Povećanje prodaje uz ponudu dodatnih usluga i proizvoda u caffe baru

Picture of Matija Rako
Matija Rako

SEO Manager

Podijelite na društvenim mrežama:

Povećanje prodaje uz ponudu dodatnih usluga i proizvoda u caffe baru

Tablica sadržaja

Iako miris svježe pripremljene kave ima neporecivu privlačnost, gosti često traže iskustvo koje nadilazi samo ispijanje omiljenog napitka. 

Za vlasnike i menadžere caffe barova to predstavlja priliku, ali i određenu vrstu izazova. 

Kako pronaći idealne dodatne usluge i proizvode koji će gostima pružiti to posebno iskustvo, a pritom povećati promet i prodaju? 

U nastavku ću istražiti najbolje načine kako povećati prodaju uz ponudu dodatnih usluga i proizvoda u caffe baru. Ponađi inspiraciju i korisne savjete!

Preuzmi checklistu za otvaranje caffe bara

Ponuda specijaliziranih pića

Ponuda specijaliziranih pića

Izbor specijaliziranih pića može uvelike obogatiti iskustvo gostiju u caffe barovima. Rekla bih da za to možemo “okriviti” postavljanje slika i videa na društvene mreže, posebno od strane generacije Z.

Ova generacija (a i ostali) ne samo da voli eksperimentirati s novim okusima već želi i estetski dojmljiva pića koja izgledaju atraktivno na Instagramu ili TikToku. Šarene čaše s neobičnim sastojcima, neobične kombinacije okusa ili posebne dekoracije… To je ono što ih posebno privlači i zbog čega se vraćaju.

Dodavanje sezonskih pića koja prate trendove u hrani i piću

Primjerice, u hladnijim mjesecima kave s okusima poput cimeta, đumbira i začinske bundeve stvaraju toplu, ugodnu atmosferu koja poziva na opuštanje. Plus, ako su fotogenična…To je onda pun pogodak.

S druge strane, ljeti se može osvježiti ponuda hladnim kavama s egzotičnim okusima poput kokosa ili manga što će zasigurno privući pozornost na društvenim mrežama i potaknuti goste da dođu.

Tu su i zdravi napici: razani smoothieji, biljni sokovi ili zeleni čajevi s dodatkom superhrane, poput chia sjemenki koji su već dugo na listi najpoželjnijih napitaka za one koji vode računa o zdravlju. 

Oni nisu samo piće, već dio lifestyle izbora kojeg gosti definitvno vole. Takvi napici često postaju hit na društvenim mrežama jer nude nešto što privlači ljubitelje zdravog načina života, a tvom caffe baru mogu dati dodatnu dimenziju i priliku za pokazivanje trendova današnjice.

Ovim pristupom ponuda u caffe baru može postati puno više od obične liste pića. Ona je prilika za goste da osjete i podijele nešto novo. Pružajući im takva iskustva stvara se sadržaj koji će sami gosti rado podijeliti, pretvarajući tvoj caffe bar u “it” mjesto za posjetiti i preporučiti.

Prodaja proizvoda za pripremu kave kod kuće

Prodaja proizvoda za pripremu kave kod kuće

Caffe aparati su doživjeli potpuno ekspanziju u prodaji zadnjih nekoliko godina i polako su zamijenili nekad popularne instant kave. 

Prodaja proizvoda za pripremu kave kod kuće pruža savršenu priliku da svojim gostima ponudiš uslugu više. Šalice, paketi kave i mali aparati za pripremu espressa mogu proširiti doseg brenda i pretvoriti svakodnevnu naviku gostiju u iskustvo koje će ih povezati s tvojim caffe barom, čak i kad nisu tamo.

Jedan od popularnih proizvoda su kava u zrnu ili mljevena kava po narudžbi. Dodaj mali edukativni segment u ponudu gdje ćeš gostima objasniti najbolje načine pripreme kave kod kuće, od pravilnog mljevenja do temperature vode. 

Co-working prostor

Co-working Prostori

Caffe barovi ne moraju više biti samo mjesta za uživanje u kavi. Paralelno, mogu postati i omiljene destinacije za rad, sastanke i kreativne projekte za freelancere, studente i male poduzetnike. 

