Zakonske obveze

Zadnje zakonske obveze ugostitelja u obavljanju ugostiteljske djelatnosti – Navedena pravila su trenutno zadnje zakonske obveze koje je potrebno da ispuni svaki ugostitelj.

Što inspektori mogu, a što ne mogu – Kada nadležni inspektor tijekom provođenja inspekcijskog nadzora otkrije ili posumnja da je došlo do kršenja odredbi propisa o hrani, poduzet će potrebne mjere s ciljem da subjekt u poslovanju s hranom ispravi utvrđene nepravilnosti

Osnova za vođenje poslovanja

Osnovni elementi dobre higijenske prakse u procesu usluživanja – Ugostiteljski objekti treba da budu građeni, pozicionirani, dizajnirani tako da se osigura da svaki posao vezan za hranu bude obavljen bezbjedno i pod higijenskim uvjetima.

Uredite svoje normative i povećajte zaradu – Pravilno i točno napisani normativi omogućuju vam da imate točno stanje skladišta, smanjite mogućnost krađe i povećate svoju dobit.

Kako se pravi inventura u ugostiteljstvu? – Jedna od tema koja sve buduće ugostitelje itekako mora zanimati je predaja smjene između konobara. Kako taj cijeli proces urediti da nitko ne bude oštećen, a da ne traži mnogo vremena.

Uštedite i zadržite svoj novac prilikom odabira vašeg dobavljača robe – Gdje kupovati robu i pod kojim uvjetima jedan je od bitnih, a možda i najbitnijih financijskih odluka koje trebate da donesete u vašem poslovanju. Vaš izbor gdje kupovati potrebno piće, namirnice i potrošni materijal i na koji način se postaviti prema dobavljačima, možete osjetiti i te kako na svom džepu. Ako pripazite na par sitnica onda će sigurno i vaša kasa ostati punija, a poteze koje dobavljači preduzimaju da vam uzmu i to malo profita koji vam zasluženo ostane bit će vam poznati.

Što ne bih uradio prilikom upošljavanja da sam znao – Cilj svakog ugostitelja, bez obzira radilo se o malom kafiću, baru ili restoranu je da ima dobro osoblje. Pod pojmom dobro osoblje podrazumijeva se da su to uposlenici koji ne kradu i gotovo u svakom trenutku znaju što da rade i kako da sprovedu određene radnje. Ovaj zadatak za vlasnika ili menadžera nije ni malo lak. Stvoriti dobar tim od čistaća, pa do kuhara ili koktel majstora je veliki izazov i tiha patnja svakog voditelja poslovanja.

Organizacija uposlenika i managera

Kako napraviti uspješan tim (I dio) – Timski rad svi, deklarativno, prihvaćaju, ali je malo onih koji poznaju funkciju, načela i pravila timskog rada. Zašto je to tako?

Kako graditi i izgraditi dobar tim u ugostiteljstvu!? Uspjeh = Dobar tim = Profit – Komunikacija sa vašim osobljem u kafiću, pizzeriji ili restoranu nije niti malo lagan posao. Pronaći put do različitih karaktera ljudi, ne uzurpirajući njihov integritet , a da pri tome dobijemo rezultat koji želimo, odnosno urađeni posao ili neku obavezu, možemo kategorizirati i kao umjetnost poslovanja. Ovo je odlika vrhunskih menadžera ili voditelja poslovanja u ugostiteljstvu i tema je današnjeg teksta

10 savjeta o organizaciji i radnom vremenu uposlenika – Upravljanje vremenom kada su zaposlenici na odmoru, bilo da se radi o unaprijed dogovorenom odmoru ili iznenadnim odsustvom, je stalni problem u restoranima. To vodi smanjenu prihoda, kao i gubitku posla. Iako svako misli da ima rješenje za izostanak sa radnog mjesta i da može nadoknaditi bilo konobara ili kuhara, to se vremenom ispostavi kao velika pogreška u poslovanju.

5 savjeta kako da vaše osoblje bude zadovoljno – Jedna od ključnih stvari za uspjeh svakog ugostitelja je i sretno osoblje. Kada je vaše osoblje sretno i zadovoljno onda je i vrlo vjerojatno da će i vaši gosti dobiti puni tretman i pozitivne vibracije od njih. Bez obzira koliko dobru hranu ili ponudu da imate, ako vaš gost nije zadovoljan sa uslugom postoje male šanse da se ponovo vrati. Srećom postoje jednostavni koraci koje možete poduzeti i učiniti da je vaše osoblje nasmijano i zadovoljno, a vaši gosti zadovoljni sa njihovom uslugom.

Dobar konobar se fokusira na gosta, a ne na novac (I dio) – Fokusiranje na gosta , a ne na novac, osnovno je načelo usluge u ugostiteljstvu.

