10 marketing savjeta za objekte sa dostavom hrane

10 marketing savjeta za objekte sa dostavom hrane

U nastavku slijedi 10 marketing savjeta za objekte sa dostavom hrane.

Ako imate razvijen marketinški plan za brzi servis za dostavu hrane vjerojatno će 70 % od vaših klijenata biti oni koji naručuju dostavu do kućnih vrata. Čak iako imate velik i komforan restoran, najmanje će 10% primanja dolaziti od isporučenih jela. Servis za dostavu hrane na kućnu adresu može biti naročito profitabilan jer može povećati poslovanje bez mnogo novih tekućih troškova niti ulaganja u proširenje ugostiteljskog objekta.

Izrada marketinškog plana za servis za dostavu hrane

Prije no što ponudite dostavu hrane budite sigurni da ste spremni za jedan takav pothvat. Morate imati posebno mjesto i materijale spremne za vaš servis dostave te biti sigurni da možete podnijeti veliki val narudžbi ukoliko budete imali uspjeha. Nakon što ste spremni za ove radnje možete početi s marketingom za vaš servis za dostavu hrane na kućnu adresu.

Izbor menija za dostavu

Budite sigurni da vas meni za dostavu hrane na kućnu adresu uključuje samo ona jela koja su jednostavna za transport. Napravite letke s menijem i distribuirajte ih po gradu. Dobra mjesta za distribuciju letaka su sva ona mjesta na kojima se skupljaju ljudi. Kina predvorja hotela i sportskih dvorana, škola, velikih poslovnih zgrada i slično. Također letke možete ubacivati u poštanske sandučiće u zgradama ili ih ostavljati pod brisačima parkiranih automobila.

Pakiranje

Vaša ambalaža za dostavu treba da bude jednostavna za pohranu jela i prikladna za brzo zagrijavanje hrane. Također ambalaža je i vaša reklama pa ne zaboravite da informacije o vašem biznisu kao i vaš logo budu isprintane makar na dostavnim vrećicama. Potrudite se da budete prepoznatljivi. Više o ovoj temi možete pročitati u članku Iskoristite prednost dobrog pakiranja pri dostavi i uvećajte svoj profit.

Internet stranica

Polovina klijenata koji koriste usluge dostave hrane na kućnu adresu dolazi do informacija o ponudi putem internet stranica. Neizostavno je imati informativnu internet stranicu o vašem ugostiteljskom biznisu bez obzira da li imate servis on-line naručivanja ili ne. Mnogi novi ili stalni gosti ne posjeduju vaš meni za dostavu hrane ali putem internet stranice će pogledati što se može od vas naručiti.

Letci i direktni pristup prodaji

Jedan od najboljih načina za promociju poslovanja je distribucija letaka i menija po kvartovima. Također biste trebali otići do obližnjih tvornica ili većih i manjih kompanija te im priložiti menije ili ih zakačiti na oglasnu ploču. Također možete razgovarati s nadležnim o mogućnosti organiziranja dostave hrane za poslovne sastanke, proslave i slična okupljanja u kompanijama.

Telefonski imenik ili novine

Oglašavanje u telefonskom imeniku može donijeti znatan povrat investicije, pogotovo ako se nadate da ćete privući turiste. Pobrinite se da Vaš oglas uključuje i ponudu dostave hrane te ako imate cijelu stranicu obavezno uz oglas priložite i meni.. Novinski oglasi su još jedan oblik plaćenog oglašavanja koji može informirati široku publiku vašeg servisa isporuke hrane na kućnu adresu..

Stvaranje baze podataka o korisnicima servisa za dostavu hrane

Bez obzira koju metodu koristite za informiranje javnosti o vašem servisu za dostavu hrane budite sigurni da zadržavate sve informacije o vašim korisnicima u bazi podataka tako da je možete koristiti u vašoj direktnoj marketinškoj kampanji. Također možete arhivirati narudžbe vaših korisnika tako da ste upoznati s onim što vaši konzumenti vole te ih ciljano informirati kroz direktne marketing promocije o novim jelima s menija koja su im s obzirom na njihove dosadašnje narudžbe potencijalno interesantna.

Telefonski broj

Kada primate narudžbu putem telefona obvezno spremite broj telefona vašeg korisnika kao i ostale kontakt informacije uključujući ime/prezime kontakt osobe, adresu stanovanja/zaposlenja, e-mail adresu i sl. Ove podatke spremite u vašu bazu podataka o korisnicima koju ćete iskoristiti za direktan marketing.

On-line naručivanje

S elektronskim POS sistemom lako je izgraditi marketing bazu podataka jer se svi podaci o korisnicima prenose direktno iz on-line forme u predviđenu bazu podataka. Kada korisnici naručuju putem internet stranice budite sigurni da zatražite unos e-mail adrese za primanje specijalnih ponuda.

SMS poruke

Ako imate servis za naručivanje jela putem SMS poruke spremite brojeve mobilnih telefona vaših korisnika u vašoj bazi podataka koje možete koristiti u vašoj SMS marketing kampanji.

Stvaranje baze podataka je veoma važno za poslovanje servisa za dostavu hrane na kućnu adresu. Ako imate više načina za naručivanje to će vaša baza podataka biti opsežnija. Svaki restoran može povećati svoje poslovanje i profit ako nudi i isporuku jela ali samo ako koristi dobre marketinške tehnike za informiranje svojih korisnika.  Jednom kada započnete marketing strategiju za servis za dostavu jela budite spremni za proširenje vašeg poslovanja. Ako nije došlo do dovoljnog povećanja prodaje, izvršite procjenu marketinškog pristupa i implementacije marketinških tehnika kako bi se utvrdilo gdje je problem.