Web stranica sa redovnim ažuriranjem sadržaja postaje sa vremenom mjesto gdje se vaši konzumenti vraćaju kao i redovni gosti u vašem ugostiteljskom objektu. Mnogi potencijalni gosti putem interneta informiraju se o ponudi npr. restorana koje žele posjetiti.

Prije donošenja odluke jedna od veoma bitnih stvari je i aktivnost stranica sa novim sadržajem. Statistike su pokazale da u trenutku odabira gost u 80% slučajeva bira onaj restoran koji vodi brigu o svom sadržaju. Bez novih sadržaja i organizacije događanja sa navedenim svježim datumima vaš objekt nemože se smatrati najboljim izborom za nove goste.

Također nagrada za web stranice sa redovnim ažuriranjem sadržaja je bolji rejting na tražilicama, a samim tim i veća mogućnost da vas vaši klijenti pronađu na internetu. Dakle ako niste redovno ažurirali sadržaj vaši potencijalni klijenti teško da će vas naći. Ako ne posjećujete svoju web stranicu redovno vrijeme je za jednu malu reviziju.

Idite na vašu web stranicu i postavite sebi slijedeća pitanja:

  • Je li vaša početna web stranica vizualno privlačna?
  • Da li web stranica prikazuje dosljedan izgled i dojam vašeg objekta i prenosi energiju koju ima vaš objekt?
  • Da li je sadržaj na stranici i lista događanja prikaz vašeg trenutnog stanja?
  • Da li vam rade svi linkovi na stranici?
  • Imate li kontakt formu za klijente?
  • Jesu li upute kako doći do vas jednostavne i prikazuju li se na karti?
  • Mogu li se na lak način isprintati vaše informacije (meni, karta, lista događanja)?
  • Imate li link na Facebook i Twitter?
  • Da li su fotografija previše smanjene i zbog veličine nisu reprezentativne za vaš objekt?

Baš kao što prvih par metara vašeg objekta odlučuju o prvom i trajnom dojmu, tako i vaša web stranica predstavlja u mnogo slučajeva razlog za odluku vaših potencijalnih klijenata da li će posjetiti vaš objekt i postati redovni gosti. Odgovarajući na ovih par početnih pitanja dobit će te odgovore da li vaša web stranica prikazuje ono što želite da istaknete i pokažete svojim potencijalnim klijentima.