Želite li Vaš bar učiniti žarišnim mjestom susjedstva? Naravno da želite! Ali kako privući nove goste i učiniti ih stalnima? Odlična promocija bara je puno zabavnija i kreativnija od organiziranja zabava. Pročitajte 50 odličnih ideja o tome kako postići da se Vaš bar ističe u gomili!
Brzi savjeti za promociju bara
1. Natjecanja su odličan način privlačenja pažnje, a povećanje zanimanja možete postići i putem društvenih mreža. Tražite od gostiju da objave svoju sliku iz Vašeg bara na Facebook-u, i potaknite ljude da glasaju za svog favorita.
2. Potaknite interakciju na Twitteru tako što ćete svojim pratiteljima postaviti pitanje. Što oni žele vidjeti na Vašem jelovniku? Ili koje od ponuđena tri piva žele u točenoj verziji.
3. Ponudite nagradu za svakog gosta koji se prijavi u Vašem baru putem Foursquare-a. Što mislite o besplatnom predjelu ili popustu od 50-ak kuna na računu?
4. Idite korak dalje s Foursquare ili Twitter promocijom, pretvorite svaku prijavu ili tweet u ulazak u natjecanje. Izaberite jednog pobjednika koji će biti Gost Mjeseca.
5. Vašim gostima će se svidjeti ideja o suveniru te večeri (čak i ako je se baš ne mogu sjetiti!). Ponudite im bocu za ponijeti ako naruče određeno pivo.
6. Jeste li znali da Pintarest može biti koristan za mnogo više od ideja za ručni rad, recepata i slika ukrašavanja vjenčanja? Može Vam pomoći promovirati Vaš bar! Okačite slike piva i drugih pića koje nudite i pobrinite se da pratite stalne i potencijalne goste u Vašem gradu.
7. Pobrinite se da objavljujete tweetove o Vašim ponudama. Ako pratitelji vide tweet o Vašim happy hour ponudama dok su na pauzi za ručak, sigurno će navratiti poslije posla kako bi iskoristili ponudu.
8. Organizirajte događaj kušanja piva. To će Vašim gostima omogućiti da iziđu iz svoje sigurne zone i kušaju novo pivo koje drugačije ne bi imali priliku kušati. Naučite više o svim vrstama piva na našem blogu.
9. Ali nemojte stati na pivu…zašto ne biste probali s testiranjem jelovnika? Dovedite manju skupinu gostiju kako bi kušali Vaša nova jela i dali svoje mišljenje. Ne samo da će to potaknuti priču o restoranu, nego će Vam dati vrijednu povratnu informaciju o novoj klopi.
10. Sponzorirajte lokalni odrasli sportski tim. Ne samo da će ime Vašeg bara biti ispisano svuda po majicama, nego će i Vaš bar postati obavezno mjesto druženja poslije utakmice.
11. Ponudite posebnu tjednu ili mjesečnu ponudu piva. Probajte pitati goste (putem Twittera ili Facebooka) koje bi oni pivo željeli vidjeti kao posebnu ponudu. Vaši gosti vole znati kako cijenite njihovo mišljenje.
12. Ukoliko Vaš grad ima novine ili magazin posvećen kulturi ili noćnom životu, ponudite organiziranje zabave za izdavanje sljedećeg broja. Ne samo da ćete privući mnogo ljudi nego ćete biti dio tog izdanja kad objave slike sa zabave.
13. Svi izlaze van za Novu godinu i blagdan Sv. Partika, ali možete osvajati tržište i za manje poznate blagdane. Što mislite o ideji da ponudite besplatan čips i umak za Međunarodni Dan Guacamola ili sva predjela sa sirom u pola cijene za vrijeme Međunarodnog Tjedna Ljubitelja Sira, ili 10 kuna manje na margarite za vrijeme Međunarodnog Dana Margarita?
14. Organizirajte rođendansku zabavu Vašeg bara, a posjetitelji neka budu Vaši počasni gosti. Ponudite besplatne majice ili druge promotivne materijale svakom gostu koji dođe.
