Ljetna sezona 2022 – pripremite svoj ugostiteljski objekt na vrijeme

Picture of Matija Rako
Matija Rako

SEO Manager

Podijelite na društvenim mrežama:

Tablica sadržaja

U nadi da će najizazovnije vrijeme za rad ugostiteljskih objekata uskoro završiti i da ćemo se vratiti stilu života kakav je bio prije covida, pripremite svoje ugostiteljske objekte za novu ljetnu sezonu.

Lijepo vrijeme sa sobom donosi pozitivniju energiju i nove goste kojima je potrebno dati dovoljno dobre razloge da se ponovno vrate u vaš restoran, bar ili drugi ugostiteljski objekt.

Novi potencijalni gosti uskoro će mnogo više vremena provoditi vani u šetnji gradom, družeći se sa obitelji i prijateljima. Vrlo vjerojatno je da će popiti negdje kavu ili otići na ručak ili večeru.

Jeste li ažurirali svoj jelovnik?

Je li vaša terasa spremna za rad?

Koje trendove za 2022. godinu je poželjno implementirati?

Donosimo nekoliko ideja kako da pripremite svoj ugostiteljski objekt za ljetnu sezonu.

Čišćenje ugostiteljskog objekta je na prvom mjestu

Čistoća i održavanje higijene bilo kojeg ugostiteljskog objekta se podrazumijeva i očekuje. Čist i dezinficiran objekt je jedan od najvažnijih prioriteta za goste kada je u pitanju konzumacija hrane i pića vani.

Pandemija je utjecala na mnogo toga pa tako i na svijest gostiju.

Measure Protocol napominje da 86% njih želi vidljive dokaze čistoće jer se na taj način osjećaju sigurno.

Koliko je ovo u pandemijskom vremenu postalo bitno govori činjenica da mnogi restorani rade promocije na društvenim mrežama u kojima prikazuju kako čiste objekte.

Ako je vaš objekt bilo zatvoren dulje vrijeme, čišćenje i dezinfekcija su još važniji prije ponovnog otvaranja.

Uređivanje bašte ugostiteljskog objekta 

Restorani i drugi ugostiteljski objekti bilježe porast prihoda tijekom toplijih mjeseci zahvaljujući baštama i terasama, a vrhunac poslovanja događa se ljeti.

Vucurevich Simons Advisory Group, lider u međunarodnom savjetovanju u restoranima i ugostiteljstvu, iznio je podatke da u prosjeku terasa povećava bruto dobit do 65%.

Gosti vole uživati ​​u objedovanju na otvorenom, a zbog trenutne zdrastvene situacije, još je privlačnije jer se u takvom okruženju osjećaju sigurnije.

Prilikom uređivanja vanjske terase obratite pozornost na sljedeće stvari:

  • Maksimalno iskoristite sav raspoloživi prostor. Stolove rasporedite da dobijete što više sjedećih mjesta, ali pazite da prostor ne bude prenatrpan i da bude ugodan
  • Osigurajte hladovinu. U slučaju da ne možete omogućiti prirodni hlad, pronađite odgovarajuće tende, suncobrane ili nadstrešice. 
  • Pripremite kutak za djecu. Obiteljski ugostiteljski objekti su danas veoma popularni. Dječiji kutak treba biti prvenstveno siguran, a onda i maštovit kako bi privukao što više roditelja. 
  • Pobrinite se za odgovarajuću rasvjetu. Za ugodnu atmosferu u večernjim satima u bašti zaslužna je pravilno raspoređena rasvjeta koja nije ni prejaka ni preslaba.
  • Pronađite rješenje za insekte. Tijekom večere veliki problem znaju stvarati komarci, muhe i drugi insekti. Obratite se stručnjacima koji će sigurno pronaći rješenje koje ih može minimalizirati. Možete iskoristiti i prirodna alternativna rješenja. Biljke poput lavande, nevena, ruzmarina i kadifice odlična su dekoracija, ali i saveznici u borbi sa njima.

