Za pokretanje i uspješno vođenje ugostiteljskog objekta osim lijepog osmijeha, izvrsne usluge, vrhuskog kuhara ili koktel majstora, potreban je i POS program koji će biti dio tima i uklapat se u vaše potrebe i vizije uspješnog ugostiteljstva.
Odabir i korištenje POS programa za vaše poslovanje zauzima veoma važno mjesto u vašem ukupnom poslovanju i tome trebate pristupiti pažljivo i planski. U nastavku teksta ukazat ćemo na detalje, na koje trebate paziti i koje će vam pomoći u izboru.
Najjednostavniji način da saznate dali vam pos program odgovara je lista vaših zahtjeva koje treba da ispunjava određeni pos program. Zahtjevi treba da su direktno vezani za vaše poslovanje. Pokušali smo da Vam olakšamo odabir i za Vas smo kreirali listu koju možete koristiti kao prve korake u svom planiranju.
• Demo primjerak sa kojim će te simulirati vaše poslovanje i uvidjeti koliko je jednostavno ili složeno raditi sa programom
• Jednostavnost obuke i korištenja od uposlenika do vlasnika
• Lako označavanje rejona i prava uposlenika za rad u njima (terasa, šank,kuhinja..)
• Rad na više lokacija (kako dobiti iste informacije za jedan objekat i kada imate više objekata na različitim lokacijama)
• Koje su mogučnosti za različite cijene istih artikala za:
– pojedine objekte (više različitih objekata) ,
– korisnike (VIP, uposlenici,kartice klijenata)
– vremenske intervale (promocije, Happy hour..)
• Kako jednostavno promjeniti osnovne stvari u programu tipa cijena, zalihe, imena artikla, dodavanja novog artikla…
• Kako možete postaviti unaprijed cijene za neku promociju ili akciju i aktivirat ih automatski za željeni datum (periodično? Svake subote od 21:00 do 22:00 popust na Određeni artikal)
• Koliko je program fleksibilan sa vašim računovodstom i na koji način se jednostavno dolazi do prenosa podataka
• Mogućnost popusta za lojalne kupce kao i izradu loyality kartica
• Izvještaji u stvarnom vremenu sa mogućnošću izvještaja za više lokacija
• Provjera stanja lagera na određeni datum
• Praćene ulaza i prodaje robe (prikaz kako je određena roba ušla u objekat i kako je izašla)
• Kakvu podršku omogućuje i daje proizvođač/distributer programa
• U slučaju promjene zakonske regulative, dali se plaća nadogradnja programa.
• U slučaju novihih verzija, dali ih dobijate besplatno ili ste dužni platiti nadogradnju (i koliko)
• Mogućnost rada na različitim operativnim sistemima i verzijama istih
• Jasno napisano u ugovoru o održavanju šta ulazi u podršku, odnosno koje stvari se naplačuju dodatno
• Ukoliko podrška telefonom nije bila uspješna koliko košta izlazak na teren i pod kojim uvjetima (npr. izlazak na teren u slučaju kada je evidentirano da problem nije bio u programu naplačuje se)
Ovaj popis osnovnih zahtjeva i načina na kojim možete procijeni što vam zaista treba za vaše poslovanje može poslužiti kao ideja i smjernica pri izboru pos programa za vas.