Bezalkoholni trendovi – Kako oduševiti goste koji ne piju alkohol?

Picture of Matija Rako
Matija Rako

SEO Manager

Podijelite na društvenim mrežama:

Bezalkoholni trendovi - Kako oduševiti goste koji ne piju alkohol?

Tablica sadržaja

Gosti sve češće biraju bezalkoholna pića kako zbog zdravlja, ukusa ili životnog stila. 

Dobro osmišljen meni može značajno utjecati na prodaju i atmosferu bara. Kreativne kombinacije sastojaka iznenađuju i one koji inače biraju alkohol. Uz pametnu promociju, bezalkoholna ponuda može postati pravi adut. Gosti traže inovacije, a ugostitelji imaju priliku da ih oduševe. Vrijeme je da u svojoj ponudi dodaš malo svježine i noviteta!

Preuzmi checklistu za otvaranje caffe bara

Zašto raste potražnja za bezalkoholnim pićima?

Sve više ljudi mijenja svoje navike i smanjuje unos alkohola. Zdrav način života postao je prioritet, a s njim raste i potražnja za kvalitetnim bezalkoholnim opcijama. 

Gosti više ne žele piti samo vodu, gazirane sokove ili dosadne industrijske sokove. Traže pića s kvalitetnijim sastojcima, zanimljivim okusima i modernom prezentacijom. 

Bezalkoholna vina, craft sokovi i kreativni kokteli donose im novo iskustvo. Sve veći broj restorana i barova prepoznaje ovu promjenu i prilagođava svoju ponudu. Oni koji na vrijeme uvedu bezalkoholne novitete privući će novu publiku i povećati promet.

Mnogi su razlozi zašto raste potražnja za bezalkoholnim opcijama:

  • Zdrav način života: Ljudi sve više paze na unos šećera, kalorija i alkohola.  
  • Vožnja: Mnogi vozači žele nešto više od obične mineralne vode.  
  • Trudnice i dojilje:  Često traže zanimljive opcije, a koje nisu gazirani sokovi.  
  • Mladi gosti: Generacija Z sve češće bira bezalkoholne opcije zbog zdravlja i trenda “sober curiosity”.  
  • Poslovni sastanci: Sve više sastanaka odvija se u kafićima i restoranima, a alkohol nije uvijek poželjan.
  • Sportski stil života; Aktivni ljudi traže hidrataciju i zdrave alternative nakon treninga.
  • Religijska ili osobna uvjerenja: Neki gosti ne konzumiraju alkohol iz vjerskih ili osobnih razloga.
  • Nova gastronomska iskustva: Ljudi žele isprobati inovativne napitke bez alkohola.
  • Utjecaj društvenih mreža: Atraktivni bezalkoholni kokteli i specijalni napitci postali su hit na Instagramu i TikToku.
  • Bolja radna produktivnost: Mnogi izbjegavaju alkohol kako bi ostali fokusirani tijekom dana.

Što ponuditi gostima koji ne piju alkohol?

1. Bezalkoholni kokteli (mocktails) 

Bezalkoholni kokteli (mocktails)

Bezalkoholni kokteli, poznati kao mocktails postali su pravi hit među gostima koji žele uživati u nečemu sofisticiranom i bez alkohola. Ovi kokteli osim što imitiraju okuse klasičnih koktela, donose i svježinu s prirodnim sastojcima. 

Koristi svježe voće, bilje, začine i razne sirupe kako bi stvorio jedinstvene kombinacije. Popularni su mocktaili poput Virgin Mojita s limetom i mentom, No-Gin Tonic s biljnim infuzijama ili bezalkoholna Piña Colada s kokosovim mlijekom i ananasom. 

Ovi napitci mogu biti i vrlo atraktivni na društvenim mrežama zbog svoje vizualne privlačnosti. Gosti će uživati u osvježavajućim okusima, a ti ćeš im pružiti iskustvo koje nije ništa manje luksuzno od onog s alkoholom, dapače.

2. Premium bezalkoholna pića

Bezalkoholna pića danas su daleko od običnih sokova. Na tržištu se pojavljuju sve bolji i bolji proizvodi koji zadovoljavaju i najzahtjevnije goste. 

Premium bezalkoholna piva kao i bezalkoholna vina, savršena su alternativa za goste koji ne žele konzumirati alkohol. 

Craft sokovi od lokalnog voća, hladno prešani sokovi ili infuzirani napitci postali su pravi hit. Kvalitetna bezalkoholna pića nisu samo za one koji ne piju alkohol već i za one koji traže zdraviju i ukusniju opciju. 