Pogledajte nekoliko primjera prelijepih terasa, možda dobijete ideju.

Osigurajte dodatno sezonsko osoblje

Vlasnici ugostiteljskih objekata koji se dugi niz godina bave ovom djelatnošću znaju koliko je važno pobrinuti se za dodatno osoblje u ljetnoj sezoni kako bi svojim gostima pružili što kvalitetniju uslugu.

Kako se ograničenja vezana za pandemiju u ugostiteljskim objektima s ljetom počinju ublažavati, a i generalno se povećava broj gostiju, potrebno je dobro oganizirati tim i ukoliko je potrebno pojačati ga.

Kada planirate unaprijed, imat ćete dovoljno vremena da uključite nove zaposlenike, upoznate ih s vašim objektom i pravilno ih obučite prije sezone.

Svaki član osoblja u objektu jednako je važan za uspješnu sezonu.

Osvježite jelovnik sezonskim ponudama

Ažuriranje jelovnika neophodno je za pripremu ljetne sezone.

Preferencije vaših gostiju se mijenjaju, a jelovnik bi to trebao pratiti.

Po vrućim sunčanim danima, vaši će gosti poželjeti da naruče svježu i laganu hranu, a ne topla i izdašna jela koja ste posluživali ove zime.

Napravite poseban ljetni jelovnik tako što ćete uključiti namirnice poput sezonskog voća i povrća i začinskog bilja.

Ukusne sezonske salate i hladne juhe su često zamjena za kalorična jela. To je idealna prilika za vaš objekt da se udruži s lokalnim dobavljačima kako bi njihove proizvode uključili u svoju ponudu. Jelovnik treba istaknuti lokalne sastojke.

Današnji potrošači brinu o transparentnosti hrane više nego ikada prije.

Naše istraživanje za trendove restorana 2021. pokazalo je da gosti traže više zdrave “superhrane”.

Razmislite o tome da svom jelovniku dodate sastojke koji jačaju imunitet, poput đumbira, kurkume ili chia sjemenki.

Uvrstite nekoliko zdravih varijanti bez-glutenskih obroka, ponudite detox sokove ili zdravije varijante deserta. Briga o zdravlju i unosu kalorija karakteristična je za sve veći broj gostiju.

Iako se očekuje povećanje broja gostiju u samom objektu, hrana za van i dostava će i dalje ostati popularni među potrošačima.

Bez obzira radi li se o zimskoj ili ljetnoj sezoni, vrijeme potrebno za dostavu igra značajnu ulogu u tome koliko je potrošač zadovoljan.

Uvedite ljetne alkoholne i bezalkoholne koktele, svježe cijeđene sokove, sladolede, ledene kave i slično.

Dok ažurirate svoj jelovnik, istovremeno osvježite svoj prostor. Uljepšajte svoje stolove dodavanjem vaza sa cvijećem. Iskoristite povoljne opcije koje stvaraju još ljepši vizualni efekt.

Marketing 

Uređena bašta, ljetni kokteli ili dnevne ponude još više će utjecati na dolazak novih gostiju ako ih obavještavate o tome.

Započnite pregledom marketinške strategije vašeg ugostiteljskog objekta na društvenim mrežama.

Odvojite vrijeme za fotografiranje novih jela, pića i dekoracija kako biste ažurirali svoju web stranicu i društvene mreže.

Mobilno naručivanje u ugostiteljskom objektu

Svakom vlasniku ili manageru ugostiteljskog objekta cilj je ugostiti što veći broj posjetitelja u periodu “Rush time” i okrenuti promet po stolu što je više puta moguće u toku tih par sati.

Kako to postići da gosti ne bi stekli dojam da se požuruju kako bi netko drugi sjeo na njihovo mjesto?

Mobilno naručivanje zaslužno je za brže okretanje stolova i lakše posluživanje gostiju u ugostiteljskom objektu.

