Zimske party ideje za restorane i barove

Picture of Sanela Custo
Sanela Custo

Podijelite na društvenim mrežama:

Zimske party ideje za restorane i barove

Tablica sadržaja

Iskoristi tiho zimsko vrijeme i svojim gostima priušti posebne zimske doživljaje u svom restoranu ili baru.  

Hladno je, živa u termometru pada, a zajedno sa njom se spušta i naše raspoloženje, te motivacija. Kratki dani i duge noći između blagdana i proljeća čine se kao mala vječnost (nikako da prođu), a zbog manjka energije i motivacije mnogi ove tmurne dane najdraže provode u svoja četiri zida, čekajući vedro i sunčano nebo.

Ni ugostiteljima ovo vrijeme nije baš obasjano suncem. Većina ih zna da u ovom periodu ne mogu očekivati iznadprosječne dnevne promete, i ako bi voljeli vidjeti bar nekoliko kuna više na dnevnom zaključku. Ti kao ugostitelj jednostavno moraš biti spreman za “tiha vremena”, te u tom periodu prirediti svojim gostima nešto što ni oni sami nisu očekivali.

Izvuci svoje potencijalne goste iz toplih domova i priredi im zimski doživljaj koji ni najmanje nisu očekivali u svojoj blizini.

Mnogo toga možeš učiniti da svoje goste izvučeš iz toplih domova. Možeš im ponuditi zimske specijalitete u zimskom ambijentu i zimski party.

Strateški isplanirane zimske zabave u ugostiteljskim objektima mogu biti pravi pogodak.

Možda sada misliš da zimski party i nije baš najbolje rješenje za tebe, te kako se takvo što može organizirati jedino u restoranima i barovima koji se nalaze na vrhovima planina sa puno snijega, ali ću ti odmah reći da se varaš, jer uz nekoliko korisnih savjeta i ideja svaki vlasnik restorana ili bara svoj objekt može da pretvori u pravi mali zimski raj sa puno gostiju, koji su jedva čekali neku “toplinu” u hladnim danima.

Razbij zimsku monotoniju u svom restoranu ili baru, slijedi savjete koje imamo za tebe, te dobro razmisli što bi to najbolje odgovaralo gostima u tvojoj okolini.

Zimskih party ideja za restorane i barove ima mnogo, a izvukli smo one koje su se nama učinile najzanimljivijim:

 Apres-Ski Party

Razmisli samo malo: Koliko tvojih gostiju sebi ne može priuštiti skupo zimsko putovanje na neko od alpskih vrhova? Upravo tamo se održavaju najbolje Apres Ski zabave!

Apres Ski partiji se najčešće organiziraju u restoranima, barovima, te kolibama na vrhovima planina sa puno snijega i ski stazama sa puno turista. Ljudi – turisti imaju običaj da odmah nakon skijanja, sanjkanja, klizanja u ski odijelima idu na Apres Ski zabave. Na ovim zabavama se pije mnogo alkohola. Sluša se najčešće njemački šlager, ali i najnoviji hitovi sa top ljestvica.

Zbog skijanja će tvoji gosti možda morati otići malo dalje, ali zabavu mogu da imaju pred nosom i to kod tebe u objektu.

Naoružaj se mnoštvom alkohola, dobrim hitovima i zanimljivom zimskom dekoracijom i tvoji gosti će zaista imati osjećaj da su na nekom slavnom skijalištu.

Dekoracija restorana ili bara za odličan Apres Ski party treba da bude “ledena”. Ledeni kristali iz spreja će zamrznuti ambijent, a umjetne pahuljice i ledenice zaokružiti hladnu atmosferu.

Dobar puč, te kuhano vino na ovoj zabavi ne smiju nikako nedostajati.

Da bi zabava bila pravi doživljaj, pored alkohola ponudi svojim gostima i dobru hranu.

