POS Sector svim novim korisnicima pruža besplatno korištenje aplikacije prvih mjesec dana da bi je isprobali prije plaćanja najma i bili sigurni da su odabrali najbolje za svoje poslovanje.
Ukoliko si već naš korisnik Basic ili Standard paketa i ako si ikada razmišljao o ekskluzivnim mogućnostima koje pruža POS Sector Premium paket i kako bi utjecale na tvoje poslovanje, a nisi našao dovoljno vremena i motivacije pokušati napraviti iskorak u tom smjeru, sada je prilika da to uz našu bezuvjetnu podršku učiniš.
Malo iznenađenje!
Premium funkcionalnosti su ti već aktivne!
Isprobaj nešto novo i osobno se uvjeri hoće li ti se isplatiti! Zaboravi na ograničenja i uđi u svijet vrhunskih funkcionalnosti koje mogu revolucionirati tvoje poslovanje.
Za korištenje i probu Standard ili Premium funkcionalnosti ne trebaš nabavljati neku dodatnu opremu.
Dovoljno je ono što već posjeduješ u svom poslovnom objektu.Ukoliko trebaš podršku za korištenje Standard ili Premium funkcionalnosti kontaktiraj nas na telefon 01 4404 707. Sve ćemo ti besplatno podesiti i pokazati kako se koristi.
Prilika traje do 31.12.2023. Iskoristi je!
U tekstu koji slijedi prikazati ćemo neke od funkcionalnosti Standard i Premium paketa koje mogu tvoj ugostiteljski posao podići na potpuno novu razinu.
Pogledaj sve POS Sector funkcionalnosti.
Rad sa stolovima
Prikaz stolova možeš savršeno prilagoditi svom ugostiteljskom prostoru. Omogućava ti praćenje zauzetosti stolova i kreiranje narudžbi na njima.
Svaki stol imenuj kako želiš kako bi si olakšao identifikaciju stolova i organizaciju prostora.
Skladišno poslovanje
Efikasno upravljanje skladištem ključno je za postizanje operativne izvrsnosti u ugostiteljskom sektoru. POS Sector integrirani pristup skladišnom poslovanju pruža ugostiteljima alate potrebne za postizanje operativne učinkovitosti, smanjenje gubitaka i maksimiziranje profita. Proaktivno vođenje zaliha kroz POS Sector omogućava precizan pregled stanja robe, korekcije i praćenja stanja zaliha.
Funkcija omogućuje jednostavno kreiranje i praćenje normativa za konzumacije. Normativi se mogu precizno nadzirati i po potrebi korigirati. Nakon korekcije normativa moguće je automatski izvršiti preračunavanje stanja robe skladišta na osnovi novopostavljenog normativa za definirani period unatrag.
Jednostavno vođenje i nadzor skladišta omogućuje optimalno korištenja zaliha i smanjenje troškova što ti najdirektnije povećava profit.
Rad s kuhinjskim monitorom
POS Sector Premium paket omogućava rad s kuhinjskim monitorom kako bi ubrzao isporuku narudžbi iz kuhinje i/ili šanka. Sustav je osmišljen s ciljem povećanja produktivnosti i efikasnosti poslovanja ugostiteljskih objekata, eliminirajući prazan hod i komunikacijske pogreške.
Ovaj intuitivan sustav omogućuje korisnicima rad s različitim uređajima koji se mogu koristiti kao monitor za kuhinju poput tableta, prijenosnog računala ili Touch screen monitora raznih veličina zavisno od veličine prostora i potreba ugostiteljskog objekta.
Narudžba koju konobar šalje na monitor i/ili POS printer u šank/kuhinju sadrži informacije o broju stola, naručenim konzumacijama, vremenu kreiranja i trajanja isporuke narudžbe, te napomene za pripremu narudžbe. Osoblje kuhinje po završetku pripreme narudžbe jednim dodirom monitora konobaru na tablet/mobitel šalje obavijest da je narudžba spremna za isporuku gostu.
Mobilno naručivanje
POS Sector Mobilno naručivanje omogućuje konobarima s tabletom ili mobitelom, na kojem je instalirana POS Sector aplikacija, brzo i učinkovito zaprimanje narudžbe koju u istom trenutku prosljeđuju u šank i kuhinju.
Ovaj inovativan sustav povećava brzinu izmjene stolova za min 30%. Posebno je koristan u periodima povećanog prometa. Mobilno naručivanje omogućuje primanje većeg broja gostiju u “Rush time”, omogućujući brzu i točnu isporuku narudžbi, što pozitivno utječe na zadovoljstvo gostiju. Dodatno, osoblju ostaje više vremena za posvećenost gostima.
Rad s mobilnim naručivanjem eliminira potrebu za hodanjem od stola gosta do šanka/kuhinje kako bi se napravila narudžba, smanjuje se hektičnost i zamor osoblja, čitav proces usluživanja gosta teče glatko i bez stresa. Informacije o vremenu kreiranja narudžbe i naručenim konzumacijama jasno su prikazane osoblju koje ih priprema u šanku/kuhinji, a konobar dobiva obavijest kada je narudžba spremna za isporuku gostu.
Ovo je prilika koja se ne propušta.
Kontaktiraj nas svakim danom 24/7 na telefon 01 4404 707 ili ispuni i pošalji kontaktnu formu. Pozvati ćemo te u najkraćem mogućem roku.