Na povećanje prometa i produktivnosti osoblja moguće je utjecati u tom kratkom intervalu od par sati, tako da se vrijeme od trenutka kucanja narudžbe do postavljanja hrane gostima na stol ubrza.

Uz brzu i efikasnu kuhinju, potrebno je smanjiti hodanje konobara prilikom dolaska do kase, kucanja narudžbi i nošenja blokova do kuhinje.

Bez obzira planirate li proširiti svoj restoran terasom ili baštom, kucanje narudžbi uz stol pomaže vašim konobarima da bolje komuniciraju s kolegama iz kuhinje i šankom.

Uvođenjem mobilne tehnologije, vrijeme koje konobari potroše na kretnju od stola do šanka ili kuhinje reducirano je maksimalno.

Kako funkcionira mobilno naručivanje pomoću POS Sectora kojeg je više od 4000 korisnika ocjenilo s najboljom ocjenom?

  • Pisač ili monitor se postavi u šank/kuhinju na kojem se ispisuju narudžbe koje kreira konobar na tabletu/pametnom telefonu u trenutku kada gosti naručuju
  • Konobar s tabletom ili pametnim telefonom na kojem je instalirana aplikacija za mobilno naručivanje zaprima narudžbu gostiju za stolom koja se istog trenutka prosljeđuje u šank ili kuhinju na predviđeni uređaj (pisač ili monitor)
  • Dovoljna je sekunda da se narudžba koju je konobar otkucao prenese putem wifi mreže i ispiše u šanku ili kuhinji
  • Osoblje odmah preuzima narudžbu i kreće sa njenim pripremanjem
  • Nakon što je narudžba spremna, ista se postavlja na konobarsku tacnu ili predviđeno mjesto u kuhinji ili šanku
  • Za dodatno povećanje brzine usluživanja, šank ili kuhinja mogu poslati konobaru obavijest da je narudžba spremna. Obavijest se šalje preko monitora na kojem se zaprimaju narudžbe. Konobar dobiva na svom uređaju za naručivanje zvučni i vizualni signal o spremljenoj narudžbi

Isprobajte POS Sector i javite nam vaše dojmove. Mjesec dana možete izdavati račune i raditi sa fiskalnom blagajnom besplatno. 

Usluga instalacije programa i podešavanja fiskalizacije je besplatna što znači da radite bez troškova za program i fiskalizaciju.

Za dodatne informacije slobodno nas pozovite svakim danom 0-24 na kontakt 01 8000 132

ili popunite formu ispod i mi ćemo vas kontaktirati u najkraćem mogućem roku.

Podijelite na društvenim mrežama:

Pročitajte povezane članke

Neke od stvari koje osiguravaju da posao u caffe baru teče kao podmazan su...

U prethodnim tekstovima pisala sam o ulozi i važnosti Instagrama i Facebooka za promociju...

U prethodnom tekstu osvrnula sam se na ulogu Instagrama i njegove važnosti u promociji...

Društvene mreže su neizostavan alat za promociju svih ugostiteljskih objekata pa tako i caffe...

Uređenje caffe bara je ponekad pravi kreativni izazov, ali isto tako i prilika da...

Vođenje caffe bara može biti prava pustolovina ispunjena uzbuđenjima, ali i (neočekivanim) izazovima.  Bez obzira...

Među prvima saznaj korisne informacije o ugostiteljstvu i pogodnostima koje pružamo.

Iz prve ruke znamo što ti je potrebno da unaprijediš svoje poslovanje.

Preko 4000 korisnika. Prvih mjesec dana besplatno.

Započni besplatno. Bez ugovorne obaveze. Prestani s korištenjem kad želiš.

Prijavite se na našu newsletter listu kako bi pregledati naše predhodne i prvi saznali termine održavanja budućih webinara!

Nakon što unesete ispravnu e-mail adresu bit ćete u mogućnosti pogledati dosadašnje webinare.