15. Podjelite bušene kartice i ponudite gostima besplatan obrok ili predjelo nakon desete kupnje.
16. Provedite online anketu (koristeći se TwitPolls-om ili nekom sličnom uslugom) kako biste dobili mišljenje Vaših gostiju o tome koju bi tematsku večer željeli da organizirate ili koje bi pivo željeli u Vašoj ponudi.
17. Je li netko od Vaših šankera smiksao novi odličan koktel? Nek Vaši gosti daju ime Misterioznom Piću! Stavite sliku osobe koja je dala pobjedničko ime piću na Vašu Facebook stranicu.
18. Daje imena jelima po lokalnim slavnim osobama – hamburger po gradonačelniku, burrito po televizijskoj ličnosti, ili piće po sportskoj ikoni.
19. Ponudite gostima neku aktivnost dok se druže s prijateljima. S buzztime BEYOND platformom možete ponuditi kvizove, događaje uživo, predvidljive sportove, kartaške i arkadne igre na tabletima na dodir. Što duže gosti ostanu, više će potrošiti na hranu i piće!
20. Koristite promotivne materijale na stolovima kako biste prikazali nadolazeće specijalitete i ponude. Gosti će morati primjetiti Vaše posebne ponude kada su im točno pred nosom!
21. Ponudite izvanrednu ponudu isti dan svaki tjedan. Bit ćete poznati kao mjesto koje nudi krilca za 15 kuna svake srijede ili batake za 20 kuna svaki utorak navečer.
22. Reklamirajte svoje posebne ponude na društvenim mrežama i televiziji. Pobrinite se da prikažete primamljive fotografije svega toga.
23. Ponudite najspecifičniju moguću uslugu. Umjesto „Jeste li za pivo?“ poslužite ih i recite im nešto više o njihovom najdražem točenom pivu.
24. Gostima koji dolaze u grupama omogućite ponudu u paketu. Na taj način društvo može naručiti tri predjela za malo nižu cijenu od one koju bi platili da su naručili pojedinačna predjela.
25. Pretvorite Vaš bar u učionicu sa satovima posluživanja pića za sve zainteresirane posjetitelje. Vaši gosti će tako znati kako je biti s druge strane šanka, a u isto vrijeme će i upoznati Vaše osoblje.
26. Vaš televizor može služiti za puno više od prijenosa utakmica – organizirajte prikazivanje popularne TV emisije. Što mislite o pićima i grickalicama na temu zombija za vrijeme prikazivanja The Walking Dead serije? Možete ponuditi uslugu za stolom kako gosti ne bi propustili ni sekundu emisije.
27. Kostimi nisu samo za Noć Vještica! Potaknite Vaše goste da se preruše tako što ćete ponuditi besplatan ulaz za one koji se odjenu sukladno temi te večeri.
28. Umjesto tradicionalnog happy hour-a, isprobajte iznenadni happy hour. Svaki put kada Vaš šanker zazvoni zvoncetom označava početak happy hour-a koji traje idućih 5 minuta. Vaši gosti to neće očekivati, pa će tako iznenađenje biti još uzbudljivije.
29. Budite posrednik za parove i organizirajte speed dating događaj. Tko zna – možda netko upozna ljubav svog života upravo u Vašem baru!
30. Dovedite lokalnu zvijezdu (kao npr profesionalnog sportaša) na upoznavanje i druženje. Pobrinite se da uslikate mnogo slika i postavite ih na Vašu Facebook stranicu.
31. Potaknite goste da se uključe u modnu igru tako što ćete im uručivati nagradu za Najbolje Cipele ili Najbolju Odjevnu Kombinaciju. Modernom pobjedniku uručite poklon bon.
32. Tko može reći ne besplatnoj hrani? Istaknite se u masi tako što ćete organizirati hungry hour umjesto happy hour-a. Ako ponudite besplatne male zalogaje od 17 do 19 sati, gosti će i više nego nadoknaditi cijenu hrane naručivanjem pića.
33. Pokušajte sa ponudom dva koktela za cijenu jednog. Mnogi ljudi se boje probati nešto osim svog standardnog pića, pa zašto im ne ponuditi šansu da nađu svog novog favorita?
