Povećanje prodaje uz ponudu dodatnih usluga i proizvoda u caffe baru

Picture of Matija Rako
Matija Rako

SEO Manager

Podijelite na društvenim mrežama:

Povećanje prodaje uz ponudu dodatnih usluga i proizvoda u caffe baru

Tablica sadržaja

Iako miris svježe pripremljene kave ima neporecivu privlačnost, gosti često traže iskustvo koje nadilazi samo ispijanje omiljenog napitka. 

Za vlasnike i menadžere caffe barova to predstavlja priliku, ali i određenu vrstu izazova. 

Kako pronaći idealne dodatne usluge i proizvode koji će gostima pružiti to posebno iskustvo, a pritom povećati promet i prodaju? 

U nastavku ću istražiti najbolje načine kako povećati prodaju uz ponudu dodatnih usluga i proizvoda u caffe baru. Ponađi inspiraciju i korisne savjete!

Preuzmi checklistu za otvaranje caffe bara

Ponuda specijaliziranih pića

Ponuda specijaliziranih pića

Izbor specijaliziranih pića može uvelike obogatiti iskustvo gostiju u caffe barovima. Rekla bih da za to možemo “okriviti” postavljanje slika i videa na društvene mreže, posebno od strane generacije Z.

Ova generacija (a i ostali) ne samo da voli eksperimentirati s novim okusima već želi i estetski dojmljiva pića koja izgledaju atraktivno na Instagramu ili TikToku. Šarene čaše s neobičnim sastojcima, neobične kombinacije okusa ili posebne dekoracije… To je ono što ih posebno privlači i zbog čega se vraćaju.

Dodavanje sezonskih pića koja prate trendove u hrani i piću

Primjerice, u hladnijim mjesecima kave s okusima poput cimeta, đumbira i začinske bundeve stvaraju toplu, ugodnu atmosferu koja poziva na opuštanje. Plus, ako su fotogenična…To je onda pun pogodak.

S druge strane, ljeti se može osvježiti ponuda hladnim kavama s egzotičnim okusima poput kokosa ili manga što će zasigurno privući pozornost na društvenim mrežama i potaknuti goste da dođu.

Tu su i zdravi napici: razani smoothieji, biljni sokovi ili zeleni čajevi s dodatkom superhrane, poput chia sjemenki koji su već dugo na listi najpoželjnijih napitaka za one koji vode računa o zdravlju. 

Oni nisu samo piće, već dio lifestyle izbora kojeg gosti definitvno vole. Takvi napici često postaju hit na društvenim mrežama jer nude nešto što privlači ljubitelje zdravog načina života, a tvom caffe baru mogu dati dodatnu dimenziju i priliku za pokazivanje trendova današnjice.

Ovim pristupom ponuda u caffe baru može postati puno više od obične liste pića. Ona je prilika za goste da osjete i podijele nešto novo. Pružajući im takva iskustva stvara se sadržaj koji će sami gosti rado podijeliti, pretvarajući tvoj caffe bar u “it” mjesto za posjetiti i preporučiti.

Prodaja proizvoda za pripremu kave kod kuće

Prodaja proizvoda za pripremu kave kod kuće

Caffe aparati su doživjeli potpuno ekspanziju u prodaji zadnjih nekoliko godina i polako su zamijenili nekad popularne instant kave. 

Prodaja proizvoda za pripremu kave kod kuće pruža savršenu priliku da svojim gostima ponudiš uslugu više. Šalice, paketi kave i mali aparati za pripremu espressa mogu proširiti doseg brenda i pretvoriti svakodnevnu naviku gostiju u iskustvo koje će ih povezati s tvojim caffe barom, čak i kad nisu tamo.

Jedan od popularnih proizvoda su kava u zrnu ili mljevena kava po narudžbi. Dodaj mali edukativni segment u ponudu gdje ćeš gostima objasniti najbolje načine pripreme kave kod kuće, od pravilnog mljevenja do temperature vode. 

Co-working prostor

Co-working Prostori

Caffe barovi ne moraju više biti samo mjesta za uživanje u kavi. Paralelno, mogu postati i omiljene destinacije za rad, sastanke i kreativne projekte za freelancere, studente i male poduzetnike. 

Zbog toga, stvaranje posebnog co-working prostora unutar caffe bara, ukoliko naravno prostor i mogućnosti to dozvoljavaju, može biti odličan način da privučeš ovu vrstu gostiju i ponudiš im dodatnu vrijednost.

Započni s organizacijom prostora koji je pogodan za rad: stolovi s dovoljno prostora za laptop, utičnice u blizini, stabilan i brz Wi-Fi te udobne stolice. Ne mora biti veliki, ali bitno je da bude praktičan i udoban. Možeš razmisliti i o tihim zonama za rad kako bi takvi gosti imali mjesto za fokusiranje.

Uz osnovni prostor, dodaj pogodnosti poput posebnog menija za co-working goste s lakim obrocima, zdravim grickalicama i sličnim.

Ako želiš dodatno proširiti ponudu, možeš organizirati nešto poput članstva za redovne co-working goste. Mjesečne članarine koje uključuju popuste na kavu, prioritetan pristup co-working prostoru ili čak besplatnu kavu nakon određenog broja dolazaka mogu biti odličan marketinški trik.

Ponuda doručka 

Ponuda doručka

Doručak je postao svojevrsna društvena rutina, a jednostavna, ali kvalitetna ponuda može doprinijeti prodaji i većem profitu. Klasične opcije poput croissanta, tosta s avokadom, grčkog jogurta s voćem i granolom ili sendviča s raznim namazima odlično se kombiniraju s kavom. Ovi obroci ne samo da odgovaraju jutarnjoj potražnji već su i dovoljno lagani da ih gosti mogu ponijeti sa sobom ako su u žurbi.

Jako je važno spomenuti da ovakvom ponudom imaš priliku privući i one goste koji imaju pauzu na poslu i gdje mogu na jednom mjestu popiti kavu, ali i nešto pojesti.

Generalno, ukoliko razmišljaš koliko ponuda da uvedeš i koje to točno, savjetujem ti da prvo razmisliš o ciljanim skupinama koje s takvim ponudama možeš privući i njihovim potrošačkim mogućnostima. 

U svakom slučaju, sretno!

Preuzmi checklistu za otvaranje caffe bara

Podijelite na društvenim mrežama:

Pročitajte povezane članke

All-you-can-eat restorani su hit u mnogim zemljama, ali u Hrvatskoj ih nema puno. Iako...

Restorani koji imaju samo jedno jelo na meniju možda na prvu zvuče kao poslovni...

Svi smo barem jednom sjedili u restoranu, otvorili jelovnik i ostali potpuno zbunjeni. Stranica...

Valentinovo se bliži i pravo je vrijeme za planiranje savršene večeri u svom restoranu. Na...

Zimski vrtovi u restoranima prava su čarolija tijekom hladnijih mjeseci. Oni nisu samo estetski...

Prošlo je više od 50 godina od kada je prvi barkod skeniran na pakiranju...

Među prvima saznaj korisne informacije o ugostiteljstvu i pogodnostima koje pružamo.

Iz prve ruke znamo što ti je potrebno da unaprijediš svoje poslovanje.

Preko 4000 korisnika. Prvih mjesec dana besplatno.

Započni besplatno. Bez ugovorne obaveze. Prestani s korištenjem kad želiš.

Prijavite se na našu newsletter listu kako bi pregledati naše predhodne i prvi saznali termine održavanja budućih webinara!

Nakon što unesete ispravnu e-mail adresu bit ćete u mogućnosti pogledati dosadašnje webinare.