Kako uspješno uvesti take-away koncept u caffe baru?

Picture of Matija Rako
Matija Rako

SEO Manager

Podijelite na društvenim mrežama:

Tablica sadržaja

Uvođenje take-away koncepta u svoj caffe bar je odličan način da proširiš poslovanje, zadovoljiš moderne potrebe gostiju i na kraju krajeva povećaš svoj profit. 

Ali, nije dovoljno samo staviti naljepnicu “za van” na vrata. Da bi take-away usluga stvarno zaživjela, trebaš malo više strategije i pažnje prema detaljima. 

U nastavku saznaj kako uvesti take-away koncept baš kako treba!

Preuzmi checklistu za otvaranje caffe bara

Priprema ponude prilagođene za van

Priprema ponude prilagođene za van

Nisu svi napitci idealni za ponijeti i ne mogu svi ući u spomenuti koncept. 

Logično je da gosti koji uzimaju kavu za van većinom su u žurbi i nemaju vremena sjediti unutra. Samim tim traže brzinu i jednostavnost.

Ali to ne znači da ponuda treba biti dosadna. 

Fora je u jednostavnosti, ali i inovativnosti. Tako popularni napitci poput espressa, cappuccina, lattea su odličan izbor, ali isto tako opcije poput smoothija, ledenih kava, specijalnih čajeva ili zdravih grickalica mogu biti odličan dio ponude za van.

Zaboravi na komplicirane napitke koje treba pripremati deset minuta. 

Cilj je ponuditi raznolikost, a pritom paziti da sve bude brzo, jednostavno i lako spremno za ponijeti.

Odlična fora je i istaknuti koje su kave i napitci idealni za van te razmotriti ponudu posebnih paketa (npr. kava + kolač za ponijeti).

Prilagodba ambalaže

Ako planiraš ozbiljno ući u take-away igru, ambalaža mora biti na visini zadatka. Nema smisla nuditi vrhunsku kavu, a pakirati je u šalice koje cure ili ne drže temperaturu. Kvalitetne, praktične i po mogućnosti ekološki prihvatljive šalice s poklopcima su must have. 

I ne zaboravi, osim funkcionalnosti, ambalaža je i idealna prilika da ostaviš dojam i pojačaš brending.  

Ubrzavanje procesa naručivanja

Kad je u pitanju take-away, brzina je sve. Nitko ne želi čekati predugo na svoju kavu za van, pogotovo ujutro kad se žuri na posao. Zato je ključno optimizirati proces naručivanja i preuzimanja i dobro, dobro osmisliti strategiju za ovaj dio.

Prvo, razmisli o posebnom pultu samo za take-away narudžbe. Ako imaš mogućnost da ga ubaciš, sigurno ćeš smanjiti gužvu i omogućiti brzo preuzimanje, na čemu se cijeli ovaj koncept zapravo i zasniva.

Druga stvar koja može ubrzati proces je online naručivanje. Znam da zvuči komplicirano, ali nije to baš tako strašno ni neizvedivo kako neki ugostitelji misle.

Omogućavanje gostima da unaprijed naruče svoju kavu putem aplikacije ili web stranice pa samo dođu po gotovu narudžbu je defitnitvno nešto što fali našim caffe barovima i po čemu bi se mogao izdvojiti.

Naravno, ovaj korak mora biti dobro promoviran.

Ako želiš stvarno briljirati, ponudi beskontaktno plaćanje i sustave lojalnosti preko aplikacije što će ubrzati plaćanje i stvoriti dodatni poticaj za ponovne narudžbe.

Ukoliko trebaš savjet ili preporuku za ekipu koja bi ti mogla riješiti aplikaciju ili web stranicu, javi mi se ovdje. 

Promocija take-away usluge

Sad kad si se odlučio uvesti take-away u svoj caffe bar, sljedeći korak je obavijestiti svoje goste o tome. Bez dobrog marketinga, svi napori mogli bi pasti u vodu. 

Iskoristi društvene mreže kao svoj najjači alat. Redovito objavljuj privlačne fotografije, a posebno videa svoje ponude za van, zanimljive sadržaje koji prikazuju pripremu i slično.

Ne zaboravi na plakate unutar i izvan caffe bara. Osvježavaj ih redovito. Na primjer, dodaj popuste ili posebne ponude za jutarnje narudžbe.