34. Vaši gosti vole pivo, ali vjerovatno ne vole pivski trbuh. Ponudite piće po posebnoj ponudi svakom tko je taj dan istrčao 5 km i zateći ćete se među žednom gomilom.
35. Stavite naglasak na sastojke koji su svježi i trenutno u sezoni. Što mislite o svježem koktelu od jagoda u lipnju ili smiksanom bilju čija je sezona u tijeku u Vašem piću?
36. Stavite naglasak na ono što je lokalno. Ako u Vašem gradu postoji dobra pivovara ili destilerija, istaknite njihove proizvode. Napravite poseban koktel koristeći votku iz lokalne proizvodnje, Vaši gosti će uživati kušajući nešto što ne mogu dobiti nigdje drugdje.
37. Youtube upotrijebite za nešto drugo osim gledanja videa mačaka. Izazovite Vaše goste da naprave reklamu za Vaš bar, pa neka svi glasaju za svog favorita.
38. Cheers je imao svoju karakterištičnu melodiju, pa zašto ne bi i Vaš bar? Organizirajte natjecanje kako biste vidjeli tko za Vaš bar može napisati najbolju zaštitnu melodiju. Neka svaki glazbenik odsvira svoju melodiju, a publika glasa za najboljeg.
39. Potaknite malu Čovjek protiv Hrane motivaciju nudeći jela „veća od života“. Ako gost može pojesti zadano, ponudite mu nagradu i okačite njegovu sliku u Vašem Facebook albumu.
40. Dovedite lokalnog glazbenika koji se još uvijek probija na scenu. On će biti zadovoljni isticanjem, promovirati svoj nastup i dovesti Vam svoje fanove.
41. Podržite lokalnu humanitarnu udrugu dajući im 10% dobiti od jedne noći. Vaši gosti će cijeniti to što se mogu odlično provesti i učiniti nešto dobro u isto vrijeme.
42. Putem kalendara događaja ili promotivnih materijala obavjestite goste o novim ponudama koje spremate. Kada gosti vide odličnu ponudu pića koju nudite idući tjedan sigurno će se vratiti.
43. Osobno posjetite trgovine blizu Vas i podjelite im kupone za besplatna predjela. Izgradit ćete dobar ugled među grupom ljudi koja će Vas vrlo vjerovatno posjetiti za vrijeme idućeg happy hour-a.
44. U svom susjedstvu organizirajte lov na blago koji će početi i završiti u Vašem baru. Pobjednički tim koji prvi nađe sve predmete s popisa nagradite poklon bonom.
45. Skupite čitav svoj tim i volontirajte zajedno u humanitarnom događaju. Pobrinite se da svatko nosi majicu s imenom Vašeg bara! Tako će se ime isticati a Vi ćete pokazati da ste dio susjedstva.
46. Organizirajte događaj za umrežavanje. Uručite pločice s imenima i upoznajte gradske profesionalce jedne s drugima.
47. Dovedite učitelja plesa i ponudite sate plesa. Kaubojski ples, hip-hop ples, trbušni ples…na Vama je da odlučite!
48. Organizirajte sakupljanje za gradsku banku hrane. Ponudite besplatan ulaz onima koji dođu s konzerviranom namirnicom. Banka hrane će tako napuniti svoje police, a Vi svoj bar!
49. Možda nemate mjesta za umjetničku gimnastiku, ali organizirajte barske Olimpijske igre kao što su beer pong ili flip cup. Pobjednik dobiva medalju, poklon bon i pravo na hvalisanje do sljedeće godine.
50. Uvežite se s lokalnom humanitarnom organizacijom i dogovorite datum aukcije. Popularni i slavni ljudi grada će pristati da se prodaju ako je to za plemenitu svrhu, a gosti će doći zbog šanse da se druže nasamo sa svojim idolima.
Promocija Vašeg bara uključuje puno više od ponavljanja jedne te iste stvari. Srećom, nije Vam potrebno mnogo novca ili povlaštene veze kako biste istaknuli svoj bar. Samo se trebate usredotočiti na svoje goste koristeći društvene mreže, kreativnost i što je najvažnije, zabavu.