Ako imate interesantne i cool detalje u svom objektu najbolje je da ih fotografirate i time pokažete dodatne vrijednosti vašeg objekta. Ljudi najviše reagiraju na fotografije jela i pića u stvarnoj atmosferi prilikom konzumacije gostiju ili tek napravljene kako izlaze iz kuhinje ili šanka.

Za dobru fotografiju ako si možete priuštiti najbolje je da unajmite profesionalca, a ako ne dovoljan je vaš telefon ili aparat i već ste napravili veliki iskorak u poslovanju. Fotografije objavljujte redovno i ispod svake ostavite objašnjenje i komentar koji nije suhoparan. DOza humora je svakako preporučljiva jer tome dajete do znanja svojim gostima da je i atmosfera u vašem objektu upravo takva. Opuštena, topla sa nadasve ukusnom ponudom.

Na Facebook-u možete ponuditi svim korisnicima koji objave fotku iz vašeg objekta besplatni dar u vidu pića ili nekog predjela kada vas opet posjete. Iako na Facebook-u svatko ima veliki broj prijatelja, najbolja dodatna reklama na Facebook –u je od „usta do usta“ korisnika koji su od vas dobili besplatno piće nakon njihove objave vaših slika na Facebook-u. Način na koji kreirate svoju Facebook stranicu pročitajte u tekstu: Kako napraviti i koristiti Facebook stranicu za ugostiteljski objekt.

Naravno fotografije treba da budu takve da osim same ponude pokažu koliko je lijep i privlačan vaš objekt, atmosferu te kako je vaše osoblje ljubazno i spremno na udovolji svakoj želji gosta.

Primjeri:

Briga o gostima

Ponuda, reklamiranje objekta, urednost i vizualni dojam osoblja

Izgled mjesta gdje se priprema jelo (kuhinja) kao i osoblja (urednost, higijena)

facebook marketing dobra fotografija

Način spravljanja nekog jela (tradicija)

Atmosfera i zadovoljni gosti

Izgled jela