Bez obzira čime se vaš biznis bavi, on će, potonuti ili izroniti na osnovu vrijednosti koju kreira u nečijem životu, a teško je ubijediti nekoga da cijeni ono što vi radite, sve dok ne budete u mogućnosti da indentificirate njihove jedinstvene potrebe i želje.
Ne radi se samo o tome kako napraviti bolju zamku
Mnogi ljudi nalaze da je dodavanje opisa proizvodima ili uslugama odličan način kako bi se isti mogao ocijeniti, no ja mislim da postoji drugi način. Ako zaista želite da se Vaš posao ističe i da bude jako cijenjen, onda Vaš biznis treba da predstavlja jedinstven doživljaj svakom korisniku.
Također treba da shvatite proces stvaranja vrijednosti na strateškom nivou, te nakon toga dodate Vaše mišljenje u taktičke poslovne odluke. Zapravo, ovo može da bude najprofitabilniji posao kojeg radite kao vlasnik mini-biznisa. Kada tržište prepozna Vašu vrijednost kao ponudu koju treba „obavezno probati“ , onda ste na pravom putu da postanete primamljiva, super ocijenjena ponuda.
5 ključnih načina kako postati vodeća poslovna (business) vrijednost
Ljudi će rado platiti za neko iskustvo koje im pomaže da dobiju više od života nego što su očekivali. Da li Vaš biznis zaista može da isporuči jednu takvu vrijednost?
Evo pet načina koji će vam pomoći da izgradte i izvršite strategiju o kreiranju vrijednosti:
1. Kreirajte tim najboljih u svom poslu
Jedan od meni najomiljenijih načina pružanja neke vrijednosti jeste da budem okružen timom najboljih u svom poslu, te ih uputim da predviđaju i pogađaju potrebe mojih klijenata. Sa ovakvim načinom razmišljanja postajete daleko vrjedniji, ne samo za Vaše klijente, nego i za članove Vašeg tima.
2. Osposobite Vaše klijente
Ovo je nešto što sam uvijek promovirao i mislim da je to mnogo lakše činiti danas, u svijetu gdje je lakše angažirati klijenta na osobnom nivou. Pronađite logične načine kako biste pridobili klijenta da Vam razotkrije svoj krajnji cilj, te radite na načinima, iako su oni naizgled nepovezani sa Vašim poslom, koji će im pomoći da postignu te ciljeve. U tome procesu ćete dodati vrijednosti koje će za natjecatelje biti teško razumljive.
Nekolicina stvari gradi lojalnost, kao npr. pomoći nekome da se suoči sa izazovom. Istina je da je teško sagraditi lojalnost sa porodicom i prijateljima, a kamo li sa klijentima i korisnicima. Ovaj pristup zahtijeva da se zaradi i izgradi povjerenje i izvan tradicionalnih poslovnih veza, a iznad svega zahtijeva od Vas da u tome budete autentični. Jedan dobar prvi korak jeste: pronađite način kako biste ocijenili koliki je trenutačni utjecaj Vašeg posla na Vaše postojeće klijente.
3. Poučite i pružite znanje Vašim korisnicima
Uvijek sam bio zagovornik podučavanja korisnika kako da postignu ciljeve koje oni žele, bez obzira na što se oni odnose. Ako ste, kao vlasnik nekog biznisa, savladali neku vještinu, pa makar se radilo o boljem načinu sređivanja poreza, možete dodati opsežnu vrijednost poslovnim odnosima Vašeg klijenta, tako što ćete mu posuditi vašu ekspertizu, vještine i znanje. Također možete organizovati sate i seminare koji će podučiti i druge vlasnike biznisa kako da učine isto. To je, također, odličan način da sagradite platformu za članove Vašeg strateškog tima, tako što ćete im pružiti priliku da se povežu i poučavaju druge klijente. Pretvorite Vaš biznis u „školu“ i promatrajte kako će Vam se vrijednost vinuti.
4. Naučite kako filtrirati i pružati bitne informacije
Postoji mnoštvo informacija u slobodnom opticaju, koje se mogu koristiti, zloupotrijebiti i primijeniti. Kako se, zapravo, Vaš biznis može zacijeniti prema informacijama koje pruža?
Ključ je u tome kako zapakirati ponudu koju pružate. Organizacije koje razumiju kako isporučivati informacije i usluge u pravoj količini i redoslijedu, koristeći prave kanale, u pravo vrijeme, obezbjeđuju ogromnu vrijednost. Oni , zapravo mogu dobiti nagradu za sadržaj, jednostavnim postavljanjem na pravo mjesto ili povlačenjem 10 grumena mudrosti sa ogromne gomile slobodnog sadržaja.
Svakom potrošaču, korisniku ili biznisu su potrebne bolje informacije-bez obzira na to što prodajete.
5. Povećajte Vašu zajednicu
Sagraditi biznis, danas, znači sagraditi zajednicu. To možete postići tako što ćete im ponuditi članstvo ili treningom. Oboje su provjereni načini kako da proširite paletu s ponudama te ponudite više vrijednosti.