Zbog toga, stvaranje posebnog co-working prostora unutar caffe bara, ukoliko naravno prostor i mogućnosti to dozvoljavaju, može biti odličan način da privučeš ovu vrstu gostiju i ponudiš im dodatnu vrijednost.

Započni s organizacijom prostora koji je pogodan za rad: stolovi s dovoljno prostora za laptop, utičnice u blizini, stabilan i brz Wi-Fi te udobne stolice. Ne mora biti veliki, ali bitno je da bude praktičan i udoban. Možeš razmisliti i o tihim zonama za rad kako bi takvi gosti imali mjesto za fokusiranje.

Uz osnovni prostor, dodaj pogodnosti poput posebnog menija za co-working goste s lakim obrocima, zdravim grickalicama i sličnim.

Ako želiš dodatno proširiti ponudu, možeš organizirati nešto poput članstva za redovne co-working goste. Mjesečne članarine koje uključuju popuste na kavu, prioritetan pristup co-working prostoru ili čak besplatnu kavu nakon određenog broja dolazaka mogu biti odličan marketinški trik.

Ponuda doručka 

Ponuda doručka

Doručak je postao svojevrsna društvena rutina, a jednostavna, ali kvalitetna ponuda može doprinijeti prodaji i većem profitu. Klasične opcije poput croissanta, tosta s avokadom, grčkog jogurta s voćem i granolom ili sendviča s raznim namazima odlično se kombiniraju s kavom. Ovi obroci ne samo da odgovaraju jutarnjoj potražnji već su i dovoljno lagani da ih gosti mogu ponijeti sa sobom ako su u žurbi.

Jako je važno spomenuti da ovakvom ponudom imaš priliku privući i one goste koji imaju pauzu na poslu i gdje mogu na jednom mjestu popiti kavu, ali i nešto pojesti.

Generalno, ukoliko razmišljaš koliko ponuda da uvedeš i koje to točno, savjetujem ti da prvo razmisliš o ciljanim skupinama koje s takvim ponudama možeš privući i njihovim potrošačkim mogućnostima. 

U svakom slučaju, sretno!

Preuzmi checklistu za otvaranje caffe bara

Podijelite na društvenim mrežama:

Pročitajte povezane članke

Kako izmijeniti ili stornirati pogrešno uneseni iznos napojnice?

Pogrešan iznos, krivi korisnik ili jednostavno promjena odluke gosta. Bez brige, sve se može...

Kako dodati napojnicu na račun?

Ako koristiš POS Sector program u svom ugostiteljskom objektu, onda sigurno znaš koliko je...

Fiskalizacija napojnica – Ugostitelji, što sve trebate znati o fiskalizaciji napojnica?

Ukoliko si vlasnik kafića, restorana, bara, bistroa ili nekog drugog ugostiteljskog objekta, sigurno si...

Posebna verzija AnyDesk aplikacije za POS Sector korisnike

U POS Sectoru volimo stvari koje štede vrijeme i olakšavaju posao. Još više volimo...

POS Sector + Teya: Brža i jednostavnija naplata za tvoje goste

U ugostiteljstvu svaka sekunda znači još jedan zadovoljan gost, još jedna kava više, još...

Kakva fiskalna blagajna treba sezonskom ugostiteljskom objektu?

Sezonskim ugostiteljima posao traje nekoliko mjeseci godišnje. Zato im treba fiskalna blagajna koja je...

Među prvima saznaj korisne informacije o ugostiteljstvu i pogodnostima koje pružamo.

Iz prve ruke znamo što ti je potrebno da unaprijediš svoje poslovanje.

Preko 4000 korisnika. Prvih mjesec dana besplatno.

Započni besplatno. Bez ugovorne obaveze. Prestani s korištenjem kad želiš.

Prijavite se na našu newsletter listu kako bi pregledati naše predhodne i prvi saznali termine održavanja budućih webinara!

Nakon što unesete ispravnu e-mail adresu bit ćete u mogućnosti pogledati dosadašnje webinare.