O da Google volim te! On tako dobro zna što je potrebno nama i našim gostima.

Google ti nudi uslugu koju možeš koristiti za online promociju svog restorana po veoma povoljnim cijenama. Približi atmosferu u svom restoranu gostima, te učini doživljaj stvarnim uz pomoć jednostavnog novog alata Google Map Business Photos

Nakon što isprobaš sve mogućnosti koje ti ovaj alat nudi sigurno ćeš ga koristiti za unaprijeđenje marketinga za tvoj restoran.

Zašto Odabrati Google Maps Business Photos?

Marketing u ugostiteljstvu virtualna setnja google maps for busines photos

Ako niste znali danas se u 80% slučajeva odluka o izboru restorana donosi na osnovu informacija dobivenih sa interneta.

  • 48 % od njih preferira pregled restorana kroz virtualni panoramski prikaz,
  • 35 % od njih preferira fotografije, a
  • 17 % video snimke.
  • 85% od njih izjasnilo se da im se dopada vidjeti virtualne šetnje kroz restorane ako su dostupne.

Izvor : VR National Survey (http://www.slideshare.net/restaurantmkt/restaurant-marketing-partners-virtual-tours )

Ljudi žele više izbora, a virtualne šetnje im nude mnoštvo informacija u odnosu na druge medije kao što su slike i video snimci. Za mnoge posjetitelje atmosfera u restoranu je mnogo važnija od restoranske ponude. Ovo se odnosi najviše na mlađu populaciju kojoj ambijent za izlazak je važniji od restoranske ponude i izbora jela. Iskoristi ovu činjenicu na najbolji mogući način.
Bussines Photos je još jedan uspješno okončan projekt u sklopu Google Map koji koristi tehnologiju “Inside street viewer” ( pogled ulice iznutra) uz pomoć koje se možeš virtualno šetati ulicama cijelog svijeta. U izradi ovog projekta učestvovali su pored Google-a: Urbanspoon, RestaurantRow i Zagat.

Virtualna šetnja je idealan način za upoznavanje internet korisnika sa ponudom različitih vrsta restorana, hotela, prodavnica, dvorana, salona, ordinacija i još mnogo toga!

Oživi svoj posao virtualnom šetnjom kroz svoj restoran u projekciji od 360 stupnjeva, te atmosferu u tvom restoranu približi tvojim potencijalnim gostima.

Kako Postati Korisnik Google Maps Business Photos

Marketing u ugostiteljstvu virtualna šetnja google maps for bussines

Ljudi “ jedu očima”. Iskoristi ovu ljudsku slabost i predstavi svoj restoran u najboljem svjetlu. Ako želiš približiti svoj posao potencijalnim klijentima te prikazaži virtualno što nudiš. Jednostavno otiđi na Google Map Bussines Photos i klikni na Get Started te odaberi lokaciju – državu na kojoj se nalazi tvoj restoran.

Google će ti nakon odabira regije u kojoj se nalaziš ponuditi listu certificiranih fotografa kojim Google vjeruje. Dobit ćeš listu profesionalnih fotografa treniranih za ovaj posao s njihovim kontakt informacijama i linkovima na njihove uratke. Odaberi jednog fotografa čiji radovi ti se najviše sviđaju, kontaktiraj ga putem elektronske pošte ili telefona te rezerviraj datum za fotografiranje u tvom restoranu.

Fotografi sa liste su educirani da koriste kamere za panoramsko snimanje uz upotrebu različitih objektiva uključujući “fish eye” te na ovaj način će snimiti svaki željeni kutak tvog restorana na najbolji mogući način. Pouzdani fotografi su za sada raspoloživi u slijedećim državama: Kanadi, Španjolskoj, Italiji, Velikoj Britaniji, Francuskoj, Nizozemskoj, Švedskoj, Danskoj, Švicarskoj, Irskoj, Australiji i Novom Zelandu. Čak i ako trenutno nema aktivnih fotografa u tvom području, uvijek možeš postaviti vlastite fotografije putem Google+ Local.

Nakon završenog snimanja u roku od nekoliko dana tvoj virtualni restoran će biti raspoloživ na Google Map, Google + Local i na rezultatima pretraživanja na Google-u. I to je to! Jednostavno i lako!