Toplim zimskim varivima, te gustim kremastim juhama, nitko ne može odoliti u hladnim danima. Neka budu dio tvoje Apres Ski ponude. Ako tvoj ugostiteljski objekt posjeduje baštu ili terasu na kojoj je moguće upaliti vatru i roštiljati, onda tu prednost obavezno iskoristi. Prolaznici sigurno neće ostati ravnodušni na miris kobasica sa roštilja, a miris kuhanog vina će ih dodatno omamiti i natjerati da kušaju. Da li će se prolaznici pridružiti zabavi unutar objekta ili ne, to neka sami odluče!

Promocije popularnih ili novih pića na ovakvim zabavama su jako popularne. Obavijesti svoje dobavljače pića o planiranom događaju, te dogovori moguću promociju. Razmotri ponude najpopularnija pića i osiguraj svojim gostima najbolje cijene za vrijeme Apres Ski partija u tvom ugostiteljskom objektu. Hostese obavezno uključi u promociju pića, jer će one privući dodatne goste.

Ljetni doživljaj u sred zime

Ljetni doživljaj u tvom restoranu ili baru u sred zime može da bude pravi pogodak. Suvišno je i govoriti o tome koliko ljudi vole ljeto i sve ostalo što ide uz njega. Prvi ja jedva čekam ljeto, te bi rado bi otišao na neku ljetnu zabavu u svojoj blizini.

Nekoliko umjetnih palmi, bazenčić na puhanje sa sitnim pijeskom i divnim školjkama, suncobran, lopta za plažu,… odgovarajućih rekvizita za ljetni doživljaj ima koliko hoćeš, važno je biti umjeren i siguran da je dekoracija prostora uređena sa stilom, te da u potpunosti odgovara temi i objektu.

Potrebnu dekoraciju možeš pronaći u specijaliziranim prodavaonicama , preko e-baya i sličnih online prodajnih portala ili biti kreativan i sam stvoriti odgovarajući ukras.

Ovisno o tipu ugostiteljskog objekta, možeš da izabereš između pravog ljetnog partija, talijanske ili npr. romantične karipske večeri.

Kod ljetnog partija najbitnije je obratiti pažnju na glazbu. Ljetna glazba mora da zove na ples. Najbolje bi bilo da glazbu pušta DJ, koji zna koji su to prošlogodišnji glazbeni ljetni hitovi i što prolazi na partijima kao što je ovaj.

Šarene ukusne koktele, kao što su Pina Colada, Caipirinha i Sex on the Beach koji asociraju na ljeto jednostavno moraš ponuditi svojim gostima i to po fer cijenama.

Po mogućnosti unajmi koktel majstora, koji će u svojoj šarenoj košulji za specijalnim štandom ili u ćošku šanka pripremati ukusna ljetna pića gostima. Dovoljan će biti jedan pogled na koktel majstora dok sprema koktele i tmurna zima je zaboravljena.

Mali zalogajčići će svakako dobro doći. Očekuj da će se na događaju popiti puno alkohola. Svakako osiguraj da alkohola ne nedostaje!

Pozovi svoje goste da odjenu laganu ljetnu odjeću prilikom najavljivanja događaja, te ohrabri svoje osoblje da odjenu isto. Pazi da u objektu bude dovoljno toplo, da nikom u laganoj odjeći ne bude hladno.

Kad pomislim na Italiju, pomislim na lijepo sunčano vrijeme, pa sam talijansku večer svrstao u ljetni doživljaj. Talijanska večer u tvom restoranu ili baru u tmurnim zimskim noćima će posebno oduševiti populaciju srednje i starije životne dobi, te zaljubljene parove. Talijanski specijaliteti uz ukusna talijanska vina će svakom gostu pružiti toplinu koja mu je potrebna u hladnim danima. Dekoracija neka bude romantična i prirodna, a glazba umirujuća kao što je i sama Italija.

Mala korpa sa bocom vina, te nekoliko zrna kave na stolu kojeg krasi obavezni stolnjak su odlična dekoracija za talijanske večeri. Kao ekstra iskustvo svojim gostima možeš uz talijansku večer prirediti i degustaciju vina. “Večer Vina i Italije” pod jednim krovom – prava čarolija u zimskim danima.

