Operativna sigurnost

Kao voditelj restorana, morate biti upoznati sa svim zdravstvenim i sigurnosnim rizicima povezanih s operacijama koje se obnašaju u restoranu. Svakog dana, postoji mnogo šansi da zaposlenik bude ozlijeđen na poslu. Počevši od rizika posklizavanja i padanja do ozlijeđivanja tokom rada sa opremom u kuhinji. Nezgode se mogu dogoditi i događaju se. Gostu također može pozliti ili se ozljediti dok jede u vašem restoranu.

Pratite ove smjernice da smanjite sigurnosne rizike u vašem restoranu:

Definiranje politike i procedura u priručniku za zaposlenike

Vaš priručnik za zaposlenike je savršen alat za davanje informacija o politici vašeg restorana te svih mogućih postupaka, od sigurnih postupaka pripreme hrane do ponašanja zaposlenika, pa čak i za seksualno uznemiravanje. Priručnik za zaposlenike bi trebao sadržavati mnogo mogućih scenarija tako da osoblje zna što može očekivati od svog posla, kako izvršiti posao sigurno, i kako reagirati u slučaju krizne situacije. To je sastavni dio vašeg poslovanja kao i i odličan alat za trening osoblja.

Pružite svojim uposlenicima detaljnu obuku

Obučite svakog zaposlenika o pravilnim i sigurnosnim procedurama i ponašanjima. Koristite priručnik za zaposlenike te demonstrirajte moguće situacije. Obuka je od velikog značaja kada govorimo o izbjegavanju od ozljeda i drugih rizičnih ponašanja.

Održavajte redovne sastanke o sigurnosti

Kako bi svi zaposlenici bili svjesni sigurnosnih procedura u restoranu, održavajte redovite sastanke o sigurnosti za svo osoblje. Neophodno je educirati osoblje na potencijalne opasnosti rada u restoranu, uključujući opasnosti od klizanja, pada i ozljede od dizanja teških predmeta, koje čine više od 40 % od ozbiljnih ozljeda u restoranu.

Napravite kvartalnu procjenu sigurnosti

 

Kada se radi kvartalna ( ili godišnja) procjena sigurnosti na radu menadžer ozbiljnije shvata važnost sigurnosti u svom restoranu. Vlasnici mogu nagraditi svoje menadžere za niske pojave ozljeda i bolesti, ili za redovito održavanje sigurnosnih sastanaka.Ovo je također dobar način da potaknu menadžera za odgovornost i istaknu da je sigurnost prioritet.

Osiguranje ugostiteljskih objekata

Bez obzira koliko je odgovorno vaše osoblje i koliko je usavršen sistem obuke nezgode se događaju, te je potrebno biti pripremljen što je moguće bolje. Ukoliko niste još uvijek to uradili dogovorite razgovor sa stručnjakom za osiguranje ili odvjetnikom te procjenite kakva vrsta osiguranja vam je potrebna i koju vrstu osiguranja možete sebi priuštiti u cilju da zaštitite vaš restoran od tužbi i šteta.

Opće osiguranje od odgovornosti. Ova vrsta osiguranja štiti osigurani posao protiv tjelesnih ozljeda, oštećenja imovine i oglašavanje ozljeda, uključujući i štete od lažnog oglašavanja ili uvreda. U osnovi, to vas štiti u slučaju da netko posklizne, padne ili razboli se nakon jela u vašem restoranu.

Osobne ozljede. Osiguranje od osobnih ozljeda štiti vaš restoran protiv tužbe u slučaju da gost bude ozlijeđen u vašem restoranu.

Osiguranje automobila. Ovo osiguranje pokriva štete od strane zaposlenika tijekom vožnje vozila za tvrtku. To je veoma važno za restorane sa dostavnim službama.

Osiguranje od šteta uslijed konzumacije alkohola. Ovo osiguranje štiti vaš restoran ili bar od tužbi u slučaju da je pod utjecajem alkohola osoba prouzrokovala štetu. Većina država zahtijeva da svaki restoran ili bar s dozvolom za konzumiranje alkoholnih pića mora imati ovo osiguranje.

Osiguranje radnika. Većina poduzeća su obvezna pružiti radniku naknadu osiguranja u slučaju da se zaposlenik ozlijedio na poslu.