Kako Google Business Photos Može Poboljšati Rad Tvog Restorana

Utjecaj Na Posjećenost Tvoje Web Stranice

Posjeduješ web stranicu za svoj restoran, ali kada ukucaš restoran i mjesto na kojem se nalazi na Google, tvoja web stranica se ne nalazi ni na prve dvije stranice s rezultatima google pretraživanja. Radiš li na optimizaciji web stranice? Google Map Business Photos radi samostalno za tebe!

Ako postaneš korisnik ovog servisa i kreiraš Google virtualnu šetnju kroz restoran to će imati veliki utjecaj na tvoje mjesto na listi rezultata pretraživanja na Google-u. Kada tvoji potencijalni klijenti odnosno gosti traže tvoj restoran po nazivu na Google-u, oni će vidjeti slike restorana prikazane na stranici s rezultatima pretraživanja. Ove panoramske slike bit će objavljene i na Google+ Local stranicama, Google Maps i ostalim Google-ovim servisima te dati korisnicima bolji uvid u ono što ih čeka u tvom restoranu, od dizajna, osoblja, atmosfere do ponude koje nudiš.

Jednostavno koristeći HTML isječke ili API Maps, također možeš postaviti ove panoramske slike na osobnu web stranicu, te na taj način privući pozornost potencijalnih gostiju koji posjećuju tvoju web stranicu.

Vizualni sadržaji na rezultatima pretraživanja na Google-u i Google Maps su veoma važni. Automatski je privučena pozornost osobe koja je u potrazi za restoranom za ručak ili večeru, što omogućava veći broj klikova na web stranicu tvog restorana te rezultira većom posjećenosti i boljem rangiranju na tražilicama. A više web posjetitelja znači i više posla.

Druga stvar koja je veoma važna za optimizaciju web stranica za bolji rejting na tražilicama je vrijeme koje posjetitelji provedu na nekoj web stranici. Virtualna šetnja kroz tvoj restoran će definitivno produžiti ovo vrijeme što je siguran način za penjanje ka vrhu na Google-ovoj listi rezultata pretraživanja. Još jedan razlog za prijavu na Google Photos – Virtual Tour zar ne?

Promocija Restorana Sa Google Photos- Virtual Tour

Virtualnim obilaskom tvog restorana omogući potencijalnim gostima da vide zašto je tvoj restoran poseban te ih animiraj da se u to uvjere i u stvarnosti.

Ovaj način promocije je idealan ako imaš zanimljiv interijer, neobičan dizajn restorana, lijep pogled sa terase restorana ili restoran izgrađen u više različitih etaža ili katova. Ako se tvoj restoran uklapa u jedan od ovih profila posjetitelju će jedino virtualnom šetnjom kroz tvoj restoran biti moguće pokazati kako u stvari tvoj restoran izgleda i što zapravo nudi.

San Diego Pier Caffe je samo jedan od restorana sa uspješnom pričom koji je privukao nove goste sa Google Photos-Virtual Tour.

Vlasnik ovog restorana kaže da su mnogi posjetitelji koji su postali stalni gosti njegovog restorana upravo su izabrali njegov restoran nakon pregleda panoramske turneje na Google Map Business Photos.

Velika je vjerojatnost da će mnogo turista na ovaj način odabrati baš tvoj restoran za ručak ili pak izlazak na večeru.

Ne moraš imati fensi restoran za virtualnu šetnju kroz svoj ugostiteljski objekt. Restoran Johhny’s PoBoy iz New Orleans-a ima preko 1000 virtualnih posjeta mjesečno. To je prilično velik broj zar ne?

Promocija Na Društvenim Mrežama

Iskoristi mogućnosti koje nudi Google Business Photos – Virtual Tour i podjeli atmosferu u svom restoranu sa svojim fanovima na Facebooku, Twitteru, Google plus-u, Pinterest-u i ostalim društvenim mrežama. Kako da to uradiš?

Jednostavno odaberite veličinu prikaza, iskopirajte html kod i zalijepite ga na status. Komentari i reakcije tvojih fanova neće izostati.

Također možeš snimiti video koji prikazuje šetnju kroz tvoj restoran poput dolje navedenog i postaviti svoj snimak na youtube.

Ne zaboravi da je video marketing jedan od najpopularnijih načina reklamiranja danas te ovo može biti jedna od ideja kako uz pomoć youtube-a osvojiti nove goste. Video svakako šeruj na društvenim mrežama. Ovo je još jedan dobar primjer kako možeš ostvariti bolju komunikaciju sa svojim potencijalnih gostima putem interneta.