Karipska noć – Kao dobrodošlicu gostima možeš staviti cvjetni lanac oko vrata, da imaju osjećaj kao da su upravo stigli na neko od karipskih ostrva. Dosta egzotičnog cvijeća ciklama roze boje, sitnog bijelog pijeska, školjki, palmi, te lagana reggae glazba tvoj će objekt pretvoriti u pravi mali tropski raj u sred zime.

Karipska jela su dosta šarena i aromatična. Ribe, školjke i druge morske životinje koje se love u morskim vodama oko karipskih ostrva, razno voće (ananas, banane, naranče, limete, mango, papaja, avokado i kokosov orah), te začini poput đumbira, korijandera, timijana, muškatnog oraščića i čilija su namirnice koje se najviše koriste u pripremi tradicionalnih karipskih jela. Ni ti ne smiješ ove namirnice da izostaviš u pripremi jednog od karipskih specijaliteta.

Pina Colada, Cuba Libre ili Mojito su kokteli koji najviše asociraju na ovaj tropski raj, te ih obavezno uključi u specijalnu ponudu.

Zimske čarolije – svakodnevno!

Naučili smo da je važno reagirati na vrijeme u “tihom vremenu” kao što je zima, te da treba ići bar jedan korak ispred tog vremena.

Ako nisi u mogućnosti organizirati neki od navedenih događaja, nema veze. Ima i onih jednostavnih savjeta, koji će svaki restoran ili bar pretvoriti u nešto posebno tijekom zimskih dana. Istakni imidž svog ugostiteljskog objekta zimskim sitnicama i zadivi svakog gosta pojedinačno:

– Ukusno predjelo će zagrijati svakog gosta: Obavezno dnevnoj ponudi uključi predjelo, i to najbolje tople juhe. Gusta kremasta povrtna juha će ugrijati svakog gosta. Juhe se lako kombiniraju sa glavnim jelima, jednostavne su za pripremiti, te spadaju u ona jela na kojima je dobra zarada. Koristi topla predjela u hladnim danima, te ih nudi po posebnim cijenama.

– Zimski jelovnik: Vjerojatno već znaš koja jela sa tvog jelovnika spadaju u omiljena zimska jela tvojih gostiju. Izdvoji ih, dodaj im još neke slične zimske varijante i izradi pravi zimski jelovnik. Domaće juhe i ukusna topla variva su sigurni prolaznici, a zimski jelovnik je tvoj “tihi prodavač”.

– Iskoristi ambijent, te podari toplinu svom objektu: Pucketanjem vatre, prigušenim svjetlom i svijećama, te korama od drveta pruži svojim gostima potrebnu toplinu u hladnim danima. Odgovarajuća dekoracija može čuda da učini u hladnim danima.

– Plavo i bijelo: Ako svom objektu ipak želiš pružiti “ledeni ambijent” onda koristi ove dvoje boje u dekoraciji. Bijela boja oponaša snijeg. Zajedno sa plavom ova kombinacija boja postaje ledena i izgleda smrznuto.

– Specijalni popusti: Popusti na određena jela ili pića uvijek mogu privući gosta više. 10%-20% popusta će biti sasvim dovoljno.

– Kuhano vino: Da li sam već spomenuo da obožavam ovaj napitak? Ako nisam, sad jesam! Po još jedno dobro spremljeno, toplo kuhano vino će se vratiti svaki gost. Pronađi svoj omiljeni recept i sastojke, te ovaj aromatični napitak koristi kao ključ u hladnim danima.

– Obavezno uključi dostavu: Kratki dani, dugo radno vrijeme: Kome se još da kuhati? Mnogi tvoji gosti bi rado posjetili tvoj restoran i pojeli neko od jela koje priprema tvoj kuhar, ali hladnoća i sivo nebo pobjeđuju, oni se odlučuju za udobnost svog doma, te biraju praktičnost dostave. Osiguraj da na web ili facebook stranici imaš mogućnost narudžbe za dostavu. Vjeruj mi, ova opcija bi mogla da postane glavni izvor prihoda za tvoj restoran u hladnim, zimskim danima.

– I marketingu je potrebna dodatna pažnja u zimskim danima: Ne zaboravi svoju zimsku ponudu ili planirani zimski događaj reklamirati pomoću svih mogućih načina.