Gosti će ih obožavati jer nisu samo alternativa nego i prava poslastica za nepce. 

3. Specijalne kave i čajevi

 Specijalne kave i čajevi - matcha

Specijalne kave i čajevi savršeni su za goste koji žele nešto drugačije od obične kave ili čaja. Ovdje je riječ o inovacijama poput hladnih kava s biljnim mlijekom, matcha latte, chai latte i drugih sličnih napitaka.

Kava s dodatkom začina poput kardamoma, cimeta ili vanilije pravi je hit kojeg ne smiješ propustiti. Na meniju se mogu naći i ledene kave s voćem ili kava sa mlijekom i medom. 

Čajevi, osim klasičnih, mogu uključivati matchu, rooibos, hibiskus ili lavandu koji se često poslužuju hladni ili s dodacima poput limuna, mente i meda. 

Specijalna ponuda kava i čajeva donosi dodatnu dozu kreativnosti, a ujedno omogućuje gostima da uživaju u jedinstvenim okusima bez potrebe za alkoholom.

4. Infuzirane vode i aromatizirane sodice  

 Infuzirane vode i aromatizirane sodice

Infuzirane vode i aromatizirane sodice odličan su način za osvježiti goste koji žele nešto lagano i zdravo. Ove opcije mogu se pripremiti s raznim kombinacijama voća, povrća i začinskog bilja.

Možeš ponuditi vodu infuziranu s krastavcem i mentom ili s limunom i lavandom za mirniji, cvjetni okus. Ove napitke često prati i prilagođavanje okusa ovisno o sezoni pa se tako može poslužiti voće koje je trenutno u punoj sezoni. Osim što su ukusne, infuzirane vode i sodice su vizualno privlačne i često se serviraju u elegantnim čašama s komadićima voća i bilja. Gosti uživaju u zdravom i osvježavajućem iskustvu, a ti im nudiš napitke koji ne sadrže umjetne zaslađivače i konzervanse.

Kako promovirati bezalkoholnu ponudu?  

Promocija bezalkoholne ponude zahtijeva kreativnost i jasno isticanje njezine vrijednosti. 

Prvo, istakni bezalkoholne opcije na meniju s posebnim naglaskom, koristeći atraktivne nazive i opisne riječi.

Organiziraj promocije ili tematske večeri u kojima će gosti moći isprobati raznovrsne bezalkoholne koktele, premium piva i specijalne čajeve. 

Na društvenim mrežama dijeli slike i videa bezalkoholnih napitaka s naglaskom na njihov vizualni dojam i kreativnost u pripremi. 

Suradnja s influencerima koji promoviraju zdrav način života ili bezalkoholne opcije može biti odličan način da dosegneš širu publiku. Isticanje zdravstvenih benefita poput hidratacije, smanjenja unosa šećera ili kalorija može privući goste koji paze na svoje zdravlje. 

Bezalkoholni trendovi su prilika za ugostitelje da prošire ponudu i privuku nove goste. Uz dobar marketing i autentičnu ponudu, tvoja bezalkoholna ponuda postat će omiljena destinacija za sve koji žele uživati u osvježavajućim, zdravim i kreativnim napicima!🍹😊

Preuzmi checklistu za otvaranje caffe bara

Podijelite na društvenim mrežama:

Pročitajte povezane članke

Aperitiv nije samo još jedno piće na stolu prije jela. On ima svoju svrhu....

Amerikanci vole brzinu. Europljani vole iskustvo, a u restoranima se to najbolje vidi. U...

Dostava hrane nikad nije bila traženija, ali i konkurencija nikad jača. Gosti žele brzo,...

U zaista dobrom restoranu nisu najvažniji ni jelovnik ni interijer. Najvažniji je osjećaj koji...

Koncept otvorene kuhinje već nekoliko godina je jako popularan u restoranima diljem svijeta i...

U današnjoj konkurenciji u svim segmentima ugostiteljstva, više nije dovoljno samo privući goste. Treba...

Među prvima saznaj korisne informacije o ugostiteljstvu i pogodnostima koje pružamo.

Iz prve ruke znamo što ti je potrebno da unaprijediš svoje poslovanje.

Preko 4000 korisnika. Prvih mjesec dana besplatno.

Započni besplatno. Bez ugovorne obaveze. Prestani s korištenjem kad želiš.

Prijavite se na našu newsletter listu kako bi pregledati naše predhodne i prvi saznali termine održavanja budućih webinara!

Nakon što unesete ispravnu e-mail adresu bit ćete u mogućnosti pogledati dosadašnje webinare.