Otvori Vrata Restorana i Osvoji Povjerenje Gostiju

S obzirom da potpuno otvaraš vrata restorana i dozvoljavaš potencijalnom gostu da zaviri u svaki kut tvog restorana uključujući kuhinju pa i smočnicu, na ovaj način zadobivaš povjerenje potencijalnog gosta. Uz povjerenje raste i osjećaj slobode i ugodnosti što uvjetuje povećanje broja gostiju u tvom restoranu. A naravno, svaki novi gost je tvoj potencijalni stalni gost.

Google Maps u partnerstvu sa Zagat -om, te uključuje Zagatovu listu restorana, ocjene i mišljenja gostiju. Na ovaj način omogućeno je korisnicima da suze izbor interesantnih restorana tokom svojih pretraživanja.

Ako dobiješ pozitivne komentare o  tvom ugostiteljskom objektu od svojih gostiju, to će sigurno imati utjecaja na ukupnu posjećenost.

Virtualna Šetnja Kroz Ugostiteljski Objekt – Prilika ili Potreba?

Ako nudiš mogućnost virtualne šetnje kroz restoran za tvoje potencijalne goste, a drugi restorani u regiji ne nude ovu mogućnost, onda si sigurno u prednosti te možeš očekivati više gostiju i prometa. Otvara ti se prilika da stekneš posjetitelje za koje niste ni sanjali da mogu postati klijenti tvog restorana. Ovo se posebno odnosi na turiste koji restoran za ručak ili večeru najčešće biraju putem interneta.

S druge strane, onda kada skoro svi restorani budu imali virtualni prikaz svog objekta, tada zasigurno nećeš željeti biti među onima koji ovu uslugu nemaju.

Poruka je jasna. Što prije omogućite svojim gostima potpun virtualni prikaz svog ugostiteljskog objekta tim prije ćete iskoristiti prednosti koje ti se upotrebom ove Google aplikacije nude.

Dodatne Prednosti Virtualne Šetnje za Ugostiteljske Objekte

  • Postoje kompatibilne verzije za iPad, iPhone, Android i druge mobilne uređaje
  • Postavljene informativnih punktova na google mapi koje pružaju više informacija o mjestu gdje se nalazite i / ili usluzi koju nudite
  • Mogućnost pripovijedanja ili dodavanja zvuka ambijenta koje prati šetnju kroz restoran.
  • Profesionalne fotografije
  • Ugrađivanje videa
  • Interaktivna karta / mapa pokazuje izgled tvog mjesta sa navigacijom s mape uz panoramski pregled i rotaciju prostora za 360 stupnjeva

Pristupačna Cijena Za Svačiji Džep

U odnosu na ostale načine reklamiranja, radio reklame, plaćanje po kliku, tv, novine, online programi i slično, cijena usluge virtualne šetnje kroz tvoj restoran je doista pristupačna. Platiti ćete samo jednom za fotografiranje restorana i postavljanje na Google Map što se dopada mnogim vlasnicima restorana.

Nakon što se završi montiranje panoramskih slika na Google Photos Virtual Tour sve fotografije načinjene tokom snimanja prelaze u vaše stalno vlasništvo. Ako izračunamo što sve dobijaš za jednu pristupačnu cijenu možemo zaključiti da je ovo jedan od isplativih načina za promociju restorana.

Praćenje Pregleda Google Virtual Tour

Uz kreiranje tvoje virtualne šetnje kroz restoran možeš naravno pratiti broj pregleda vaših interaktivnih fotografija. Ako taj broj mjesečno premaši 100 , zamisli kakav će to utjecaj imati na tvoju godišnju dobit. Koliko ćeš novca zaraditi, a za ovu uslugu ćeš platiti cca 100-200€? Ova usluga s obzirom na cijenu i mogućnosti koje pruža gotovo da nema konkurencije na tržištu za online marketing u ugostiteljstvu.

Ako te još uvijek nisam uvjerila da iskoristiš sve mogućnosti koje ti Google Photos Virtual Tour nudi pogledaj na slijedećim primjerima kako jedna ovakva šetnja kroz restoran izgleda pa sami prosudite kakav osjećaj u vama izaziva. Da li biste, ako se nađete u blizini, ručali baš u ovom restoranu ili u nekom drugom u njegovoj blizini koji nema ovakvu online prezentaciju restorana.

Ako si korisnik Google Business Photos voljela bih da podijeliš svoja iskustva i utjecaj kreiranja virtualne šetnje na poslovanje tvog restorana sa nama.