Ako ste već rasprodani za Valentinovo, čestitamo – Vaš restoran je idealna destinacija za tu večer.

Međutim, ako niste onda vam donosimo par trikova kako da vam počnu pristizati rezervacije i kako da popunite vaš restoran. Počnite planirati Valentinovo dok još uvijek imate vremena.

Statistika restorana za Valentinovo

Valentinovo je drugi najpopularniji dan kad se ide u restoran u diljem svijeta.

Prema Amerčkoj Nacionalnoj asocijaciji restorana (NAR), najčešći kriteriji za izbor restorana na Valentinovo su:

  • To je omiljeni restoran jednog od partnera.
  • U restoranu prevladava romantična atmosfera.
  • Restoran ima poseban meni ili promociju na ponudi.

Vlasnici restorana moraju iskoristiti priliku koju im Valentinovo nudi. Iako 35% gostiju večeru vidi kao poklon, čak 82% bi voljelo da im to bude jedno predivno iskustvo, a ne samo poklon.

Ako priredite nezaboravno Valentinovo u vašem restoranu i promovirate ga na pravi način onda očekujte da će vam svi stolovi biti popunjeni.

Najčešće restorani idu na sigurno i prave istu ponudu kao i ostali restorani u gradu. Nacionalna asocijacija restorana je otkrila najčešće tipove ponuda u restoranima za Valentinovo:

  • Posebna jela na meniju (63%)
  • Fiksne cijene posebnih menija (45%)
  • Posebne cijene pića i deserta (34%)

Samo 13% restorana nudi poseban ugođaj poput večere uz muziku uživo.

Kako bi ubrali svoj dio kolača za Valentinovo isprobajte neke od ovih jedinstvenih i posebnih ideja i neka se vaš restoran istakne tu večer od drugih.

1. Napravite tematsku večer

Većina restorana će se držati standardne teme Love is in the air“ za Valentinovo.

To je već svako iskusio. Pomjerite malo te granice!

Ispod možete vidjeti primjer kako je Drink u Bostonu isprobao havajsku temu s posebnim koktelima i predjelima za vrijeme zimske sezone.

Još jedna odlična ideja dolazi iz Found Kitchen i Social House u Illinoisu. Napravili su posebne menije po uzoru na romantične klasike. Prema Chicago Tribuneu, posebna jela koja su bila na ponudi: „mini pastrami sendvič s ražovim kruhom i posebnom salatom“ inspiriran filmom „Kad je Harry sreo Sally“, grillani odrezak al forno s tjesteninom, kojeg je Cher spremila za Nicolas Cagea u filmu „Opčinjena mjesecom“.

2. Napravite radionicu

Red Lantern drži satove pravljenja sušija za parove. Prema Eateru, gosti dobivaju poklon koji će ponijeti kući. Dobijete jelo i odlazite s određenim iskustvom? Zašto da ne?

3. Večera za cijelu obitelj

Vjenčani parovi s djecom možda neće htjeti unajmiti dadilju, zašto ne biste širili ljubav i napravili događaj za cijelu obitelj

Valentinovo za restorane

Napravite ugođaj gdje roditelji mogu uživati u romantičnoj večeri za dvoje dok se djeca zabavljaju u igraonici pripremljenoj za Valentinovo.

Djeca čine temelj određenih veza i ako pronađete način da privučete parove s djecom onda vam se otvara poseban svijet potencijalnih gostiju.

4. Iskoristite vaš program nagrađivanja

Valentinovo ne treba biti samo događaj za jednu večer. Zapravo trećina gostiju je izjavila „da bi voljela dobiti poklon karticu za 14. veljače“.

Promoviranjem vaših poklon kartica ranije možete privući goste koji žele kupiti poklon karticu za svoju voljenu osobu. Ovakav vid promocije ima veliki potencijal za povećanje prodaje na Valentinovo, ali i za poslije da vam privuče goste kroz program darivanja.

5. Neka slave i oni koji nisu u vezi

Postoje pomiješani osjećaji za Valentinovo. Za jedne taj dan označava ljubav, dok drugima predstavlja izvor frustracija.

Pokušajte im promijeniti mišljenje! Ponudite posebnu dostavu za one koji odluče ostati kući ili to sve prebacite na jednu višu razinu.

Hooters pravi događaj „Poderite vašu bivšu“ za Valentinovo i nudi 10 besplatnih krilaca svakome tko donese sliku bivšeg partnera na uništavanje. Postoji li bolji način za privlačenje samaca od ovoga?

6. Povećajte vaš angažman na društvenim mrežama.

Blagdani su izvrsna prilika da promovirate vaš restoran na društvenim mrežama.

Lanac restorana Mimi’s je pronašao način za povećanje prometa na Facebooku, ali i u restoranu za Valentinovo. Svi oni koji izjave ljubav na Mimi’s Facebook profilu dobivaju besplatno predjelo.

Menadžer Mimi’sa Steward Slocum izjavljuje „Dijelimo besplatno predjelo svakome tko izjavi ljubav na Mimi’s Facebook profilu i tako napravi uvertiru u dan zaljubljenih.“

7. Oglašavajte se na Facebooku i Googleu

Ako imate viška novca onda Facebook i Google reklame mogu biti pravi potez.

Potrudite se da na reklamama ime restorana bude naprijed i u sredini i da bude popraćeno poznatim marketinškim pozivom na akciju.

Primjerice: „Rezervirajte danas!“ ili „Bookirajte sada!“

Širite ljubav

Valentinovo je odličan dan za goste i ugostitelje. Ako niste još počeli s marketingom za restoran pročitajte naš članak: Besplatno reklamiranje ugostiteljskog objekta kako biste dobili još ideja i marketinških trikova.