  1. Osiguraj da letke na kojima je opisana specijalna zimska ponuda ili najavljen neki od zimskih događaja stigne u ruke tvojih potencijalnih gostiju. Dijeliti letke po hladnoći nije nimalo ugodno, a vjeruj mi nećeš ih puno ni podijeliti, jer nemaš kome. Flajere ubacuj u poštanske sandučiće, kači za vrata stanova ili kuća, ili na vjetrobransko staklo automobila pod brisače.
  1. E-mailove i newsletterse obavezno uključi u marketing svog restorana, te pomoću njih unaprijedi svoje poslovanje tijekom zimskih dana. U subjektu obavezno naglasi o čemu se radi u poruci, a kroz ostatak opisa ponude ili događaja koristi privlačan font slova, brojeve (najbolje cijene), slike, kratke video zapise, te pozovi na akciju time što ćeš mailu priložiti link koji vodi na web stranicu tvog restorana i online kupon, koji obećava 10% na jelo po želji.
  1. Web stranicu svog restorana iskoristi maksimalno. Od online rezervacija i narudžbi do postavljanja aktualne ponude i novog menija. Ne pravi greške koje prave mnogi vlasnici restorana. Većina ne mijenja menije, informacije i slike na svojim web stranicama. Ne zaboravi da čak oko 80% ljudi između 25 i 45 godina čekira web stranicu restorana prije nego ga posjete.
  1. Reklama pred ulaznim vratima tvog restorana treba da bude privlačna (ponuda + cijena), te čitljiva (lijep rukopis i dobra veličina slova). S obzirom da u ovom periodu i sniježi, osiguraj da reklamnu ploču ispred vrata tvog restorana ne zatrpa snijeg.
  2. Društvene mreže: Puno je onih koji u hladnim danima vrijeme provode na internetu, a samim tim i društvenim mrežama. Bez Facebooka, Twittera, Google + i ostalih ni zima ne bi bila ono što jeste. Iskoristi društvene mreže. Obavijesti sve svoje online prijatelje o planiranom Apres Ski partiju, te ih ohrabri i nagovori da dođu i probaju najbolje kuhano vino u okolici.

 

Zima jeste vrijeme kada ugostiteljstvo manje više spava, ali svaki ugostitelj je u stanju trznuti se  i učiniti najbolje što može za svoj objekt i za sebe.

Podijelite na društvenim mrežama:

Pročitajte povezane članke

Što je zapravo aperitiv i zašto se pije prije jela? 

Aperitiv nije samo još jedno piće na stolu prije jela. On ima svoju svrhu....

Usporedba ugostiteljstva u Europi i SAD-u 

Amerikanci vole brzinu. Europljani vole iskustvo, a u restoranima se to najbolje vidi. U...

Bezalkoholni trendovi – Kako oduševiti goste koji ne piju alkohol?

Gosti sve češće biraju bezalkoholna pića kako zbog zdravlja, ukusa ili životnog stila.  Dobro osmišljen...

Strategije za povećanje dostave i online narudžbi u ugostiteljstvu

Dostava hrane nikad nije bila traženija, ali i konkurencija nikad jača. Gosti žele brzo,...

Kako mali detalji u usluzi pretvaraju povremene goste u stalne?

U zaista dobrom restoranu nisu najvažniji ni jelovnik ni interijer. Najvažniji je osjećaj koji...

Otvorene kuhinje u restoranu – isplati li se ulagati u transparentnost? 

Koncept otvorene kuhinje već nekoliko godina je jako popularan u restoranima diljem svijeta i...

Među prvima saznaj korisne informacije o ugostiteljstvu i pogodnostima koje pružamo.

Iz prve ruke znamo što ti je potrebno da unaprijediš svoje poslovanje.

Preko 4000 korisnika. Prvih mjesec dana besplatno.

Započni besplatno. Bez ugovorne obaveze. Prestani s korištenjem kad želiš.

Prijavite se na našu newsletter listu kako bi pregledati naše predhodne i prvi saznali termine održavanja budućih webinara!

Nakon što unesete ispravnu e-mail adresu bit ćete u mogućnosti pogledati dosadašnje webinare.