Ključ svega je biti kreativan i aktivan u promociji.

Jednostavnost, praktičnost i…još jednom jednostavnost

U svijetu take-away usluge jednostavnost je jednostavno glavna! 🙂

Kad gosti dođu po svoju narudžbu, očekuju da sve ide glatko i brzo. Još jednom, džaba najbolja take-away kava u gradu, ako se netko mora 15 minuta živcirarti da je dobije. Mislim, kužiš šta hoću reći.

Zato je važno stvoriti jasne oznake koje će gostima olakšati snalaženje u prostoru. Postavi znakove koji jasno označavaju gdje se preuzima narudžba za van kao i gdje je red za naručivanje. 

Razmisli i o postavljanju stolova ili klupa u blizini pulta gdje gosti mogu brzo provjeriti svoju narudžbu i sjesti dok je čekaju. Ok, ovo nije baš tako lako izvesti, posebno u manjim caffe barovima, ali to su neki detalji koji stvaraju osjećaj gostoprimstva i koje će potaknuti goste da se vraćaju po još.

Ekološka osviještenost

Uvođenjem ekološki prihvatljivih rješenja osim što brineš o prirodi, možeš privući goste koji cijene održivost, ali i imati odličan adut u promociji.

Vidjeh ovo o Španjolskoj: Caffe bar potiče goste da donesu svoje termosice ili višekratne šalice nudeći im popust na narudžbu. Stvorili su baš pozitivnu sliku o svom brendu, unijeli nešto novo i ponovo, dobili odličan alat za promociju.

Pohvali se svojim ekološkim inicijativama na društvenim mrežama i unutar caffe bara. Gosti će se rado uključiti i podijeliti tvoje napore, a to će vremenom stvoriti zajednicu oko tvog caffe bara. 

Ekološka osviještenost više nije i ne bi ni trebala biti samo trend. To je način života koji može doprinijeti tvojem uspjehu i pozitivnom utjecaju na društvo.

Prilagodba radnog vremena

Prilagodba radnog vremena

Razmisli o tome kada tvoji gosti najčešće naručuju kavu za van i razmotri proširenje radnog vremena ujutro. Otvorivši vrata ranije, možeš privući radnike i studente koji se žure na posao ili predavanja.

Fleksibilnost radnog vremena posebno ujutro može ti omogućiti da privučeš više narudžbi i povećaš promet. Slušaj povratne informacije svojih gostiju i budi spreman na prilagodbe.

Osiguranje kvalitete

Bez obzira na to što gosti nose kavu ili drugu nariudžbu sa sobom, kvaliteta mora ostati na vrhunskoj razini. Provjeri kako narudžbe izgledaju i kakve su kad se preuzimaju te iznzistiraj na tome da osoblje pazi na prezentaciju i konzistentnost.

Preuzmi checklistu za otvaranje caffe bara

Podijelite na društvenim mrežama:

Pročitajte povezane članke

Aperitiv nije samo još jedno piće na stolu prije jela. On ima svoju svrhu....

Amerikanci vole brzinu. Europljani vole iskustvo, a u restoranima se to najbolje vidi. U...

Gosti sve češće biraju bezalkoholna pića kako zbog zdravlja, ukusa ili životnog stila.  Dobro osmišljen...

Dostava hrane nikad nije bila traženija, ali i konkurencija nikad jača. Gosti žele brzo,...

U zaista dobrom restoranu nisu najvažniji ni jelovnik ni interijer. Najvažniji je osjećaj koji...

Koncept otvorene kuhinje već nekoliko godina je jako popularan u restoranima diljem svijeta i...

Među prvima saznaj korisne informacije o ugostiteljstvu i pogodnostima koje pružamo.

Iz prve ruke znamo što ti je potrebno da unaprijediš svoje poslovanje.

Preko 4000 korisnika. Prvih mjesec dana besplatno.

Započni besplatno. Bez ugovorne obaveze. Prestani s korištenjem kad želiš.

Prijavite se na našu newsletter listu kako bi pregledati naše predhodne i prvi saznali termine održavanja budućih webinara!

Nakon što unesete ispravnu e-mail adresu bit ćete u mogućnosti pogledati dosadašnje webinare.