 Briga o gostu ili zadovoljan gost=najbolja reklama=profitabilan posao -Zadovoljan gost na odlasku prepun lijepih komentara i pohvala cilj je svakog ugostitelja pa i vas. Konkurencija je velika, pa na ugostiteljskom tržištu ostaju samo najuporniji i najbolji

5 načina da Vas kupci zavole – Bez obzira čime se vaš biznis bavi, on će, potonuti ili izroniti na osnovu vrijednosti koju kreira u nečijem životu, a teško je ubijediti nekoga da cijeni ono što vi radite, sve dok ne budete u mogućnosti da identificirate njihove jedinstvene potrebe i želje.

Što ljuti goste, a što konobare iz prve ruke – Što ljuti ugostitelje i konobare kod gostiju, a što ljuti goste kod konobara i ugostitelja. Koje su to primjedbe i što im zaista smeta tema je ovoga blog posta koje prenosimo u originalu kako su i izrečene. Proveli smo malo istraživanje i došli do ovih zanimljivih odgovora.

Marketing u ugostiteljstvu

Male tajne Offline marketinga u ugostiteljstvu – Offline marketing u ugostiteljstvu, za razliku od online marketinga, se koristi u svim marketinškim aktivnostima bez upotrebe Interneta. To su uz tradicionalne oblike oglašavanja, kao što su oglasi u kulinarskim časopisima, radio oglasi, TV reklame, i slično sve one metode koje osiguravaju uspješnu promociju vašeg ugostiteljskog objekta.

Vodič dobrog Online Marketinga za Ugostitelje – Nudite odličnu hranu i savršenu uslugu no još uvijek je velik broj praznih stolova u vrijeme večere u vašem restoranu? Ukoliko tražite način da privučete nove goste na pravom ste mjestu. U ovom blogu navesti ću isprobane i učinkovite metode za marketing vašeg restorana. Neke od njih su veoma jednostavne i lako primjenjive za većinu restorana dok druge za planiranje i realizaciju iziskuju više truda , vremena i novca.

 Prema Zakonu o fiskalizaciji u Hrvatskoj, ugostitelji su obveznici koji podliježu fiskalizaciji. Prije odabira programa za fiskalnu blagajnu, obratite pozornost i na sljedeće:

Troškovi. Prije nego se odlučite za program za fiskalnu blagajnu, sa prodavačem dogovorite krajnju cijenu. Na tržištu se mogu nabaviti programi koji su relativno jeftini, ali se na kraju ispostavi da su ipak skupi. Budite sigurni da se krajnja cijena programa za vašu tvrtku stvarno isplati. Postoje programi, poput POS Sectora koji se mogu i mjesečno iznajmljivati po određenoj cijeni. Ovo je idealno rješenje pogotovo za sezonce, za one koji ne mogu odvojiti određenu svotu novca odjednom, pa i za one koji su neodlučni. Prilikom odabira mjesečnog najma obratite pažnju da niste vezani ugovorom, kako bi mjesečni najam mogli prekinuti kad god poželite.

Kvaliteta je neopisivo važan faktor i jedan od ključnih točaka prilikom odabira programa za fiskalnu blagajnu. Provjerite reference programa kojeg želite kupiti. Da li su drugi kupci zadovoljni? Koliko dugo je program za fiskalnu blagajnu prisutan na tržištu? Da li tvrtka koja prodaje program ima dovoljno iskustva u IT sektoru? Ovo su neka od pitanja, koja mogu biti ključna kada je u pitanju kvaliteta proizvoda koji namjeravate kupiti.

Dugoročni razvoj programa. Prije kupovine programa za fiskalnu blagajnu uvjerite se da je isti u mogućnosti rasti zajedno sa vašom tvrtkom i vašim poslovanjem, to jest da je u mogućnosti razvijati se dalje. Ukoliko ovo nije slučaj, moglo bi se desiti da će vam biti potreban novi program koji podržava novitete vezane za fiskalnu blagajnu.

Support/Podrška. Podrška u svakom momentu treba biti dostupna, pa i u kasnim večernjim satima, vikendom i praznicima, jer npr. ugostitelji imaju baš tada najviše gostiju u objektu i tada im je najčešće potrebna podrška ili informacija vezana za program za fiskalnu blagajnu. Dobra podrška je osnova za uspješno poslovanje i obavezno sa prodavačem programa za fiskalnu blagajnu prije kupovine ili najma provjerite da li je podrška uključena u cijenu programa. Ukoliko podrška nije uključena, obavezno se raspitajte o cijenama iste.

Izdavanje računa ne smije imati više koraka nego što je potrebno

gif?

Obavezno testirajte program prije odabira
Ovo je savršena prilika da saznate da li je program koji namjeravate odabrati ispravan izbor za vaše poslovanje i ujedno da upoznate naš program za ugostiteljstvo POS Sector https://possector.hr/.