar odnos s novim gostima, zadržite stare i da probijete se na društvenu scenu.

15 Savjeta Za Uspješan Internet Marketing Ugostiteljskih Objekata

Ovo je također zabavan način da razvijete svoju prvu vještinu ugostiteljstva – analizu podataka – i da uz pomoć društvenih mreža privučete goste. Angažirajte se na svim društvenim platformama i pronađite inovativne načine da iskoristite društvene mreže za vašu promociju. Za početak jeste li već počeli korisititi Instagram stories?

4. Budite svjesni vlasitih mogućnosti

Prevrćete li očima na spomen društvenih mreža? Bude li vam loše kad vidite grafove ili tablice? Bude li vam puna kapa svega kada morate ići na predavanja o novim vinima, a već ste do grla u poslu?

Ako se slažete s ovim onda ste na pravom putu!

Dio uspješnog vođenja restorana je razumjevanje gdje je najbolje uložiti vaše napore, a kada pozvati pomoć. Pronalazak partnera s kojim ćete ostvariti timsku suradnju u ovom biznisu može činiti veliku razliku.

Saznajte više o temi: Da li trebate partner ili ne?

Možete također platiti savjetnika kako biste osvježili vaše poslovanje ili poslovnog analitičara koji će brojeve prevesti u konkretna rješenja vaših financija. Potrebno je da pronađete granicu gdje vam je potrebna pomoć, a gdje možete sami.

Budućnost je stigla!

Najbitnije je da shvatite restoran kao posao i iskoristite ove ugostiteljske vještine kako bi vaše odluke preveli u uspjeh! Možda ste tek na početku i tražite potencijalne investitore kako bi stvorili restoran iz snova. Ili ste možda već formirali posao i želite se proširiti na novi prostor. Bez obzira gdje se nalazili u ugostiteljskoj karijeri potrudite se da iskoristite ove četiri vještine i da ih svakodnevno usavršavate.